Ilo tulee siitä, että polttarin kuolema merkitsisi sähkiksen pysymistä hengissä. Jos polttarin annettaisiin elää, olisi sähkiksen eläminen hyvin kyseenalaista.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Nyt alkaa olla jo epätoivoinen, huutavan ääni erämaassa. Plttomoottorien vähentyminen ei vähennä polttomoottori-idioottien määrää, päin vastoin suhteellinen osuus lisääntyy. Järkevät ( niitäkin on) vaihtavat sankoin joukoin sähköön, jäljelle jää vain katkera huutava vähemmistö.
- Anonyymi00003
Ja järkevät osaavat laskea, että usein polttomoottoriautolla ajaminen on halvempaa.
Toisaalta mitäpä tässä on hätää, Suomessakin polttomoottoriautoilla ajellaan vielä ainakin 40 vuotta.
Lisäksi, jos kyse olisi muka kustannuksista niin sitten kannattaisi ajella sähköfillarilla eikä ostaa uutta tai uudehkoa autoa. Sähköauto ei todellisuudessa säästä euroakaan. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja järkevät osaavat laskea, että usein polttomoottoriautolla ajaminen on halvempaa.
Toisaalta mitäpä tässä on hätää, Suomessakin polttomoottoriautoilla ajellaan vielä ainakin 40 vuotta.
Lisäksi, jos kyse olisi muka kustannuksista niin sitten kannattaisi ajella sähköfillarilla eikä ostaa uutta tai uudehkoa autoa. Sähköauto ei todellisuudessa säästä euroakaan.Korjaan, oikeastaan vielä halvempaa olisi jos ajelee sähköttömällä fillarilla eikä omista autoa ollenkaan.
- Anonyymi00016
Anonyymi00003 kirjoitti:
Lisäksi, jos kyse olisi muka kustannuksista niin sitten kannattaisi ajella sähköfillarilla eikä ostaa uutta tai uudehkoa autoa. Sähköauto ei todellisuudessa säästä euroakaan.No mistä arvelet aloittajan lähinnä paniikinomaisen avauksen johtuvan?
Eihän tavallista sähköautoilijaa lopultakaan kiinnosta tippaakaan polttispaavojen autovalinnat ja niiden perusteet. Sähköautoilijat ova kaikki entisiä ’polttispaavoja’, joten ei meille tarvi kertoa polttisautoilun kustannuksista eikä muista ominaisuuksista tms. Me tiedämme ne kyllä oikein hyvin.
- Anonyymi00002
Itse sähköautoilijana iloitsisin polttomoottori autoilijoista, koska silloin sähköautoilu pysyy suht edullisena. Mitä enemmän sähköautoilu lisääntyy, sitä enemmän se tulee maksamaan. Jos polttoaineista ei saada kerättyä veroja niin se raha otetaan sähköautoilijoilta.
- Anonyymi00006
Totuushan on, ettei sähköautoilija asiasta numeroa tee, mutta nämä polttiPenat yrittävät kaikkensa dissatakseen asiaa ja tulevaisuutta.
Sellaista se muutosvastarinta ja köyhyys on, tuskaa ja kiukkua. - Anonyymi00007
Täälläkinhän nimenomaan pakoputkipetet jatkuvasti trollaa ja yrittävät epätoivonkin vimmalla vakuutella sähköautojen kurjuutta yms huuhaata. Ja kaikkein räikeimpiin trolliväitteisiin, joista jokainen näkee ettei niiden taustalla ole sen paremmin tietoa kuin omakohtaista kokemustakaan, reagoivat sähköautoilijatkin herkästi.
Tämäkin keskusteluosio on kaiketi tarkoitettu sähköautoilun keskustelupalstaksi eikä polttispaavojen ja tuon vähän seonneen kotikutoisen kestovetytrollin riehumisalustaksi, joss vakuuttelevat etteivät koskaan hanki sähköautoa. Ihmetyttää miksi sitä pitää täällä niin kovasti tulla vakuuttelemaan. Lopultakaan se ei kiinnosta ketään… - Anonyymi00008
Dieselistä luovuin, kun sen verot lähenivät polttoainekuluja viimeisinä vuosina. Plugarista luovuin, kun se polttomoottorin käynnistyminen alkoi aina harmittamaan. Sähköautolla on nyt tullut ajettua pari vuotta, ja tämä tuntuu hyvältä. Minua ei haittaa, vaikka muut valitsevat toisin. En minäkään kysellyt muiden mielipidettä autoa valitessani.
- Anonyymi00009
Miksi polttomoottoripöllö iloitsee sähkön kallistumisesta, vaikka se koskee kaikkia, myös tolloja plttisääliöitä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miksi polttomoottoripöllö iloitsee sähkön kallistumisesta, vaikka se koskee kaikkia, myös tolloja plttisääliöitä.
Huomioi kuitenkin, että kaikki auton omistajat ovat tolloja. Poikkeuksen tekevät ammattiautoilijat.
- Anonyymi00011
Kyllähän jonkin asian jatkuva todistelu
kertoo
epävarmuudesta.
Osta s- auto tai vety tai kaasuauto jos
haluat.
Tämä on VAPAA MAA
vaikka jotkut toisin luulevat. - Anonyymi00012
Miten aloittaja on päätellyt että me yli 100.000 sähköauton omistajaa iloitsemme polttisten kuolemasta?
- Anonyymi00013
Itse asiassa polttomoottorifanaatikko julisti kirjaimellisesti tällä nimenomaisella palstalla sanasta sanaan,"olisi hauskaa, jos kuolisit sähköautosi aiheuttamassa palossa" liittyi kiivaaseen keskusteluun latauskaapeleiden asennuksesta. Toinen hotellin pihalla räjähtäneen pakettiauton, (asetyleeni tai happipullot), uhreista, muuan fanaatikko väitti syyksi sähköauton ja jälki oli tämän näköistä. "Onneksi ei tullut henkilövahinkoja, vain pari sähköautoilijaa". Muuan motoristi julisti "kyykytin sähköautoa prätkällä", aika pian yksi kyykyttäjä lopetti kokonaan.
- Anonyymi00014
Diesel autoilijoita haukutaan köyhiksi ja sitten toisessa lauseessa kehutaan kuinka sähköautoilu on halpaa. Minulla on varaa ostaa polttoainetta ja siksi omistan Dieselin, siis omistan itse ei rahoitusyhtiö.
- Anonyymi00015
Amerikan lava dsl kevytkuormaautot, pakut ovat kakkkea muutakuin köyhien autoja.
Ne hankitaan ammattikäyttöön
ja niissä on oltava
vetokykyä
HITOSTI
+ neliveto.
Ja ei, se sinun uusi Kiinan Volvosi ei kelpaa näille herroille. - Anonyymi00017
Kun asiasta on poliittinen päätös, niin tyhmän ei kannata sinnitellä vastaan kun sille ei mitään voi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398