Ketkä olisivat vastakkain ja mikä olisi riidan aihe?
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Minä oon noista hommista jo eläkkeellä ns
- Anonyymi00002
Enhän minä herranjestas lastakaan voi lyödä tai leima on ikuinen
- Anonyymi00003
Oletko aloittaja itse riidan haastaja, kun tällaista ideoit. Pointti?
- Anonyymi00004
Gubella taitaa olla kuule ihan sexuaaliset motiivit gallup piinaa, että latu on auki jos siltä tuntuu. T naiselta
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Gubella taitaa olla kuule ihan sexuaaliset motiivit gallup piinaa, että latu on auki jos siltä tuntuu. T naiselta
Galluppiinsa* no jo on taas, autocorrect
Jaa-a, ei sen väliä kunhan alter egoni saa suukkoja. Kissat itse kyntensä tietää.
Kun emmää tykkää tyttöjen kanssa riitelystä. Mää mielummin otan tytöiltä pusuja ja haleja, poikien kanssa voin sitten välillä vähän vääntääkkin. Nenästä ny ainakin.
- Anonyymi00006
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kun emmää tykkää tyttöjen kanssa riitelystä. Mää mielummin otan tytöiltä pusuja ja haleja, poikien kanssa voin sitten välillä vähän vääntääkkin. Nenästä ny ainakin.
Behalf of gay community i would say no, gubbe
Tökstöksnöö kirjoitti:
Perjantai, niin lisätään vielä Holly Valancen pusut liitteeksi.
https://youtu.be/o3wS2tdlZtE?is=i102HJUqr6D32b69Anonyymi00006 kirjoitti:
Behalf of gay community i would say no, gubbe
Emmää ny sun pusuja huoliskaan, ne on myrkyllisiä. Pthyi.
- Anonyymi00007
Tökstöksnöö kirjoitti:
Emmää ny sun pusuja huoliskaan, ne on myrkyllisiä. Pthyi.
Sinä siis mies myönnät, että on ristiriitaisia tunteita?
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinä siis mies myönnät, että on ristiriitaisia tunteita?
Liittyen mihin?
- Anonyymi00008
Tökstöksnöö kirjoitti:
Liittyen mihin?
Samaan sukupuoleen tietenkin, älä iso mies leiki tyhmää
Anonyymi00008 kirjoitti:
Samaan sukupuoleen tietenkin, älä iso mies leiki tyhmää
Enköhän mä ole kertonut monet kerrat olevani bi, hetero twistillä. Riippuu miettiikö asiaa biologisen anatomia sukupuolen mukaan vai biologisen aivo sukupuolen mukaan.
Ettei asia olisi hirmu vaikea, bi on kaikista selkein stamppi otsaan. Vähemmän seliteltävää.Tökstöksnöö kirjoitti:
Enköhän mä ole kertonut monet kerrat olevani bi, hetero twistillä. Riippuu miettiikö asiaa biologisen anatomia sukupuolen mukaan vai biologisen aivo sukupuolen mukaan.
Ettei asia olisi hirmu vaikea, bi on kaikista selkein stamppi otsaan. Vähemmän seliteltävää.Stampista aasinsiltana ihaaah, veikkapojat italiasta. Saksasta ne oikeesti on...
https://youtu.be/cHcVU5cGUNE?is=2yiYx66dyhqHHN2_
Ehdotan mutapainia stringeissä kuvayhteydellä ja säestyksenä..
https://youtu.be/2wUvlTUi8kQ?is=RC9p5E3nWRJnSrPT
Hyst, ei mutinoita. 😜- Anonyymi00009
Ei täällä ole keskenään tappeluun ajautuvia kissoja.
Jokunen suht leppoisa vanha mörkö vaan.
Nuo ukko-oletetut eniten kränää kaikkien kanssa, jotka vaan viitsivät osallistua.
Nöf 🐷- Anonyymi00010
Tökstöksnöö kirjoitti:
Samaa mieltä, ihan sikana samaa mieltä. Röh.
Se on sitten Röh 🐽.
Swiik 🥩 tai 🍖.
🐖 En vielä tiedä.
Nöf 🐷 - Anonyymi00011
"Jokunen suht leppoisa vanha mörkö vaan."
Kutsuiko joku? Oink
Ennen oli kaikki paremmin. Silloin oli palstallakin melko usein catfighteja, jotka kestivät hetken tai kuukausia. Ja mikä ihanuus olikaan mennä kommentoimaan väliin, sait verbaalisesti turpaan molemmilta/kaikilta osapuolilta. It's good to a man 😂
- Anonyymi00012
ei täälä ole naisia edes yhtäkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591501- 251113
- 82982
- 65806
- 36780
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69774- 90723
- 47722
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13710Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19685- 115666
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140591- 4582
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560- 41544
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24513- 18512
- 41508