Mä oon niin väsynyt elämään

Anonyymi-ap

Ihmisiin.. kukaan ei ymmärrä minua!
Syöpöttelee itseni kohta lihavaksi suklaalla ja munkeilla, suonet tukkeutuu, lääkäriin en menis….

47

222

Vastaukset 47

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kuoli korjaa aikanaan. Toivottavasti 10v. sisällä. Niin kauan toivon eläväni, että lapsilleni totuuden ehtisin kertomaan, mutta siihen on vielä vuosia.

• Anonyymi00002
      UUSI

Ja minä en ymmärrä ihmisiä, sekin vielä puuttuu!

• Anonyymi00003
      UUSI

Mä inhoan epäoikeudenmukaisuutta ja sitä että ihmiset ei omaa napaansa näe! Toisen viat kyllä! Itse näen koko kokonaisuuden toisen kanssa ollessa, mikä tilanne, kuka oikees ja kuka vääräs. Ja sen myös näen mikä olisi järkevin ja kaikkien kannalta tyydyttävin toimintamalli. Mut jos minä en edes tule kuulluksi. Hajottaa

• Anonyymi00004
      UUSI

Se on hirveä olo, kun ei tiedä minne tuskansa huutaa!!

• Anonyymi00005
      UUSI

Auttaa mitä

• Anonyymi00006
      UUSI

haluan vain miehen joka ymmärtää minua ja tehdään yhdessä rahaa

• Anonyymi00008
        UUSI

Hv. Minä en

• Anonyymi00007
      UUSI

haluan olla kumppani ja rakastava ihana mussukka mutta ne pelkäävät minua

• Anonyymi00009
        UUSI

Hv

• Anonyymi00010
      UUSI

Tyhmille ihmisille on turha yrittää puhua järkeä päähän kun ei ne ymmärrä. Tyhmä ei näe kunnolla kuka on älykäs, mut älykäs taas näkee kuka on tyhmä. Tyhmä vaeltaa massan ja massan mielipiteitten mukaan. Tyhmällä on ennakkoluuloja toisen älykkyydestä, jos ihminen on heikommassa asemassa

• Anonyymi00011
        UUSI

Tyhmä ei päästä ennakkoluuloistaan irti. Lokeroi ihmisen yhteiskunnallisen aseman mukaan. Se on hänen mittari, kun muuten tyhmä ei pysty toisen älykkyyttä mittaamaan vuorovaikutuksessa

• Anonyymi00012
      UUSI

Ja sit mua v tu tt aa todella se, et miehet rakastuu minuun helposti jostain syystä!! Vihaan sitä enkä
      ole siitä ylpeä. Itse en ole helposti rakastuvaa sorttia. En tykkää olla parisuhteessa, se on taakka. Rakastan yksinäisyyttä, mut miehet eivät halua uskoa sitä, koska ovat tyhmiä. Ei usko mitä sanon, va in oh ar haista touhua. Kiusaavat sit vuosikausia, kun hävisivät pelin, eikä saaneet minua.

• Anonyymi00013
      UUSI

Pitäis siirtyy kai toiselle palstalle valittaa, nämä mun tunteet on niin moniulotteisia ei pelkästään ihmissuhteisiin liittyviä. Pitää kai alkaa penkoo netti, jos löytyis parempi paikka

• Anonyymi00014
        UUSI

Valitusvirsi…. Emmä ikinä lue muiden aloituksia, ne on niin tylsiä, tyhmiä ja pahaa oloa aiheittaviq. Ihmisillä nykyään on todella paha olo enenevissä määrin. Enkä toivo et munkaan aloituksia tarvii kenenkään lukea, mut tajusin et tää on päiväkirjaaa😂 kivempaa kun kirjoittaa käsin aarteeksi jonnekin. Ei kiinnosta jälkeenpäin tämmöisiä lueskella. Onneks tajusin et palstat on mun päiväkirja hahahahaaheheeee

• Anonyymi00015
      UUSI

Olet kuitenkn ihminen, mutta uskot rahan antavan sinulle tyydytyksen. Se on mahdotonta, koska ihminen ja tunteet eivät ole rakennettu rahan varaan, raha on ihmisen keksintö. Siksipä et tule lopulta rahan kanssa onnelliseksi vaan syöt ja juot itsesi todennäköisesti palloksi.

• Anonyymi00016
        UUSI

Mee mun päiväkirjasta pois puhumasta minun suulla.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mee mun päiväkirjasta pois puhumasta minun suulla.

Olen vain näkijää…jää hyvästi.

• Anonyymi00018
      UUSI

Mua vtuttaa olla tämmöinen koska olemukseltani olen lapsellinen ja sisältä huippuälykäs ja luova.. oon siks aika erikoinen. Olemukseni viestii ihan muuta, kuin älykkyyttä ja sisälläni suorastaan täräjää!!

• Anonyymi00019
      UUSI

Asioiden ratkaisu ja pohtiminen itsekseen on lempparihommaa. Oon huomannut et tajuan joitain asioita murto-osa sekunnissa, mitä ryhmärämä ei saa ratkaistua 20 vuodessa 😂

• Anonyymi00038
        UUSI

Monet meistä ovat siltä osin erilaisia..

• Anonyymi00020
      UUSI

Mun pää heiluu aina puolelta toiselle kun oon lenkillä. Muut kävelee pää alas tai eteenpäin. Mun aivot hakee alintajuntaisesti koko ajan mihin tarttua, siksi pääni heiluu. Pyrin nykyään kuuntelee kirjoja kun oon lenkil, et pää ei koko ajan heiluisi ees taas. Voipi pia ampialanssit tulla hakee, jos kovin heiluttaa

• Anonyymi00021
      UUSI

Oon kaavoihin kangistuvq, ja jään kiinni vuosikausiksi asioihin joita haluan ratkoa ja keksiä uusia lähestymistapoja asioihin. Mulla on samaa kaavaa toistuvia rutiineja jotka eivät haittaa minua, vaan tuo arkeeni järjestystä. Jos arkeeni tulee jokin poikkeava tilanne ja rutiinit hajoaa, rutiinit pitää taas saada uudelleen vauhtiin ja se on ahdistavaa pyrkiä niihin ja löytää ne takaisk taas kaaoksen keskelle. Pääni on suorastaan kaaos ja maailmankin koen kuormittavana kaaoksena. Ihmissuhteissa en osaa roikkua henkisesti, vaan suhtaudun niihin ikäänkuin ulkopuolisena tulkitsijana, et mitähän tuo aikoo, miksi tuo ajattelee noin, eikä tuo ihminen ajattele ollenkaan välttämättä järkevästi. En osaa hypätä toisen tunteeseen mukaan, eikä toisten tunteet vie minua. Muut ihmiset on neutraalia minulle. Mutta osaan kyllä olla vakuuttava ja kovaääninen jutellessa ihmisille ja paahtaessani järkeä niittten päähän. Hyvin intensiivisesti suhtaudun asioihin.

• Anonyymi00022
      UUSI

Olen erittäin sotkuinen…. En ole köytännönihminen vaikka nekin työt sujuu halutessani kuin ammattilaiselta. Yksinkertaisest tehtävät eivät onnistu suunnitelmallisesti, koska toiminnanohjaus ei riiitä. En malta päästä kivoista asioista irti ja se vaatii valtavia ponnisteluja siirtyä kivoista ikäviin asioihin. ajattelen tehdessäni esim siivousta päässäni paljon monimutkaisia asioita. Hukkaan tavaroita, vaikka olen ostanut kymmenen hiuslenkkiä, seuraavana päivänä en löydä enää yhden yhtäkään. Minun pääni ei kertakaikkkiaan pysty rekisteröimään muistiin yksinkertaisia tehtäviä mitä olen jo suorittanut, sillä ne tapahtuu niin alitajuntaisesti, eli tehdessäni yksikertaista asiaa olen ajatellut monimutkaisempia asioita samalla ja se on vienyt tilaa siltä, että muistaisin minne esim. tavarani laitoin. Ei oo helppoo olla tämmöinen!

• Anonyymi00040
        UUSI

Olet ehkä ADHD piirteinen..

• Anonyymi00023
      UUSI

Mutta kaiken tämän keskellä olen todella herkkä
      ja tunteellinen! Ärsykekynnykseni on todella matala, reagoin kaikkeen! Asiat mitkä oksettaa ne todella saa kehossa tuntemaan jonkinlaisen reagtion. Asiat joista tykkään todella intensiivisesti suhtaudun niihin, pakonnoimasta täydellisyyden tavoittelua niissä asioissa.

• Anonyymi00025
        UUSI

Kaikki virheeni pyrin huomaamaan ja oikomalla. Ja sitä kautta kehittymään asioissa. Olen myös kova kyseenalaistaa ammattilaisia, niitten toimintaa ja sanoo niille hei tuos ei oo järkee.. siitä tulee riita ja minulle sanktioita, koska astuin tyypin varpaille.
        Ihmisestähän voi tullla vain alan huippuosaaja kyseenalaistamalla itseä sekä muista. Huomaamalla virheitä ja oppimalla niistä

• Anonyymi00026
      UUSI

Ihmiset tulkitsee minua väärin. Se on p er see stä, jos on ennakkoluuloja ja joku pyrkii tulkitsee aikomuksiani ja hön tulkitsi ihan väärin. Mä kärsin minesti näissä tilanteissa!

• Anonyymi00027
        UUSI

Nimenomaan. Tulkintasi ovat taas päin mäntyä, kun näissä viesteissä koitat esittää toista.

• Anonyymi00028
      UUSI

Oon empaattinen eläimiä, vanhuksia lapsia ja vammaisia kohtaan. Kaikkia ihmisryhmiä joiden oikeuksia yhteiskunta vois polkea. Suorastaan lempiaihe vaahota tulemaan yhteiskunnan epäoikeudenmukaisuudesta ja ratkomaan parempia toimintamalleja huonojen tilalle. Miettimisen usein loppuu siihen , kun totean suomi on köyhä voi, voi!

• Anonyymi00029
        UUSI

Ku tavan tallaaja ei tiedä missä ne rahat liikkuu, se pännii älypäätä😂 antaisivat mulle vapaat kädet laittaa suomi järjestykseee. Heeeeeheee haa! Muistakaa huumori, toopeavoit. Älkääkä tehkö tulkintoja näitten kommentien perusteella

• Anonyymi00030
      UUSI

Kärsin TIC oireita ja pakko-oireista juoskaaa miehet karkuun😆 hyi mikä vammainen…🤮

• Anonyymi00032
        UUSI

Onneks ne TIC oireet on hallittavissa kun ei välttää kofeiinipitosia juomia. Pakko oireita ei nykyään ole. Mut tuoretta minulla ei ole, eli ei niin vakava ongelma. Stressaavassa elämäntilanteissa esiintyvää oireilua, ei noloa mulle, koska se ei ole niin huomattavaa

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Onneks ne TIC oireet on hallittavissa kun ei välttää kofeiinipitosia juomia. Pakko oireita ei nykyään ole. Mut tuoretta minulla ei ole, eli ei niin vakava ongelma. Stressaavassa elämäntilanteissa esiintyvää oireilua, ei noloa mulle, koska se ei ole niin huomattavaa

Khylll

• Anonyymi00031
      UUSI

Aloitus on provo eikä kuvasta minun ajatusmaailmaani ollenkaan. Aloittaja esiintyy toisena.

• Anonyymi00033
        UUSI

Hv.

• Anonyymi00035
      UUSI

Minä ymmärrän. Tuo ruokalista kertoo kaiken, ymmärrän, että suonet tukkeutuu. MOT.

• Anonyymi00037
        UUSI

Emmä jaksa enää täätätttttyää enää
        Tältä eräää😂😂 öitä yötä pöitä mussukat! 😘

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Emmä jaksa enää täätätttttyää enää
        Tältä eräää😂😂 öitä yötä pöitä mussukat! 😘

Dinä denkin vatsakas muddukka, peeeehmoinwn pullalölkyklä 🤢🤮

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Dinä denkin vatsakas muddukka, peeeehmoinwn pullalölkyklä 🤢🤮

Hyyh!😂

• Anonyymi00042
        UUSI

Onneks pääsee tuhkaksi nopeampaa käykää paiskaa kaupungin läpi virtaavaa jokeen. Jatkossa mu s mus mus mutustan pullaa

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Onneks pääsee tuhkaksi nopeampaa käykää paiskaa kaupungin läpi virtaavaa jokeen. Jatkossa mu s mus mus mutustan pullaa

Mutusta päästään susta eroon

• Anonyymi00036
      UUSI

Mistähän ne Einsteinit ja shaherpahherit kärsi?

• Anonyymi00045
        UUSI

Just edellämainituista🤣

• Anonyymi00044
      UUSI

Tämä paikka ei ole kovin älykäs, miksi olet täällä?

• Anonyymi00046
        UUSI

Älykäs sopeutuu minne vaan, sopeuttaa ajattelunsa, niin et löytää syyn keinot ja motiivit olla täällä

• Anonyymi00047
        UUSI

🥺🥴🫠

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

🥺🥴🫠

Voi hellalettas… dööööö öitä yötä hyvää yötä, levollista yötä, kauniita unia, nuku hyvin😂 mun kuvia.. puutttuko vielä jotain lapsellisten kerhosta… 😵‍💫🥴🫠

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      104
      1280
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      90
      773
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      667
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      118
      541
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      531
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      516
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      182
      498
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      487
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      473
    Aihe