Taidan kuolla sydänkohtaukseen
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
:(
- Anonyymi00002
Taidan kuolla nuorena
- Anonyymi00003
"SOKERIA SOKERIA,SITÄ EI SAA RUUASTA UNOHTAA,VARSINKIN JOS VÄHÄN RYYPISKELEE"!!!
AIVOT TARVII PALJON SOKERIA - Anonyymi00004
Ap kiristetään henkisesti. Jo monta vuotta.
- Anonyymi00007
Minä olen se henkilö, jota on kauan kiristetty ja minun pahasta olosta ei ole kukaan piitannut! Luulisi että projektin aloittajille olisi kuulunut poistaa kaikki hankalat henkilöt kokonaan pois! Surettaa aivan valtavasti, koska miniä olisin vain halunnut tehdä itselle mieluisaa työtä!
- Anonyymi00005
Beetasalpaajaa?
- Anonyymi00006
Olen itsekin ajatellut noin, koska olen niin kauan voinut henkisesti todella huonosti! En jaksa tutustua ehkä enää koskaan keneenkään, kaikkien helvetillisten vuosien jälkeen! Projektin todella huono toteutus pilasi kaiken totaalisesti! Pakit annan kaikille aina, muuten menetän elämänhaluni lopullisesti! Olen nukkunut jo kauan huonosti ja se ei todellakaan tee hyvää minun ikäiselle ihmiselle koskaan!
- Anonyymi00008
Olen poistanut itseni projektista pois kokonaan ihan sama mulle, koska jos jatkaisin projektissa oloa, en eläisi vanhaksi! PROJEKTI ON OLLUT ALUSTA ASTI KUIN HAJOAMAISILLAAN OLEVA MÄTÄPAISE! Saatanan huonosto toteutettu!
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olen poistanut itseni projektista pois kokonaan ihan sama mulle, koska jos jatkaisin projektissa oloa, en eläisi vanhaksi! PROJEKTI ON OLLUT ALUSTA ASTI KUIN HAJOAMAISILLAAN OLEVA MÄTÄPAISE! Saatanan huonosto toteutettu!
Hyi teitä projektin aloittajat, koska ette asettaneet sille minkäänlaista aikarajaa, koska ei ole mitään mieltä jatkaa loputtomiin todella huonosti toteutettua projektia! Hävetkää aloittajat!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hyi teitä projektin aloittajat, koska ette asettaneet sille minkäänlaista aikarajaa, koska ei ole mitään mieltä jatkaa loputtomiin todella huonosti toteutettua projektia! Hävetkää aloittajat!
Ne projektin aloittavat on saatanan kätyreitä
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ne projektin aloittavat on saatanan kätyreitä
Todellakin ovat, eivätkä tunnu ymmärtävän ihmisyydestä mitään!
- Anonyymi00011
En minäkään jaksa kohta enää elää, jos projekti yhä jatkuu!
- Anonyymi00012
Harald Kurahaara: Miksi kaikki on Suomessa paskaa.
- Anonyymi00013
Työelämä meni pilalle. Muut pilasivat.
- Anonyymi00015
Projekti sen todellakin pilasi! Työnteko oli minulle todella tärkeää ja niin rakasta kuin olla voi!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Projekti sen todellakin pilasi! Työnteko oli minulle todella tärkeää ja niin rakasta kuin olla voi!
Mistä projektista sinä puhua, kirjoitat, kaikissa kommenteissasi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️541064Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?171009- 82851
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80759Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21737Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k205634- 59631
- 105617
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet193594- 94558
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html260492Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.88470Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73461- 39434
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42413- 47400
- 30397
- 5388
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9143385- 29358