Mitä haluaisit? Minulle riittäisi ihan vain punainen pulla alias natsimunkki. Joskus ei vaan tarvitse hirmuna.
Toki jos olisin Jumala, niin peruisin Katja vainaan menehtymisen
>Simiti<
Jos saisit ihan mitä tahansa?
44
235
Vastaukset 44
- Anonyymi00001
Mitä tahansa??
Muuttaisin historiaa hieman, aivan pienen yksityiskohdan historiasta, muuttaisin vain sen että Hitler olisi voittanut sodan.
Se riittäisi. Aivan kaikki olisi nyt täysin toisin.- Anonyymi00002
Fe mi nis miä ei olisi euroopassa, uskonnot eivät hallitsisi ihmisiä, venäjä ei olisi uhka, sotaa ei käytäisi kokoajan jossain, amerikka ei hallitsisi maailmaa, kiina olisi hiljaa (kuten nytkin). Suomessa olisi asiat erittäin hyvin, suomalaiset olisivat eräs euroopan arvostetuin kansa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Fe mi nis miä ei olisi euroopassa, uskonnot eivät hallitsisi ihmisiä, venäjä ei olisi uhka, sotaa ei käytäisi kokoajan jossain, amerikka ei hallitsisi maailmaa, kiina olisi hiljaa (kuten nytkin). Suomessa olisi asiat erittäin hyvin, suomalaiset olisivat eräs euroopan arvostetuin kansa.
Ei olisi suomalaisia. Maailmassa olisi vaan yksi maa. Saksa. Aika moni täällä kirjoittava leijailisi savupiipusta ylös.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei olisi suomalaisia. Maailmassa olisi vaan yksi maa. Saksa. Aika moni täällä kirjoittava leijailisi savupiipusta ylös.
"Aika moni täällä kirjoittava leijailisi savupiipusta ylös."
Ja tämä juuri olisi se kaikkein paras puoli asiassa.
Mitä tahansa? Pätevääkin pätevemmän eläinlääkärin taidot ja varallisuutta välineistöineen toimia kaikessa mitä pitää sillä saralla hoitaa ja saada kuntoon.
Sattuu nähdä eläin sairaana eikä kukaan tunnu osaavan tai pystyvän mihinkään. 💔- Anonyymi00007
Minulla on kaapissa semmoinen työkalu mikä auttaa, on tosin luvanvarainen laite.
- Anonyymi00010
Voi ei. Kuulostaa hirmu ikävältä. Minä yksi päivä lätkäisin hyttyisen hengiltä. Tuli vähän paha mieli, kun muutenkin luovutan verta.
>Simiti< Anonyymi00010 kirjoitti:
Voi ei. Kuulostaa hirmu ikävältä. Minä yksi päivä lätkäisin hyttyisen hengiltä. Tuli vähän paha mieli, kun muutenkin luovutan verta.
>Simiti<Muutama tunti sitten kuoli karvakaveri, tukehtui limaansa. Keuhkot täynnä limaa, eikä auttanu antibiootit, avaavat eikä höyryt ei mikään. Karsea kuolema tukehtua.
Nämä aina tekee tyhjän ja voimattoman olon. Joillekin ovat vaan eläimiä, mulle sieluja ja persoonia siinä missä ihmisetkin. Yksilöitä.Anonyymi00007 kirjoitti:
Minulla on kaapissa semmoinen työkalu mikä auttaa, on tosin luvanvarainen laite.
Juu, mullakin on hiilaria. Kaikkea ei silti voi, ehdi eikä tarvi hoitaa pois.
- Anonyymi00015
Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, mullakin on hiilaria. Kaikkea ei silti voi, ehdi eikä tarvi hoitaa pois.
Eipä tullut edes mieleenkään noin väkivallaton tapa....
Anonyymi00015 kirjoitti:
Eipä tullut edes mieleenkään noin väkivallaton tapa....
Oikein käytettynä se on nopea ja helppo. Väärin käytettynä tuskallinen kituva loppu.
- Anonyymi00018
Tökstöksnöö kirjoitti:
Oikein käytettynä se on nopea ja helppo. Väärin käytettynä tuskallinen kituva loppu.
On sulla harrastukset....
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei oikeestaan. Pitää vaan osata, jos aikoo käyttää.
- Anonyymi00019
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei oikeestaan. Pitää vaan osata, jos aikoo käyttää.
Junttipelle luulee olevansa kovakin mies. Pelkkä lapatossu sä olet.
Anonyymi00019 kirjoitti:
Junttipelle luulee olevansa kovakin mies. Pelkkä lapatossu sä olet.
En mä mitään luule. Mä tiedän olevani kovempi jätkä, kun te kaikki suunsoittajat yhteensäkkään ootte. Mun ei tarvi aukoa päätänikään ollakseni vakuuttava, että oon kova niin halutessani. Mites siellä?
- Anonyymi00024
Tökstöksnöö kirjoitti:
Muutama tunti sitten kuoli karvakaveri, tukehtui limaansa. Keuhkot täynnä limaa, eikä auttanu antibiootit, avaavat eikä höyryt ei mikään. Karsea kuolema tukehtua.
Nämä aina tekee tyhjän ja voimattoman olon. Joillekin ovat vaan eläimiä, mulle sieluja ja persoonia siinä missä ihmisetkin. Yksilöitä.Voi ei. Nyt se hyttyisen liiskaminen ei kuulostakkaan niin hirmu pahalta.
>Simiti< - Anonyymi00025
Tökstöksnöö kirjoitti:
En mä mitään luule. Mä tiedän olevani kovempi jätkä, kun te kaikki suunsoittajat yhteensäkkään ootte. Mun ei tarvi aukoa päätänikään ollakseni vakuuttava, että oon kova niin halutessani. Mites siellä?
Täysi pelle sä olet.
Anonyymi00024 kirjoitti:
Voi ei. Nyt se hyttyisen liiskaminen ei kuulostakkaan niin hirmu pahalta.
>Simiti<Sehän kiva.
- Anonyymi00030
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kerro gubbe lisää näille millainen mies olet. Ei mulla muuta
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kerro gubbe lisää näille millainen mies olet. Ei mulla muuta
Ei sitä ymmärtäisi muut kuin miehet. Pojankossit vaan läyskyttää turpaansa.
- Anonyymi00031
Anonyymi00018 kirjoitti:
Onneksi sinun wt-spinnaaminen gubelle kuittaillen on todella viekasta ja vaikutusvaltaista abrakadabraa
- Anonyymi00033
Tökstöksnöö kirjoitti:
Sä olet pellempi.
Uli, uli. Normaali kakaran vastaus... Ite oot... Eli olet paitsi pelle, myös vajakki, hemmoteltu, junttikakara.
Anonyymi00033 kirjoitti:
Uli, uli. Normaali kakaran vastaus... Ite oot... Eli olet paitsi pelle, myös vajakki, hemmoteltu, junttikakara.
Hienosti kuvailit itsesi, en olis paremmin kyennyt. 😂
- Anonyymi00004
Haluaisin että ihminen ja luonto löytäisivät tasapainon. Että ihminen käyttäisi luontoa mutta ei liikaa. Ja että luonto pysyisi aisoissa, ei valuisi laavat, ei romahtelisi jäätiköt.
- Anonyymi00008
JeroP kirjoitti:
Juu ja lämpöö myös tänne pohjolaan prkl!
Olisiko ideaa siirtää sitä lämpöä etelän maista pohjolaan? Pitkät kuumaputket eteläeuroopasta pohjoiseen asti, jotain ylikuumennettua (+100C) ainetta kulkisi siellä, öljyä tms.
Joskus suunnittelivat sähkön siirtämistä afrikasta tänne miljoonan voltin linjaa pitkin. Aurinkopaneelit tuottaisivat rajattomasti sähköä, ainakin kesällä. Ei toteutettu, sähköpörssi romahtaisi siihen täydellisesti.
- Anonyymi00009
Siihen on yksi ja ainoa oikea vastaus, haluan projektin loppuvan mahdollisimman pian!
- Anonyymi00011
Se on tehnyt elämästäni helvettiä koko sen ajan, siitä lähtien kun se aloitettiin! Ja se stalkkeri oli siinä kauheinta!
- Anonyymi00012
Kolme toivomusta. Kolmantena toivomuksena pyytäisin 3 lisää.
- Anonyymi00014
Siihen on vain yksi ja ainoa oikea vastaus, haluaisin tehdä töitä itselle mieluisassa työpaikassa, vaikka tiedänkin ettei se ole enää koskaan mahdollista!
- Anonyymi00016
Mutta entäs jos projekti alkaisi taas?
- Anonyymi00028
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mutta entäs jos projekti alkaisi taas?
Näyttää gubelle vastaileva samaa surullista luuttua soitteleva muksu aika päättymättömältä tämä sinun projektis. Hienoahan se, että nuorella miehellä riittää tarmoa työkyvyttömyyseläkkeellä
- Anonyymi00032
Et vaan tiedä mutta se projekti on jo suunnitteilla, se alkaa taas uudestaan.
- Anonyymi00034
Anonyymi00028 kirjoitti:
Näyttää gubelle vastaileva samaa surullista luuttua soitteleva muksu aika päättymättömältä tämä sinun projektis. Hienoahan se, että nuorella miehellä riittää tarmoa työkyvyttömyyseläkkeellä
Ei tuo missään eläkkeellä ole työtön kakaralooseri se on. Vetää ja välittää huumeita isänsä homo-orgioissa.
Kolme toivomusta.
- Terveyttä rakkaille ja läheisille, sekä itselle
- Taloudellista riippumattomuutta
- 3 lisätoivomusta- Anonyymi00017
Mielenkiintoista olisi saada olla tiedostava fotoni. Poukkoilisi vain ympäri universumia tutkimassa paikkoja. Lopulta ottaisi vain yhden suunnan kohti universumin reunaa. Mitä siellä on? Ja kauan kestää valonnopeudella matka?
Tai sitten sellainen madonreikä. Nehän sanoo että niistä pääsee toisiin ulottuvuuksiin, ja nopeammin kuin valo.
-keinovaginamies-- Anonyymi00020
Eiköhän se parinkymmenen miljardissa vuodessa selviäisi, kun tipahtaisi maailman reunalta. Valonnopeudella toki. 😊
>Simiti<
- Anonyymi00021
Ainoa asia mitä haluaisin olisi se, että projekti lopetetaan kokonaan! Se on tehnyt elämästäni pelkkää helvettiä jo vuosien ajan!
- Anonyymi00023
Onko punainen sulle yntäkuin natsi?
- Anonyymi00026
Oletko kuullut Berliinin munkista?
- Anonyymi00027
Kakara ei taaskaan tajuu. Persujen trollitehtaalla on vuosittain vajaampia trolleja.
- Anonyymi00029
Öö, onko sydän oikealla vai vasemmalla? Sivusta myötikset
- Anonyymi00036
Vastaukseni poistettiin heti. Halusin päästä tapaamaan lin d say cl an cyä puolen tunnin ajan, täysin yksityisesti, kenenkään tietämättä. Olen tosi kova fani.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞21988Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S62957- 34857
- 106831
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125806- 38723
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.76612- 42599
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66591Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.31576- 40567
Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee27533Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei2502- 49498
Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev116489- 94486
- 60464
- 45436
- 39433
Miks oot niin helverin itsepäinen ja tyhmä, että et ymmärrä kuinka pidän susta
Se satuttaa minua todella paljon.. - naiselle41430