Jos saisit ihan mitä tahansa?

Anonyymi-ap

Mitä haluaisit? Minulle riittäisi ihan vain punainen pulla alias natsimunkki. Joskus ei vaan tarvitse hirmuna.

Toki jos olisin Jumala, niin peruisin Katja vainaan menehtymisen

>Simiti<

44

235

2Äänestä

Vastaukset 44

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitä tahansa??

Muuttaisin historiaa hieman, aivan pienen yksityiskohdan historiasta, muuttaisin vain sen että Hitler olisi voittanut sodan.

Se riittäisi. Aivan kaikki olisi nyt täysin toisin.

• Anonyymi00002

Fe mi nis miä ei olisi euroopassa, uskonnot eivät hallitsisi ihmisiä, venäjä ei olisi uhka, sotaa ei käytäisi kokoajan jossain, amerikka ei hallitsisi maailmaa, kiina olisi hiljaa (kuten nytkin). Suomessa olisi asiat erittäin hyvin, suomalaiset olisivat eräs euroopan arvostetuin kansa.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Fe mi nis miä ei olisi euroopassa, uskonnot eivät hallitsisi ihmisiä, venäjä ei olisi uhka, sotaa ei käytäisi kokoajan jossain, amerikka ei hallitsisi maailmaa, kiina olisi hiljaa (kuten nytkin). Suomessa olisi asiat erittäin hyvin, suomalaiset olisivat eräs euroopan arvostetuin kansa.

Ei olisi suomalaisia. Maailmassa olisi vaan yksi maa. Saksa. Aika moni täällä kirjoittava leijailisi savupiipusta ylös.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei olisi suomalaisia. Maailmassa olisi vaan yksi maa. Saksa. Aika moni täällä kirjoittava leijailisi savupiipusta ylös.

"Aika moni täällä kirjoittava leijailisi savupiipusta ylös."

Ja tämä juuri olisi se kaikkein paras puoli asiassa.

• Mitä tahansa? Pätevääkin pätevemmän eläinlääkärin taidot ja varallisuutta välineistöineen toimia kaikessa mitä pitää sillä saralla hoitaa ja saada kuntoon.

Sattuu nähdä eläin sairaana eikä kukaan tunnu osaavan tai pystyvän mihinkään. 💔

• Anonyymi00007

Minulla on kaapissa semmoinen työkalu mikä auttaa, on tosin luvanvarainen laite.

• Anonyymi00010

Voi ei. Kuulostaa hirmu ikävältä. Minä yksi päivä lätkäisin hyttyisen hengiltä. Tuli vähän paha mieli, kun muutenkin luovutan verta.

>Simiti<

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Voi ei. Kuulostaa hirmu ikävältä. Minä yksi päivä lätkäisin hyttyisen hengiltä. Tuli vähän paha mieli, kun muutenkin luovutan verta.

>Simiti<

Muutama tunti sitten kuoli karvakaveri, tukehtui limaansa. Keuhkot täynnä limaa, eikä auttanu antibiootit, avaavat eikä höyryt ei mikään. Karsea kuolema tukehtua.

Nämä aina tekee tyhjän ja voimattoman olon. Joillekin ovat vaan eläimiä, mulle sieluja ja persoonia siinä missä ihmisetkin. Yksilöitä.

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Minulla on kaapissa semmoinen työkalu mikä auttaa, on tosin luvanvarainen laite.

Juu, mullakin on hiilaria. Kaikkea ei silti voi, ehdi eikä tarvi hoitaa pois.

• Anonyymi00015
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu, mullakin on hiilaria. Kaikkea ei silti voi, ehdi eikä tarvi hoitaa pois.

Eipä tullut edes mieleenkään noin väkivallaton tapa....

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Eipä tullut edes mieleenkään noin väkivallaton tapa....

Oikein käytettynä se on nopea ja helppo. Väärin käytettynä tuskallinen kituva loppu.

• Anonyymi00018
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Oikein käytettynä se on nopea ja helppo. Väärin käytettynä tuskallinen kituva loppu.

On sulla harrastukset....

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei oikeestaan. Pitää vaan osata, jos aikoo käyttää.

• Anonyymi00019
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ei oikeestaan. Pitää vaan osata, jos aikoo käyttää.

Junttipelle luulee olevansa kovakin mies. Pelkkä lapatossu sä olet.

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Junttipelle luulee olevansa kovakin mies. Pelkkä lapatossu sä olet.

En mä mitään luule. Mä tiedän olevani kovempi jätkä, kun te kaikki suunsoittajat yhteensäkkään ootte. Mun ei tarvi aukoa päätänikään ollakseni vakuuttava, että oon kova niin halutessani. Mites siellä?

• Anonyymi00024
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Muutama tunti sitten kuoli karvakaveri, tukehtui limaansa. Keuhkot täynnä limaa, eikä auttanu antibiootit, avaavat eikä höyryt ei mikään. Karsea kuolema tukehtua.

Nämä aina tekee tyhjän ja voimattoman olon. Joillekin ovat vaan eläimiä, mulle sieluja ja persoonia siinä missä ihmisetkin. Yksilöitä.

Voi ei. Nyt se hyttyisen liiskaminen ei kuulostakkaan niin hirmu pahalta.

>Simiti<

• Anonyymi00025
        Tökstöksnöö kirjoitti:

En mä mitään luule. Mä tiedän olevani kovempi jätkä, kun te kaikki suunsoittajat yhteensäkkään ootte. Mun ei tarvi aukoa päätänikään ollakseni vakuuttava, että oon kova niin halutessani. Mites siellä?

Täysi pelle sä olet.

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Täysi pelle sä olet.

Sä olet pellempi.

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Voi ei. Nyt se hyttyisen liiskaminen ei kuulostakkaan niin hirmu pahalta.

>Simiti<

Sehän kiva.

• Anonyymi00030
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Kerro gubbe lisää näille millainen mies olet. Ei mulla muuta

• Anonyymi00030 kirjoitti:

Kerro gubbe lisää näille millainen mies olet. Ei mulla muuta

Ei sitä ymmärtäisi muut kuin miehet. Pojankossit vaan läyskyttää turpaansa.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Onneksi sinun wt-spinnaaminen gubelle kuittaillen on todella viekasta ja vaikutusvaltaista abrakadabraa

• Anonyymi00033
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Sä olet pellempi.

Uli, uli. Normaali kakaran vastaus... Ite oot... Eli olet paitsi pelle, myös vajakki, hemmoteltu, junttikakara.

• Anonyymi00033 kirjoitti:

Uli, uli. Normaali kakaran vastaus... Ite oot... Eli olet paitsi pelle, myös vajakki, hemmoteltu, junttikakara.

Hienosti kuvailit itsesi, en olis paremmin kyennyt. 😂

• Anonyymi00004

Haluaisin että ihminen ja luonto löytäisivät tasapainon. Että ihminen käyttäisi luontoa mutta ei liikaa. Ja että luonto pysyisi aisoissa, ei valuisi laavat, ei romahtelisi jäätiköt.

• Juu ja lämpöö myös tänne pohjolaan prkl!

• Anonyymi00008
        JeroP kirjoitti:

Juu ja lämpöö myös tänne pohjolaan prkl!

Olisiko ideaa siirtää sitä lämpöä etelän maista pohjolaan? Pitkät kuumaputket eteläeuroopasta pohjoiseen asti, jotain ylikuumennettua (+100C) ainetta kulkisi siellä, öljyä tms.

Joskus suunnittelivat sähkön siirtämistä afrikasta tänne miljoonan voltin linjaa pitkin. Aurinkopaneelit tuottaisivat rajattomasti sähköä, ainakin kesällä. Ei toteutettu, sähköpörssi romahtaisi siihen täydellisesti.

• Anonyymi00009

Siihen on yksi ja ainoa oikea vastaus, haluan projektin loppuvan mahdollisimman pian!

• Anonyymi00011

Se on tehnyt elämästäni helvettiä koko sen ajan, siitä lähtien kun se aloitettiin! Ja se stalkkeri oli siinä kauheinta!

• Anonyymi00012

Kolme toivomusta. Kolmantena toivomuksena pyytäisin 3 lisää.

• Anonyymi00014

Siihen on vain yksi ja ainoa oikea vastaus, haluaisin tehdä töitä itselle mieluisassa työpaikassa, vaikka tiedänkin ettei se ole enää koskaan mahdollista!

• Anonyymi00016

Mutta entäs jos projekti alkaisi taas?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mutta entäs jos projekti alkaisi taas?

Näyttää gubelle vastaileva samaa surullista luuttua soitteleva muksu aika päättymättömältä tämä sinun projektis. Hienoahan se, että nuorella miehellä riittää tarmoa työkyvyttömyyseläkkeellä

• Anonyymi00032

Et vaan tiedä mutta se projekti on jo suunnitteilla, se alkaa taas uudestaan.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Näyttää gubelle vastaileva samaa surullista luuttua soitteleva muksu aika päättymättömältä tämä sinun projektis. Hienoahan se, että nuorella miehellä riittää tarmoa työkyvyttömyyseläkkeellä

Ei tuo missään eläkkeellä ole työtön kakaralooseri se on. Vetää ja välittää huumeita isänsä homo-orgioissa.

• Kolme toivomusta.
      - Terveyttä rakkaille ja läheisille, sekä itselle
      - Taloudellista riippumattomuutta
      - 3 lisätoivomusta

• Anonyymi00017

Mielenkiintoista olisi saada olla tiedostava fotoni. Poukkoilisi vain ympäri universumia tutkimassa paikkoja. Lopulta ottaisi vain yhden suunnan kohti universumin reunaa. Mitä siellä on? Ja kauan kestää valonnopeudella matka?

Tai sitten sellainen madonreikä. Nehän sanoo että niistä pääsee toisiin ulottuvuuksiin, ja nopeammin kuin valo.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00020

Eiköhän se parinkymmenen miljardissa vuodessa selviäisi, kun tipahtaisi maailman reunalta. Valonnopeudella toki. 😊

>Simiti<

• Anonyymi00021

Ainoa asia mitä haluaisin olisi se, että projekti lopetetaan kokonaan! Se on tehnyt elämästäni pelkkää helvettiä jo vuosien ajan!

• Anonyymi00023

Onko punainen sulle yntäkuin natsi?

• Anonyymi00026

Oletko kuullut Berliinin munkista?

• Anonyymi00027

Kakara ei taaskaan tajuu. Persujen trollitehtaalla on vuosittain vajaampia trolleja.

• Anonyymi00029

Öö, onko sydän oikealla vai vasemmalla? Sivusta myötikset

• Anonyymi00036

Vastaukseni poistettiin heti. Halusin päästä tapaamaan lin d say cl an cyä puolen tunnin ajan, täysin yksityisesti, kenenkään tietämättä. Olen tosi kova fani.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lehtikankaan oppilas kuolema

Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞
      Kajaani
      21
      988
    2. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      62
      957
    3. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      34
      857
    4. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      106
      831
    5. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      806
    6. Vieläkin saat

Sydämen tykyttämään. Vaikka emme näe
      Ikävä
      38
      723
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      76
      612
    8. 42
      599
    9. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      591
    10. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      31
      576
    11. En tahallaan sua välttele...

Olis niin kiva nähdä jossain muualla kuin kaupassa!
      Ikävä
      40
      567
    12. Nyt kaatuu Kuisla

Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee
      Seinäjoki
      27
      533
    13. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      2
      502
    14. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      49
      498
    15. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      116
      489
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      94
      486
    17. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      464
    18. Pystyisitkö liikkumaan

Tai tapailemaan kaivattuasi julkisesti?
      Ikävä
      45
      436
    19. 39
      433
    20. Miks oot niin helverin itsepäinen ja tyhmä, että et ymmärrä kuinka pidän susta

Se satuttaa minua todella paljon.. - naiselle
      Ikävä
      41
      430
    Aihe