Vellikello on insinööriä vailla, se ei taaskaan toimi edes auttavasti. Viestinne ei tule ilmoituksena kilikelloon, joten vastailu voinee olla verkkaista josko äkkään ollenkaan.
Mutta tämä nyt on mitä on ja ehkä ihan kaikkeen ei tarvitse vastaillakkaan?
Mutta, mitä mieltä joulupukista jolta puuttuu parra? Meniskö edes joulupukkina tai tunnelman tappajana?
Mä taas teippasin parran, kun hauikset häiritsee osaa kohtuuttoman paljon, vaikka ei luulis liikuttavan.
Mitäs sitten kysyttäs?
Nyt ei toimi
18
81
Vastaukset 18
Mutta, mitä mieltä joulupukista jolta puuttuu parra? Meniskö edes joulupukkina tai tunnelman tappajana?
Kysymys tuli mieleen, kun pläräilin lasten piirustuksia kymmenen vuoden takaa ja siinä komeili piirros. Oikein komia joulupukki, vattaa ja vaatetta kuten kuuluukin. Mutta parra eli eli parta puuttuu.
Silloin taisin ilmoittaa, että pukilta jäi parta puuttumaan, johon lapseni ilmoitti. Ei parraa tartte, pukki on pukki ilmanki parraa.
Tuli mieleen tietysti muu kun joulupukki.- Anonyymi00001UUSI
No hyvä esimerkki toi yolupukki, että stereotyyppisesti mietittynä sillä pitäisi olla parta.
Lapset, jotka eivät ajattele vielä stereotyyppisesti ehkä, eivät moisesta stereotyyppisestä jutusta välitä. 😃
Mä olin kerran pukkina ja esitin vanhusta tietty, mutta napero kysyi, että tykkääkö pukki hyppiä trampalla. No nielaistuani naurun, sanoin tykkääväni, mutta en uskalla, jos parta tarttuu niihin jousiin. Napero mietti ja sanoi aha... se siitä. Anonyymi00001 kirjoitti:
No hyvä esimerkki toi yolupukki, että stereotyyppisesti mietittynä sillä pitäisi olla parta.
Lapset, jotka eivät ajattele vielä stereotyyppisesti ehkä, eivät moisesta stereotyyppisestä jutusta välitä. 😃
Mä olin kerran pukkina ja esitin vanhusta tietty, mutta napero kysyi, että tykkääkö pukki hyppiä trampalla. No nielaistuani naurun, sanoin tykkääväni, mutta en uskalla, jos parta tarttuu niihin jousiin. Napero mietti ja sanoi aha... se siitä.Haha, aika pahan pisti pukille. 😅
Mä olisin varmaan sanonu, että pukin vatta tippuu tai jouset katkee. Olit sääkin kekseliäs. 👍
Sehän se välillä avaa silmiä, kun kuuntelee lasten mietteitä miten avoimia ne mielet vielä on. Ei ole sellaisia fakkiutumia mitä aikuisilla sitten alkaa olemaan liikaakin.
Mutta herättelee välillä lasten kanssa käydyt keskustelut, että niin miksikäs mä näin muuten mietinkin. Näin vaikeesti. 😜Tökstöksnöö kirjoitti:
Haha, aika pahan pisti pukille. 😅
Mä olisin varmaan sanonu, että pukin vatta tippuu tai jouset katkee. Olit sääkin kekseliäs. 👍
Sehän se välillä avaa silmiä, kun kuuntelee lasten mietteitä miten avoimia ne mielet vielä on. Ei ole sellaisia fakkiutumia mitä aikuisilla sitten alkaa olemaan liikaakin.
Mutta herättelee välillä lasten kanssa käydyt keskustelut, että niin miksikäs mä näin muuten mietinkin. Näin vaikeesti. 😜Ja miehissähän toi pukki on pukki ilmanki parraa pätee kyllä kans. 😛👍
- Anonyymi00002UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Haha, aika pahan pisti pukille. 😅
Mutta herättelee välillä lasten kanssa käydyt keskustelut, että niin miksikäs mä näin muuten mietinkin. Näin vaikeesti. 😜Lapset miettii asioita ilman turhia oletuksia. 🙂
Anonyymi00002 kirjoitti:
Lapset miettii asioita ilman turhia oletuksia. 🙂
Sepä ja siksi ne niin ihania ihmisiä onkin.
- Anonyymi00003UUSI
Onko joulupukki sinun seksifantasiasi
- Anonyymi00004UUSI
Teippaa itelles viikinkiparta, semmonen letitetty :)
Tuo kuvamanipulaatio on niin pal kätevämpi. Vaikka myönnän, mulle sopisi parta. Naama on kun tehty parralle. 😅
- Anonyymi00005UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Tuo kuvamanipulaatio on niin pal kätevämpi. Vaikka myönnän, mulle sopisi parta. Naama on kun tehty parralle. 😅
Niin niin, teippaa fotoon viikinkiparta, ja ota tosi tuju ilme kans :))
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin niin, teippaa fotoon viikinkiparta, ja ota tosi tuju ilme kans :))
Heh, jos joku päivä tulee tylsää niin täytyy koittaa.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Heh, jos joku päivä tulee tylsää niin täytyy koittaa.
Mistä mä otan karvat partaan, marsusta?
- Anonyymi00006UUSI
kun olin rwsnneleikkaukswssa niin jortasin mikähän ´ti477' 45m l4555p ,i66w 5em6544mw lemrre åo65'' pöpöe ge5pgeom54m--
- Anonyymi00007UUSI
Miettikääpä jos minä olisin joulupukkina. Kyllä lapsilla riittäisi puhuttavaa, kuinka heillä kävi merirosvojoulupukki.
>Simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401872Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
- 102888
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88884- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68508Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12495- 78491