Hävetkää suomalaiset rasismianne

rasismia vastaan

10

774

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,

Minä taas olen ylpeästi rasisti ja suomalainen. Uskallan sanoa mitä kansaa olen ja ajan vain sen kansan etuja, en kenenkään muun.

• -karvapää-

voi, voi se suomalainen kulttuurikin on niin ahistuksissaan...itku pääsee.

• ,,,,
        -karvapää- kirjoitti:

voi, voi se suomalainen kulttuurikin on niin ahistuksissaan...itku pääsee.

sun kannattaa matkustaa sitten niihin ihaniin etelän-kulttuureihin missä ei ole turhaa ahdistusta. Siellä sut otetaan avosylin vastaan. Mene jo!

Ps. Olen muuten havainnut suomalaisten enenevässä määrin olevan ylpeitä omasta rasismistaan. Taitaa olla nouseva trendi, onneksi:)

• ,,,, kirjoitti:

sun kannattaa matkustaa sitten niihin ihaniin etelän-kulttuureihin missä ei ole turhaa ahdistusta. Siellä sut otetaan avosylin vastaan. Mene jo!

Ps. Olen muuten havainnut suomalaisten enenevässä määrin olevan ylpeitä omasta rasismistaan. Taitaa olla nouseva trendi, onneksi:)

sun kannattaisi seurustella muisenkin kuin "nationalistien" kanssa.

• ,,,,
        karvapää kirjoitti:

sun kannattaisi seurustella muisenkin kuin "nationalistien" kanssa.

Ja kukas tämä "Muisenkin" on?

• Folio Mulder

Rasismiamme...hah hah. Milloin romanit hakee töitä sossusta ja mummoilta varastelun sijaan? Siinä tollerolle rasismia saatana!

• Bönö-Rame

Hommataan somaleihin metsästysaika.

• +ö6+9+

MÄ EN HÄPEE MITÄÄN MAAHAN MUUTTJAT HAISEE HAH HAHAH AHHA AHHAAH NAURETTAVAA VÄKEEE HAH HAH HAA HAA EI HÄVETÄ

• stadil.

suksi sinä v.....n,kun et tiedä mistään mitään.mustalaiset möykkäävät joka paikassa.Juuri tänään,eräs kutsui omaa lastaan apinaksi,kaupassa suureen ääneen,melkein huusi.Ei minkäänlaisia käytöstapoja.Onko heillä oppivelvollisuuttakaan ollenkaan.Kaikenlaista opeteltua tapaa.Mennään kahvilaan ja pyydetään vesilasi.Eihän myyjä uskalla kieltäytyä,kun pelkää leimautuvansa rasististi.Lisää löytyy,jos joku haluaa tietää.

• käy

paitsi mannet

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      403
      2190
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      63
      1333
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1320
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1208
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      89
      1171
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      99
      1029
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      133
      954
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      890
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      821
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      770
    Aihe