Tässä pilkkaaja on nähnyt valtavan vaivan saadakseen Tukholman profetian näyttämään naurettavalta.
https://youtu.be/1FUdAiEjsro?is=9hALeo6cublEeFAE
Kirjoitettu on, että jos ei usko Moosesta ja profeettoja, niin ei usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös, eli ei usko kuolleiden ylösnousemukseen, eli ei usko Jeesukseen. Sellainen olkoon kirottu!
Tukholma profetian vääristely omaksi kadotukseksi
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001UUSI
Jos "profetian" saajan tausta on sotaveteraani, voi arvata minkälaisia "profetioita" ja unia mielenmaailma ihmiseen tuottaa... Tähän vaikuttaa ihmiset omat pelot ja odotukset höystettynä uskonnollisella taustalla ja uskonnollisilla odotuksilla.
Ihminen on luoja siinä missä Jumalakin, mutta pienen pienessä ja piskuisessa mielenmaailmassaan...- Anonyymi00002UUSI
1. Tes 5:20 "Profetoimista älkää halveksuko"!
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
1. Tes 5:20 "Profetoimista älkää halveksuko"!
Kas kas.... Eipä ole yllätys, etä alettiin Paavalilla ratsastamaan... Siitä onkin joka lähtöön...
"Täällä lampaat syövät susia ja sudet sanovat mää" 🎵
https://www.youtube.com/watch?v=fJXj6xkyNT8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3191369Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3271307- 1041077
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105971
- 106930
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22767- 69631
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5617