Olen seurustellut kolme vuotta reilu viiskymppisen miehen kanssa. Miehen ammattikoululainen tyttö on paljon isällään ja tästä on tullut minulle jonkinlainen ongelma. Mies laittaa joka tilanteessa tytön asiat meidän suhteen edelle. Esimerkiksi hän ei lähde kotoaan mihinkään jos tyttö on siellä, eli ei voi jättää tyttöä yksin hetkeksikään jos meillä olisi menoa tai jos minä haluaisin nähdä. Yökyläilystä ei ole puhettakaan. Jos olen miehen kanssa sopinut jotain, niin mikäli tyttö tulee miehelle yllättäen niin meidän meno peruuntuu automaattisesti. Tyttö on terve ja sosiaalinen. Hänellä on kavereita, mutta ei näe niitä isällä ollessaan. En käy enää miehen luona jos tyttö on siellä koska he ovat todella läheisiä ja koen oloni epämukavaksi. Esimerkiksi tyttö istuu paljon isänsä kainalossa. Isä ei myöskään välitä alastomuudesta ja esim palloilee kotona ilman vaatteita tytön nähden. Tästä ei olla puhuttu koska jokainen tavallaan, mutta nuo muut asiat olen ottanut puheeksi. Miehen mielestä 16/17 vuotias on vielä pikku tyttö eikä jätä yksin. Tyttö tuntuu olevan todella kiinni isästään ja jotenkin ihastuneen oloinen. Miltä teidän mielestä kuulostaa?
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Silloin kun olin tinderissä(muutamia vuosia sit) manse lähellä asui tämänoloinen mies. Kuulostelin jo puhelimessa saman oloista. Päätin jättää sikseen. Mies haki vain sitä. Tuskin lapsen takia mitään suhdetta olisi edes syntynyt.
- Anonyymi00002UUSI
No voi että.
- Anonyymi00003UUSI
Tämä aloitus taas!
- Anonyymi00004UUSI
No ei se gubbe auta ko haudata se varmaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401872Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
- 102888
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88884- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68508Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12495- 78491