Tuulimyllyjä, aurinkovoimalaloita ja ydinvoimaa joka niemen notkossa ja Lapit täynnällään.
Ihmisiä ryöstellään ja pahoinpidellään jengien toimesta sekä globalistien.
On siinä autuutta.
Suomen tulevaisuus: Väkivaltajengejä ja DATA-keskuksia
11
<50
Vastaukset 11
- Anonyymi00001UUSI
On se erikoista kun itse tuhoamme maata, mahdollistamme ulkoisten vaikutusten sisääntulon etenkin globaalit korpotaatiot ja EU+Nato.
- Anonyymi00003UUSI
Siltä vaikuttaa.
- Anonyymi00004UUSI
Näin on . Uusi uljas Persuputinland on meiän aino toivo onneen .
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ehkä ei, mutta nykymeno on selvästi tosi karmaisevaa eikä onneen johtavaa.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä se putinland on kaasuputkipuolue demareiden toive.
Kaasuputki on ihan normaalia liiketoimintaa vai mites se nyt demareilla menikään… - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä se putinland on kaasuputkipuolue demareiden toive.
Kaasuputki on ihan normaalia liiketoimintaa vai mites se nyt demareilla menikään…Uskon että koko eduskunta on globalisteja, niin persut kuin SDP ja muut.
- Anonyymi00008UUSI
Meidän tavallisten ihmisten kannattaisi jo harkita vakavasti muuttoa pois Suomesta. Tämä maa ei ole enää ihmiselle tarkoitettu.
- Anonyymi00010UUSI
Sanovat että Suomi on demokratia ja että kansa päättää.
Huhhahhei, kansa täällä mistään päätä mitään. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sanovat että Suomi on demokratia ja että kansa päättää.
Huhhahhei, kansa täällä mistään päätä mitään.Kaltaisiasi mussuttajia ei voi päästää päättäjiksi. Ajat muuttuu
- Anonyymi00009UUSI
Siinä tuhoutuu 4km luontoa kun google haluaa uskonnolleen uhrauspaikan.
Onneksi Googlen tuho on määrätty taivaassa.- Anonyymi00011UUSI
Kyllä se luontoa pilaa ja kukaan sitä ei mihinkään tarvi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361917Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja176878- 60820
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35792Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47732- 73691
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö276689Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat46683Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34622