En pysty enää itkemään. En ole pystynyt moneen vuoteen. Istun ja tuijotan vaan pala kurkussa.
Minut on haluttu pois. On valehdeltu, että olen joku muu. On väitetty, että joku muu on minä. On kiusattu vain siksi, että olen herkkä ja että minulla vielä on sydän, joka uskoo rakkauteen. Olen näkymätön. Ei minua katsella, koska olen joku muu ja vain häntä katsellaan.
Kaikki mun romanssini. Rikki kaikki.
Viimeisin oli kaukorakkaus. Tai ehkä tilaisuus teki varkaan. Ihminen, joka ei ole sopiva, ei minun tyyppiäni, ei omaa sellaista menneisyyttä, josta pitäisin. Ehkä ihastuin uutuuteen ja glamouriin, johonkin, mitä minulla ei vielä elämässäni ollut. Ehkä vain siirsin häneen erään vanhan, onnettoman rakkauteni. Mutta liian epärealistista.
Tietysti syy on minussa, kun olen jatkanut rikkinäistä avioliittoani vielä senkin jälkeen, kun sydämeni on ollut aivan uskoton. Olen ollut vain niin voimaton. Ja kun ei minulle ja miehelleni mitään romanttista tapahdu, niin olen vain elänyt.
Vanhuus tulee ja pompin ilosta ostaessani uuden kukan ja keittäessäni kahvia.
En pysty enää itkemään.
12
93
Vastaukset 12
- Anonyymi00001UUSI
Surullinen kohtalo sinulla. Toivoa vielä kuitenkin on. Osaat iloita pienistä asioista vielä.
Kaikkea hyvää elämäsi taipaleelle.- Anonyymi00002UUSI
Kiitos!
- Anonyymi00003UUSI
Siis "kukkien osteluski" ainoastaan salakyttäämistä toisten tableteilta. Mistä teit kainulaisii kaistapäitä sikiiki?
- Anonyymi00004UUSI
"Pieni vaaleanpunainen sukka"-täti.
- Anonyymi00005UUSI
Ja kun ei minulle ja miehelleni mitään romanttista tapahdu, niin olen vain elänyt
-> voi että! - Anonyymi00006UUSI
On tavattoman tuskallista, että ihminen ikäänkuin pakataan laatikkoon ja kirjoitetaan jotain päälle, eikä koskaan tutustuta laatikon sisältöön.
- Anonyymi00007UUSI
Sillä ne kirjoittajat valehtelevat aina
- Anonyymi00008UUSI
Oi oi, voimia! Kaikki muuttuu vielä valoisammaksi. Jos itse olet kuitenkin ollut hyvä ja vilpitön, et voi toisia muuttaa. He joutuvat kohtaamaan omat ongelmansa. Jos et ole ollut, armo on sinun kohdallasikin totta, kun kadut ja pyydät anteeksi, jos mahdollista. Voithan puhua niiden kanssa, jotka koet loukanneen sinua. Suojele kuitenkin itseäsi, jos koet, ettei ole voimia kohdata heitä. Silloin vain rukoile, niin heillekin annetaan mahdollisuus kääntyä ja ymmärtää tekojensa seuraukset.
Voi hyvin! - Anonyymi00009UUSI
Ihanalta vaikuttaa teidän avioliitto
- Anonyymi00010UUSI
Kuka sinua on kiusannut ja missä? Ompa surullista luettavaa. Itse taas nautin siitä perus elämästä. Glamouria tarjottu muttei se ole minua ahdistun siitä. Kivaa hetken mut enemmän perus sohva köllöttely kullan kanssa kiinnostaa kuin se. Oisko terapia jos toiveet ei osu. Tai ero ehkäpä sinkkuus auttaa.
- Anonyymi00011UUSI
Minäkin ostan kukkia ja keitän kahvia. Elämässäni ilo ei ole sidottu kovin suuriin asioihin. Joka päivä olen kiitollinen siitä, että voin suudella ihmistä jota rakastan.S
- Anonyymi00012UUSI
En mielestäni ole ruma, paitsi joltain suunnalta toisinaan. Mieliala vaikuttaa. Mutta tuntuu pahalta ellei nähdä ystävällisillä silmillä. Olen aina pitänyt ulkonäöstäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2522162
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2651283- 211251
- 41816
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i127752Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤237719Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa234693- 54530
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46481- 38468