Aiemmin olen ajatellut olevani vain demiseksuaali, mutta nyt huomaan olevani kumpaakin. Kohtasin sellaisen ihmisen joka viehätti aivojani.
Muita? Kertokaa kokemuksianne? Ja onko viehätys ollut molemmin puolista?
Tajusin olevani sapioseksuaali
12
119
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Eikös jokainen jolla on aivot tee samoin?
Jokin tunneyhteys kai pitää olla, ei muuten natsaa?
AV- Anonyymi00002
Samanhenkisyys, ymmärrys, joustavuus, mutta tällä kertaa myös älykkyys. Samanlaiset kiinnostuksen kohteet. Fyysinen viehätys kulkee tottakai mukana, mutta tuli vasta kakkosena.
- Anonyymi00003
Olen persuseksuaali ja rakastan natsilapsia.
- Anonyymi00008
Minä olen marxseksuaali, ja minulla on parvekkeella kesäkurpista viljelmä.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä olen marxseksuaali, ja minulla on parvekkeella kesäkurpista viljelmä.
Ei saisi ottaa kesäkurppia ja sitten hylätä niitä syksyn koittaessa.
Joku voi olla kiinnostava juuri sen takia, että ajatus juoksee omia ja yllättäviä reittejään. Vaikea sanoa miten paljon tällaisia ihmisiä sitten on. Vaatii kuitenkin jotain sattumaa tai muuta sellaista että koskaan pääsee tutustumisessa tuolle asteelle saakka.
Ja luulen että potentiaalisesti itsekin voisin olla henkilö, josta joku voisi kiinmostua tavallaan ajan kanssa. En mitenkään pysty tekemään ensivaikutelmaa, joka antaisi koko kuvan.- Anonyymi00004
Muistan kerran ihastuneeni valon nopeudella
miehen tapaan ajatella. Hänen aivoihin, jos
se ”äly” ylipäätään sijaitsee aivoissa.
Jos se juttu on ihmisen sielu, hänellä
oli mielenkiintoinen sielu.
Oli ihana kohdata ja valitettavasti,
oli päästettävä irti. - Anonyymi00005
Naurettavia nämä nykyajan termit.. metro, demi, pan.. Mikä tämä oli, sapio? Ei vttu. 😅
- Anonyymi00006
Olen aina viehättynyt nimenomaan älykkyydestä. En tosin ihan mistä tahansa älykkyydestä, vaan erityisesti nokkelasta älystä, tietystä älyllisestä näppäryydestä, ongelman ratkaisukyvystä, kyvystä ajatella ns. laatikon ulkopuolelta.
- Anonyymi00007
Sama.
ap
- Anonyymi00009
Ajatuksen juoksuni vaikuttaa todennäköisesti siinä määrin katkeilevalta ja tyhjältä ulospäin, että sapiot luultavasti kiertävät minut kaukaa.
Kaipa omaan omituisuuteensa tottuu tai sitten ei.
Minulla ei ole kokemusta siitä, että viehättyisin ajattelusta tai ajatusmaailmasta yksistään vaan kokonaisuudesta. Kuitenkin oleellista on, että kumpikin saa kiinni toisensa tavasta ajatellakin. Muutoin on luvassa liuta kokemuksia väärin ymmärretyksi tulemisesta. - Anonyymi00010
Hienoa, että olet oppinut tuntemaan seksuaalisuuttasi paremmin 🤗
Minulla on voimakas seksuaalivietti, johon sekoittuu demi- ja sapioseksuaalisia piirteitä. Kauhea yhdistelmä 😄 Minä siis sytyn helpolla, mutta tarvitsen silti riittävän tunneyhteyden, jotta pystyn nauttimaan varauksetta. Minua kiehtoo myös älykkyys, se vetää puoleensa miehessä kuin magneetti. Mutta vain siinä tapauksessa, jos miehellä on älyn lisäksi myös empatiakykyä ja huumoria.
Aletheias
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931486
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde841171- 47881
- 95845
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67826Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o164783MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku83721- 20719
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j55649- 53638