Noin kovin satutin koska välittämises ei näkynyt koskaan mitenkään, päinvastoin!!
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Höpötystä. Muistat väärin.
- Anonyymi00008
Legendaarinen narsistin lausahdus
- Anonyymi00002
Mä en teiän narkkiryhmään kuulu millään lailla. En edes poliisilailla! ;)
-PasinPössisLavas.Tus/P-H- Anonyymi00005
Juopot ei muista mitään. Siinäpä se.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Juopot ei muista mitään. Siinäpä se.
En oo ikinä ees yrittäny lahjoa juoppojakaan muistamattomuuteen. TE-Idän piireissä sekin lienee tuikitahallista.
- Anonyymi00003
Milloin tämä tapahtui?
- Anonyymi00004
Oma häpeä jos et tiennyt mistään mitään.
- Anonyymi00006
Jos mitää suoraa ja rohkeaa ei tapahdu livessä, kaikki muu on aivan turhaa ja merkityksetöntä.
- Anonyymi00009
Kuulostaa siltä, että seurasi ehkä oli sen verran satuttavaa ettei toinen saanyt olla edes kunnolla näkyvillä.
- Anonyymi00010
Ei pidä paikkaansa! Päinvastoin se oli.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa! Päinvastoin se oli.
Hän etsi kokoajan minusta jotain moitittavaa ja laittoi kaverinsakin mua haukkumaan! Sääti kahden naisen kanssa samaan aikaan yms...
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hän etsi kokoajan minusta jotain moitittavaa ja laittoi kaverinsakin mua haukkumaan! Sääti kahden naisen kanssa samaan aikaan yms...
Sitten oli kaverillensa sanonut että jätti minut vaikei missään vaiheessa ees oltu yhdessä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sitten oli kaverillensa sanonut että jätti minut vaikei missään vaiheessa ees oltu yhdessä.
Eikä tämä Tippamies vieläkään oo jättänyt minua rauhaan. Hän on rikollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606