Oli pari päivää pois. Mikä vaivasi?
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
No niinhän tuota näytät tehneen, kunniamerkkiäkö olet vailla?
- Anonyymi00002UUSI
” Historianpalstan homottelija palasi! Oli pari päivää pois. Mikä vaivasi?”
Hän kävi Moskovassa kuulemassa lisäohjeita eikä ole homppelina reissun jälkeen istumaan kolmeen päivään!- Anonyymi00007UUSI
Kantasuomalaisen ei tarvitse ”matkustaa” ollakseen kotimaassaan Suomessa”. Väitteesi minun venäläisyydestäni ovat säälittävän lapsellisia!
Kantasuomalaisena toivon nyky-Venäjälle rökäletappioita Ukrainan sodassa ja perinpohjaista häviötä, joka lopettaa koko onnettoman sodan! - Anonyymi00008UUSI
lsoisä kirjoittaa Mannerheimin homoudesta maalla, merellä ja ilmassa!
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kantasuomalaisen ei tarvitse ”matkustaa” ollakseen kotimaassaan Suomessa”. Väitteesi minun venäläisyydestäni ovat säälittävän lapsellisia!
Kantasuomalaisena toivon nyky-Venäjälle rökäletappioita Ukrainan sodassa ja perinpohjaista häviötä, joka lopettaa koko onnettoman sodan!Lykkäät taas pötyä!!
- Anonyymi00012UUSI
Poju itse vastaa kaikista sen aiheen avauksista!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372082
- 56676
- 40613
- 42490
- 62482
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne60480- 45470
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k15440T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6437Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh23428