MIESTEN INHOKIT;
P.rseimplantit
Silikonit muuallekin OUT
Hiuspidennykset eli tekohiukset
Tekoripset, tekokynnet
Kultakala-turvonneet huulet
MIESTEN INHOKIT NAISELLA
12
80
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Olet kateellinen ja läski nainen
- Anonyymi00012UUSI
Joo hirveän kateellinen varmaankin sun perseimplantista 🤦♀️
- Anonyymi00002
Outoa. Kyllä miehet näyttävät kovasti ainakin noiden silikonitisseillä ja hiuslisäkkeillä varustettujen perään olla.
- Anonyymi00007
Mä en ole nähnyt yhdenkään MIEHEN tykkäävän noista, sensijaan terminaalivaiheen setämiehet tykkää mistä tahansa missä on naisen hajua ja josta voi lohjeta itselle jotain. Naiset tuntuu eniten tyrkyttävän toisilleen kaikkea sellaista mikä tolkun miesten silmissä näyttää kirjaimellisesti vammaiselta ja aiheuttaa ongelmia ratkaisematta mitään.
Jos se itsetunto on niin huono että pitää alkaa harrastaa tuota extreme-ehostamista niin ehkä sille itsetunnolle pitäisi ensisijaisesti tehdä jotain eikä pahentaa tilannetta muovisilla lisäosilla. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mä en ole nähnyt yhdenkään MIEHEN tykkäävän noista, sensijaan terminaalivaiheen setämiehet tykkää mistä tahansa missä on naisen hajua ja josta voi lohjeta itselle jotain. Naiset tuntuu eniten tyrkyttävän toisilleen kaikkea sellaista mikä tolkun miesten silmissä näyttää kirjaimellisesti vammaiselta ja aiheuttaa ongelmia ratkaisematta mitään.
Jos se itsetunto on niin huono että pitää alkaa harrastaa tuota extreme-ehostamista niin ehkä sille itsetunnolle pitäisi ensisijaisesti tehdä jotain eikä pahentaa tilannetta muovisilla lisäosilla.Kun määrittelee vaikkapa miehen jollakin omalla tavallaan, niin saa aina omaan agendaansa sopivialopputuloksia. Itse pitäydyn mielummin noissa biologisissa määritelmissä.
- Anonyymi00003
Tämäkin asia kannattaisi ensiksi opettaa niille miehille.
- Anonyymi00004
Enää ei oikein löydy luonnollisia ihania naisia. Yhdeltä tindernaiselta löytyi silikonipallot rintojen kohdalla, toisella huomasin jotain ylimääräistä hiuksissa ja ne ei olleetkaan omat hiukset. Hyhhyh
- Anonyymi00005
"jotain ylimääräistä hiuksissa"
Luulin jo, että sillä oli täitä. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
"jotain ylimääräistä hiuksissa"
Luulin jo, että sillä oli täitä.Taatusti olikin ja holepopissa muitakin hyönteisiä🕷🕷🕸
- Anonyymi00006
Aloittajaa nyt tuskin on äänestetty puhumaan kaikkien miesten puolesta kuitenkaan.
- Anonyymi00009UUSI
P.rseimplantit 🤤
Silikonit🤤
Hiuspidennykset eli tekohiukset🤤
Tekoripset, tekokynnet🤤
Kultakala-turvonneet huulet🤤
m42 - Anonyymi00011UUSI
Näin naisena täysin samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591170
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571098Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141032Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7940- 95904
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5755Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27711Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191662- 71649
- 73617