Hirmuna on kaunaa yksisarvista kohtaan. Olin minäkin kerran täysin eri mieltä yksisarvisen kanssa.
En silti viitsinyt siitä jauhaa sen kummemmin. Nyt tyypit oikeasti! Yrittäkää olla aikuisia.
>Simiti<
Nimimerkki todellavaikeella on traumoja
11
113
Vastaukset 11
- Anonyymi00001UUSI
Hyvä Timppa! Opeta pojalle mitä on olla MIES!
- Anonyymi00010UUSI
Iljalaakson Timppa, joka liikkui joitakin vuosia sitten tällä palstalla.
Enkö minä sitten ole mies?
Todellavaikeeta
- Anonyymi00002UUSI
Aloittakaa steroideista
- Anonyymi00004UUSI
Ja syökää peltiä
- Anonyymi00003UUSI
Timppa tietää
- Anonyymi00011UUSI
Iljalaakson Timppa liikkui joitakin vuosia sitten tällä palstalla. Onko palannut? Ymmärsin, että oli DarkFearin kavereita. tämä DarkFearkin katosi jossain vaiheessa palstalta.
Todellavaikeeta
- Anonyymi00005UUSI
Vanha a k k a hiljaa siellä!
- Anonyymi00006UUSI
Näin on joo.
- Anonyymi00007UUSI
Niiii mutku ykssarvine ei oo aikuine
- Anonyymi00008UUSI
Älä huolehdi. Länsimaisessa kulttuurissa minä olen oikeassa. 😄
Kyllä maailmaan meteliä mahtuu. 🤭 Jos Todellavaikeeta ei pidä länsimaisesta kulttuurista, hän ratkaissee asian itselleen sopivimmalla tavalla. 😊 Minä ajattelen ihmisten vapauksista kuten kuka tahansa länsimainen ihminen.
🦄 - Anonyymi00009UUSI
Mutta Simiti, sinä kerran (joulukuussa 2025) moitit minua perusteettomasti.
Putosit luokittelusta "reilu kirjoittaja" luokkaan "epäreilu kirjoittelija". Ja huomaa että pelkkä vasemmistolaisuus ei sitä vielä tee.
🦄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931486
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde841171- 47881
- 95845
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67826Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o164783MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku83721- 20719
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j55649- 53638