Eli palstamiitistä napattua. Kun mä aattelin tässä tehä alotuksen missä mä oisin korppikotkakauhunaamari naamallani sekä mustakaapu ylläni. Mullon yks semmonen kuva ja oon oikein tyytyväinen siihen. Ehkä jos rajaan sitä hieman niin viittin laittaa sen julkiseen jakoon. Emmä silti mihkään eyes wide shutteihin rupea 😅. Ai nii, Jerokin on kadonnut täältä palstalta. Sincerely yours, all the best, -💊-.
Vastaukset 18
Ei se mihkään ole kadonnu, vähän harvemmin vaan tsuibailee täällä. Mulla on aika hyvä naamari jo tossa kuvassa. Mennää sillä halloweenitkin läpi. 😆
Mä kun en osaa meikata, enkä tykkää kuminaamoista niin filtterillä pakko leikkiä.Jos kuminaama ei olis niin vastenmielinen, käyttäisin tota. Myös varustelua.
https://youtu.be/dT-1oX6TkdY?is=pvA2DAl0zmKSZhNv- Anonyymi00001
Tökstöksnöö kirjoitti:
Jos kuminaama ei olis niin vastenmielinen, käyttäisin tota. Myös varustelua.
https://youtu.be/dT-1oX6TkdY?is=pvA2DAl0zmKSZhNvKuin ilmetty Freddy Krueger. Näkisinpä mä siitä pian unia :). Creepin susinaamari on khyl ikoninen. Syyskuun puolivälissä alkaa Creep Tapesin 3. tuotantokausi. Käytännössä joka jaksossa awkwardi jännämies lavastaa kohtaamistilanteet uh-rinsa kanssa ja manipuloi niitä, mikä huipentuu niiden onnistuneeseen likvidoimiseen. Hyvää yötä ;). -💊-.
- Anonyymi00002
Jälleen osoitus siitä että palstalle tyrkytettävä uutistarjonta mukailee palstan aloituksia. https://www.stara.fi/2026/08/30/mies-pukeutui-kauhuelokuvan-naamariin-ja-jahtasi-ihmisia-poliisi-pidatti/?utm_source=suomi24.fi&utm_medium=recommendation_widget . USA:ssa kil-ler clowniksi pukeutuminen on hölmöä koska kaikil on mutkat taskussa 🔫. Nii, se kuva. Täs on ny muita hommia nii kattelen sitä jutskaa myöhemmin. -💊-.
- Anonyymi00003
Tässä mä nyt vihdoinkin oon 🤩🔫! Kuvaa ei oo muokattu vaan vain rajattu. https://postimg.cc/Ln7xgnKz . Vähän niinkuin medieval plague doctor, paitsi coolimpi 😎🚬. -💊-.
- Anonyymi00004
Näyttäisi äkkiseltään partakorppikotkalta. Liekö rauhoitettu?
Mies 65 - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Näyttäisi äkkiseltään partakorppikotkalta. Liekö rauhoitettu?
Mies 65Korkeasaaresta lipastin 🦅. Ne on kyllä kotkien hienoimmasta päästä. Harpyijatkin on. Mehiläissyöjät on kaikista hienoimpia. Joidenkin mielestä paratiisilinnut tai riikinkukko on mahtavimpia. Karkki tai kepponen toi lookki päällä? Ton avulla pystyy soveltamaan lisäks ekshibitionismia, mutta pois se minusta ;). -💊-.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Korkeasaaresta lipastin 🦅. Ne on kyllä kotkien hienoimmasta päästä. Harpyijatkin on. Mehiläissyöjät on kaikista hienoimpia. Joidenkin mielestä paratiisilinnut tai riikinkukko on mahtavimpia. Karkki tai kepponen toi lookki päällä? Ton avulla pystyy soveltamaan lisäks ekshibitionismia, mutta pois se minusta ;). -💊-.
No ainakin karkkikepposella pääsisit lehtien sivuille.
Ja kun sinusta aika joskus jättää niin paikka täytettynä eläinmuseon näyttelyssä on taattu.
Mies 65 - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
No ainakin karkkikepposella pääsisit lehtien sivuille.
Ja kun sinusta aika joskus jättää niin paikka täytettynä eläinmuseon näyttelyssä on taattu.
Mies 65Jos yritän lähteä liitämään toi asu päällä ja mätkähdän maahan kuin kivi niin mut voi täyttää. Mitä sitä turhia oottamaan 😅? Paitsi että mä oon kuullut silminnäkijähavaintojen pohjalta että jos hyppää riittävän korkealta niin lopputulos on sama kuin breaking badissa se kylpyammepudotus 😬. Noh, ainakin ois työllistävä vaikutus parsiessa mua kasaan täyttämistä varten koska se ois kuin mahdottoman palapelin kokoamista.
Mitä edellisestä opimme 🤔? Ettei varmaan mennä roikkumaan mastoista ja talojen katoilta yhen käden pikkurillin varassa niinku r*ssät tekee. Se on millistä kiinni 🤏. Vähän höyheniä ku levittää viitallensa nii voi lentää vaikka minne tahansa 🪶. Nii, joku kuulemma hyppäs joskus eiffel-tornista jokin pressu tai vastaava päällänsä ja se oli sit siin. -💊-. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jos yritän lähteä liitämään toi asu päällä ja mätkähdän maahan kuin kivi niin mut voi täyttää. Mitä sitä turhia oottamaan 😅? Paitsi että mä oon kuullut silminnäkijähavaintojen pohjalta että jos hyppää riittävän korkealta niin lopputulos on sama kuin breaking badissa se kylpyammepudotus 😬. Noh, ainakin ois työllistävä vaikutus parsiessa mua kasaan täyttämistä varten koska se ois kuin mahdottoman palapelin kokoamista.
Mitä edellisestä opimme 🤔? Ettei varmaan mennä roikkumaan mastoista ja talojen katoilta yhen käden pikkurillin varassa niinku r*ssät tekee. Se on millistä kiinni 🤏. Vähän höyheniä ku levittää viitallensa nii voi lentää vaikka minne tahansa 🪶. Nii, joku kuulemma hyppäs joskus eiffel-tornista jokin pressu tai vastaava päällänsä ja se oli sit siin. -💊-.Ikarokselta sulivat siipisulkien kiinnitysvahat korkealle lentäessään.
Kohtuus siis tässäkin on "poikaa"!
Mies 65
- Anonyymi00009
meillä oli pienenä naamiaiset kaverin kanssa lännenmiehiä kun luimme revoloverisariksi pukeuruimmee... tyttöjäkin oli.
- Anonyymi00010
Onko tää liian jännämiesmäistä menoa? Creep 2:sen tunnari. https://www.youtube.com/watch?v=QNyln5Bg9JU . 10 h versio ois hyvä. Ehkä mun pitäis vaan vähän 🤏🤭 rauhoittua... Mitä jos EI 🤩!!?! Patoutumat pitää just heittää ilmoille eikä pitää niitä sisällään. Mä ihannoin ajatuksen tasolla tollaista Creepin riehumista. Ihmishengistä eroon pääseminen menee silti överiksi mutta se on silti omalla tavallaan sellaista pimeää huumoria 🥰. -💊-.
- Anonyymi00011
Mä haluaisin pukeutua aaveekdi; näkymätön nainen.
Lakanas vaan.
Vilma- Anonyymi00012
👻 = Liata lakanat (kummitus=lakana). Jännä-Chädi on paras chädi 👌. Näkymätön nainen 💘 Näkymätön mies. Se oli R. Lewandowski 😅. On monia muitakin kaksoisolentoja. Hobbes toimi muistaakseni sen "aisurina" 🤭. -💊-.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
👻 = Liata lakanat (kummitus=lakana). Jännä-Chädi on paras chädi 👌. Näkymätön nainen 💘 Näkymätön mies. Se oli R. Lewandowski 😅. On monia muitakin kaksoisolentoja. Hobbes toimi muistaakseni sen "aisurina" 🤭. -💊-.
Reiät täytyy leikata silmiä varten, ettei törmäile kehen tahans.
Vilma
- Anonyymi00013
Minulla on barbaarinaamio! Se sopii korppikotkanaamarin pariksi sukkasaippuan kera.
https://www.youtube.com/watch?v=3aFx4Y2rQ_I- Anonyymi00014
My God! Toi korppikotkanoita-akka on 🤢 näköinen 😱. Kuin jokin bad trip. Tohtori Sykerö oli luotu kuulemma huu-meissa. Enpä ihmettele kun oli niin psykedeelisen oloista settiä siinä. -💊-.
Nut on videossa samanlaisia psykedeelisiä kuvioita, kun näin joskus vahvan lääkityksen kanssa. Kyenny edes nukkumaan, kun yhtenään näkyi vaan muuttuvia kuvioita. Luulin tulevani hulluksi.
Mutta oli kuulemma lääkkeen vaikutusta.
https://youtu.be/g72_41UqKhk?is=IE4b3Y6xKfOORY21
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S671131- 431082
- 109889
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125876Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei6783- 38753
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.37684Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.77682- 43669
- 51666
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66651Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee29604Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev129603- 53564
- 51553
- 95521
- 60494
- 47473
Sastamalassa epäillään tappoa, kaksi otettu kiinni
Kuulemma Aarnontiellä tapahtunut Tietääkö joku enemmän?17462- 35447