Keto-dieetti voitti: tutkimus paljastaa parhaan painonpudotuskeinon
https://tekniikanmaailma.fi/keto-dieetti-voitti-tutkimus-paljastaa-parhaan-painonpudotuskeinon/
Tämän kaikki, ja kaikkea muutakin kokeilleet jo tietääkin. 🙂
Samalla yllättävästi esidiabetes parani.
Lehti: Ketodieetti paras painonpudottaja
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Joo ketodieetillä olen ollu viikon, nyt kauheat lihassäryt. Otin suolaa puoli teelusikallista. Saa nähdä auttaako.
- Anonyymi00002
Vettä pitää juoda ja sekoittaa siihen elektrolyyttejä, merisuola yksinkin voi auttaa. Noudatan VHH:ta ja joskus on ollut vetämätön olo niin tähän on auttanut muutama rae merisuolaa ja kyllä se verenpaine voi laskea liiankin alas, mulla putos jonkin verran kun aloin noudattamaan pätkäpaastoa. Ei kannata dietistä luopua vaan kokeilla mikä huonoon oloon toisi helpotusta,elimistölle pitää antaa aikaa sopeutua.
- Anonyymi00004
Tuskinpa olet ollut. Jos olisit oikeasti ketoilemassa niin tietäisit että suolaa (ja kaliumia ym mineraaleja) pitää ottaa hieman joka päivä, eikä vain joka viikko. Ruoan seassa mieluiten.
- Anonyymi00003
Minä laihtunut tällaisella tekniikalla;
kasviksia lisäämällä mutten välttele ruisleipiä. Monipuolinen ruokavalio. Ja liikuntaa. Vettä 2 litraa päivässä. Annoskoot pieniä ja lämminaterioita 2 + aamupala (ei liian raskas aamupala) ja iltapala(ei liian raskas) . Kahvinjuonti 5-6 kuppia. - Anonyymi00005
Itse ketoilen pätkäpaastolla.
Aamulla vain kahvi. Lounaan syön puolilta päivin.
Olen ottanut käyttöön välipalan klo 16 maissa niin ei tule liika pitkä ruokailuväli. Jaksaa tosi hyvin eikä ole mitään väsymystä, ei illalla eikä aamulla.
Proteiinipitoista. Kun syö harvemmin niin pitäisi syödä yhdellä aterialla tosi paljon proteiinia mutta välipalan ottaminen itsellä paransi tilanteen. En käytä kuitenkaan mitään proteiinipatukoita tai vanukkaita ym super epäterveellistä ultraprosessoitua välipalatuotetta mitä hyllyt kaupassa on aivan pullollaan. Jos ei parempaa ole saatavilla eli oma eväs niin tavallinen valmisvoileipä tai sämpylä tai suklaa. Useimmiten kuitenkin smoothie itse tehtynä tai ketoleipä juustolla tai kalalla.
Päivällisen syön n klo 18 - 19 kun pääsen kotiin. Työpäivät saattaa venyä pitkiksi.
Aamulla on paaston jälkeen tosi pirteä olo ja lounas on nautinto. Syön lounaan ravintolassa. Yksi päivän juhlahetki kun saa mennä valmiiseen pöytään ja valita mitä ikinä haluaa syödä. Suuri pelastus on vakio buffet josta saa valita paljon kasviksia, lämpimiäkin, aina jotain herkullisiksi valmistettuja ja proteiinin ja tärkkelys eli riisi ja peruna ja pasta on erikseen. Joskus ostan hävikkiruokaa vielä mukaan omasta buffetista josta myydään lounasajan jälkeen halvalla.
Elektrolyyttivettä tai vichyä on juotava aamupäivän aikana runsaasti.
Tällä tyylillä suolistokin tuntuu toimivan parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591160
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust561081Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141032Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7940- 95904
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5755Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27711Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191662- 71649
- 73617