Lehti: Ketodieetti paras painonpudottaja

Anonyymi-ap

36

127

Vastaukset 36

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joo ketodieetillä olen ollu viikon, nyt kauheat lihassäryt. Otin suolaa puoli teelusikallista. Saa nähdä auttaako.

• Anonyymi00002

Vettä pitää juoda ja sekoittaa siihen elektrolyyttejä, merisuola yksinkin voi auttaa. Noudatan VHH:ta ja joskus on ollut vetämätön olo niin tähän on auttanut muutama rae merisuolaa ja kyllä se verenpaine voi laskea liiankin alas, mulla putos jonkin verran kun aloin noudattamaan pätkäpaastoa. Ei kannata dietistä luopua vaan kokeilla mikä huonoon oloon toisi helpotusta,elimistölle pitää antaa aikaa sopeutua.

• Anonyymi00004

Tuskinpa olet ollut. Jos olisit oikeasti ketoilemassa niin tietäisit että suolaa (ja kaliumia ym mineraaleja) pitää ottaa hieman joka päivä, eikä vain joka viikko. Ruoan seassa mieluiten.

• Anonyymi00003

Minä laihtunut tällaisella tekniikalla;

kasviksia lisäämällä mutten välttele ruisleipiä. Monipuolinen ruokavalio. Ja liikuntaa. Vettä 2 litraa päivässä. Annoskoot pieniä ja lämminaterioita 2 + aamupala (ei liian raskas aamupala) ja iltapala(ei liian raskas) . Kahvinjuonti 5-6 kuppia.

• Anonyymi00005

Itse ketoilen pätkäpaastolla.

Aamulla vain kahvi. Lounaan syön puolilta päivin.

Olen ottanut käyttöön välipalan klo 16 maissa niin ei tule liika pitkä ruokailuväli. Jaksaa tosi hyvin eikä ole mitään väsymystä, ei illalla eikä aamulla.
      Proteiinipitoista. Kun syö harvemmin niin pitäisi syödä yhdellä aterialla tosi paljon proteiinia mutta välipalan ottaminen itsellä paransi tilanteen. En käytä kuitenkaan mitään proteiinipatukoita tai vanukkaita ym super epäterveellistä ultraprosessoitua välipalatuotetta mitä hyllyt kaupassa on aivan pullollaan. Jos ei parempaa ole saatavilla eli oma eväs niin tavallinen valmisvoileipä tai sämpylä tai suklaa. Useimmiten kuitenkin smoothie itse tehtynä tai ketoleipä juustolla tai kalalla.

Päivällisen syön n klo 18 - 19 kun pääsen kotiin. Työpäivät saattaa venyä pitkiksi.

Aamulla on paaston jälkeen tosi pirteä olo ja lounas on nautinto. Syön lounaan ravintolassa. Yksi päivän juhlahetki kun saa mennä valmiiseen pöytään ja valita mitä ikinä haluaa syödä. Suuri pelastus on vakio buffet josta saa valita paljon kasviksia, lämpimiäkin, aina jotain herkullisiksi valmistettuja ja proteiinin ja tärkkelys eli riisi ja peruna ja pasta on erikseen. Joskus ostan hävikkiruokaa vielä mukaan omasta buffetista josta myydään lounasajan jälkeen halvalla.

Elektrolyyttivettä tai vichyä on juotava aamupäivän aikana runsaasti.

Tällä tyylillä suolistokin tuntuu toimivan parhaiten.

• Anonyymi00006

Kaikki jotka ketoa kokeilee ja huomaa kuinka nopeasti muutosta ja parannusta tapahtuu terveydessä niin on varmaan tyytyväisiä kun viimein päästään lukemaan tällaista. Hassua kyllä että TM on tässä se joka tämän julkaisee mutta pääasia että joku.

• Anonyymi00011

Tekeeköhän keto ihmisestä tyhmän vai ajautuuko tyhmät ihmiset vaan keton pariin?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tekeeköhän keto ihmisestä tyhmän vai ajautuuko tyhmät ihmiset vaan keton pariin?

Riidanhaastaja taas nostattaa itseään raivokliimaksiin. 😄

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Riidanhaastaja uijjui.

• Anonyymi00015

Kyllä näitä tutkimuksia on vaikka millä mitalla. Niitä ei vain saisi julkaista.

Parhaan todistuksen saa itse, eikä tarvi odottaa mitään tutkimuksiaan!

Kokeilee kuukauden ja huomaa että huppista! Sairaudet hävisi ja veriarvot parani. Se kannustaa jatkamaan ja suosittelemaan samaa muillekin.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kyllä näitä tutkimuksia on vaikka millä mitalla. Niitä ei vain saisi julkaista.

Parhaan todistuksen saa itse, eikä tarvi odottaa mitään tutkimuksiaan!

Kokeilee kuukauden ja huomaa että huppista! Sairaudet hävisi ja veriarvot parani. Se kannustaa jatkamaan ja suosittelemaan samaa muillekin.

Kyllä ei sitä muuten voi asiaa todeta kuin itse kokeilemalla. 😘😘😘

• Anonyymi00007

Alkuperäinen tutkimus:

https://www.cell.com/cell-metabolism/fulltext/S1550-4131(26)00293-7

"These results demonstrate that a very-low-carbohydrate diet has greater cardiometabolic benefits, particularly in hepatic metabolic function, than matched 10% weight loss induced by a Mediterranean or very-low-fat diet in people with metabolically unhealthy obesity. This study was registered at ClinicalTrials.gov (NCT02706262)."

🙂

• Anonyymi00008

Tekniikanmaailmakin muuttunut näemmä täysin paskalehdeksi. Noh, ehkä se on sitä aina ollut.
      Artikkelin kirjoitusasusta näkee että aivokuolleita tyhmiä ketokulttilaisia sillä taas pyritään vaihteeks mielistelemään

• Anonyymi00009

Noniin no sepä se :D 55 osallistujaa.
      Ketoapinat taas vaihteeks osoittaa lukutaidottomuuttansa ja täydellistä hahmotuskyvyn puutetta.
      Oiskohan ketokeharit hyvä ryhmä sulkea vaikka kokonaan netistä pois? Mitään maailma ei hyödy tälläisten tyhmien idioottien jatkuvasti spammista

• Anonyymi00010

Tutkimus on huono, mutta tuo artikkeli on vielä huonompi.
      Mm välimeren ruokavalio pudotti ldl-kolesterolia tuplasti mitä ketogeeninen, eipä vaan asiasta näy mainintaa.

Tuossa ei myöskään missään kohtaa erotella minkälaisesta ruokavaliosta tarkalleen oli kyse. Siinä on aiva merkittävä ero suositaanko ketogeenisellä ruokavaliolla minkälaisia rasvoja ja proteiineja, kuinka paljon syödään kasviksia jne. Muissa ruokavalioissa myös merkitsee kuinka ruokavalio koostetaan. Mm. välimeren ruokavalioon kuuluu oleellisena viini, mikä voi selittää ettei se parantanut maksa-arvoja niin paljon kuin ketogeeninen. Syötiinkö vähärasvaisella kasvisruokavaliolla esim sokeria? Mitään näistä ei vaikuta tutkimuksessa mainittavan

Jos silmäilet nuo numerot läpi niin tajuat ettei tuossa tutkimuksessa ruokavalioilla ollut käytännössä minkäänlaista merkitystä. Kaikki arvot paranivat puoli vuotta kestäneen painonpudotuksen seurauksena.

Opetelkaa lukemaan edes alkeellisella tasolla, pellet

• Anonyymi00013

LDL kolesteroli ei ollut ainoa mitattava asia.

Kyllähän tuo menee ihan kuin itselläkin. Itsellä parani ihan kaikki veriarvot. Hassua oli lääkärin mielestä se, että ennen kuin oli laihtumistakaan tapahtunut, (nestettä vain lähti) parani veriarvot ketolla. Meni siis niin päin että ensi parani veriarvot ja vasta SEN JÄLKEEN alko paino pudota.

Keto on TERAPEUTTINEN ruokavalio.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tietylla-ruokavaliolla-merkittava-vaikutus-pilottitutkimus-havaitsi-laskun-masennusoireissa/9232514

Mielialan nousu oli myös oma kokemus jo ihan alussa.

🙂

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kyllähän tuo menee ihan kuin itselläkin. Itsellä parani ihan kaikki veriarvot. Hassua oli lääkärin mielestä se, että ennen kuin oli laihtumistakaan tapahtunut, (nestettä vain lähti) parani veriarvot ketolla. Meni siis niin päin että ensi parani veriarvot ja vasta SEN JÄLKEEN alko paino pudota.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tietylla-ruokavaliolla-merkittava-vaikutus-pilottitutkimus-havaitsi-laskun-masennusoireissa/9232514

🙂

Olet aivan vitun tyhmä ihminen, mitä noin saatanan tyhmälle ihmiselle voi edes sanoa

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

🙂

Lukutaidoton vitun tyhmä paska.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Lukutaidoton vitun tyhmä paska.

Pitäisikö sinun käydä lääkärissä tutkituttamassa että mikä aiheuttaa raivohullua käytöstä. 🤔

• Anonyymi00016

"Tutkijat panivat merkille myös, että ketogeenistä ruokavaliota noudattaneiden osallistujien veren rasva- tai kolesteroliarvot eivät nousseet, vaikka he söivät eniten rasvaa."

👌

Ei mullakaan. HDL kohosi ja LDL laski.

• Anonyymi00017

Niin, eli ketogeeninen ruokavalio on ehkä hieman vähemmän huono tuon asian suhteen, kuin se ruokavalio jolla ennen olivat olleet joka oli tehnyt heistä todella lihavia.

Oletko oikeasti noin vitun tyhmä? Selittääkö ketofanitusta mikään muu kuin matala älykkyys vai liittyykö siihen myös psykopatia, sadismi eläimiä kohtaan

• Anonyymi00020

Tässäkin on ihan yleistä tietoa miten kokonaisvaltaisesti ketoruokavalio vaikuttaa paitsi painonpudotuksessa niin ihan muissakin ongelmissa

https://palmermetabolicresearch.mclean.harvard.edu/ketogenic-diet/

Vaikka kuinka hirveästi löytyy samaa tukevaa tietoa.

Laita vain hakuun ketogenic diet niin tulee ihan loputtomasti samaa tutkimustietoa. 🙂

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tässäkin on ihan yleistä tietoa miten kokonaisvaltaisesti ketoruokavalio vaikuttaa paitsi painonpudotuksessa niin ihan muissakin ongelmissa

Laita vain hakuun ketogenic diet niin tulee ihan loputtomasti samaa tutkimustietoa. 🙂

Tuli jo selväksi että olet lukutaidoton idiootti.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Niin, eli ketogeeninen ruokavalio on ehkä hieman vähemmän huono tuon asian suhteen, kuin se ruokavalio jolla ennen olivat olleet joka oli tehnyt heistä todella lihavia.

Oletko oikeasti noin vitun tyhmä? Selittääkö ketofanitusta mikään muu kuin matala älykkyys vai liittyykö siihen myös psykopatia, sadismi eläimiä kohtaan

😂😂😂😂😂😂

Kanada.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂

Kanada.

???
        Noinhan se menee.
        Jos hakkaat itseäsi vasaralla sormeen, ja vaihdat sen jälkeen keppiin, niin keppi sattuu vähemmän.

Mutta turhapa tätä on millään vertauskuvillakaan yrittää sun kaltaisille aivokuolleille idiooteille selittää. Jos et tajua, et tajua

• Anonyymi00026
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kyllä se on jännä asia miten ketogeeninen dieetti tehoaa nopeasti. Itse olen seurannut pitkään ulkomaisia ketokanavia ja tutkimustietoa.
        Mullakin LDL -Kol pieneni vaikka jotkut väittää että se nousee, mutta ehkä valmisruokien pois jättäminen piti haitallisen kolesterolin tasoja korkealla. Kun lopetin kaikki viljatuotteet, parani kolesteroliarvot huimasti. Pitää vaan itse kokeilla ja seurata miten veriarvot itsellä menee. Eikä kolesteroliarvot kerro juurikaan terveydestä. Se kertoo vain yhden pienen asian ja veren rasvapitoisuus on oikeastaan tärkeämpi asia. Sehän hurjasti laskee just ketogeenisellä. Esim korkeampi kolesteroli liittyy suurempaan testosteroniarvoon. Kun testosteronirasot on korkealla niin myös LDL.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tuli jo selväksi että olet lukutaidoton idiootti.

Sulla taitaa olla alhainen verensokeri ja se aiheuttaa tuota älytöntä haukkumista, no kaikkia ei voi parantaa joten voit mennä hillopurkillesi maiskuttamaan ja hörppää rypsiöljyä päälle. Ei se meitä ketoilijoita haittaa:)

• Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kyllä se on jännä asia miten ketogeeninen dieetti tehoaa nopeasti. Itse olen seurannut pitkään ulkomaisia ketokanavia ja tutkimustietoa.
        Mullakin LDL -Kol pieneni vaikka jotkut väittää että se nousee, mutta ehkä valmisruokien pois jättäminen piti haitallisen kolesterolin tasoja korkealla. Kun lopetin kaikki viljatuotteet, parani kolesteroliarvot huimasti. Pitää vaan itse kokeilla ja seurata miten veriarvot itsellä menee. Eikä kolesteroliarvot kerro juurikaan terveydestä. Se kertoo vain yhden pienen asian ja veren rasvapitoisuus on oikeastaan tärkeämpi asia. Sehän hurjasti laskee just ketogeenisellä. Esim korkeampi kolesteroli liittyy suurempaan testosteroniarvoon. Kun testosteronirasot on korkealla niin myös LDL.

Korjaan kömmähdykseni: 😃

"Mullakin LDL -Kol pieneni vaikka jotkut väittää että se nousee, mutta ehkä valmisruokien pois jättäminen piti haitallisen kolesterolin tasoja korkealla."

Siis tarkoitin että söin valmisruokia monesti vaikka laskin kaloreita. Mutta ldl oli korkealla. Siirryin ketoon ja lopetin valmisruuat ja einekset ja VARSINKIN VEHNÄJAUHOT niin ldl laski. Valmisruuassa on paljon lisäaineita.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Sulla taitaa olla alhainen verensokeri ja se aiheuttaa tuota älytöntä haukkumista, no kaikkia ei voi parantaa joten voit mennä hillopurkillesi maiskuttamaan ja hörppää rypsiöljyä päälle. Ei se meitä ketoilijoita haittaa:)

Jep...minä en vieläkään, 20 vuoden jälkeen ymmärrä miksi joku, joka ei itse noudata vähähiilihydraattista ruokavaliota, pahoittaa niin mielensä siitä että joku syö eri tavalla, ja vieläpä on päässyt vaivoista ja sairauksista. Mikä siinä niin kiukuttaa, on mulle käsittämätöntä! Onko tätä ilmiötä jossain muuallakin kuin täällä Suomi 24ssä?

Itse jokainen kun voi syödä mitä haluaa.

Onko se vain sitä ettei raivokiukuttelijat kykene irrottautumaan riippuvuuksista, sokerista, tärkkelyksestä jne ja pitää fakiirina sitä joka on irti päässyt. Kun on niin hirveä raivohulluus päällä niin sehän voi johtua just verensokerin heilahteluista. Mulla oli sukulainen d2 joka sai verensokerin laskiessa kans raivokohtauksia.

• Anonyymi00024

Ketogeenisessä ruokavaliossa tosiaan on huomattavasti vähemmän riskitekijöitä kuin siinä ruokavaliossa millä nämä osallistujat ennen ovat olleet.

Aikaisemmin tuskin söivät juurikaan kasviksia, nyt niitä lisättiin. Aikaisemmin myös varmasti söivät runsaasti sokeria, nyt se jätettiin pois. Tyydyttynyttä rasvaa söivät myös varmasti paljon, sen määrä pysyi samana.

Ei ole ihme että terveys paranee kun riskitekijöitä vähennetään.
      Ketoapinat vaan ovat ideologiansa sokaisemia lukutaidottomia pellejä, siksi eivät osaa lukea yhtäkään juttua otsikkoa pidemmälle. Saati että ymmärtäisivät noin yleisesti ravintotieteestä mitään.

Keto = Kultti

• Anonyymi00025

Tutkimus oltaisiin voitu samalla logiikalla otsikoida myös esim ketogeeninen ruokavalio huonoin ldl-kolesterolin parantamiseen.

• Anonyymi00034

Jos on korkea kolesterolitaso, siis LDL, niin silloin kannattaa lisätä ruokavalioon beetaglukaania, jota saa lisäravinteena tai kaurakuituna, ilman lisäaineita. Sehän kuulemma alentaa terveellisesti kolesterooleja niin ei tarvi mitään (hirveät sivuvaikutukset ) statiineja tai sokerisia fruktoosisiirappi "alentajia" syödä. Sopii ihan vaikka ketoilijoille!

Vain 3 grammaa päivässä alentaa tutkitusti kolesterolia. Näin helppoa se on.

Hyvä keksintö!

• Anonyymi00028

VHH ja pätkäpaasto on hyvinvointini perusta, nälkä ei vaivaa ja paino pudonnut 20 kiloa, tällä jatkan, jääpä sitten pullaa ja limpsaa muille enemmän, paisukaa te hiilaripöhöt minun puolestani.

• Anonyymi00030

Mulla sama. Tämä sopii niin hyvin ja terveys on tosi hyvä. Se on ihan parasta kun on löytänyt ruokavalion joka koostuu itselle maukkaista elintarvikkeista ja nälkä ei vaivaa. Minusta sellaiset ennakkokäsitykset pitää vaan heivata romukoppaan mitkä ei pidä paikkansa, ei omalla kohdalla eikä toisten.

Olen päässyt alkoholista ja sokerista kokonaan ketoruokavaliolla. Syön kasvisvoittoisesti mutta joskus saattaa lihaakin mennä jos joku toinen tekee ruuan.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Mulla sama. Tämä sopii niin hyvin ja terveys on tosi hyvä. Se on ihan parasta kun on löytänyt ruokavalion joka koostuu itselle maukkaista elintarvikkeista ja nälkä ei vaivaa. Minusta sellaiset ennakkokäsitykset pitää vaan heivata romukoppaan mitkä ei pidä paikkansa, ei omalla kohdalla eikä toisten.

Olen päässyt alkoholista ja sokerista kokonaan ketoruokavaliolla. Syön kasvisvoittoisesti mutta joskus saattaa lihaakin mennä jos joku toinen tekee ruuan.

Läskiä ja ihraa syövä ketoilija on joidenkin raivojen hellimä karikatyyri. Keksitty.

Saattaa hyvinkin olla että ketoilija ei syö enempää lihaa tai rasvaa kuin muutkaan tai jopa kokonaan välttää ihroja ja läskisoosseja. On vain ne tärkkelykset pois. Se se ratkaiseva on.

Minäkään en syö juurikaan lihaa enkä ihroja. Rasvaa saa pähkinöistä, siemenistä, maitotuotteista, kalasta.

Joskus makkarat grillataan, kerran vuodessa.

• Anonyymi00036

Tässä keskustelussa on ainakin 5 mainosta ja mainossivustoa, jossa suositellaan ketodieettiä joilla luvataan hurjaa painonpudotusta kuukaudessa, 10kg.

Jos on kauheen paljon ylipainoa niin tuo on aivan mahdollista. Muistatteko Dr nowzaradanin ohjelman hengenvaarallisesti lihava?? Siinä jättilihavat 300kg laihtui sairaalassa 55kg kuukaudessa, dietti oli proteiinipitoinen.

Mutta tavallinen ylipainoinen pudottaa tommoset 5-6 kg kuukaudessa. Sitten tahti hidastuu. Jos tosiaan pysyy annetussa ruokavaliossa niin toimii!! ✌️✌️✌️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      52
      1256
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      86
      966
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      164
      907
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      105
      854
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      29
      815
    6. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      201
      752
    7. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      44
      708
    8. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      707
    9. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      24
      699
    10. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      25
      657
    11. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      122
      645
    12. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      602
    13. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      43
      596
    14. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      565
    15. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      82
      522
    16. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      520
    17. 39
      495
    18. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      487
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      487
    20. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    Aihe