Hyvä ihminen, mutta sitä muut ei halua huomata tai minun
tapaani osoittaa empatiaa ja rakkautta ei arvosteta. Minun tapaani olla ihmisten kanssa vuorovaikutuksessa on muitten mielestä vääränlaista. Siksi ihmisten kanssa niin vaikeaa, Huoh!
Pohjimmiltani tiedän olevani
23
141
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Pakko 🥶 itseni
- Anonyymi00002
Sillä k us aiv ot voiva tehdä elämästäni halutessaan hl ve tin
- Anonyymi00003
Ei täs nyt ketään muutakaan mitenkään erityisemmin arvosteta eikä nosteta jalustalle, vaikka (autistina?) niin luulet.
- Anonyymi00004
Mua tarvi kenenkään jalustalle nostaa. Haluaisin vain hyvää kohtelua, niin kyllä minultakin sitä takaisin saa
- Anonyymi00005
Kannattaa hankkia koira tai kissa, ne eivät tiedä että on vääränlaista. Tai jos oikeasti haluat muutosta niin mene terapiaan, keskustelmaan. Kaikella rakkaudella ehdotan.
- Anonyymi00006
Terapiat on pskaa se on nähty.. ne terapeutit niitä t al i aiv oja on viemosen päälle
- Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Terapiat on pskaa se on nähty.. ne terapeutit niitä t al i aiv oja on viemosen päälle
Jos et osaa olla edes heille rehellinen, niin turhaa se on. Voivat vaikuttaa taliaivoisilta kun eivät saa irti todellisia syitä..
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos et osaa olla edes heille rehellinen, niin turhaa se on. Voivat vaikuttaa taliaivoisilta kun eivät saa irti todellisia syitä..
Mistäs sä sen tiedät ja onks ne terapeutitkaan aina rahellisiä😂 tavannut olen monenlaisia ja sanon, että jos niitten et tarkkana ole, elämäsi voi suistua pahempaan rotkoon.Heillä voi olla valtaa sun elämän isoissa asioissa, ja jos terapia on huuhaata ja luottoa ei ole terapeutin ammattitaitoon, se on rahojen tuhlausta ja jatkuvaa terapeutin vaihtoa. Ei ne terapeutit mitään Zeezuksia kuitenkaan ole, vaikka joku vois niin kuvitellakin.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mistäs sä sen tiedät ja onks ne terapeutitkaan aina rahellisiä😂 tavannut olen monenlaisia ja sanon, että jos niitten et tarkkana ole, elämäsi voi suistua pahempaan rotkoon.Heillä voi olla valtaa sun elämän isoissa asioissa, ja jos terapia on huuhaata ja luottoa ei ole terapeutin ammattitaitoon, se on rahojen tuhlausta ja jatkuvaa terapeutin vaihtoa. Ei ne terapeutit mitään Zeezuksia kuitenkaan ole, vaikka joku vois niin kuvitellakin.
Eihän terapeutin rehellisyys ole tapetilla silloin kuin potilaan asioita käydään. Jos valitsee jonkun wannabe terapeutin essolta niin varmaan voi mennä pieleen. Eikä tosiaan ole taikureita, niiden tarkoitus on antaa potilaan oivaltaa itse. Eikä suinkaan ratkaista kaikkea potilaan puolesta.
Mutta selkeästi sinulla ei ole ainakaan halua kehittyä. Joten kissa tai koira sitten. 😅 - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Eihän terapeutin rehellisyys ole tapetilla silloin kuin potilaan asioita käydään. Jos valitsee jonkun wannabe terapeutin essolta niin varmaan voi mennä pieleen. Eikä tosiaan ole taikureita, niiden tarkoitus on antaa potilaan oivaltaa itse. Eikä suinkaan ratkaista kaikkea potilaan puolesta.
Mutta selkeästi sinulla ei ole ainakaan halua kehittyä. Joten kissa tai koira sitten. 😅Kissa tai koira???? Hyvä toisen sivusta huudella ehdotuksia.
Koulutus pelkästään tai aina työkokemuskaan ei tee terpautista hyvää. Pitää olla riittävän älykäskin, että osaa homman. Ja sosiaalisesti taitava - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kissa tai koira???? Hyvä toisen sivusta huudella ehdotuksia.
Koulutus pelkästään tai aina työkokemuskaan ei tee terpautista hyvää. Pitää olla riittävän älykäskin, että osaa homman. Ja sosiaalisesti taitavaJa persoonaltaan luotettava ja sopiva juuri minun terapeutiksi
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ja persoonaltaan luotettava ja sopiva juuri minun terapeutiksi
Ja terapeutti oikeasti tahtoo mulle oikeanlaista apua ja hoitoa, tukee minua rehellisesti eteenpäin elämässäni ja tarttuu reilusti epäkohtiin mitä elämässäni on, eikä ole syventämässä kuiluani elämäni tärkeimpien asioiden äärellä
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kissa tai koira???? Hyvä toisen sivusta huudella ehdotuksia.
Koulutus pelkästään tai aina työkokemuskaan ei tee terpautista hyvää. Pitää olla riittävän älykäskin, että osaa homman. Ja sosiaalisesti taitavaEmpatia, tunnetaidot jne
- Anonyymi00007
Tänään sain kuulla kuitenkin yhdeltä luotettavalta ihmiseltä, että olet ”liian” hyvä tyyppi, siksi se elämäsi on tämmöistä. Voiko olla kukaan ”liian”, en tiedä. Sano, että saat liian syvän yhteyden toiseen. Sen oon kyllä nähnyt, että kukaan kylmäsi ei minun kanssa jää😂 Pöh!
- Anonyymi00008
Onneks en kaipaa parisuhdetta, rakastan olla yksin, enkä liioin tykkää edes se ks si stä. Hyh!
- Anonyymi00009
Vaikea rakastua kehenkään tai kokea läheisyyttä, yhteenkuuluvuutta tai ylipäätään edes minkäänlaista yhteyttä muiden kanssa vaikea saavuttaa, mikä olisi vaatimus hyvään parisuhteeseen ja se ks iin. En rakastu, oon liian🥶 muita kohtaan, täysin neutraaleja muut
- Anonyymi00010
Mutta kyllä minulla syvällinen tunne elämä on, sen tiedän, mutta muut ei sörki mun tunteita. Vain ne pääsee sydämeeni, ketkä haluan❤️
- Anonyymi00011
En tiedä miksi täälki tapahtui mua kohtaan tämmöistä, mitä en voi ymmärtää, eikä mulle olla tultu sanomaan mikä tämä juttu on? Olen itse
m an i puol oinut yrittäessäni selvittää asiaa, mut sehän on täällä mahdottomuus, vaikka kuinka käännät ja väännät. Mutta voin sanoa että en ole täällä todellakaan ainut kiu saa ja tai ma ni pu laatori.- Anonyymi00012
Pyydän anteeksi, jos jotain olen satuttanut ja hän oli minuun oikeasti rakastunut. Minä itse tietääkseni en ole rakastunut kehenkään, huh oonkohan edes koskaan aidosti. Mun tausta on niin vaikea siinäkin asiassa, että miten joku voi kuvitella, että sillä taustalla voisin vielä rakastua. Ja oudointa on se, että minusta aina tehdään se rakastuja😂
- Anonyymi00013
Selvitykseni ja pyrkimykseni selvittää asiat ovat edelleen käynnissä, mulla on välineet siihen. Piste. Kyllä se vielä selviää. Jatkuu jatkuu siis, kunnes selviää. Jos toope tajuaisi
- Anonyymi00014
Ja oikeuteni saada selvyys on laillisuudenkin puitteissa oikeuteni ja toope ei siitä pääse kuin koira veräjästä. Vaan tulee kertoo mulle, että rauhaan päästään täältä pois.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja oikeuteni saada selvyys on laillisuudenkin puitteissa oikeuteni ja toope ei siitä pääse kuin koira veräjästä. Vaan tulee kertoo mulle, että rauhaan päästään täältä pois.
En tiedä miksi on niin vaikea tulla puhuu ja kertoo tekemisensä mulle, jos suhdetta ei voi edes syntyä ainakaan minun puolelta, koska minulla ei tunteita ole. Eli suhteen syntymistä toope aivojen on turha pelätä, sitä ei tule!
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
En tiedä miksi on niin vaikea tulla puhuu ja kertoo tekemisensä mulle, jos suhdetta ei voi edes syntyä ainakaan minun puolelta, koska minulla ei tunteita ole. Eli suhteen syntymistä toope aivojen on turha pelätä, sitä ei tule!
Vaikee kehenkään on edes rakastua ma ni puloi ntipa lstal. Miettikääpä sitä ja teidän asemassa olevaan henkilöön vieläpä. Sehän on täysin absurdi lähtökohta, ja mulle jää sit tietysti tästä kaikesta olo, että mitä h i t too tää on ja jäädyttää mua vaan lisää! Se, että en ole rakastunut teihin, se ei tee minusta narskua, eikä myöskään se, että olen yrittänyt ja pyytänyt selvittää asian, päinvastoin, yritän saada päätepisteen tälle ja se ei mielestäni ole nars i s ti sta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561