Hommaa nälkä,niin laihdut

Anonyymi-ap

Jos haluaa laihtua tai pysyä samassa painossa ,niin ensimmäisenä pitää hommata oikea nälkä,koska jos nälkää ei ole,niin sitä syö sellaista ruokaa mitä pystyy syömään vaikka ei ole nälkää eli herkkuja esim karkkia ja pullaa,makkaroita yms.
Se tapahtuu niin että lopettaa kokonaan herkkujen syömisen ja alkaa syömään terveellistä vähäkalorista ravitsevaa ruokaa ja alkaa harrastamaan liikuntaa.

14

<50

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sen takia kotiin pitää ostaa varastoon vain puuroaineksia, valkoista kalaa, kananmunia ja raejuustoa tai rahkaa sekä kasviksia kuten porkkanaa ja sipulia sekä perunaa.

Niitä voi syödä nälkäänsä tosi paljon.

Kaikki muut aineet pitää viedä kellariin ja kirjoittaa päälle että elä ota.

• Anonyymi00002

Se on hyvä olla alussa 2- 3 päivää melkein syömättä että oikea ruoka maistuu.

Laihtumisen saa alulleen tuolla tavalla.Voin aivan kokemuksesa sanoa ettei oikea ruoka maistu jos on syönyt pelkästään herkkuja.

Esimerkiksi pitsat on aivan paskaa ruokaa verrattuna tavalliseen perunasta tehtyyn ruokaan.Esim Atrian kaslerin pihvit,siihen perunaa ja feeliksin punajuuria maistuu 10 kertaa paremmalta kuin pitsat.Ja kalorit on siinä huomattavasti pienemmät sekä se vie pois hyvin nälän tunteen.

• Anonyymi00003

Syön tällä hetkellä vain vähän suklaa rusinoita,onhan minulla tietysti paljon karkkia ja suklaatakin,mutta en nyt niitä syö.
        Siinähän pitää käyttää järkiä mitä milloinkin SAA syödä.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Syön tällä hetkellä vain vähän suklaa rusinoita,onhan minulla tietysti paljon karkkia ja suklaatakin,mutta en nyt niitä syö.
        Siinähän pitää käyttää järkiä mitä milloinkin SAA syödä.

Järkiä ja särkiä.

• Anonyymi00005
      UUSI

Nälkä on aivan luonnollinen asia laihdutuksessa,ilman sitä ihminen EI voi laihtua.
      Se toimii niin että kun on nälkä ja syö vähä kaloreista ruokaa nälkä poistuu muutamiksi tunneiksi kunnes taas on uudestaan nälkä.

Nälän aikana laihtuu.Kaikista paras ruoka on tutkitustikkin peruna.Perunassa on vähän kaloreita ja se tekee täyden olon pienillä kaloreilla.
      Kaloreita ei tarvitse laskea yhtään koko aikana koska ne tietää muutenkin ENTISESTÄ kokemuksesta,eikä mitään mittauksia kannata tehdä eikä ottaa ennen ja jälkeen kuvia koska ne kaikki niihin käytetty aika on pelkkää ajan tuhlausta.Kyllä sitä tietää muutenkin että laihtuu.
      Painohan saattaa pysyä jopa kuukauden tai kaksi aivan samassa,mutta sitä laihtuu siltikin jos syö terveellisesti.Laihtuminen tulee monesti aivan kiinteytymisen muodossa,eli rasapaino muuttuu lihaspainoksi.

• Anonyymi00006
        UUSI

Kalorin laskenta ja mittaaminen kannattaa tehdä vain silloin jos ei ole ennen laihduttanut eikä tajua yhtään mitään mitkä ruoka-aineet sisältää paljon kaloreita.
        Jos siitä on entistä kokemusta,siitä ei ole tosiaan mitään hyötyä,ennemmin siitä on vain haittaa,se on aivan turha ressata koko ajan itseään KOSKA ne oikeat laihdutustulokset tulee hitaasti

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kalorin laskenta ja mittaaminen kannattaa tehdä vain silloin jos ei ole ennen laihduttanut eikä tajua yhtään mitään mitkä ruoka-aineet sisältää paljon kaloreita.
        Jos siitä on entistä kokemusta,siitä ei ole tosiaan mitään hyötyä,ennemmin siitä on vain haittaa,se on aivan turha ressata koko ajan itseään KOSKA ne oikeat laihdutustulokset tulee hitaasti

Itse arvioin syönyt kalorit jäljestä päin noin kahden viikon välein.
        Jos syö terveellisesti ne on 1500-2300
        Jos on vähän herkkuja ne on noin 2800-3000 kal
        Ja paljon herkkuja 4000-5000 kaloria päivä.

Arviointi taulukossa käytän värejä.Mitä vähemmän kaloreita sitä vaaleampi värisävy.
        Yhdelle A nelosen paperille mahtuu ainakin puoli vuotta

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Itse arvioin syönyt kalorit jäljestä päin noin kahden viikon välein.
        Jos syö terveellisesti ne on 1500-2300
        Jos on vähän herkkuja ne on noin 2800-3000 kal
        Ja paljon herkkuja 4000-5000 kaloria päivä.

Arviointi taulukossa käytän värejä.Mitä vähemmän kaloreita sitä vaaleampi värisävy.
        Yhdelle A nelosen paperille mahtuu ainakin puoli vuotta

Sitä pystyy enimmillään laihduttamaan oikeaa läskiä 2 kiloa kuukaudessa ja nestettä voi laihtua jopa 10 kiloa.
        Vaikka olisit laihduttanut nopeasti 10 kiloa,siitä määrästä on oikeaa läskiä VAIN 2 kiloa

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

mie yleensä pudottanu painoo hittaasti mut ny kolmen kuukauden aikana pudonnu paino kyllä nopiasti. Juju on ollut se että syöny paljon kasviksia.

• Anonyymi00007
      UUSI

Ei nykyihminen tiedä mikä on nälkä.
      Moni luulee hiukon olevan näläntunne, myös mahan kurahdus tulkitaan näläntunteeksi.
      Moni ei ole tuntenut koskaan näläntunnetta kun koko ajan puputetaan jotakin.

• Anonyymi00009
      UUSI

Noudatan VHH diettiä ja harvoin on nälkä, eilen kävin tutun luona kahvilla ja söin palan mustikkapiirakkaa vaniljiakastikkeella, hetken kuluttua heräsi nälkä ja mieliteot herkkujen syöntiin, kyllä on parempi pitää nollalinja sokerin ja vehnäjauhon suhteen.

• Anonyymi00011
      UUSI

Itse olen korvannut voin ja suklaan sipulilla.

• Anonyymi00012
        UUSI

sipuli muuten hyvä mut liika sipulin syönti mulla aiheuttaa vatsanturvotusta ja närästystä.

• Anonyymi00014
      UUSI

Höpö höpö ehdotus taas. Nälkä on vain merkki vatsalaukun tyhjyydestä, minäkin liian hoikkana koin sitä ja vielä silloin, kun ruokavalio ei sopinut minulle, vaikka söin 3-4 tunnin välein. Jos iso venynyt vatsalukku myös, ei toimi, minullakin hoikkana/laihana on usein tyhjyyttä mahassa. Laihdutukseen todella turha neuvo, ja olen minäkin laihduttanut, en hoikkana tullut pätemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1280
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      894
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      741
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      632
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      508
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe