Lähdetään kannustamaan Jussittaria

Anonyymi-ap

Seinäjoen naiset pelaavat pesäpallon suomenmestaruudesta. Lähdetään kannustamaan Jussittaret mestaruuteen! Ensimmäinen peli on jo tänään Seinäjoella klo 16.00. Lähde mukaan tekemään Seinäjoen mimmeistä mestareita! Lipun saat kätevästi tästä linkistä:
https://www.coregoshop.fi/smj/jussittaret-manse-pp-1.finaali

17

84

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

ei liity Lapuaan ! emme todellakaan kannata mitään assjoen huttuja emme mitään emmekä koskaan !

• Anonyymi00002

Kyllä minä ainakin seuraan moniakin eri pesisjoukkueita, ja olen käynyt Lapuan ja Seinäjoen lisäksi katsomassa pesistä myös Tampereella, Porissa, Joensuussa, Sotkamossa, Vimpelissä ja Kouvolassa.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kyllä minä ainakin seuraan moniakin eri pesisjoukkueita, ja olen käynyt Lapuan ja Seinäjoen lisäksi katsomassa pesistä myös Tampereella, Porissa, Joensuussa, Sotkamossa, Vimpelissä ja Kouvolassa.

ketä kiinnostaa sun menot?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

ketä kiinnostaa sun menot?

Heh heh, menikö sulla vähä tunteisiin, kun moni muu lapualainen käykin oman kuntarajan ulkopuolella, milloin missäkin. Oot kyllä melko toope, kun elät neljän seinän sisällä etkä käy missään.

• Anonyymi00014
        UUSI

Kyllä on flatanen kääpä. HÄ!

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Heh heh, menikö sulla vähä tunteisiin, kun moni muu lapualainen käykin oman kuntarajan ulkopuolella, milloin missäkin. Oot kyllä melko toope, kun elät neljän seinän sisällä etkä käy missään.

ei sitten menny tunteisiin yhtään vaan ketä kiinnostaa sun menot ? miksi Lapualta tarttis lähteä assjoelle kattomahan jotain puikkopalloa ? HÄ??

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kyllä on flatanen kääpä. HÄ!

no niin on ,lähtee nyt assjoelle kattomahan jotain tahi yleensäki lähtöö sinne

• Anonyymi00003

Minua kiinnostaa kaikkien naisten pyllyt, siksi käyn pesäpallo otteluissa.

• Anonyymi00004

EI tosiaan tuan rosvo kaupungin pelit kiinnosta.

• Anonyymi00005
        UUSI

Ei se noiden tyttöjen vika ole...

• Anonyymi00008
        UUSI

No sitten sä jäät kotiis, kun me muut mennään katsomaan peliä. Mitä siinä enempää rutajat. Meillä muilla on kato hauskaa ja sulla ei.

• Anonyymi00006
      UUSI

Meidän miehet ei pärjänneet taaskaan, joudumme katsomaan naisten peppuja ☹️ hyi

• Anonyymi00007
      UUSI

Joo lähdetään vaan, mennään vaikka heti jo härmänhäjyyn. Lumiokin tulee peliin.

• Anonyymi00009
      UUSI

Naisten pesiskullasta siis taistelee seinäjokiset Jussittaret, kun taas miesten puolella Vimpelin Veto haluaa kultaa.. https://www.superpesis.fi/

• Anonyymi00011
        UUSI

ei liity Lapuaan !

• Anonyymi00013
      UUSI

Meen Vimpelin.

• Anonyymi00017
        UUSI

vimpeli on huono paikka ,edellinenkin morsian oli sieltä ,,ei hjyvä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      106
      1414
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      817
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      706
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      701
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      124
      634
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      32
      568
    7. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      198
      538
    8. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      536
    9. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      32
      534
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      530
    Aihe