Luuleeko oikeasti jotkut

Anonyymi-ap

nelikybäset akat että nuorempia miehiä muka kiinnostais? Heh. Miehet ei mitää mummoi halua.

20

168

1Äänestä

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kaksikymppinen voi olla todella rappiokunnossa, kun taas itsestään huolta pitävä nelikymppinen superhottis. Onko ap kirjoittaja mies vai nainen?

• Anonyymi00011

Tuolla selkeästi hinnan kertovalla puolellakin on pari todella timmiä mimmiä ja ikää jo yli 50 mittarissa.

• Anonyymi00002

Kerro tuo niille miehille. Ärsyttäväähän se on kun lapset juoksevat kuolaten perässä.

• Anonyymi00003

Mieluummin 50 kuin 40.

• Anonyymi00004

Minä olen yli 40 ja jostain syystä 10-15 vuotta nuoremmat miehet pyörii kimpussa. Ei kylläkään missään nettideittipalveluissa vaan livenä. Onko tämä joku uusi trendi?

• Anonyymi00005

Samaa olen ihmetellyt, vaikkakaan omalla kohdallani kyse ei edes ole mistään uudesta jutusta. Kohdallani tämä ilmiö alkoi jo 35:na ja siitä on jo aikaa kohta kymmenen vuotta, eikä tilanne ole muuttunut mihinkään.

• Anonyymi00006

Juuh tuon ikäiset akat on eltaantuneita.
      m42

• Anonyymi00010

Niin oot sinäkin

• Anonyymi00007

Akattelevat miehet ei kyllä kiinnosta missään ikäluokassa ketään.

• Anonyymi00008

Eikä naiset halua pikkupoikia, sorry.

• Anonyymi00009

Mua tuli baarissa iskemään 25 vuotias urheilullisen näköinen nuori mies. Kysyin tiedätkö minkä ikäinen olen. Hän siihen: ”ikä on vain numero.” Siinä teille aito vastaus tähän keskusteluun
      - 49v nainen

• Anonyymi00012

Juu, mutta nuorimies halusi panemaan..helppoa p--lua. Ei se sun kanssa ala seurustelemaan tai kehtaisi kävellä käsi kädessä julkisella paikalla. Nuo on kaksi ihan eri asiaa..

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Juu, mutta nuorimies halusi panemaan..helppoa p--lua. Ei se sun kanssa ala seurustelemaan tai kehtaisi kävellä käsi kädessä julkisella paikalla. Nuo on kaksi ihan eri asiaa..

Miksi hitossa ne sitten aina haluavt nimenomaan seurustella? Ja helppoahan ei ole tarjolla, vaan eivät taatusti ole koskaan joutuneet näkemään yhtä paljon vaivaa, saadakseen edes treffeille. Nuoret naisethan ovat nimittäin todella helppoja. Jokainen, joka on joskus ollut nuori nainen, tietää miten helppoja nuoret naiset ovat

Ja tämä tuli sivusta.

• Anonyymi00015

Sama kokemus.

• Anonyymi00016

Kyllä nk maturan selkään pääseminen olis jollekin marginaalille meriitti. Oikein totta. Kuuntele esim rasvaisia vitsejä

• Anonyymi00017

Ei luule vaan tietää. Kokemusta on.

• Anonyymi00018

Ei ne luule, ne tietää että todellakin kelpaa! Mun muija on 50v ja 3kybäset luttamunat juoksee kilvan perässä vonkaamassa. On nähty tämä!

• Anonyymi00019

Unohtu sanoo että parhaat kyydit saan tältä naiselta, ei oo mikään tytönhupakko vaan tietää mitä tekee!

• Anonyymi00020

Mä ainaki luulen. Voin olla kyllä väärässä, eikä olis eka kerta 😆

• Anonyymi00021

Taikka, luuleeko joku 40v sidukka ronsu että 40v miestä kiinnostaa. Ei, tarttee olla pantavan näköiken.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      326
      1444
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      111
      1165
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      115
      1055
    4. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      817
    5. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      812
    6. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      107
      768
    7. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      440
    8. Nainen, tää meidän juttu ei ole ohitse

Ennen kuin lihava nainen on laulanut.
      Ikävä
      36
      413
    9. Uskomatonta että

Olet niin rakastunut minuun.
      Ikävä
      56
      402
    10. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      32
      398
    Aihe