5kk tätä turhaa vääntöä!
Eikä mitään vastuunkantoa mistään päin tule, vaikka on pyydetty, oon ollu valmis antaa anteeksi jne.
Jos tämä ei lopu, viimesijassa teen rikosilmoituksen.
Mistä tämä rakkausjuttu on lähtenyt, tämä tuli mulle aivan puskista viime keväänä. En osannut edes odottaa mitään tällaista, koska itselläni ei tunteita ollut ketään kohtaan.
Siis.
23
181
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Mitä turhaa vääntöä? Ei rakkaus ole turhaa.
- Anonyymi00002
Tunteita ei ole eikä ole ollut
- Anonyymi00003
Varmaa kerrot onko miehelle vai naiselle ja vähä tuntomerkkejä niin henkilöt tietää. Varmaan 25 000 suomalaista eronnut keväällä.
- Anonyymi00004
Kyllä tuosta aloituksesta täyspäinen asianosainen ymmärtää ja tietää mistä kyse
- Anonyymi00005
2kk olin poiskin täältä huhti-kesä ja nää tyypit väänsi tääl edelleen, kun tulin kattoo kesäkuun lopussa 😵💫🤯😵💫🤯😵💫
- Anonyymi00006
En mä nyt niin höpsö ole että uskoisin johonkin lapselliseen mä sulan rakkaushöpsölöpsö juttuihin tai minut saisi sellaisilla rakastumaan. Minua ei, mut jonkun tyhmemmän ehkä.
- Anonyymi00007
Nauran vaan noille hel evatun emojityypeille jotka on niin sulaa vahaa ym. Mua suorastaan etoo. Ei kandee julkisilla paikoilla palstaa lukea, ilmeet paljastais nolouden
- Anonyymi00008
😘💋😍❤️🥹🥺😍🥰🥴🤤🫠
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
😘💋😍❤️🥹🥺😍🥰🥴🤤🫠
Siinä osa mainitakseni
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
😘💋😍❤️🥹🥺😍🥰🥴🤤🫠
Aikuisille ihmisille tämmöistä, kuka lämpenee
- Anonyymi00011
Kyllä minut hurmataan enemmänkin älyllä, kuin tunteella. Täältä sitä ei löydy.
- Anonyymi00012
Jokainen saa tietysti olla sellainen kuin haluaa ja hömpötystä, mutta haluan sanoa oman kantani, että minä en ole höpölöpölöö, muuta kuin kiusatakseni. Mutta se ei tee minusta myöskään narsisitia, jos en ole helposti rakastuvaa sorttia. Kyllä nyt jotain tasoa täytyyy olla että rakastuu, vai eikö pöhköpäät ymmärrä
- Anonyymi00014
Ja jokainen saa myös valita ystävänsä. Minä en jaksaisi kauan tunnepuolen ihmisiä, jos hänellä on puutteelliset kyvyt hallita tunteitaan tai käsitellä niitä. Oon itekin herkkä, mutta toimintaani ja ajatteluani järki ohjaa enempi, eli tunnistan tunteet ja pyrin löytämään sosiaalisissa tilanteissa kaikkien kannalta hyviä ratkaisuja asioihin.
- Anonyymi00013
Ompa teennäistä,,,
- Anonyymi00015
Ja ne miehet eivät voi määrätä mistä esim. saan kulkea julkisilla paikoilla. Enhän mä määrää heitäkään. Jos he haluaa minut pois sieltä, olkaa hyvät ja kipittäkää poliisin puheille. Poliisi tutkii asiat, ei siinä sen kummenpaa. Se on rikollista tämä näiden touhu täällä palstalla!!!! Enempi ajattelen että näillä miehillä on v ai no ha rhojen takia tällaisia ajatuksia, mihin voisi auttaa psykoosilääke injektioina.
- Anonyymi00016
Lapsellista naisvihaa, lapsellisia s ek si juttuja!! Voiko todella olla että ihmisen päässä ei muuta liiku. Ja sit voi rakkaus miten sulaa vahaa mä olen sinusta slpöhöppänä. Ei tähän muuta voi todeta, kuin että olemme erilaisia. Minua ei näillä jutuilla rakastumaan saa, eli menkää elämässänne eteenpäin ja niihin ihmisiin, jotka tykkää tuommoista jutuista.
- Anonyymi00018
Typerä jengi vastaan yksi, joka on vahvempi YKSIN!
- Anonyymi00019
Mistäköhän väännöstä on kyse? Saisko vähän lisätietoa?
- Anonyymi00020
Musalinkit ym…. Kuka niitä edes aukoo, joku vaivautuu sellaisia laittaa. No jokainen tyylillään.
Irvinauru, ei jaksa avata ketjua. Saati lukea oikeastaan yhtään mitään.. niin yksioikoista. - Anonyymi00021
Toisena esiintyminen on loukkaavaa
- Anonyymi00022
Anonymiteettiin vetoaminen, kuka voi olla noin yksinkertainen, että sen takana olisi muka suojassa
- Anonyymi00023
Eipä tähän mitään lisättävää ole
- Anonyymi00024
Nih
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1542034- 1351125
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1151122- 47971
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j72938- 53819
- 38717
- 34677
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan245664- 64662