Viinamiehen sanoin, pitää juoda alkoholia jos haluaa naisen löytää kumppaniksi. Ei tuolla terasseilla raittiita naisia ole kovin paljon eikä niitä edes tunnista. Sitten pitää itse alkaa juomaan ja siitähän se iloksi muuttuu. Mistä löytäisi naisen joka juo sen pari kolme kertaa vuodessa juhlapäivinä ja muuten olis raitis.
Vastaukset 31
- Anonyymi00001
Tuopa onkin mielenkiintoinen havainto.
Vilma Pikkujoulut ainakin on perinteisesti ollut vastaus kysymykseesi. Ehkä myös festarit. Muuten lasia kallistelevat enimmäkseen suurkuluttajat.
- Anonyymi00008
Suomalaisista naisista raittiita on vajaat 15 prosenttia ja heistä noin 80 prosenttia on yli 75-vuotiaita.
Siitä joukosta on yritettävä, jos haluaa raitista naista - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Suomalaisista naisista raittiita on vajaat 15 prosenttia ja heistä noin 80 prosenttia on yli 75-vuotiaita.
Siitä joukosta on yritettävä, jos haluaa raitista naistaTotta. Minä tunnen tasan yhden raittiin nuoremman naisen, tai siis keski-ikäisen, ja se jo asuu kanssani. En tiedä yhtään toista.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Totta. Minä tunnen tasan yhden raittiin nuoremman naisen, tai siis keski-ikäisen, ja se jo asuu kanssani. En tiedä yhtään toista.
Jopa suurin osa ihmisistä sopii maalitolppien täysin raitis ja suurkuluttaja väliin. Tai jos näin ei ole, niin sitten minä satun tietämään tai tuntemaan vain kovin erikoisia ihmisiä.
Minä en tiedä missä raittiiden ihmisten on Suomessa tapana ottaa kontaktia tuntemattomiin lajitovereihin. Ja jos sellaista tapahtuu lähestytään hyvin nopeasti häirinnäksi tulkittavaa toimintaa.- Anonyymi00015
scrg kirjoitti:
Jopa suurin osa ihmisistä sopii maalitolppien täysin raitis ja suurkuluttaja väliin. Tai jos näin ei ole, niin sitten minä satun tietämään tai tuntemaan vain kovin erikoisia ihmisiä.
Minä en tiedä missä raittiiden ihmisten on Suomessa tapana ottaa kontaktia tuntemattomiin lajitovereihin. Ja jos sellaista tapahtuu lähestytään hyvin nopeasti häirinnäksi tulkittavaa toimintaa.Oletkin tosi erikoinen ja outo ihminen, et ollenkaan normaali, joten tuttavasikaan eivät todennäköisesti ole normaalia nähneetkään.
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
Siitä joukosta on yritettävä, jos haluaa raitista naistaNo ohhoh... On kyllä pieni määrä. Itse tunnen yhden naimisissa olevan kiihkouskovaisen.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Oletkin tosi erikoinen ja outo ihminen, et ollenkaan normaali, joten tuttavasikaan eivät todennäköisesti ole normaalia nähneetkään.
Mielestäni scrg on oikein kiva ja älykäs. Olin aikoinaan vähän ihastunutkin.
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Oletkin tosi erikoinen ja outo ihminen, et ollenkaan normaali, joten tuttavasikaan eivät todennäköisesti ole normaalia nähneetkään.
Eikös ne kaikki pirttihiemut muutu kun naimisiin menee ei saa enää ryypätä kumpikaan ja kukka asiat tukee sanomista
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mielestäni scrg on oikein kiva ja älykäs. Olin aikoinaan vähän ihastunutkin.
Voi kiitos. Ajatella mihin saattaisinkaan pystyä, jos oikein yrittäisin olla kiva.
Edelliseen liittyen tuttaviini kuuluu kuitenkin aika paljon ihmisiä joita varsinaisesti en ole valinnut ja alkoholiin liittyvät kohtuuttomuudet ovat aika harvinaisia. Lievästi ärsyynnyn jos sellaista esiintyy. Jokaisen pitäisi muutamasta kerrasta oppia rajansa tai sitten on kysymys siitä raja ylitetään tieten ja huolella.
- Anonyymi00002
tupööqom4m3 kp qwolq jqiwlqq kpw pm jipö3qw4imi4e kpq4
- Anonyymi00003
Minkä ikäinen olet? Jos yli viisikymppinen, niin on ylipäätään vaikea löytää enää ketään.
- Anonyymi00004
Minä olen yli kuusikymppinen, enkä todellakaan ole koskaan eroni jälkeen halunnut löytää enää ketään elämääni pilaamaan!
- Anonyymi00005
Kamalan tiukat kriteerit, pari kolme kertaa per vuosi? Join viimeksi reilu kymmenen vuotta sitten 12 cl valkoviiniä. Pitäkää tunkkinne.
- Anonyymi00006
Viinaa pitää juoda jos naisia haluaa tavata.
Raitis mies viettää illat yksin kotona ilman naisseuraa.
t. viinamies- Anonyymi00007
Oletko noin kohmeessa.
Noin ajatellen alentaa naista.
Mietis, mitä nainen tuumii.
Vain humalassa oleva mieskö on k i i n n o s t u n u t?
Ja jos pubin ovesta menee sisälle, niin onko nainen tyrkky? Tai terassille?
Vilma - Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletko noin kohmeessa.
Noin ajatellen alentaa naista.
Mietis, mitä nainen tuumii.
Vain humalassa oleva mieskö on k i i n n o s t u n u t?
Ja jos pubin ovesta menee sisälle, niin onko nainen tyrkky? Tai terassille?
VilmaOn.
- Anonyymi00019
Anonyymi00011 kirjoitti:
On.
13:28
Olipa kaunis virsi... - Anonyymi00023
Anonyymi00011 kirjoitti:
On.
Vain humalassa tapahtuu
- Anonyymi00009
Join viimeviikonloppuna juhlissa punaviiniä. Ja juon juhlissa yleensä muutenkin, ellen ole autolla.
Voisin juoda jopa jonkun miehen kanssa pullon puoliksi, mutta saa mies puolestani nauttia vaikka Liptonia, jos tuntee sen menevän hänelle päähän ja vatsaan paremmin.- Anonyymi00012
K a nn a b i s menee päähän vielä paremmin kuin lipton.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
K a nn a b i s menee päähän vielä paremmin kuin lipton.
Niinhän ne väittävät. Viinpullo on kuitenkin helpompi hankkia. Nykyisin sen saa vaikka maitokaupasta tai tilattuna ovelle.
- Anonyymi00020
Minä taas olen rennompi ilmaan promilleja. Muutun itsekontrolloivaksi kuppi kädessä. Siis mieluummin lähes-streittari.
Vilma - Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Minä taas olen rennompi ilmaan promilleja. Muutun itsekontrolloivaksi kuppi kädessä. Siis mieluummin lähes-streittari.
VilmaItselläni toisin päin. Kipuja vähemmän ja helpommin unta, vaikka todellinen vaikutus on käytännössä päinvastainen, mutta tuntuu siltä. Sen lisäksi tunnen itseni röyhkeäm boheemiksi ja poltan vaikka sikarin jos joku tarjoaa. Eli paheet astuvat peliin.
Luulis ettei. Toisaalta taas meissä raittiina elävissä on kuulemma se vika, ettei osata pitää hauskaa juopottelemalla. Mutta itse en pidä hauskanpitoon alkoa ollenkaan tärkeäksi osatekijäksi.
Minusta se on jopa väkinäistä hauskanpitoa, juopottelu siis. .- Anonyymi00018
Liity Raittiuden ystävät - järjestöön. Ainakin facessa on ryhmä.
- Anonyymi00022
Ei sen vaikeampaa kuin raitista miestäkään.
- Sheena - Anonyymi00025
Vaikeaa se on löytää mitä tahaansa maailmasta. Sellaista se on...
Työtä sen eteen tarvitsee tehdä. Mutta kun on motivaatio kohdillaan, ei sitä jää itkemään.
Näin se on. - Anonyymi00026
minulle 5li´uli joku w3e4illinw3n kiejw kun olin 5uowssa oin k2waqkuaaiwlaa.. jou jurru
illalla elww muiawekaqni hUA EQWNR44I-2LOUKKU SLUEDAÖÖÖÖ
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.361256Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke581025Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63943- 56904
- 51781
- 65768
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81716Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le38688- 82682
Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su30625