Naisten viha

Anonyymi-ap

Miksi naiset tuntevat niin paljon vihaa? Naiset vihaavat toisiaan, lapsiaan, miehiään. Mistä se kaikki viha heille oikein tulee, vaihdevuosistako? Mutta nuoret naiset ovat myös vihaisia.

87

246

3Äänestä

Vastaukset 87

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

He eivät ole tyytyväisiä ihmisiin ympärillään.

• Anonyymi00002
      UUSI
      • Anonyymi00003
        UUSI

Tuossa voi olla perää, Asmongold ehdottaa noitavainojen uudelleen aloittamista ratkaisuksi ongelmaan.

Tuo omien las ten t-ppaminen on äärimmäinen naisen vihan ilmaisun muoto.

• Anonyymi00007
        UUSI

Videolla oikeussalista kuvaa jossa reportterinainen virnistelee näyttävästi (demoninen virne kasvoillaan) kun oikeus käsittelee tapausta. Nämä naiset nauttivat tästä tilanteesta, jokaisen salainen haave on tuo teko minkä nyt tuomiolla oleva n o i t a suoritti.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Videolla oikeussalista kuvaa jossa reportterinainen virnistelee näyttävästi (demoninen virne kasvoillaan) kun oikeus käsittelee tapausta. Nämä naiset nauttivat tästä tilanteesta, jokaisen salainen haave on tuo teko minkä nyt tuomiolla oleva n o i t a suoritti.

Tarkemmin katsottuna taustalla on toinen nainen joka virnistelee ja viereinenkin nainen hymyilee. Kaikki nämä n o i d a t tulisi tuomita samassa oikeuden istunnossa linnaan, näin ennaltaehkäistäisiin vastaavia tapauksia.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tarkemmin katsottuna taustalla on toinen nainen joka virnistelee ja viereinenkin nainen hymyilee. Kaikki nämä n o i d a t tulisi tuomita samassa oikeuden istunnossa linnaan, näin ennaltaehkäistäisiin vastaavia tapauksia.

Hyvä että videolla kaksi naista keskustelee tilanteesta vakavasti. Nyt kaivattaisiin itse naisilta selkeää kannanottoa tähän vihaan lapsia kohtaan, että tälläistä ei vaan voi hyväksyä. Sitä odotellessa.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tuossa voi olla perää, Asmongold ehdottaa noitavainojen uudelleen aloittamista ratkaisuksi ongelmaan.

Tuo omien las ten t-ppaminen on äärimmäinen naisen vihan ilmaisun muoto.

"Tuo omien las ten t-ppaminen on äärimmäinen naisen vihan ilmaisun muoto."

Hyväksyttävää se ei ole, mutta omalla tavallaan ymmärrän tilanteen, jossa äiti haluaa lopettaa omsn elämänsä ja ottaa lapset mukanaansa. En jaksanut tutustua tähän aiheena olevaan juttuun, koska en koe järkeväksi ottaa kantaa todelliseen tapaukseen, jonka on ilmeisesti oikeusessa. Tuomioistuin antaa aikanaan päätöksensä ja tässä tapauksessa ilmeisesti äiti on sitten hengissä.

Ymmärrän jollain tasolla siis laajennetun itse.urhan, jos lapset ovat vielä pieniä, kykenemättömiä huolehtimaan, eikä elämässä ole ketään muuta, jonka voisi luottaa pitävän huolen ja välittävän tarpeeksi. Tämä maailma on hirveä paikka turvattomille lapsille, joista kukaan ei huolehdi. Pedot eivät tarvitse yhtään lisää helppoja uhreja

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

"Tuo omien las ten t-ppaminen on äärimmäinen naisen vihan ilmaisun muoto."

Hyväksyttävää se ei ole, mutta omalla tavallaan ymmärrän tilanteen, jossa äiti haluaa lopettaa omsn elämänsä ja ottaa lapset mukanaansa. En jaksanut tutustua tähän aiheena olevaan juttuun, koska en koe järkeväksi ottaa kantaa todelliseen tapaukseen, jonka on ilmeisesti oikeusessa. Tuomioistuin antaa aikanaan päätöksensä ja tässä tapauksessa ilmeisesti äiti on sitten hengissä.

Ymmärrän jollain tasolla siis laajennetun itse.urhan, jos lapset ovat vielä pieniä, kykenemättömiä huolehtimaan, eikä elämässä ole ketään muuta, jonka voisi luottaa pitävän huolen ja välittävän tarpeeksi. Tämä maailma on hirveä paikka turvattomille lapsille, joista kukaan ei huolehdi. Pedot eivät tarvitse yhtään lisää helppoja uhreja

koule pois saatanan saasta!

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

koule pois saatanan saasta!

Koule itse, jos kerta haluat lisää hyväksikäytettäviä.

• Anonyymi00004
      UUSI

Ei kaikki naiset vihaa.

• Anonyymi00005
      UUSI

vpoliidsi ohjelmasssa oli kun joku naqinwn kaaqeunur kadullw ja w3i pääsaw iawq pyaqe4yyn
      +

• UUSI

Nöyp, en tunne vihaa mitään noista kohtaan. Nekin jouta olen joskus inhonkut tai vihannutkin jopa jossain määrin on jo kuolleet. Henkilökohtaisessa elämässäni siis. Kollektiivista vihaa tunnen sotahulluja kohtaan. Joiden takia sota on ja jatkuu jatkumistaan.

• Anonyymi00006
        UUSI

Et ole oikeasti nainen joten et tiedä.

• UUSI

Ja seurustelukumppanit, jotka on mua retuuttaneet ja kohdelleet väkivalloin, fyysisesti ja psyykkisesti. Olen antanut heille anteeksi. Heistäkin yksi on jo kuollut, ollut kauan jo multiin peitettynä. Kaksi elää, toisen elämä on muuttunut. Toisesta en tiedä. Joku nettinörtti Tampereella kai.

• Anonyymi00012
        UUSI

Hmmm ... pistää miettimään mihinkä nuo inhoamasi taikka vihaamasi ihmiset ovat kuolleet. Onko rikostutkimukset suoritettu kuolemantapauksista vai ei !

Tämä ei sitten ole mitään naljailua vaan omakohtaista kokemusta lapsuudestani kun joutuu naisten pahoinpitelemäksi. Naisten väkivaltaisuus on yhä edellen tabu kuten oli jo 1980-luvulla taikka lapsuuteni 1960-luvulla.

Miehet ovat väkivaltaisia kun taas naiset puolustavat lapsiaan kun lapsiansa kurkusta kuristavat. Onnellinen lapsuus, mitä se on.

• UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Hmmm ... pistää miettimään mihinkä nuo inhoamasi taikka vihaamasi ihmiset ovat kuolleet. Onko rikostutkimukset suoritettu kuolemantapauksista vai ei !

Tämä ei sitten ole mitään naljailua vaan omakohtaista kokemusta lapsuudestani kun joutuu naisten pahoinpitelemäksi. Naisten väkivaltaisuus on yhä edellen tabu kuten oli jo 1980-luvulla taikka lapsuuteni 1960-luvulla.

Miehet ovat väkivaltaisia kun taas naiset puolustavat lapsiaan kun lapsiansa kurkusta kuristavat. Onnellinen lapsuus, mitä se on.

Yksi dokaamiseen, kaksi muuta vanhuuteen ja sairauksiin.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Yksi dokaamiseen, kaksi muuta vanhuuteen ja sairauksiin.

No yksi oli ex mies, joka yritti kuristaa minut puhelimenjohdolla. Hän on kuollut juoppouteensa. Tpinen kahdesta oli koulukiusaaja opettajani nainen, 3 ekaa vuosiluokkaa, hänen takia on yhä traumat mitkä kummittelee. Kuollut vuosikausia sitten kuulemma palvelutalossa.

Ja kolmas on taksikuski mies, joka ahdisteli lapsia, myös minua. Kuollut noin 6-8 vuotta sitten onnettomuuden ja vanhuuden komplikaatioihin palveltalossa vanhuksena.

• UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Et ole oikeasti nainen joten et tiedä.

Miesmäisyyskö sen estää? 😆
        Niin kauan kun ei aivobiologit muuta todista, joudumme kumpikin pitämään minua naisena kromosomien ja anatomian takia. Sinä ja minä.

Minä olen asian kanssa sinut, vaikka olenkin hyvin kiinnostunut mm. transsukupuolisuuden syistä ja erityisesti aivojen osalta. Mieheksi ei kuitenkaan ihan riitä se, että on miesmäinen. Tai että olisi ollut helpompaa syntyä mieheksi, tällä luonteella ja seksuaalisuudella.

Niin ei silti käynyt, joten näillä mennää mitä saatiin.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Miesmäisyyskö sen estää? 😆
        Niin kauan kun ei aivobiologit muuta todista, joudumme kumpikin pitämään minua naisena kromosomien ja anatomian takia. Sinä ja minä.

Minä olen asian kanssa sinut, vaikka olenkin hyvin kiinnostunut mm. transsukupuolisuuden syistä ja erityisesti aivojen osalta. Mieheksi ei kuitenkaan ihan riitä se, että on miesmäinen. Tai että olisi ollut helpompaa syntyä mieheksi, tällä luonteella ja seksuaalisuudella.

Niin ei silti käynyt, joten näillä mennää mitä saatiin.

Mulle ei nääs riittäisi hormonihoidot ja falloplastia, jos jotain en ole luonnostaan, ei mun silloin kuulukkaan olla. Mulla on hiukan erilainen tapa suhtautua asiaan, kun heillä jotka kirjaa sukupuoltaan näyttämään ja tuntumaan sille miltä päässä tuntuu.

Mä pidän sitä väkinäisenä. Mutta ymmärrän, että joku pitää siunauksena. Kehodysforia ei ole mulla niin paha, kun jollain toisella.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mulle ei nääs riittäisi hormonihoidot ja falloplastia, jos jotain en ole luonnostaan, ei mun silloin kuulukkaan olla. Mulla on hiukan erilainen tapa suhtautua asiaan, kun heillä jotka kirjaa sukupuoltaan näyttämään ja tuntumaan sille miltä päässä tuntuu.

Mä pidän sitä väkinäisenä. Mutta ymmärrän, että joku pitää siunauksena. Kehodysforia ei ole mulla niin paha, kun jollain toisella.

Eikä identiteettini ole niin voimakas, että olisi ihan pakko olla mies, naisen keholla. Miesmäisyydelleni taas en mitään voi tai voin, mutten viitti esittää muitten mieliksi tyttömäisempää. Suksikoon suolle, jos ei ittenä kelpaa.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Eikä identiteettini ole niin voimakas, että olisi ihan pakko olla mies, naisen keholla. Miesmäisyydelleni taas en mitään voi tai voin, mutten viitti esittää muitten mieliksi tyttömäisempää. Suksikoon suolle, jos ei ittenä kelpaa.

Mutta, saa minua mieheksikin sanoa. Vaikka hattivatiksikin, jos se hyvälle tuntuu sanojasta. Ei minulle pronominit mitään merkkaa.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee. Joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa. Käsittääkseni Raamatun opetuksia.

Näin ajateltiin vielä 70- luvulla. Vanhempani tunsivat itsensä huonoiksi vanhemmiksi, kun ei ollut Koivuniemen herra käytössä.

Tämän takia sinua on siis pienenä pahoinpidelty. Moni sitten myöhemmin alkoholisoitui.

Vieläkään ei tiedetä lopullisesti, miten lapsia tulisi kasvattaa. Vapaa kasvatus vasta pahasti epäonnistuikin.

• UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee. Joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa. Käsittääkseni Raamatun opetuksia.

Näin ajateltiin vielä 70- luvulla. Vanhempani tunsivat itsensä huonoiksi vanhemmiksi, kun ei ollut Koivuniemen herra käytössä.

Tämän takia sinua on siis pienenä pahoinpidelty. Moni sitten myöhemmin alkoholisoitui.

Vieläkään ei tiedetä lopullisesti, miten lapsia tulisi kasvattaa. Vapaa kasvatus vasta pahasti epäonnistuikin.

Minua on tukistettu jokusen kerran vanhempien toimesta. Muistikuvussani äiti. Äiti löi kämmenellä poskellekin kerran, persuksillekin risua. Isä antoi remmistä kerran ihan huolella. Kyllä oli perse kipeä ja vitutti niin, että olisin hakannut muusiksi isäni jos olisin ollut iso ja aikuinen.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Minua on tukistettu jokusen kerran vanhempien toimesta. Muistikuvussani äiti. Äiti löi kämmenellä poskellekin kerran, persuksillekin risua. Isä antoi remmistä kerran ihan huolella. Kyllä oli perse kipeä ja vitutti niin, että olisin hakannut muusiksi isäni jos olisin ollut iso ja aikuinen.

Aikuusenakin kerran tuli riita ja pystypainin kaltainen tilanne isän kanssa. Hän otti minua jiuksusta oikein kunnolla kiinni päänahkaa myöden ja uhkasi lyödä käsi nyrkissä turpiin. Minä tartuin häntä niin ikään parrasta ja paidan kauluksesta ja uhkasin lyödä nyrkillä takaisin turpiin, jos hän lyö ensin minua.

Tilannetta kesti reilun puoli tuntia, kunnes äiti pillahti itkuun ja yritti puhua järkeä, että te rakastatte toisianne ettekä satuta. Hiljalleen kumpikin tuli järkiinsä ja lyötiin kättä päälle.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Aikuusenakin kerran tuli riita ja pystypainin kaltainen tilanne isän kanssa. Hän otti minua jiuksusta oikein kunnolla kiinni päänahkaa myöden ja uhkasi lyödä käsi nyrkissä turpiin. Minä tartuin häntä niin ikään parrasta ja paidan kauluksesta ja uhkasin lyödä nyrkillä takaisin turpiin, jos hän lyö ensin minua.

Tilannetta kesti reilun puoli tuntia, kunnes äiti pillahti itkuun ja yritti puhua järkeä, että te rakastatte toisianne ettekä satuta. Hiljalleen kumpikin tuli järkiinsä ja lyötiin kättä päälle.

Mä tiedän kyllä isäni karhun voimat ja ettei mulla ole mitään jakoa, jos hän pistelee turpaan. Mutta kun mulla on luonbe mikä ei pelkään uhkaa, se vaan vittuuntuu enemmän kun joku uhkaa ja tulee päälle. Pelko katoaa. Hyökkää takaisin aktivoituu.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mä tiedän kyllä isäni karhun voimat ja ettei mulla ole mitään jakoa, jos hän pistelee turpaan. Mutta kun mulla on luonbe mikä ei pelkään uhkaa, se vaan vittuuntuu enemmän kun joku uhkaa ja tulee päälle. Pelko katoaa. Hyökkää takaisin aktivoituu.

Mulla oli lapsena jonkun aikaa sellanen pelkää isompias moodi, mutta sitten se jotenkin vaan muuttui että mikäs vittu sinä olet minua retuuttamaan ole nyt miten vitun iso lystäät, niin takas tulee. Ja se moodi on ollu jo vuosikymmenet.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mulla oli lapsena jonkun aikaa sellanen pelkää isompias moodi, mutta sitten se jotenkin vaan muuttui että mikäs vittu sinä olet minua retuuttamaan ole nyt miten vitun iso lystäät, niin takas tulee. Ja se moodi on ollu jo vuosikymmenet.

Eikä ole ollu koskaan mitään sukupuoli pelkoa, että juoksisin poikia tai miehiä karkuun siinä missä naisiakaan, jos joku haluu tapella sen kus. Mä en halua, mutta jos ei jää vaihtoehtoa niin en mä väistä ketään. Sukupuoli ei pelota tipan tippaa. Tai ruma ääni ja härän mittasuhteet.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ja seurustelukumppanit, jotka on mua retuuttaneet ja kohdelleet väkivalloin, fyysisesti ja psyykkisesti. Olen antanut heille anteeksi. Heistäkin yksi on jo kuollut, ollut kauan jo multiin peitettynä. Kaksi elää, toisen elämä on muuttunut. Toisesta en tiedä. Joku nettinörtti Tampereella kai.

Mitä hemmettii gubbe

• Anonyymi00036
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

No yksi oli ex mies, joka yritti kuristaa minut puhelimenjohdolla. Hän on kuollut juoppouteensa. Tpinen kahdesta oli koulukiusaaja opettajani nainen, 3 ekaa vuosiluokkaa, hänen takia on yhä traumat mitkä kummittelee. Kuollut vuosikausia sitten kuulemma palvelutalossa.

Ja kolmas on taksikuski mies, joka ahdisteli lapsia, myös minua. Kuollut noin 6-8 vuotta sitten onnettomuuden ja vanhuuden komplikaatioihin palveltalossa vanhuksena.

Sulla on mies pönttö ihan sakassa.

• Anonyymi00046
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Eikä ole ollu koskaan mitään sukupuoli pelkoa, että juoksisin poikia tai miehiä karkuun siinä missä naisiakaan, jos joku haluu tapella sen kus. Mä en halua, mutta jos ei jää vaihtoehtoa niin en mä väistä ketään. Sukupuoli ei pelota tipan tippaa. Tai ruma ääni ja härän mittasuhteet.

Sinulla oli heikko isä, siksi olet nyt noin pirun sekaisin. Olisit tarvinnut kovan isähahmon joka olisi laittanut sinut jo lapsena kuriin, nyt se on myöhäistä.

• UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Sinulla oli heikko isä, siksi olet nyt noin pirun sekaisin. Olisit tarvinnut kovan isähahmon joka olisi laittanut sinut jo lapsena kuriin, nyt se on myöhäistä.

Ei ole heikko, vaan hyvä isä siitä huolimatta, että on toilaillut niin isänä kun äidin puolisonakin. Mä sain oikeen hyvän isän. Traumoistaan huolimatta en olis rakastavampaa isää voinu saada.

Hän on ollu mun tukena aina, olipa mikä vaan lolaus eteen tullut.

• UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Minut on jääräpääksi tehnyt ilkeät ihmiset. Mun hyvää hyvyyttä, kiltteyttä ja ystävällisyyttä on käytetyy hyväksi. Siitä seurausta on ettei kukaan ole niin mahtava ja pelottava, että kumarran pahalla aikeilla vastaantulijaa. En ikinä.

En ikinä.

• UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Ja mikä siinä on muka sekaisin, ettei kumartele kusipäitä? Enemmän sekaisin on se joka kumartelee.

• Anonyymi00054
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ja mikä siinä on muka sekaisin, ettei kumartele kusipäitä? Enemmän sekaisin on se joka kumartelee.

Jos olisin sinun isäsi, niin sinä tottelisit, ja olisit hiljaa kun sanon niin.

• UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Jos olisin sinun isäsi, niin sinä tottelisit, ja olisit hiljaa kun sanon niin.

Heh, tulis vaan yhteenotto niin. En suosittele.

• Anonyymi00060
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Heh, tulis vaan yhteenotto niin. En suosittele.

Häviäisit, 100% takuulla.

• UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Häviäisit, 100% takuulla.

Heh, sehän sinua kiihottaakin koko ajatuksessa. Mutta en olis niinkään varma, jos ehdin ensin. Selällään on enää paha taistella, titityy.

• Anonyymi00063
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Heh, sehän sinua kiihottaakin koko ajatuksessa. Mutta en olis niinkään varma, jos ehdin ensin. Selällään on enää paha taistella, titityy.

Sinä et ole muuta tehnytkään kuin "taistellut selällään".

• UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Sinä et ole muuta tehnytkään kuin "taistellut selällään".

Olen. Sinä et vaan hölmöyttäsi minua usko.

• Anonyymi00065
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Olen. Sinä et vaan hölmöyttäsi minua usko.

Lapsiakin sinulle siitä on kertynyt lauma.

• UUSI
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Lapsiakin sinulle siitä on kertynyt lauma.

Ei heitä selällään ole tehty.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ei heitä selällään ole tehty.

Taino mies taisi olla silloinkin se selällään oleva. Miehet on sellassia, helppoja selättää ihan sama viha tai rakkaus.

• Anonyymi00067
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Taino mies taisi olla silloinkin se selällään oleva. Miehet on sellassia, helppoja selättää ihan sama viha tai rakkaus.

Tietysti sinä p a ni t sitä tak aapäin, ja jonkun ihmeen kautta tulit itse rask aa ksi (vai tuliko se mies sittenkin).

• UUSI
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Tietysti sinä p a ni t sitä tak aapäin, ja jonkun ihmeen kautta tulit itse rask aa ksi (vai tuliko se mies sittenkin).

Etkö sä ole koskaan kuullut naisen ratsastavan miehen päällä? Homopiireissä ei ole kerrottu, ettet masennu. ☹️

• Anonyymi00009
      UUSI

Se itse vihaa joka tekee näin vihamielisiä aloituksia. Tai komppaa tällaisia.Sylkee tänne omaa vihaansa ja syyllistää siitä muita, kuten nyt tässä naisia.🤷‍♀️

• Anonyymi00037
        UUSI

Joo no evvk sillekin. T

• Anonyymi00010
      UUSI

Itse alan kiukuttelemaan seuraavissa tilanteissa: nälkä, väsymys, erilaiset puutostilat tai epäoikeudenmukaisuus.

• Anonyymi00013
      UUSI

jännittävä elokuva illalla subtv-kswnscslls Re4d Jrst jossaws Srnoldikin on

• Anonyymi00014
      UUSI

jos käwi on puudu6t455unqw niin 4i oik34in foi 53heä mi5ään.. niin joku sqi3aqalan qpunqin3n käfci qu44qmqwwq 3244ä 3uokq r4uokqow5okwiq.

• Anonyymi00015
      UUSI

kun olin omp3l3iw23n poiw4oqqq niin k23kqin omqn ju34un mikä hqqdqumqq qauoj

• Anonyymi00016
      UUSI

ILLALLA 4LOKUGW E4E H3A4... SELVIYTRYMIAKQWINOJ mlQ2INE42QIPIQ34ÄÖ SIESD2QW KÖR423WN J

• Anonyymi00017
      UUSI

voin lair5raaq lämpör5ilaqjurruja r4i34o-hä3w23llill4ä ny4 swiaswä on 25,9 ulko on 51,7

• Anonyymi00018
      UUSI

Höpö höpö aloitukseen.
      Pitää erottaa vihaisuus ja viha.
      Ihminen voi olla vihainen läytöksesråtä, kohtelusta, teoista tai tekemättä jättämisistä.
      Viha on harvinainen tunne. Jotain kaunaa ja patoutumaa. Kyvyttömyyttä sanoin selventää.
      Vilma
      Molemmissa tapauksissa selvittrlytyö on epäonnistunut, kesken tai sitä ei ole yritettykään saati haluttu tai toinen ei halua.

• Anonyymi00019
      UUSI

En vihaa miehiä. Elämässäni ollut upeita miehiä. Jotka sitten kuitenkin tosipaikan tullen jättäneet yksin pärjäämään. Näin yli 40 vuotiaanakin tuntuu että ainut mies elämässäni johon olen voinut luottaa kuin kallioon on isäni.

• Anonyymi00039
        UUSI

Aina sitä jotenki juonittii homma maaliin

• Anonyymi00020
      UUSI

joytrnkin hassuja nuo k-pop musiikkijurtut niiyä

• Anonyymi00021
      UUSI

Ketkä naiset? Sninun lähipiirissäsikö tuollaisia naisia on? Itse en ney keksi oikein ketään, joka vihaisia. Tuntemani naiset ajattelevat pikemmin, että maailmassa on hyvin vähän asioista, jotka olisivat niin suuren tunteen kuin viha arvoisia. Viha on hirveän kuluttava tunne.

Vai tarkoitatko erilaisia nettifoorumeita jne? Jos soo, niin netti on muutenki täyttä "vihaa" ja kaikenlaista muutakin jaskaa. Nitti ei anna kovin realistista kuvaa maailmasta, eikä ihmisistä.

• Anonyymi00026
        UUSI

Ei niin. Harva aikuinen kehtaa käyttäytyä ainakaan selvänä kovinkaan epäasiallisesti ventovieraita kohtaan.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ei niin. Harva aikuinen kehtaa käyttäytyä ainakaan selvänä kovinkaan epäasiallisesti ventovieraita kohtaan.

Harvalla kyse on kehtaamisesta. Se, että tuntee niin voimakasta tunnetta kuin vihaa, jatkuvasti, pysyvästi, jotain ryhmää, pääosin tuntemattomia ihmisiä kohtaan tai edes yhtä ihmistä kohtaan, ei ole ihan normaalia. Normaalisti viha on väliaikainen tunne, joka lauhtuu ajan kanssa. Vihaan kiinni jääminen, ilman jotain äärimmäisiä kokemuksia, ei ole normaalia. Se on normaali, että kaikista ihmisistä ei pidä, eikä heidän kanssaan haluaa olla tekemisissä, mutta jos tuntee jatkuvaa vihaa tai edes todella usein vihaa, niin omien hälytyskellojen pitäisi soida. Vihan tunne on myös jatkuva stressitila elimistölle.

• Anonyymi00022
      UUSI

haddujs musdiikkeja nuo k-piop, knn pitri kekaiä jorain lweikkaua niin... tuota niiin pokweipwliä coiasin murra coi olla swaoja miljoonmia wahaaa

• Anonyymi00025
      UUSI

tuo minua pelottaa kun joswsaqin pwpoker4ipelain huono joasw r4uhlaan leikkieahoja...

• Anonyymi00027
      UUSI

Miehet ovat tappaneet noin20 naista tänä vuonna

Siis luvussa ne joita ruumiita mies ei ehtinyt hävittää

• Anonyymi00047
        UUSI

"Mutta se ei vaan riitä", pitäisi tehdä enemmän.

• Anonyymi00029
      UUSI

kun niin on muitra asioirsa tere4yejuttujajkin niin huol3wsw54uaq mon4wq moljoonqq l32ikki3qhqq on pok23ip2liqqä

• Anonyymi00030
      UUSI

Arvostuksen puute.

• Anonyymi00031
      UUSI

oikeasti bgoidi olls hsudkss jotrsin soemien voimisrelu-juttujsw mit6ä dsinm kirurgtiltws kok4illsw

• Anonyymi00032
      UUSI

Naiset valitsevat pettäviä mallimiehiä ja kun ero tulee, niin lapset muistuttavat jatkuvasti mallimiestä, koska onhan mallimies lasten isä.

Toisiaan naiset vihaavat, koska he käyvät kilpaa kuka saa muodostaa parisuhteen ja perheen mallimiehen kanssa.

• Anonyymi00040
        UUSI

No mutta kyllähä se seki rupsahtaa joskus

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

No mutta kyllähä se seki rupsahtaa joskus

george clooney, brad pitt, leonardo di caprio, pierce brosnan, matt le blanc....

rupsahtaneita??

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

george clooney, brad pitt, leonardo di caprio, pierce brosnan, matt le blanc....

rupsahtaneita??

Ovathan he, nuoruuteensa verrattuna hyvin rupsahtaneita. Montako naamaleikkaustakin noista suurimmalle osalle on jo tehty.

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Ovathan he, nuoruuteensa verrattuna hyvin rupsahtaneita. Montako naamaleikkaustakin noista suurimmalle osalle on jo tehty.

Mikey Rourke ja Jim Carrey on pysyneet yhä nuorina, eivät vanhene koskaan.

• Anonyymi00033
      UUSI

Miksi yleistät? Vihaisia ihmisiä on maa täynnä. Niin miehiä kuin naisiakin. Itselle on helpompaa kun ei tarvitse olla vihainen. Elämä on silloin paljon mukavampaa. Antaa vihaajien vihata jos hyvältä tuntuu.

• Anonyymi00049
        UUSI

missä menee rajat? kun ne alkaa tappamaan lapsiaan, täytyykö vaan hiljaa hyväksyä??

• Anonyymi00034
      UUSI

No kato vaikka ympärilles emt

• Anonyymi00038
      UUSI

Kyllä minä ainakin olen vihainen siitä, että elämänvalintojani yritetään ohjailla ulkoapäin. Milloin ammatinvalinnassa, milloin kulttuureihin tutustumisessa, milloin siinä keiden kanssa tulisi hakeutua yhteen jne.

Kuka tahansa olisi vihainen. On se nyt saat**a ettei saa olla rauhassa Kiina-, Japani- ja Koreatuputtajilta.

• Anonyymi00041
        UUSI

Vähn tämä kyllä joo. Ärsyttäähän se ja sen kuuluukin ärsyttää, jos jatkuvasti on joku valittamassa ja yrittämässä ohjailla miten muut (naiset?) elämäänsä elävät. Minun elämän, minun päätökseni, kun en muille niillä päätöksilläni ongelmia tuota.

• Anonyymi00050
        UUSI

No mene siitä nyt heti tutustumaan kulttuureihin, aloita nigeriasta.

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Sivusta kysäisen, että mistä kuvittelet tietäväsi edes minun kulttuurini?

• Anonyymi00058
        UUSI

Sinä ja vanhemapasi ja koko sukusi pitäisi kärrätä täältä heti pois.

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

No eipä kiinnosta tutustua kyseisiin kulttuureihin. Kaikkein vähiten Afrikasta lähtöisin oleviin.

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

No eipä kiinnosta tutustua kyseisiin kulttuureihin. Kaikkein vähiten Afrikasta lähtöisin oleviin.

Itse olet afrikasta lähtöisin!

• Anonyymi00042
      UUSI
    • Anonyymi00043
      UUSI

Ateismi.

• Anonyymi00044
      UUSI

Naisissa on todellakin mukana vihaelementti, jota miehissä ei ole.

• Anonyymi00055
        UUSI

Näikö muistamme venäläistä naisaloittajaa?

• Anonyymi00062
      UUSI

Tänään amkin ruokalassa oli kyllä hemmetin äkäinen kassahenkilö. Toisaalta olisin minäkin äkäinen, jos olisin kytkettynä kassakoneeseen.

• Anonyymi00064
        UUSI

Oliko siinä töpsöli kiinni ja sähköinen yhteys?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2127
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      367
      1290
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      32
      1210
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1058
    5. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      153
      929
    6. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      876
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      747
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      746
    9. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      61
      716
    10. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      692
    Aihe