Tiedättekö ainuttakaan naisjulkkista, jolla on yhtä iso hauis kuin Yksärillä?

Anonyymi-ap

Tuossa videossa vertaillaan naisjulkkisten hauiksia. Pärjääkö edes tuo numero 8 Melina Leon Yksärille?
https://www.youtube.com/watch?v=2LfQ3ZjQIz4

Tuo Melina Leon on siis puertoricolainen laulaja, josta olen ehtinyt jo jonkin verran puhua. Kyllä näyttää edelleen jatkavan esiintymisiä lihaksista huolimatta. Siltä näyttää, että ainakaan Puertoricossa ei paheksuta, jos nainen "leveilee" lihaksilla. Miksi sinä Yksäri et sitten muuta vaikkapa Puertoricoon, jos sinulla on "pakkomielle" kaiken aikaa "leveillä". Mä en ole päivääkään ihmetellyt, miksi sinulla on ollut vaikeuksia löytää miestä. Ehkä Suomessa ei arvosteta sinunkaltaista "leveilijää".

Todellavaikeeta

108

309

Vastaukset 108

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En ole nähnyt Yksärin hauista. En siis todellakaan osaa sanoa.

• Anonyymi00002

P.S. En avannut linkkiäsi.

• Anonyymi00003

Häiritseekö sinua Yksärin "leveily" palstalla?

Todellavaikeeta

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Todellavaikeeta

Ketä tahansa häiritsee.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Todellavaikeeta

Ei lainkaan. Kuten totesin, niin en ole nähnyt hänen hauistaan. Enkä kyllä muista hänen koskaan sillä edes varsinaisesti leveilleen, laittaneet tänne ympärysmittaa tmv.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ketä tahansa häiritsee.

Tuokin aloitus niin älyttömän tyhmä tuo: Palstan naisvihaajille...

Todellavaikeeta

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei lainkaan. Kuten totesin, niin en ole nähnyt hänen hauistaan. Enkä kyllä muista hänen koskaan sillä edes varsinaisesti leveilleen, laittaneet tänne ympärysmittaa tmv.

Ja siis vaikka olisikin, niin ei sekään häiritsisi. En pidä ko. asiaa mitenkään oleellisena.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ja siis vaikka olisikin, niin ei sekään häiritsisi. En pidä ko. asiaa mitenkään oleellisena.

Kylläpä sinä olet sokea.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kylläpä sinä olet sokea.

Todellavaikeeta

En ole lainkaan sokea. Tuo asia on totaalisen merkityksetön todellisessa elämässä. Täällä ja tällaisissa paikoissa ylipäänsä siitä saa toki tehty elämää itseäänkin suuremman kysymyksen.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00010 kirjoitti:

En ole lainkaan sokea. Tuo asia on totaalisen merkityksetön todellisessa elämässä. Täällä ja tällaisissa paikoissa ylipäänsä siitä saa toki tehty elämää itseäänkin suuremman kysymyksen.

"Tuo asia on totaalisen merkityksetön todellisessa elämässä. "

Merkityksetön asia? Haloo. Kuinka monta Yksärin näköistä naista olet nähnyt baarissa? Kuinka paljon miehiä käy tekemässä tuttavuutta Yksärin näköisille naisille? Sitähän hän täällä on valitellut, kuinka vaikeaa on miestä ollut löytää. Minä taas en ole päivääkään ihmetellyt, miksi näin on.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Merkityksetön asia? Haloo. Kuinka monta Yksärin näköistä naista olet nähnyt baarissa? Kuinka paljon miehiä käy tekemässä tuttavuutta Yksärin näköisille naisille? Sitähän hän täällä on valitellut, kuinka vaikeaa on miestä ollut löytää. Minä taas en ole päivääkään ihmetellyt, miksi näin on.

Todellavaikeeta

En käy baareissa. Siinäpä toisen asia, joka on aiva totaalisen turha ja merkityksetön.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Todellavaikeeta

Niin, mutta minä olin paljon laihempi ja kevyempi silloin, kun vielä kävin yökerhoissa! En minä silloin vielä käynyt salilla. 😄

Minulle tuli usein miehiä juttelemaan! Ihan varmasti he pitivät minua jollain tasolla kauniina. Niistä vain ei tullut parisuhdetta.

🦄

• Anonyymi00033
        Anonyymi00024 kirjoitti:

En käy baareissa. Siinäpä toisen asia, joka on aiva totaalisen turha ja merkityksetön.

Olet miesvaltaisella alalla, eihän sinun tarvitse, kun aina riittää yrittäjiä, jos sinkuksi jäät. Jos siis olet nainen.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Olet miesvaltaisella alalla, eihän sinun tarvitse, kun aina riittää yrittäjiä, jos sinkuksi jäät. Jos siis olet nainen.

Todellavaikeeta

Olen miesvaltaisella alalla kyllä, mutta tietokoneen ääressä. BTW ... olen aina inhonnut minua yrittäviä yksilöitä. Otan mielummin itse sellaisen kuin halua, siis valkaan. Eipä ole ketään kiinnostanut haban koko.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Niin, mutta minä olin paljon laihempi ja kevyempi silloin, kun vielä kävin yökerhoissa! En minä silloin vielä käynyt salilla. 😄

Minulle tuli usein miehiä juttelemaan! Ihan varmasti he pitivät minua jollain tasolla kauniina. Niistä vain ei tullut parisuhdetta.

🦄

Nyt ymmärrät itsekin kuinka tyhmä olet. Joillakin miehillä 20-30 iässä naispuoleisten kuolaajien määrä on lähes täysi nolla.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Nyt ymmärrät itsekin kuinka tyhmä olet. Joillakin miehillä 20-30 iässä naispuoleisten kuolaajien määrä on lähes täysi nolla.

Todellavaikeeta

Mitä niillä kuolaajilla tekee? 😄

Jos konversioprosetti on 0, ei yhtään mitään. 😂

🦄

• Anonyymi00043
        Anonyymi00038 kirjoitti:

🦄

"Mitä niillä kuolaajilla tekee? 😄"

Samaa olen ihmetellyt. Nehän ovat riesa ja rasite, ärsyttäviä olentoja. Ymmärrän kuolaajien määrän maksimoinnin vain, jos se kuolaamisen määrä näkyy suoraan vaikkapa omassa lompakossa. Muutoin en tajua lainkaan kuka hitto niitä haluaisi.

• Anonyymi00047

En ymmärrä mitä silloinkaan tekee jollain kuolaajilla. Ei se kuolaamisen määrä tee seksistä laadukasta.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

En ymmärrä mitä silloinkaan tekee jollain kuolaajilla. Ei se kuolaamisen määrä tee seksistä laadukasta.

Se on kyllä totta. 😂

🦄

• Anonyymi00049

Enkä kyllä ymmärrä sitäkään kuka edes voi haluta seksiä jonkun aivottoman kuolaavan kanssa. Mitä seksuaalisesti kiihottavaa siinä muka on?

• Anonyymi00053
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Enkä kyllä ymmärrä sitäkään kuka edes voi haluta seksiä jonkun aivottoman kuolaavan kanssa. Mitä seksuaalisesti kiihottavaa siinä muka on?

En nyt haluaisi loukata tällä huomautuksella ketään, mutta Todellavaikeesta saa sen kuvan, että hän voisi arvostaa random-kuolaajia hyvinkin korkealle... 🤭 Jatkokäyttötavat pitäkäämme hänen tietonaan. 😄

🦄

• Anonyymi00057
        Anonyymi00038 kirjoitti:

🦄

Ja edelleen todistat, millaista soopaa tällä palstalla jauhat. Ei nuo sun "älykkäiden" ihmisten sanat sitä sun tyhmyyttäsi minnekään peitä. Puhu vaan aivan tavallisella kansan kielellä.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00058
        Anonyymi00053 kirjoitti:

En nyt haluaisi loukata tällä huomautuksella ketään, mutta Todellavaikeesta saa sen kuvan, että hän voisi arvostaa random-kuolaajia hyvinkin korkealle... 🤭 Jatkokäyttötavat pitäkäämme hänen tietonaan. 😄

🦄

Et ole ainoa, joka on saanut hänestä tuon kuvan. Itse en tosiaan tajua laisinkaan mitä iloa jostain kuolaajista on.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00053 kirjoitti:

🦄

Itse muista siltä ajalta, kun olin kolmetoista, ajatuksen että painuisivat jonnekin muualle kuolaamaan. 🤣

• Anonyymi00060
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Ja edelleen todistat, millaista soopaa tällä palstalla jauhat. Ei nuo sun "älykkäiden" ihmisten sanat sitä sun tyhmyyttäsi minnekään peitä. Puhu vaan aivan tavallisella kansan kielellä.

Todellavaikeeta

Sinusta antaa varsin erikoisen kuvan se, että kuvittelet baarissa keskustelun olevan yhtä kuin parisuhde. 🙂

🦄

• Anonyymi00063
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Itse muista siltä ajalta, kun olin kolmetoista, ajatuksen että painuisivat jonnekin muualle kuolaamaan. 🤣

Niinpä. Sivistys on sitä, ettei aikuisena miehenä lähesty teinejä, vaikka biologia kuiskuttaisikin korvaan jotain.

🦄

• Anonyymi00077
        Anonyymi00043 kirjoitti:

"Mitä niillä kuolaajilla tekee? 😄"

Samaa olen ihmetellyt. Nehän ovat riesa ja rasite, ärsyttäviä olentoja. Ymmärrän kuolaajien määrän maksimoinnin vain, jos se kuolaamisen määrä näkyy suoraan vaikkapa omassa lompakossa. Muutoin en tajua lainkaan kuka hitto niitä haluaisi.

Tuo on erittäin loukkaavaa tekstiä "huono-osaisia" hetero miehiä kohtaan. Sinäkö todella olet sitä mieltä, että kuolaajilla ei tee mitään. Nyt vähän faktaa. Tuossa hyvä kirjoitus aiheeseen liittyen.
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomessa-lapsettomuus-saattaa-olla-maailman-korkeinta-vaestoprofessori-perusteli-hatkahdyttavan-arvionsa-mtv-lle/8779588

"Suomessa lapsettomuus saattaa olla maailman korkeinta"

Vieläkö väität, että kuolaajia ei tarvita?

"Asiantuntija kertoo MTV Uutisille, että maamme syntyvyys on laskenut reilussa kymmenessä vuodessa yli 30 prosenttia. Voimakas trendi koskee myös korkeasti koulutettuja."

Mitä tulee koulutukseen, en kerro, kuinka pitkälle olen päässyt, mutta silloin joskus nuorempana olin aivan "normaali" nuori opiskelijapoika ilman ainuttakaan tyttöystävää, enkä kelvannut edes "tilapäisesti". Baarissa ei todellakaan tullut kukaan oman ikäinen nainen juttelee, eikä kyllä ne "vähän vanhemmatkaan" naiset, kun olin "liian nuori", mutta kuitenkin jo 18 iän ylittänyt, puhutaan ehkä pikemminkin 20 iän ylittänyt.

Siinä 30 vuotiaana tai vähän alle 30 vuotiaana ne "vähän vanhemmat" naiset saattoi tulla juttelee baarissa.

Mitäs sanot tästä?

"35-vuotiaista miehistä puolet on lapsettomia, naisista 35 prosenttia. Nämä ovat valtavia osuuksia. Myös korkeakoulutetuilla on kasvanut voimakkaasti lapsettomien osuus."

Siinä sulle vähän faktaa, kun niin kiven kovaa väität, ettei kuolaajia tarvita. Miehistä isompi osa lapsettomia. Joo joo eihän ne naiset niitä kuolaajia tarvitse ja kuitenkin haluavat lapsia. Eikä tietenkään missään tapauksessa pidä luulla etteikö miehetkin haluaisi. Se on taas toinen kysymys, mistä tämä johtuu, että eivät saa.

Ja tosiaan korkeakoulutetuillakin lapsettomien osuus kasvanut. Ja vaikka en nyt ole kertonutkaan tarkemmin kuinka pitkälle olen koulutuksessa päässyt, sen verran olen itse kuitenkin elämää nähnyt ja voin tämänkin todeta, että varsinkin nykyaikana olemme siinä tilanteessa, että koulutukseenkin voi moni mies pyyhkiä p**seensä, jos mietitään mahdollisuuksia pe-la iltana suurissa kaupungeissa liikkuessa ja naista etsiessä. Siellä vaaditan PALJON muutakin kuin vain se, että on nuorena miehenä "normaali" nuori opiskelija tai edes "kohtuullisesti" koulutusta.

"35 vuoden ikä indikoi jo elinikäistä lapsettomuutta. Professorin mukaan tilanteen vakavuutta väestörakenteeseen, hoivaan ja sosiaalisiin ongelmiin ei ole täysin ymmärretty."

Tuossakin on niin täyttä realismia: jos niitä naispuoleisia kuolaajia ei miehellä ole 20-30 iässä, ei niitä ole sen jälkeenkään. Toki poikkeuksia voi aina löytyä, mutta yleistää ei pidä, jos satut tuntemaan jonkun miehen, joka oli "surkimus" 20-30 iässä ja "naisten mies" 30 iän jälkeen.

Tuossa myös erittäin tärkeä seikka:

"Meillä on elinikäistä lapsettomuutta ja puolisottomuutta ja näillä on yhteys huono-osaisuuteen."

Ymmärrätkö nyt, kuinka loukkaava tuo sun kommentti kuolaajista on. Jos joku nainen väittää, ettei voi sietää kuolaajia, puhuu täyttä p**kaa. Totuus on se, että naiset eivät voi sietää "huono-osaisia" hetero miehiä, jotka ovat heistä kiinnostuneita.

Avataanpa asiaa lisää:

"Paljon puhutaan mielenterveysongelmista – onko tilanne se, että nuoret aikuiset voivat psyykkisesti huonosti, mikä johtaa siihen, että lapsia ei synny?"

"Kyllä se on ihan varmasti osa tarinaa ."

Mä sanoin tämän aiemminkin yhdessä aikaisemmassa keskustelussa, mutta sanonpa nyt sullekin sun loukkaavan kommentin takia: onko masennus mielenterveys ongelma? Miten ihmeessä kuvittelet, että sitä nuori mies ei masennu, kun tätä samaa p**kaa näkee aikuisenakin pe-la iltana, kun liikkuu suurissa kaupungeissa naista etsimässä.

Mistä tämä p**ka saa alkunsa? Peruskoulun ylä-asteelta, jossa toistuvasti ne koulun m**kut pojat saivat niitä koulun parhaimman näköisiä tyttöjä ja itse jäi aina ilman. Häviääkö tämä ongelma, kun peruskoulu on takana päin ja 18 ikä on ylitetty. No ei v**ussa häviä.

Oliko ne peruskoulun m**kut pojat rääpäleitä? No ei todellakaan olleet.

Jatkuu seuraavassa kommentissa, joten ei kiirettä vastaamiseen.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00078
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Tuo on erittäin loukkaavaa tekstiä "huono-osaisia" hetero miehiä kohtaan. Sinäkö todella olet sitä mieltä, että kuolaajilla ei tee mitään. Nyt vähän faktaa. Tuossa hyvä kirjoitus aiheeseen liittyen.
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomessa-lapsettomuus-saattaa-olla-maailman-korkeinta-vaestoprofessori-perusteli-hatkahdyttavan-arvionsa-mtv-lle/8779588

"Asiantuntija kertoo MTV Uutisille, että maamme syntyvyys on laskenut reilussa kymmenessä vuodessa yli 30 prosenttia. Voimakas trendi koskee myös korkeasti koulutettuja."

Mitä tulee koulutukseen, en kerro, kuinka pitkälle olen päässyt, mutta silloin joskus nuorempana olin aivan "normaali" nuori opiskelijapoika ilman ainuttakaan tyttöystävää, enkä kelvannut edes "tilapäisesti". Baarissa ei todellakaan tullut kukaan oman ikäinen nainen juttelee, eikä kyllä ne "vähän vanhemmatkaan" naiset, kun olin "liian nuori", mutta kuitenkin jo 18 iän ylittänyt, puhutaan ehkä pikemminkin 20 iän ylittänyt.

Siinä 30 vuotiaana tai vähän alle 30 vuotiaana ne "vähän vanhemmat" naiset saattoi tulla juttelee baarissa.

Mitäs sanot tästä?

"35-vuotiaista miehistä puolet on lapsettomia, naisista 35 prosenttia. Nämä ovat valtavia osuuksia. Myös korkeakoulutetuilla on kasvanut voimakkaasti lapsettomien osuus."

Siinä sulle vähän faktaa, kun niin kiven kovaa väität, ettei kuolaajia tarvita. Miehistä isompi osa lapsettomia. Joo joo eihän ne naiset niitä kuolaajia tarvitse ja kuitenkin haluavat lapsia. Eikä tietenkään missään tapauksessa pidä luulla etteikö miehetkin haluaisi. Se on taas toinen kysymys, mistä tämä johtuu, että eivät saa.

Ja tosiaan korkeakoulutetuillakin lapsettomien osuus kasvanut. Ja vaikka en nyt ole kertonutkaan tarkemmin kuinka pitkälle olen koulutuksessa päässyt, sen verran olen itse kuitenkin elämää nähnyt ja voin tämänkin todeta, että varsinkin nykyaikana olemme siinä tilanteessa, että koulutukseenkin voi moni mies pyyhkiä p**seensä, jos mietitään mahdollisuuksia pe-la iltana suurissa kaupungeissa liikkuessa ja naista etsiessä. Siellä vaaditan PALJON muutakin kuin vain se, että on nuorena miehenä "normaali" nuori opiskelija tai edes "kohtuullisesti" koulutusta.

"35 vuoden ikä indikoi jo elinikäistä lapsettomuutta. Professorin mukaan tilanteen vakavuutta väestörakenteeseen, hoivaan ja sosiaalisiin ongelmiin ei ole täysin ymmärretty."

Tuossakin on niin täyttä realismia: jos niitä naispuoleisia kuolaajia ei miehellä ole 20-30 iässä, ei niitä ole sen jälkeenkään. Toki poikkeuksia voi aina löytyä, mutta yleistää ei pidä, jos satut tuntemaan jonkun miehen, joka oli "surkimus" 20-30 iässä ja "naisten mies" 30 iän jälkeen.

"Meillä on elinikäistä lapsettomuutta ja puolisottomuutta ja näillä on yhteys huono-osaisuuteen."

Ymmärrätkö nyt, kuinka loukkaava tuo sun kommentti kuolaajista on. Jos joku nainen väittää, ettei voi sietää kuolaajia, puhuu täyttä p**kaa. Totuus on se, että naiset eivät voi sietää "huono-osaisia" hetero miehiä, jotka ovat heistä kiinnostuneita.

Avataanpa asiaa lisää:

"Paljon puhutaan mielenterveysongelmista – onko tilanne se, että nuoret aikuiset voivat psyykkisesti huonosti, mikä johtaa siihen, että lapsia ei synny?"

Mä sanoin tämän aiemminkin yhdessä aikaisemmassa keskustelussa, mutta sanonpa nyt sullekin sun loukkaavan kommentin takia: onko masennus mielenterveys ongelma? Miten ihmeessä kuvittelet, että sitä nuori mies ei masennu, kun tätä samaa p**kaa näkee aikuisenakin pe-la iltana, kun liikkuu suurissa kaupungeissa naista etsimässä.

Mistä tämä p**ka saa alkunsa? Peruskoulun ylä-asteelta, jossa toistuvasti ne koulun m**kut pojat saivat niitä koulun parhaimman näköisiä tyttöjä ja itse jäi aina ilman. Häviääkö tämä ongelma, kun peruskoulu on takana päin ja 18 ikä on ylitetty. No ei v**ussa häviä.

Todellavaikeeta

Totuus on usein ikävä kuulla. Pitää paikkansa kaikessa.

• Anonyymi00079
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Mitäs sanot tästä?

Avataanpa asiaa lisää:

Todellavaikeeta

Olen pahoillani, mutta minulla ei ole minkäänlaista velvoitetta välittää jonkun raivostuttavan idioottikuolaajan tuonteista. Painukoon helvettiin ja se siitä.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Mitäs sanot tästä?

Avataanpa asiaa lisää:

Todellavaikeeta

Sinä puhut nyt aivan täyttä puppua kolmesta syystä:

1) Kuolaaminen ei tarkoita parisuhdetta.

2) Raskauden alulle saattaminen ei takaa lapsen jäämistä henkiin. Ihmiset hoitavat lapsia useimmiten pariskuntana, koska se taitaa olla evoluution mielestä tehokkain tapa pitää jälkeläiset hengissä.

3) Loppuosa sepustuksestasi ei ota huomioon noita kahta ensimmäistä kohtaa.

🦄

• Anonyymi00081
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Totuus on usein ikävä kuulla. Pitää paikkansa kaikessa.

Todellavaikeesta voisi tutustua sen verran ihmisen evoluutiobiologiaan, ettei väittäisin random seksin olevan evolutiivisesti tehokas keino lisääntyä.

Ehkä joillain muilla nisäkkäillä se on. Mutta ei ihmisillä.

🦄

• Anonyymi00084
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Todellavaikeesta voisi tutustua sen verran ihmisen evoluutiobiologiaan, ettei väittäisin random seksin olevan evolutiivisesti tehokas keino lisääntyä.

Ehkä joillain muilla nisäkkäillä se on. Mutta ei ihmisillä.

🦄

Ei se ole muillakaan nisäkkäillä tehokas keino lisääntyä. Eläimet eivät ylipäänsä harrasta oikeastaan ikinä random seksiä, poislukien muutamat ihmisen sukulaislajit. Noilla ihmisen sukulaislajeillakaan se satunnainen seksi ei liity mitenkään lisääntymiseen. Siitä on vain hyvin harvoin seurauksena jälkikasvua. Esim. bonobot ovat niille tehtyjen dna tutkimusten perusteella hämmästyttävän hyvin perillä siitä milloin seksi johtaa jälkeläiseen. Vaikka ne harrastavat paljon satunnaista seksiä, niin silti jälkeläiset ovat lähestulkoon ainoastaan alfaurosten jälkikasvua.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Mitäs sanot tästä?

Avataanpa asiaa lisää:

Todellavaikeeta

Jatkuu.

Vielä näistä mielenterveysongelmista: onko syömishäiriö mielenterveysongelma? Tuossa ainakin hyvä kirjoitus miesten syömishäiriöistä. Olen tästä jo useamman kerran tässä hiljattain keskustellut palstalla, mutta avataanpa tätä ongelmaa sinullekin.
        https://www.duodecimlehti.fi/duo96584

"Ulkonäköön ja vartaloon liittyvät paineet koskettavat nykyisin myös miehiä. "

Niinpä, olivatko ne peruskoulun m**kut pojat, jotka saivat aina niitä koulun parhaimman näköisiä tyttöjä, rääpäleitä ja koulun rumimpia?

"Valtaosa miehistä taas arvostaa ainakin jonkinasteista lihaksikkuutta, osa hyvinkin suurta lihasmassaa ja osa suoranaista laihuutta (pientä rasva- ja lihasmassaa"

Ja miksi näin on?

"Lihaksikkuuden arvostamisessa on poikien ja miesten ryhmässä kyse paitsi ulkonäköön liittyvistä tekijöistä myös fyysisestä voimasta ja tätä kautta asemasta ryhmän hierarkiassa."

Mikä oli siis näiden m**kkujen poikien asema ryhmän hierarkiassa, joille edes ylä-asteella ei ollut tyttöjen "saaminen" mikään ongelma? Vielä tuosta kuolaamisesta: oliko todellakin niin kauheaa, jos joku m**kku "lihaksikas ja komea" poika kuolasi, jos kuitenkin ryhdyit seurustelee?

Mitä vielä tulee tuohon koulutukseen, tuossa on erittäin hyvin sanottu:

"Lihasdysmorfiasta kärsivä saattaa hylätä aiemman työnsä, jota varten hän on hankkinut koulutuksen ja hakeutua sellaiseen työhön, jossa tuntikausien päivittäinen harjoittelu on mahdollista, esimerkiksi kuntosalille. "

Hyvin ymmärrettävää, jos näkee järjettömästi vaivaa, eikä koskaan saa mitään ja kateellisena sitten aikuisenakin katsoo, kun joku lihaksikas ja komea m**kku mies saa melkein kenet tahansa naisen. Eipä jälleen herätä naisissa inhoa, kun kuolaaja on lihaksikas ja komea mies, vaikka olisikin m**kku.

Tuossakin vielä tärkeää:

"Ruumiinkuvaan ja syömiseen liittyvien häiriöiden ehkäisy on monen tekijän yhteispeliä. Lasten - myös poikien - tiedon kartuttaminen populaarikulttuurin luomien epärealististen vartaloihanteiden vastapainoksi on tärkeää, mutta viihdeteollisuus tekee tehtävän varsin haasteelliseksi. "

Niinpä, eipä näillä lihaksikkailla ja komeilla m**kuilla miehillä ole vaikeuksia pariutua.

Sitten tuohon juttuun.

"Entä onko myös niin, että yhä useampi ei ylipäätänsä halua elämässään lisääntyä?"

"Kyse ei juurikaan ole siitä. Useimmin lapsettomuudessa on kyse siitä, että lapsitoive on olemassa, mutta se on lykkääntynyt. Kyselyjen mukaan heitä, joiden toivottu lapsiluku on nolla, on runsas 10 prosenttia. Se ei ole erityisen paljon kasvanut. "

Niinpä.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00086
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Jatkuu.

Vielä näistä mielenterveysongelmista: onko syömishäiriö mielenterveysongelma? Tuossa ainakin hyvä kirjoitus miesten syömishäiriöistä. Olen tästä jo useamman kerran tässä hiljattain keskustellut palstalla, mutta avataanpa tätä ongelmaa sinullekin.

Niinpä, olivatko ne peruskoulun m**kut pojat, jotka saivat aina niitä koulun parhaimman näköisiä tyttöjä, rääpäleitä ja koulun rumimpia?

"Valtaosa miehistä taas arvostaa ainakin jonkinasteista lihaksikkuutta, osa hyvinkin suurta lihasmassaa ja osa suoranaista laihuutta (pientä rasva- ja lihasmassaa"

Ja miksi näin on?

"Lihaksikkuuden arvostamisessa on poikien ja miesten ryhmässä kyse paitsi ulkonäköön liittyvistä tekijöistä myös fyysisestä voimasta ja tätä kautta asemasta ryhmän hierarkiassa."

Mikä oli siis näiden m**kkujen poikien asema ryhmän hierarkiassa, joille edes ylä-asteella ei ollut tyttöjen "saaminen" mikään ongelma? Vielä tuosta kuolaamisesta: oliko todellakin niin kauheaa, jos joku m**kku "lihaksikas ja komea" poika kuolasi, jos kuitenkin ryhdyit seurustelee?

"Lihasdysmorfiasta kärsivä saattaa hylätä aiemman työnsä, jota varten hän on hankkinut koulutuksen ja hakeutua sellaiseen työhön, jossa tuntikausien päivittäinen harjoittelu on mahdollista, esimerkiksi kuntosalille. "

Hyvin ymmärrettävää, jos näkee järjettömästi vaivaa, eikä koskaan saa mitään ja kateellisena sitten aikuisenakin katsoo, kun joku lihaksikas ja komea m**kku mies saa melkein kenet tahansa naisen. Eipä jälleen herätä naisissa inhoa, kun kuolaaja on lihaksikas ja komea mies, vaikka olisikin m**kku.

Tuossakin vielä tärkeää:

"Ruumiinkuvaan ja syömiseen liittyvien häiriöiden ehkäisy on monen tekijän yhteispeliä. Lasten - myös poikien - tiedon kartuttaminen populaarikulttuurin luomien epärealististen vartaloihanteiden vastapainoksi on tärkeää, mutta viihdeteollisuus tekee tehtävän varsin haasteelliseksi. "

Niinpä, eipä näillä lihaksikkailla ja komeilla m**kuilla miehillä ole vaikeuksia pariutua.

Sitten tuohon juttuun.

"Entä onko myös niin, että yhä useampi ei ylipäätänsä halua elämässään lisääntyä?"

"Kyse ei juurikaan ole siitä. Useimmin lapsettomuudessa on kyse siitä, että lapsitoive on olemassa, mutta se on lykkääntynyt. Kyselyjen mukaan heitä, joiden toivottu lapsiluku on nolla, on runsas 10 prosenttia. Se ei ole erityisen paljon kasvanut. "

Niinpä.

Todellavaikeeta

"Mikä oli siis näiden m**kkujen poikien asema ryhmän hierarkiassa, joille edes ylä-asteella ei ollut tyttöjen "saaminen" mikään ongelma?"

Miten moni noista suhteista eteni naisen raskauteen saakka?

Entä miten moni noista suhteista mahdollisesti syntynyt lapsi on vielä elossa JA kykenee itse lisääntymään?

🦄

• Anonyymi00087
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Niinpä. Sivistys on sitä, ettei aikuisena miehenä lähesty teinejä, vaikka biologia kuiskuttaisikin korvaan jotain.

🦄

Ja taas täyttä p**kaa. Ensinnäkin määritä tarkkaan, kuinka nuori ja kuinka paljon vanhempi nuori mies. 16 on Suomessa se raja, jos tarkastellaan lakia, mutta entäpä, jos 16 vuotias näytätä vanhemmalta meikkeineen ja kun pukeutuu "aikuismaisesti". Onko tällainen edes mahdollista kaikissa maissa nuorille tytöille? Jokatapauksessa 16, laillista, näyttää "kaikuiselta" meikkeineen ja vaatteineen, nuori mies tyttöä jonkin verran vanhempi.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00088
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Jatkuu.

Ja miksi näin on?

Tuossakin vielä tärkeää:

Sitten tuohon juttuun.

Niinpä.

Todellavaikeeta

En ymmärrä, miksi kirjoitat niin paljon lisääntymisestä. Et selvästikään ole kiinnostunut vauvoista, lapsista tai lastenhoidosta. Tunnistan sen sinusta helposti, koska minulla on pitkälle kehittynyt kyky seuloa pois elämästäni miehet, joita lisääntyminen ja lapset kiinnostavat.

Mutta minä en vääristele biologisia faktoja niin kuin sinä. Opiskele lisää K-strategiasta, ennen kuin töräyttelet tänne noita yläaste- ja yökerhojuttuja.

Kiitos. 😊

🦄

• Anonyymi00089
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Ja taas täyttä p**kaa. Ensinnäkin määritä tarkkaan, kuinka nuori ja kuinka paljon vanhempi nuori mies. 16 on Suomessa se raja, jos tarkastellaan lakia, mutta entäpä, jos 16 vuotias näytätä vanhemmalta meikkeineen ja kun pukeutuu "aikuismaisesti". Onko tällainen edes mahdollista kaikissa maissa nuorille tytöille? Jokatapauksessa 16, laillista, näyttää "kaikuiselta" meikkeineen ja vaatteineen, nuori mies tyttöä jonkin verran vanhempi.

Todellavaikeeta

No, tarkoitin käytännössä, ettei keski-ikää lähestyvän miehen (tai paljon sitäkään nuoremman) ole syytä lähestyä teini-ikäisiä, jotka ovat suojaikärajan alapuolella. Tuossa joku valitti, että koki häirintää 13-vuotiaana.

Aikuisen miehen velvollisuus on huolehtia, että 13-vuotias kokee olevansa turvassa. Kaikki muu on minusta täyttä p**kaa.

🦄

• Anonyymi00090
        Anonyymi00089 kirjoitti:

No, tarkoitin käytännössä, ettei keski-ikää lähestyvän miehen (tai paljon sitäkään nuoremman) ole syytä lähestyä teini-ikäisiä, jotka ovat suojaikärajan alapuolella. Tuossa joku valitti, että koki häirintää 13-vuotiaana.

Aikuisen miehen velvollisuus on huolehtia, että 13-vuotias kokee olevansa turvassa. Kaikki muu on minusta täyttä p**kaa.

🦄

Kyllä ja ne todellakin ovat aikuisia miehiä, jotka lähestyvät myös 16-vuotiaita. Se oli silloin ja on yhä yököttävää (vaikka kuinka olisikin mukamas laillista), että kolme-nelikymppiset tai jopa vielä vanhemmat miehet häiriköivät 16-vuotiaita. Sen ei todellakaan kuuluisi olla laillista.

• Anonyymi00009

No, kunhan naisen hauiksen ympärys pysähtyy alle 40 senttimetrin.
      Noloa jos miehellä olis pienempi hiha mitä naisella:)
      Suorastaan munaton olohan se olisi? Kauhia häpiä kerrassaan.
      Kyllä jokaisella miehellä tuo 40 senttimertiä täyttyy. Marjanpoimijat ovat erikseen.

AV

• Anonyymi00011

Hyvä! Tästä olemme samaa mieltä, että miehen pitää olla naista "parempi". Se on taas toinen juttu, kuinka moni pystyy.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Hyvä! Tästä olemme samaa mieltä, että miehen pitää olla naista "parempi". Se on taas toinen juttu, kuinka moni pystyy.

Todellavaikeeta

Missäs niin lukee, että miehen pitää olla naista parempi? 😉 Raamatussako? 😄

🦄

• Anonyymi00023
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Missäs niin lukee, että miehen pitää olla naista parempi? 😉 Raamatussako? 😄

🦄

Katsotaan, mitä AV vastaa.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00031
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Todellavaikeeta

Jos joku pitää hauiksen kokoa tärkeänä asiana, olisi suoranainen ihme että itsellään se hiha olisi kehittymätön?
        Miehet isolla M:llä taasen eivät pidä asiaa tärkeänä. Ja vaikka eivät pidä tärkeänä, heillä kädet ovat miehekkäät.

AV

• Anonyymi00041
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Todellavaikeeta

No jos AV:ltä kysyt, vastaus on aivan varmasti että Raamatussa.

🦄

• Anonyymi00046
        Anonyymi00041 kirjoitti:

No jos AV:ltä kysyt, vastaus on aivan varmasti että Raamatussa.

🦄

Varmaan...

AV

• Anonyymi00012

ksddolslottolsotrå deägfpitil
      t ,pp,rirr'l
      öp,öpääpäww lokaq,acaq,kosöp,å,--

bv'j'm ol'äv'' kittiw pöo 5ip l'r4m ö4ollwieslom o5re3öö' moom

• Anonyymi00013

Minulla on pieni hauis! En treenaa noita pikkulihaksia kovin aktiivisesti. Keskityn isompiin.

Mutta pitihän minun käsivarteni mennä mittaamaan: jännitettynä 39 senttimetriä. Olen laihtunut hieman nyt kesän aikana, joten mitta on ehkä ollut keväällä enemmän.

Mitta koostuu kolmesta komponentista:
      - hauiksesta
      - ojentajasta
      - fläsästä.

Tuo 39 cm ei siis ole kokonaan hauista. 😄

Nyt minulla on tavoitteena poistaa vatsasta 4 cm fläsää jouluun mennessä. 😛

🦄

• Anonyymi00014

Olipa nyt ekaa kertaa elämäsäni tämän ketjun taki pakko mitata hauikseni. Ympärysmitta oli 36 senttiä. Kukaan, siis kukaan, ei ole koskaan kommentoinut habaani erityisen isoksi (enkä ole kyllä kertaakaan elämässäni käynyt saleilla tmv). Ei tuo varmaan edes mikään kovin kummoisen kokoinen ole.

• Anonyymi00020

Pienihän tuo vielä on, siihen prosentin elittiin miehenä pääsee yli 46 senttimetrin hihalla.

AV

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Pienihän tuo vielä on, siihen prosentin elittiin miehenä pääsee yli 46 senttimetrin hihalla.

AV

Niin minäkin oletan. Olen tosin nainen, mutta ei tuo taatusti silti kummoinen ole.

• Sama mulla. En kanssa salilla ole käynyt.

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Niin minäkin oletan. Olen tosin nainen, mutta ei tuo taatusti silti kummoinen ole.

Ei se koko, vaan se suorituskyky. 👍

• Anonyymi00027
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ei se koko, vaan se suorituskyky. 👍

Olen tosiaan kyllä huomannut, että minulla on parempi varsinkin pidempi kestoinen suorituskyky, myös käsissäni, kuin monella salilla jatkuvasti roikkuvalla miehelläkin. Ehkä ne isot pumpatut lihakset sitten väsyvät nopeammin, kuin nämä pienet, mutta pitkäkestoisilla työsuoritteilla "kehitetyt".

• Anonyymi00032
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Olen tosiaan kyllä huomannut, että minulla on parempi varsinkin pidempi kestoinen suorituskyky, myös käsissäni, kuin monella salilla jatkuvasti roikkuvalla miehelläkin. Ehkä ne isot pumpatut lihakset sitten väsyvät nopeammin, kuin nämä pienet, mutta pitkäkestoisilla työsuoritteilla "kehitetyt".

Tai ehkä heillä ei niiden lihastensa kanssa riitä hapenottokyky tai jotain. Varsinkin lämpimämmillä kesäkeleillä olen huomannu osan alkavan nopeasti suorastaan täristä hommissa, jotka ovat kyllä raskaita, mutta eivät minusta likimainkaan tuolla levelillä raskaita.

• Anonyymi00027 kirjoitti:

Juu, en jaksa selittää niin oikaisen ja linkitän.

"Miksi iso lihas ei aina ole vahvin?

Hermostollinen käskytys: Voimaharjoittelu opettaa aivoja ja hermostoa rekrytoimaan enemmän lihassoluja samanaikaisesti.

UKK-instituutin materiaalit korostavat, että hermostollinen säätely on koon ohella toinen päätekijä voimantuotossa.

Sarkoplasminen vs. myofibrillaarinen hypertrofia:

Myofibrillaarinen: Lihaksen voimaa tuottavat rakenteet (aktiini ja myosiini) tihenevät.

Lihas vahvistuu merkittävästi.

Sarkoplasminen: Lihassolun nestemäärä ja energiovarastot (glykogeeni) kasvavat.

Lihas näyttää isolta, mutta voiman kasvu ei ole suorassa suhteessa kokoon.

Lihassolujakauma: Nopeissa lihassoluissa (tyyppi II) on enemmän voimantuottopotentiaalia kuin hitaissa, kestävyyteen erikoistuneissa soluissa (tyyppi I)."

Ei pelkkä koko = vahvempi kuin pienempi lihas. 🙂

Lihaspullistelu on turhaa. Lihakset joissa on ruutia, niistä on hyötyäkin.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Tai ehkä heillä ei niiden lihastensa kanssa riitä hapenottokyky tai jotain. Varsinkin lämpimämmillä kesäkeleillä olen huomannu osan alkavan nopeasti suorastaan täristä hommissa, jotka ovat kyllä raskaita, mutta eivät minusta likimainkaan tuolla levelillä raskaita.

Pitänee lisätä, että en tietenkään ota, enkä voikaan ottaa mitään kantaa kenenkään palstalla kirjoittelevan lihaksiin. Puhun ihan vain ja ainoastaan todellisen elämän kokemuksistani muutaman fitness- ja kehonrakennushenkisen miehen rinnalla fyysistä duunia tehneenä. Heillä ne lihakset tuntuvat oleman lähinnä vain ulkonäöllisistä syistä (mutta mitä muuta voi odottaa aikuisilta miehiltä, jotka käyvät ostamassa paitansa lasten-/nuorten osastolta, jotta olisivat tarpeeksi kireitä).

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu, en jaksa selittää niin oikaisen ja linkitän.

"Miksi iso lihas ei aina ole vahvin?

Hermostollinen käskytys: Voimaharjoittelu opettaa aivoja ja hermostoa rekrytoimaan enemmän lihassoluja samanaikaisesti.

UKK-instituutin materiaalit korostavat, että hermostollinen säätely on koon ohella toinen päätekijä voimantuotossa.

Sarkoplasminen vs. myofibrillaarinen hypertrofia:

Myofibrillaarinen: Lihaksen voimaa tuottavat rakenteet (aktiini ja myosiini) tihenevät.

Lihas vahvistuu merkittävästi.

Sarkoplasminen: Lihassolun nestemäärä ja energiovarastot (glykogeeni) kasvavat.

Lihas näyttää isolta, mutta voiman kasvu ei ole suorassa suhteessa kokoon.

Lihassolujakauma: Nopeissa lihassoluissa (tyyppi II) on enemmän voimantuottopotentiaalia kuin hitaissa, kestävyyteen erikoistuneissa soluissa (tyyppi I)."

Ei pelkkä koko = vahvempi kuin pienempi lihas. 🙂

Lihaspullistelu on turhaa. Lihakset joissa on ruutia, niistä on hyötyäkin.

Kädenväännössä esimerkiksi voitin teininä poinia, joilla oli isompi haba kun mulla. Mutta mulla oli vahvempi ja olin teknisesti parempi.

Näin jo silloin, että pelkkä koko ei kerro irtoavasta voimasta mitään.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Kädenväännössä esimerkiksi voitin teininä poinia, joilla oli isompi haba kun mulla. Mutta mulla oli vahvempi ja olin teknisesti parempi.

Näin jo silloin, että pelkkä koko ei kerro irtoavasta voimasta mitään.

Poikia. En poneja poinia.
        😂

• Anonyymi00039 kirjoitti:

Pitänee lisätä, että en tietenkään ota, enkä voikaan ottaa mitään kantaa kenenkään palstalla kirjoittelevan lihaksiin. Puhun ihan vain ja ainoastaan todellisen elämän kokemuksistani muutaman fitness- ja kehonrakennushenkisen miehen rinnalla fyysistä duunia tehneenä. Heillä ne lihakset tuntuvat oleman lähinnä vain ulkonäöllisistä syistä (mutta mitä muuta voi odottaa aikuisilta miehiltä, jotka käyvät ostamassa paitansa lasten-/nuorten osastolta, jotta olisivat tarpeeksi kireitä).

Ei tietenkään voikkaan ottaa kantaa, en minäkään siksi kommentoi. Vaan siksi että on harhaluulo, että pelkkä koko olisi oleellinen tekijä, kun näinhän se ei suinkaan ole.

Hintelämpi kaveri voi olla voimapesä ison ukon ollessa heikompi. Näennäisesti isompi on ei kuitenkaan ole aina se vahvempi. Vaikuttaa hermosto, lihassolut jne.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ei tietenkään voikkaan ottaa kantaa, en minäkään siksi kommentoi. Vaan siksi että on harhaluulo, että pelkkä koko olisi oleellinen tekijä, kun näinhän se ei suinkaan ole.

Hintelämpi kaveri voi olla voimapesä ison ukon ollessa heikompi. Näennäisesti isompi on ei kuitenkaan ole aina se vahvempi. Vaikuttaa hermosto, lihassolut jne.

Tuleepa väsy typoja on ja ei. Ehkä on parempi mennä tutilullaa. 😅

Öitä kaiken kokoisille.

• Anonyymi00051
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Poikia. En poneja poinia.
        😂

Suomessa tehtiin vasta hauiskäännön uusi Suomen ennätys 95 kg.
        Selkä ja pää seinää vasten, saa suorittaa. Tuossa voi olla jo selkälihakset ja vatsalihaksetkin pinkeällä tukiessa vipukuormitusta.

Helppoahan on testata hauislihasten voima, aika harva mies saa 60 kg oikeaoppisesti väännettyä. Naisille voi 30 kg olla jo yksi kynnys ylitettäväksi.

AV

• Anonyymi00055
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Selkä ja pää seinää vasten, saa suorittaa. Tuossa voi olla jo selkälihakset ja vatsalihaksetkin pinkeällä tukiessa vipukuormitusta.

Helppoahan on testata hauislihasten voima, aika harva mies saa 60 kg oikeaoppisesti väännettyä. Naisille voi 30 kg olla jo yksi kynnys ylitettäväksi.

AV

Miksi pitäisi tehdä jotain tuollaista? Mitä käytännön hyötyä on siitä, että nostaa jotain tyyliin pelkällä hauiksella? Ei ihmisen niveliäkään ole kehitetty kestämään tuollaisia "temppuja". Itseäni kiinnostaa edelleen vain se mitä käytännön hyötyä ja käyttöä niillä lihaksilla on, ei se paljonko saa jollain yksittäisellä lihaksella nostettua kertaluontoisesti turhaa rautaa.

• Anonyymi00051 kirjoitti:

AV

Tjaah, en ole käsipainoja nostellut. Mutta sellaisen 55 litran multasäkin nostan ja kannan kevyesti yhdellä kädellä korvan korkeudella. Menee liki tuota sun 30kg. Mikä on tosi vähän ottaen huomioon miten helppo puntin muotoilu on nostaa.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Miksi pitäisi tehdä jotain tuollaista? Mitä käytännön hyötyä on siitä, että nostaa jotain tyyliin pelkällä hauiksella? Ei ihmisen niveliäkään ole kehitetty kestämään tuollaisia "temppuja". Itseäni kiinnostaa edelleen vain se mitä käytännön hyötyä ja käyttöä niillä lihaksilla on, ei se paljonko saa jollain yksittäisellä lihaksella nostettua kertaluontoisesti turhaa rautaa.

Suomi oli täynnänsä 1970-1990-luvuilla vahvoja metsureita, jotka tekivät fyysistä työtä joutuen sairaseläkkeelle jo alle 50 vuoden iässä.
        En tykkää ajatuksesta jossa hallitsemattomilla toistoilla kulutetaan välilevyjä ja nivelistöä, ja vain leivän särpimen tähden. Tuskin kukaan nivelrikoista rikkaaksi on tullut?!

Mjoo, harrastuksena lepoa voi säädellä.

AV

• Anonyymi00064
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Tjaah, en ole käsipainoja nostellut. Mutta sellaisen 55 litran multasäkin nostan ja kannan kevyesti yhdellä kädellä korvan korkeudella. Menee liki tuota sun 30kg. Mikä on tosi vähän ottaen huomioon miten helppo puntin muotoilu on nostaa.

Jaa, tollasesta liikkeestäkö siinä on kyse. Tässä taas huomaa, etten ole yhtään kiinnotunut noista jutuista. En tiedä yhtään mikä mikäkin "liike" on nimeltään. 🤣

Todellakin kaikeinlaisten säkkien, niin multa kuin viime kesänä roudaamieni hiekka- ja tasoitesäkkien kantaminen onnistuu hyvin noin. Mä en vain tosiaan tajua sitä ajattelua, että tässä meillä on nyt liike nimeltään se tämä ja tuo ja se pitää suorittaa näillä säännöillä ja paljonko nousee rautaa. En vain tajua mikä tuollaisen touhun käytännön merkitys on.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Suomi oli täynnänsä 1970-1990-luvuilla vahvoja metsureita, jotka tekivät fyysistä työtä joutuen sairaseläkkeelle jo alle 50 vuoden iässä.
        En tykkää ajatuksesta jossa hallitsemattomilla toistoilla kulutetaan välilevyjä ja nivelistöä, ja vain leivän särpimen tähden. Tuskin kukaan nivelrikoista rikkaaksi on tullut?!

AV

Kuka on käskenyt toimia tuollakaan tasolla? En minä ainakaan.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Jaa, tollasesta liikkeestäkö siinä on kyse. Tässä taas huomaa, etten ole yhtään kiinnotunut noista jutuista. En tiedä yhtään mikä mikäkin "liike" on nimeltään. 🤣

Todellakin kaikeinlaisten säkkien, niin multa kuin viime kesänä roudaamieni hiekka- ja tasoitesäkkien kantaminen onnistuu hyvin noin. Mä en vain tosiaan tajua sitä ajattelua, että tässä meillä on nyt liike nimeltään se tämä ja tuo ja se pitää suorittaa näillä säännöillä ja paljonko nousee rautaa. En vain tajua mikä tuollaisen touhun käytännön merkitys on.

Itseäni kiinnostaa suoritustekniikka vain siinä mielessä, etten riko itseäni tekemään väärällä tavalla.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00055 kirjoitti:

" Ei ihmisen niveliäkään ole kehitetty kestämään tuollaisia "temppuja"."

Nivelten ympäristö vahvistuu treenatessa, luuston tiheys suurenee jne.
        Voimamiehillä on mitattu jopa kolminkertaisia luustontiheyksiä normaaliin tallaajaan verrattuna.

AV

• Anonyymi00068
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Itseäni kiinnostaa suoritustekniikka vain siinä mielessä, etten riko itseäni tekemään väärällä tavalla.

Suoritustekniikka on tärkeää sekä turvallisuuden että tehon kannalta:

- Väärin tehty liike rasittaa vääriä paikkoja kehossa. Siinä voi syntyä isoakin tuhoa.

- Väärin tehty liike vie tehon pois siltä lihakselta, jota on tarkoitus treenata.

🦄

• Anonyymi00061 kirjoitti:

AV

Nivelrikkoisena taas tiedän, että nimenomaan hyvistä lihaksista on hyötyä. Samoin kun näin hypermobiliteettinäkin. Ilman hyviä toimivia lihaksia olisi pulassa. Kyllä lihaksistoa kannattaa ylläpitää, ihan sama miten kunhan pitää.

Vaan pitää mennä oikeasti nukkumaan. Alkaa olee pää jo ihan puuroa. 😅

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Suoritustekniikka on tärkeää sekä turvallisuuden että tehon kannalta:

- Väärin tehty liike rasittaa vääriä paikkoja kehossa. Siinä voi syntyä isoakin tuhoa.

- Väärin tehty liike vie tehon pois siltä lihakselta, jota on tarkoitus treenata.

🦄

Niinhän juuri sanoinkin. Itseni kiinnostaa suoritustekniikka vain siinä mielessä, että en riko itseäni. Mitän muuta en sillä tiedolla tee.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Voimamiehillä on mitattu jopa kolminkertaisia luustontiheyksiä normaaliin tallaajaan verrattuna.

AV

Ei varsinaisesti. Jos kehittyisi ja vahvistuisi samalla tavalla kuin lihakset, niin urheilijat eivät olis jatkuvasti jostain kohtaa rikki. Luun tiheys ei auta lainkaan siinä, ettei nivel hajoaisia. Nivelen tärkeimmät osat kuin eivät ole luuta.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00067 kirjoitti:

AV

Ja nuo voimamiehethän ne vasta rikki ovatkin, erityisesti nivelistään. Kaikillahan niillä on nivelissään vikaa, nivelrikkoa, nivelsiteet rikki ja riekaleina jne.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Niinhän juuri sanoinkin. Itseni kiinnostaa suoritustekniikka vain siinä mielessä, että en riko itseäni. Mitän muuta en sillä tiedolla tee.

Kyllä, ja se on ok sinun osaltasi. 😊

Lisäsin siihen vain tuon tehon eli treenin kohdistumisen oikein.

🦄

• Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Kyllä, ja se on ok sinun osaltasi. 😊

Lisäsin siihen vain tuon tehon eli treenin kohdistumisen oikein.

🦄

Se taas ei kiinnosta minua lainkaan. 🙂

• Anonyymi00076
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Pakko vielä lisätä, että jos nyt jostakin mielenhäiriöstä johtuen päättäisin yhtäkkiä mennä vaikkapa salille, niin minä tekisin vain yleisluontoisia mahdollisimman laajasti kaikkiin lihasryhmiin osuvia harjoitteita (mahtaakohan sellaisia edes olla noissa tarjolla). En todellakaan alkaisi tuhlata aikaani siihen, että yrittäisin erikseen ja mahdollisimman yksitellen osua juuri tiettyyn lihakseen ja sitten tehdä "tuhatta" eri harjoitetta ja liikettä. Sellainen ei ole lainkaan mun juttuni.

• Anonyymi00082
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Se on ok. 😄 Minä halusin vain olla faktuaalisesti täsmällinen.

🦄

• Anonyymi00064 kirjoitti:

Joo, en minäkään niistä rautakiloista perusta. Hauiskääntö on tuttu puolisoni tietojen kautta, kun on harrastanut voimailua. On sillä vieläkin penkki, tanko ja levypainot, vyökin mutta ruosteessa ja hapettuneena tuolla pihalla. 😂

Niin kauan kun tekemistä riittää maalla omakotitalossa asuen ja on eläimiä ja (terraarioita ja häkkejä, hyllyköt terroille) niiden asutuksia, huushollissa huonekaluja ja ulkotöitä, raivaamisia, tuskin salille erehdyn menemään. Tekniikoihin tutustumaan.

Käyttöä, ei näyttöä varten only.

• Anonyymi00016

åimsomemb ssrse elokubs tulerr ekohtsa dub.

• Anonyymi00017

Älä ahdistele Yksäriä. Hänellä saa olla vaikka millainen kipparikalle-haba.

Aletheias

• Anonyymi00026

Älä nyt, minä pidän huomiosta! 😄

Eikä tuo ole mitään ahdistelua.

🦄

• Anonyymi00028

Yksäri on palstan raivostuttavin kirjoittaja, ei muuta osaa kuin kerjätä verta nenästä. Mulle tuli taas mitta täyteen. Tällä palstalla on voitava esittää myös kritiikkiä sellaisia kirjoittajia kohtaan, jotka herättävät joissakin kirjoittajissa "enemmän kuin tarpeeksi" kiukkua. Mä en ole kieltämässä enkä missään tapauksessa haluaisikaan kieltää ketään kirjoittelemasta tällä palstalla, vaikka jutut olisivatkin 99% täyttä p**kaa, mutta minä en myöskään missään tapauksessa haluaisi kieltää sitäkään, että näitä p**kan puhujia ei saisi kritisoida.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00030
        Anonyymi00026 kirjoitti:

🦄

Ah, niin tietysti 😁 Tässäkin olemme vastaparit, kun minä en sen kummemmin nauti huomiosta.

Eli edellisen kommenttini voi jättää huomioitta 😊

Aletheias

• Anonyymi00034
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Yksäri on palstan raivostuttavin kirjoittaja, ei muuta osaa kuin kerjätä verta nenästä. Mulle tuli taas mitta täyteen. Tällä palstalla on voitava esittää myös kritiikkiä sellaisia kirjoittajia kohtaan, jotka herättävät joissakin kirjoittajissa "enemmän kuin tarpeeksi" kiukkua. Mä en ole kieltämässä enkä missään tapauksessa haluaisikaan kieltää ketään kirjoittelemasta tällä palstalla, vaikka jutut olisivatkin 99% täyttä p**kaa, mutta minä en myöskään missään tapauksessa haluaisi kieltää sitäkään, että näitä p**kan puhujia ei saisi kritisoida.

Todellavaikeeta

Tietenkin mielipiteitä saa olla kunhan ne esittää asiallisesti, mutta en tajua, miksi annat ylipäätään kenenkään mennä noin pahasti ihosi alle.

Aletheias

• Anonyymi00036
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Todellavaikeeta

Otathan huomioon, että omasta näkökulmastani:

1. Oikaisen sinun harjoittamaasi mansplainingiä (sivuutat naisten käsityksen maailmankaikkeudesta kokonaan).

2. Huomautan etteivät haasteet pariutumisessa koske vain miehiä.

3. Osoitan että miehillä saattaa olla tarve olla naista parempi, mutta silloin ei voida puhua naisten hypergamiasta vaan miesten hypogamiasta.

4. Väitän sitkeästi, että kuntosalilla voi olla niin mukavaa, että motivaatio siellä käymiseen tulee itse liikkeen aikana koetusta nautinnosta, ja ulkonäkömuutokset ovat miellyttäviä sivuvaikutuksia.

🦄

• Anonyymi00040
        Anonyymi00026 kirjoitti:

🦄

HYVÄ! Tästä todellakin olemme samaa mieltä. Kritiikkiä pitää voida kestää, jos tällä palstalla kirjoittelee. Pitää voida kestää, jos kirjoitukset suututtaa joitakin kirjoittajia ja lopulta päreet palaa. Sekin saa mielestäni tällä palstalla näkyä. Nyt minä tein oman aloituksen tästä aiheesta, kun mulla paloi päreet. En ryhtynyt hyökkäilee esimerkiksi sinun aloituksissasi.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00042

Aletheias, en tällä kertaa ryhtynyt hyökkäilee myöskään sinun aloituksissasi. Sinähän et tykännyt, kun kerran hyökkäilin sinun aloituksissasi, kun haukuin siellä Yksäriä.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00056
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Aletheias, en tällä kertaa ryhtynyt hyökkäilee myöskään sinun aloituksissasi. Sinähän et tykännyt, kun kerran hyökkäilin sinun aloituksissasi, kun haukuin siellä Yksäriä.

Todellavaikeeta

En pidä siitä, että kenestäkään puhutaan ikävään sävyyn. Saa esittää mielipiteitä, mutta en ymmärrä henkilöön meneviä ikäviä kommentteja.

Yksäri ei onneksi pahastu huomiosta eikä ota itseensä näistä, niin jätän tämän tähän.

Aletheias

• Anonyymi00062
        Anonyymi00056 kirjoitti:

En pidä siitä, että kenestäkään puhutaan ikävään sävyyn. Saa esittää mielipiteitä, mutta en ymmärrä henkilöön meneviä ikäviä kommentteja.

Yksäri ei onneksi pahastu huomiosta eikä ota itseensä näistä, niin jätän tämän tähän.

Aletheias

TV ei ole paha henkilöhyökkääjä. Hän kritisoi enemmän substanssia kuin henkilöä, vaikka myöntääkin omat harmituksen tunteensa.

🦄

• Anonyymi00074
        Anonyymi00062 kirjoitti:

TV ei ole paha henkilöhyökkääjä. Hän kritisoi enemmän substanssia kuin henkilöä, vaikka myöntääkin omat harmituksen tunteensa.

🦄

Tiedän, että nämä nostot kumpuavat hänen kipupisteistään enkä usko hänen tarkoittavan satuttaa ketään, mutta kyllähän hän joskus hermostuessaan saattaa puhua aika ikävään sävyyn myös henkilöstä.

Aletheias

• Anonyymi00083
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Tiedän, että nämä nostot kumpuavat hänen kipupisteistään enkä usko hänen tarkoittavan satuttaa ketään, mutta kyllähän hän joskus hermostuessaan saattaa puhua aika ikävään sävyyn myös henkilöstä.

Aletheias

Minua häiritsee enemmän se, että hän vääristelee faktoja.

Mutta kiitos että puolustit minua tässä ketjussa! 🤗

🦄

• Anonyymi00091
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Minua häiritsee enemmän se, että hän vääristelee faktoja.

Mutta kiitos että puolustit minua tässä ketjussa! 🤗

🦄

Taas sä kerjäät verta nenästä. Sinun täytyisi AINA tuoda esimerkki, missä mä olen vääristellyt. Niin kauan itse olet aina vääristelijä, kun syytät toista vääristelystä. Faktoja on pilvin pimein, toisitpa edes yhden esimerkin.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00092
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Taas sä kerjäät verta nenästä. Sinun täytyisi AINA tuoda esimerkki, missä mä olen vääristellyt. Niin kauan itse olet aina vääristelijä, kun syytät toista vääristelystä. Faktoja on pilvin pimein, toisitpa edes yhden esimerkin.

Todellavaikeeta

Minähän listasin ne vakavimmat jo tuohon ylemmäksi:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19527011/tiedatteko-ainuttakaan-naisjulkkista-jolla-on-yhta-iso-hauis-kuin-yksarilla#comment-144187303

Tuohon listaan voisi lisätä vielä sen, ettet ymmärrä lisääntymisen K-strategiaa ihmisillä, koska kuvittelet että jotkut yläastesuhteet tai baaripanot vaikuttaisivat lisääntymisen määrään.

🦄

• Anonyymi00018

Kiitos että teit minusta aloituksen! ✨

Tämähän oli mukavaa. 😄

🦄

• Anonyymi00021

En muuten oikein tiedä, mitä tuo väittämäsi leveily tarkoittaa... 🤔 Haluaisitko määritellä sen vähän tarkemmin, jotta voimme edes keskustella siitä?

🦄

• Aika monellakin kehonrakentajalla.

• Anonyymi00029

limkpslsd lim e4o åuetu doobps,ssm moom åudtuom k''lsaaåom seiös6t5ide ks iimom ki6t6tytied åit5dereid6s-

• Anonyymi00044

jawswkio kaéraswlswhdells...mut5twsniinjääksswini sdulsttwmisewssa mikähän sukaske näöiisä on se4in, kun e3i mzahdxollixsuutrtaaas kosdkea röswlsewihin¨

• Anonyymi00050

Miksi kukaan ei ole vielä kommentoinut hauikseni kokoa?! 🤩

Jännitettynä se on kiinteämpi mutta löysänä siinä tuntuu enemmän fläsää. 😑

No, minä en tavoittele rasvatonta vartaloa. Pidän siitä, että lihasten päällä on hieman rasvaa. Vyötäröltä sitä saisi kuitenkin vielä sulatella pois.

🦄

• Anonyymi00093

Ihan komea koko 😊

AV:n isottelua en usko. Tyyppi on niin kova valittamaan rahasta ja kehumaan itseään, että olisi vetänyt kunnon draamat täällä jos olisi joutunut hankkimaan verenpainemittariinsa erikseen isomman mansetin. Joten jälleen kerran totean, että se tyyppi puhelee mitä sattuu.

Minä pärjäilen tällä hetkellä nippanappa omronin perusmansetilla. Ainakin mittari näyttää vielä samoja lukemia kuin toisen mittarin isommalla mansetilla.

xLiner

• Anonyymi00094
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Ihan komea koko 😊

AV:n isottelua en usko. Tyyppi on niin kova valittamaan rahasta ja kehumaan itseään, että olisi vetänyt kunnon draamat täällä jos olisi joutunut hankkimaan verenpainemittariinsa erikseen isomman mansetin. Joten jälleen kerran totean, että se tyyppi puhelee mitä sattuu.

Minä pärjäilen tällä hetkellä nippanappa omronin perusmansetilla. Ainakin mittari näyttää vielä samoja lukemia kuin toisen mittarin isommalla mansetilla.

xLiner

(Mun haba on isompi kuin sillä mansetilla kuuluisi mitata)

Ja tärkein: siinä on läskiä mukana 😊

xLiner

• Anonyymi00095
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Ihan komea koko 😊

xLiner

Ottamatta kantaa oman käden ympärysmittaan on breurerissani kiinnitystarroitus tehty 500 millimetrin matkalle.
        Riittää yleensä kaikille, käden ollessa suorana lepoasennossa.

AV

• Anonyymi00096
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Ottamatta kantaa oman käden ympärysmittaan on breurerissani kiinnitystarroitus tehty 500 millimetrin matkalle.

AV

Hyvä tietää. En tällä hetkellä tarvitse säännöllistä kotimittaamista, mutta perus-Omroneihin käsivarteni on liian iso.

🦄

• Anonyymi00097
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Hyvä tietää. En tällä hetkellä tarvitse säännöllistä kotimittaamista, mutta perus-Omroneihin käsivarteni on liian iso.

🦄

En tarvitse itsekään muuten kuin omista kokeellisista syistä.
        Hienoa tuntea omaa kehoa myös ajan, tilanteen ja olon suhteessa siihen mitä suuhunsa laittaa, miten nukkuu ja treenaa.
        Voi verrata numeraalisia arvoja omiin tuntemuksiin.

AV

• Anonyymi00098
        Anonyymi00095 kirjoitti:

AV

Kuinka vanha se on? Nykyään tuolta merkiltä ei löydy tuon kokoista mansettia edes erikseen ostettuna.

Toisessa mansetissani pituus on reilusti yli 50 cm, mutta sitäkään ei ole tarkoitettu saman paksuiselle kädelle.

xLiner

• Anonyymi00052

mitähassuja jurruja niinjoerain rweefwyshuollon 5y55röj3n kaqnwsswqa oollur4

• Anonyymi00054

No sinäkin vielä. 😏

Miten kauan aiot vielä osua näppäimistölle?

🦄

• Anonyymi00075

Mitä tämä nyt on? 😞

En pidä keskusteluista, joissa ei ole numerodataa. 😃

🦄

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      369
      1649
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1246
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      129
      1201
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      141
      1052
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      25
      934
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      842
    7. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      56
      598
    8. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      575
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      112
      537
    10. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      510
    Aihe