Seinäjoen naiset pelaavat pesäpallon suomenmestaruudesta. Lähdetään kannustamaan Jussittaret mestaruuteen! Ensimmäinen peli on jo tänään Seinäjoella klo 16.00. Lähde mukaan tekemään Seinäjoen mimmeistä mestareita! Lipun saat kätevästi tästä linkistä:
https://www.coregoshop.fi/smj/jussittaret-manse-pp-1.finaali
Lähdetään kannustamaan Jussittaria
17
84
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
ei liity Lapuaan ! emme todellakaan kannata mitään assjoen huttuja emme mitään emmekä koskaan !
- Anonyymi00002
Kyllä minä ainakin seuraan moniakin eri pesisjoukkueita, ja olen käynyt Lapuan ja Seinäjoen lisäksi katsomassa pesistä myös Tampereella, Porissa, Joensuussa, Sotkamossa, Vimpelissä ja Kouvolassa.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä minä ainakin seuraan moniakin eri pesisjoukkueita, ja olen käynyt Lapuan ja Seinäjoen lisäksi katsomassa pesistä myös Tampereella, Porissa, Joensuussa, Sotkamossa, Vimpelissä ja Kouvolassa.
ketä kiinnostaa sun menot?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
ketä kiinnostaa sun menot?
Heh heh, menikö sulla vähä tunteisiin, kun moni muu lapualainen käykin oman kuntarajan ulkopuolella, milloin missäkin. Oot kyllä melko toope, kun elät neljän seinän sisällä etkä käy missään.
- Anonyymi00014UUSI
Kyllä on flatanen kääpä. HÄ!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Heh heh, menikö sulla vähä tunteisiin, kun moni muu lapualainen käykin oman kuntarajan ulkopuolella, milloin missäkin. Oot kyllä melko toope, kun elät neljän seinän sisällä etkä käy missään.
ei sitten menny tunteisiin yhtään vaan ketä kiinnostaa sun menot ? miksi Lapualta tarttis lähteä assjoelle kattomahan jotain puikkopalloa ? HÄ??
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kyllä on flatanen kääpä. HÄ!
no niin on ,lähtee nyt assjoelle kattomahan jotain tahi yleensäki lähtöö sinne
- Anonyymi00003
Minua kiinnostaa kaikkien naisten pyllyt, siksi käyn pesäpallo otteluissa.
- Anonyymi00004
EI tosiaan tuan rosvo kaupungin pelit kiinnosta.
- Anonyymi00005UUSI
Ei se noiden tyttöjen vika ole...
- Anonyymi00008UUSI
No sitten sä jäät kotiis, kun me muut mennään katsomaan peliä. Mitä siinä enempää rutajat. Meillä muilla on kato hauskaa ja sulla ei.
- Anonyymi00006UUSI
Meidän miehet ei pärjänneet taaskaan, joudumme katsomaan naisten peppuja ☹️ hyi
- Anonyymi00007UUSI
Joo lähdetään vaan, mennään vaikka heti jo härmänhäjyyn. Lumiokin tulee peliin.
- Anonyymi00009UUSI
Naisten pesiskullasta siis taistelee seinäjokiset Jussittaret, kun taas miesten puolella Vimpelin Veto haluaa kultaa.. https://www.superpesis.fi/
- Anonyymi00011UUSI
ei liity Lapuaan !
- Anonyymi00013UUSI
Meen Vimpelin.
- Anonyymi00017UUSI
vimpeli on huono paikka ,edellinenkin morsian oli sieltä ,,ei hjyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061414Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54706
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124634Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat32568Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö198538Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔32534- 61530