Millasia kokemuksia ko paikasta, jonossa sinne
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Tuu helluntaiseurakunnan kokoukseen tai ota yhteyttä johonkin pastoriin. Ei tarvitse jonottaa mitään paikkaa ja saat valtavan rakkaudellisen armon ja Jumala vapauttaa sinut päihteistä. Siellä olen kokenut tulleeni hyväksytyksi kaikkine virheineni.
- Anonyymi00005UUSI
Joo patrick tiaisen tai tommi rimpeläisen käden alle saamaan synnit anteeksi
- Anonyymi00002
"Jumala vapauttaa sinut päihteistä."
Ja helluntaiseurakunta rahoista ja muusta turhasta maallisesta. - Anonyymi00003
Ainakin itse retkahdin heti sieltä päästyäni, eipä siellä oikeen mitään hoitoa tarjottu ja laitettiin kotiin ennen kuin koin olevani valmis. En vaan ymmärrä miten ne ajatteli, että olisin valmis kun hoitajat ei koskaan edes kysynyt miten menee tms. Vaikka siellä se ”omahoitaja” systeemi olikin. Ei se omahoitajuus kyllä paljoa merkinnyt kun jossain kohtaa jo unohdin ketkä ne mun omahoitajat edes oli 😂 Odotin jotenkin että enemmän keskusteluapua tarjottaisiin, mutta hoitajat vietti kaiken ajan kansliassa, joskus vietiin lenkille ja r kioskille… tää on nyt tämmönen kierre, ei ole varaa mihinkään muihin hoitoihin niin nyt kai sitten pitää pyytää uusi lähete ja jonottaa sinne ja toivoa että siellä olisi asiat nyt vähän paremmin
- Anonyymi00004
Minoon ainaki juavuksiis ja sekaasin. Töihin en mee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551129
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust561061Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141022Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7920- 93884
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5735Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista26675Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191652- 68639
- 73617