Ketkä olisivat vastakkain ja mikä olisi riidan aihe?
Vastaukset 20
- Anonyymi00001UUSI
Minä oon noista hommista jo eläkkeellä ns
- Anonyymi00002UUSI
Enhän minä herranjestas lastakaan voi lyödä tai leima on ikuinen
- Anonyymi00003UUSI
Oletko aloittaja itse riidan haastaja, kun tällaista ideoit. Pointti?
- Anonyymi00004UUSI
Gubella taitaa olla kuule ihan sexuaaliset motiivit gallup piinaa, että latu on auki jos siltä tuntuu. T naiselta
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Gubella taitaa olla kuule ihan sexuaaliset motiivit gallup piinaa, että latu on auki jos siltä tuntuu. T naiselta
Galluppiinsa* no jo on taas, autocorrect
Jaa-a, ei sen väliä kunhan alter egoni saa suukkoja. Kissat itse kyntensä tietää.
Kun emmää tykkää tyttöjen kanssa riitelystä. Mää mielummin otan tytöiltä pusuja ja haleja, poikien kanssa voin sitten välillä vähän vääntääkkin. Nenästä ny ainakin.
- Anonyymi00006UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kun emmää tykkää tyttöjen kanssa riitelystä. Mää mielummin otan tytöiltä pusuja ja haleja, poikien kanssa voin sitten välillä vähän vääntääkkin. Nenästä ny ainakin.
Behalf of gay community i would say no, gubbe
Tökstöksnöö kirjoitti:
Perjantai, niin lisätään vielä Holly Valancen pusut liitteeksi.
https://youtu.be/o3wS2tdlZtE?is=i102HJUqr6D32b69Anonyymi00006 kirjoitti:
Behalf of gay community i would say no, gubbe
Emmää ny sun pusuja huoliskaan, ne on myrkyllisiä. Pthyi.
- Anonyymi00007UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Emmää ny sun pusuja huoliskaan, ne on myrkyllisiä. Pthyi.
Sinä siis mies myönnät, että on ristiriitaisia tunteita?
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinä siis mies myönnät, että on ristiriitaisia tunteita?
Liittyen mihin?
- Anonyymi00008UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Liittyen mihin?
Samaan sukupuoleen tietenkin, älä iso mies leiki tyhmää
Anonyymi00008 kirjoitti:
Samaan sukupuoleen tietenkin, älä iso mies leiki tyhmää
Enköhän mä ole kertonut monet kerrat olevani bi, hetero twistillä. Riippuu miettiikö asiaa biologisen anatomia sukupuolen mukaan vai biologisen aivo sukupuolen mukaan.
Ettei asia olisi hirmu vaikea, bi on kaikista selkein stamppi otsaan. Vähemmän seliteltävää.Tökstöksnöö kirjoitti:
Enköhän mä ole kertonut monet kerrat olevani bi, hetero twistillä. Riippuu miettiikö asiaa biologisen anatomia sukupuolen mukaan vai biologisen aivo sukupuolen mukaan.
Ettei asia olisi hirmu vaikea, bi on kaikista selkein stamppi otsaan. Vähemmän seliteltävää.Stampista aasinsiltana ihaaah, veikkapojat italiasta. Saksasta ne oikeesti on...
https://youtu.be/cHcVU5cGUNE?is=2yiYx66dyhqHHN2_
Ehdotan mutapainia stringeissä kuvayhteydellä ja säestyksenä..
https://youtu.be/2wUvlTUi8kQ?is=RC9p5E3nWRJnSrPT
Hyst, ei mutinoita. 😜- Anonyymi00009UUSI
Ei täällä ole keskenään tappeluun ajautuvia kissoja.
Jokunen suht leppoisa vanha mörkö vaan.
Nuo ukko-oletetut eniten kränää kaikkien kanssa, jotka vaan viitsivät osallistua.
Nöf 🐷- Anonyymi00010UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Samaa mieltä, ihan sikana samaa mieltä. Röh.
Se on sitten Röh 🐽.
Swiik 🥩 tai 🍖.
🐖 En vielä tiedä.
Nöf 🐷 - Anonyymi00011UUSI
"Jokunen suht leppoisa vanha mörkö vaan."
Kutsuiko joku? Oink
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001600
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä391165Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk23930Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita164761Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13740Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja200695- 46679
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13657Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.39588- 33580