Tuli huijauspuhelu

Italiasta. Autossa en ehtinyt reagoida tilanteeseen, eli se "onko kysymyksi. paina kaksi" jäi tekemättä ja puhelu katkesi.
Harmillista, sillä olisin huvittanut itseäni teeskentelemällä mahdollisimman ymmärtämätöntä.

16

109

1Äänestä

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oli varmaan vaa Berlusconin Itä-Suomalainen "piirakka"?

• Anonyymi00002

Mä en nykyisin vastaa koskaan jos tulee mulle tuntemattomasta numerosta puhelu. Ihan sama tuleeko Suomesta vai ulkomailta. Ei jaksa sitä puhelinmyyjien jankkausta.

- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykällä

• Anonyymi00004

Numerosta, jota et tunnista vain näytöllä "tuntematon numero"?

Jälkimmäiseen kannattaa aina vastata.

- Sheena

• Anonyymi00005

Mustapään ihan itte ittellensä aiheuttama ahdinko. ;)
        -ValoVerho

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Numerosta, jota et tunnista vain näytöllä "tuntematon numero"?

Jälkimmäiseen kannattaa aina vastata.

- Sheena

Ennen kaikkea sellaisesta numerosta joka ei ole mulle tuttu. Tätini, joka on samalla myös kummitätini, on aina tavannut soittaa siten että hänen numeronsa näyttää "tuntematonta numeroa". Se voi usein olla hän joka soittaa niin sellaiseen kannattaa vastata jo senkin takia. Tai se voi olla myös lääkäri tai vastaava tärkeä soittaja.

- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykällä

• Anonyymi00003

En vastaa koskaan jos on epäilyttävä numero. Siinäkin kyllä on riskinsä.

- Sheena

• Anonyymi00007

Minä vastaan näihin huijauspuheluihin venäjäksi. Kummasti tulee luuria korvaan heti...

• Anonyymi00008

On saatavilla kaupallisia ohjelmia, jotka tunnistavat suurimman osan "tunnistamaton numero" -soitoista. Osa jo puhelun aikana.

Mies 65

• Anonyymi00009

Kiva varmaan kikkailla näyttelemällä tietämätöntä kun tili tyhjenee ja sinne meni, eikä kukaan voi mitään.

• Kuinkas se tyhjenee, kun eivät edes tiedä missä pankissa se tili on.
        (olen pitänyt eräitä huijareita puhelimessa yli puoli tuntia)

• Anonyymi00010
        buddy-love kirjoitti:

Kuinkas se tyhjenee, kun eivät edes tiedä missä pankissa se tili on.
        (olen pitänyt eräitä huijareita puhelimessa yli puoli tuntia)

Eivät nordean asiakkaat opn huijausviestejä ja -puheluita saa!

Mies 65

• Anonyymi00011

minulle tuli sellainen joskus että olet voittanut luksuus-risteilyn Karibialla, mutta mielkein voiko olla totta tuolla Donsld Tyttörellähän on psikks dirllä... rttä...

• Anonyymi00012

tuollainen risteilyn juttu kuulosti aika uskottavallekin tai se oli tekstiviesti, kun juuri tuolloin juttelin jota tuon Ivanka Trumpin kanssa jsiis USAn presidentin tyttören ksndds jotsin..

Kyllä Iva Tump pyysikin käymään luonaan siellä Karibialla.

• Anonyymi00013

Mulle pesuainekauppiaat aloittavat myyntikeskustelun samoin piirtein. Tarjoamme kahden viikon ja viiden + tähden lomaosaketta ja aikaa käyttää edun käyttöön on yksi vuosi. Matkat kustantaisin itse.

Kun kiinnostukseni vihdoin herää, niin myyjä tarjoaa kahta todelliselta arvoltaan yhteensä tuhannen euron tynnyriä todella edullisella kahdentuhannenviidensadan euron hinnalla. Tarjous on voimassa vain tänään!

En osta pesuaineita matkatoimistosta enkä myöskään matkoja pesuainekaupasta!

Mies 65

• Näköjään on tullut myös huijaustekstiviestejö, mutta kännykkä on ollut fiksu ja piilottanut ne.

• Anonyymi00014

huutokauppahui-JAei jaei on ainaq huijw5i...

jooh hyä jutu kun olin r3e4dcwyajuruiaa KUN 5UO 3ANNELIKKUA, HYCIN KPAEANWW KIEUEFI-MIWA A qllais4 qkipuaq on osoerwrraciaaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      76
      1059
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      774
    3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      218
      644
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      34
      482
    5. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      468
    6. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      70
      425
    7. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      36
      413
    8. Ihan pikku vinkki

Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin
      Ikävä
      52
      399
    9. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      43
      394
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      18
      393
    Aihe