Tinder on täynnä naisia jotka elävät kuvastoelämäänsä. He esittävät että heillä on täydellistä elämää. Heillä on muodin mukaiset vaatteet käyvät kuntosalilla esittelevät materialistista maailmaansa heille pinnallisuus on tärkeää ja miehen varallisuus. He luulevat että koulutus=älykkyys. Kaikki tykkää nappailla viiniä ja matkustella se lukee joka profiilissa. Kaikki muka silti etsii tavallista ihmistä satukirjojen rakkautta aidosta sydämmellisestä ihmisestä mutta kriteereillä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. He haluavat kuvastoelämään sopivan rikkaan jupin joka mahdollistaa että saataisiin vielä enemmän turhaa krääsää nurkat täyteen ja esittää jotain hienostoa koska on käyty oikein yliopistokin. Siellä sitten kehuttaisiin että taas lähdemme matkalle johonkin honoluluun ja nappailemme siellä viiniä ja rakastelemme. Ehkä jakaa näitä "tietoja" instagramin tai jonkun muun yhtä turhan ja narsistisen ihmisen sovelluksissa.
Näiden kanssa en halua rakentaa mitään ja todennäköisesti ovat samaa mieltä minusta mikä on hyvä koska voitamme molemmat.
Toisenlaiset naiset tinderissä on taas sitten hieman kolhiintuneita. Siellä on kivoja joukossa mutta paljastuu että joko heitä ei kiinnosta tehdä mitään tai sitten ovat jo sairaseläkkeellä heillä on ahdistus ja lukkotiloja haetaan pysyvää suhdetta mutta jo viestintä tutustumisvaiheessa tuottaa vaikeuksia. Heillä on sairauksia sukupuolitaudista lähtien päänupin sairauksiin. Aika monella naisella jälkimmäinen nimenomaan on oireena. Ollaan ahdistuneita masentuneita kuormittuneita traumatisoituneita jostain edellisistä jutuista sen vuoksi ei pysty sitoutumaan. Kysymys kuuluu että miksi vitussa haette pitkää suhdetta jos ette sitä jostain syystä pysty rakentamaan ja tiedätte sen jo etukäteen. Kysykää edellistä itseltänne. Näiden kanssa ei pysty rakentamaan mitään vaikka yrittäisi. He viimeistään itse jarruttavat ja pilaavat sen mahdollisuuden.
Puhumattakaan kaikista näistä erikoisista mieltymyksistä että ethän ole rokotettu tai tykkään huumeista ei kai haittaa että pari kaveriani paneskelee minua myös tms järkevää. Nämä kierrän kaukaa.
Thaimaalaiset naiset. Ensinnäkin aivan älyttömän rumia pääasiassa etäisyys 8000km. Juu ei kiitos. Nämä kierrän kaukaa.
Mitä jää jäljelle? ei mitään.
Olen todennut että ei ole olemassa ainuttakaan ihmistä katseenkestävää joka haluaisi oikeista syystä parisuhdetta ja niin että pystyisi ja haluaisi sitä rakentaa.
Ei polta ei juo urheilee on jalat maassa oleva älykäs ihminen joka tulee vastaan ei vaan vittu ei löydy.
Tinderin läpileikkaus
12
117
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Saako kysyä mihin haarukkaan ikäsi istuu? Voisi sitten kertoa ongelman ytimen
- Anonyymi00002
Ongelman ydin ei ole minä vaikka yrität sen sellaiseksi kääntää. Ongelman ydin on naiset
- Anonyymi00003
Jonkunhan sulle on pakko kertoa kun et halua itsellesi totuutta myöntää.
Olet vanha kyyninen mies, mahd. Jollakin tavalla toimeentuleva.
Naiset eivät kuvaa sinulle turvallista äiti hahmoa. Joten heistä ei löydy sitä.
Se on se osa mitä sinä jöit paitsi pienenä. Jatka etsimistä tai tyydy osaasi. Jatka salilla käymistä. Sehän on se harrastus elämän suola jota sitten sairasvuoteella ihannoit. Hyvä poika kun jaksoit.- Anonyymi00004
Tämä on joku oma visiosi joka ei vastaa millään tavalla todellisuutta
- Anonyymi00007
Oliko aloittajan viesti henkilökohtainen loukkaus sinua kohtaan?
Jos oli niin sehän kertoo kuka sinä olet.
Jos taas ei ollut ja vastaat noin... niin sekin kertoo kuka sinä olet.
- Anonyymi00005
Miksi sitten kuitenkin käytät Tinderiä?
- Anonyymi00006
Hyvä, olet päässyt tämän etapin maaliin ja löytänyt oikean johtopäätöksen.
Seuraava kysymys on : Miksi pelata peliä jota ei voi voittaa? - Anonyymi00008
Kyllä mä en enää tuohon sirkukseen lähtisi.
Nyksän sain kuin ihmeen kaupalla bongattua treffipalstalta kymmenen vuotta sitten.
Unohdin laittaa loton sisään sinä päivänä, olisin luultavasti voittanut myös siinä!
Nykytilanne on miesten kohdalla toivoton. Naiset ovat seonneet lopullisesti ja peruuttamattomasti. Mies on tuomittu ennen ensimmäistä viestiä. Mitälie ahdistelijoita, luusereita, limaisia setämiehiä, onnenonkijoita, väkivaltaisia patriarkkoja, narsisteja, nynneröitä, pullukoita, luikeroita, liukkaita luikureita, pelottavia jännäsetiä, paskaduunareita, köyhiä, liian lyhyitä, kaljuja, vallanhaluisia hirmuliskoja!
Onnea matkaan pojat, tulette tarvitsemaan sitä!
Itse en halua olla missään tekemisissä naisten kanssa. Liikun pimeällä, aikaisin aamulla tai öisin. Näin vältän kaiken kohtaamisen. Ei uskalla, voi saada syytteen ahdistelusta. - Anonyymi00009
Löytyy muttei välttämättä Tinderistä ;)
- Anonyymi00010
Kävinpä Tinderissä. Ainoat matchit tulivat Venäjältä ja Thaimaasta. Venäjän muikki kysyi mitä mieltä olen Putinista. Vastasin en minä hänestä välitä mutta Gorbatcev oli kunnon mies. Siihen loppui viestettely. Thaimaaseen voisin lentää ja tuoda sieltä nöyrän vaimon.
- Anonyymi00011
Sehän se on. Naiset on aivopesty rakkauselokuvilla. Kun he näkevät telkkarissa komean mallimiehen, niin haluavat sellaisen myös itselleen ja tottakai heidän täytyy näyttää yhtä hyvältä kuin elokuvan naisnäyttelijät.
Sen takia naiset menevät leikkauksiin, joissa pahimmillaan menettävät henkensä tai sitten ottavat huulitäytteitä, jonka jälkeen huulet on kuin Aku Ankalla. - Anonyymi00012
Onko sitä Tinderiä sitten pakko käyttää, kun tarjonta on noin kamala?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11823- 42789
- 62758
- 60740
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42733- 51637
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49587- 60587
- 67556
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 29485
- 44475
- 95462
- 32459
- 40437
- 58421
- 17410
- 24409
- 43397