Toiset miehet tapaavat naisia näin viikonloppuisin. Toiset eivät vaan ovat yksin kotona.
Ne miehet jotka tapaavat naisia, juovat viinaa ja käyvät yökerhossa. Siellä niitä naisia tapaa kun vain lähtee sinne yökerhoon juomaan.
Ne miehet jotka eivät juo viinaa ja käy yökerhossa, eivät naisia tapaa.
t. viinamies
Toiset tapaavat naisia
7
96
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Vain viinaa juomalla mies tapaa naisia baareissa.
Niin se on aina ollut.
T: viinamies - Anonyymi00002
En löydä ketään kiinnostavaa tuollaisista paikoista.
- Anonyymi00003
Ei siellä kukaan juttele kellekään . Parempi dokata vaan kotona.
Eilen naapurin hassu, uskonnolliseksi profiloituva ja vankilataustainen kissatäti, tarjosi mulle varastettua lonkeroa ja sain myös oikein lämpimän ja pehmeän tissihalin 🥰 Vain lonkeroa juomalla löytää naisia.
- Anonyymi00004
Mitä sitten aivan sama.Ole, olkaa onnelisia kun saatte naista. En näkisi kovinkaan suurta arvoa sille, jos asia ei onnistu ilman viinaa.
- Anonyymi00005
toiset tapaavat ja toiset tappavat kuin mika moring
- Anonyymi00006
minä olen tapaillut sairaanhoitaja naisia aika paljon kun hoidin tuota ranteen vikaa, jotenkin on kyllä huomattavissa stressiä heilläkin, kun hillittömän hallituksen säästötoimiakin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101280- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 66741
- 33632
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13508- 78501