Sähköauton hankkiminen ei ole enää järkevää koska parempi tekniikka on tulossa tilalle.
https://tekniikanmaailma.fi/lehti/17b-2026/en-osta-enaa-sahkoautoa/
Vetyautot ovat tulevaisuutta! 👍
Myös TM toimittaja ilmoittaa ettei sähköautoa kannata enää ostaa!
21
114
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Parempi vaihtoehto on tosiaan tulossa! 👍
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/92937e82-e168-4a9e-b63d-b7aba3481ec8- Anonyymi00009
Aika harva ajelee isolla rekalla kauppareissujaan tai lasten kuskaamista päivähoitoon ja harrastuksiin.
- Anonyymi00011
Noissa vetyautoissakin on akku kuten plugareissa.
- Anonyymi00002
No nyt!
- Anonyymi00003
Jos vikaantunutta sähköautoa ei kannata korjata, sähköautoa ei uskalla ostaa. Niin se menee.
- Anonyymi00010
Tottahan sähköauto kannattaa korjata siinä missä muutkin autot. Ajettele kuinka helppo on myydä käytetty sähköauto jossa on akusto korjattu tai vaihdettu ja mittaukset näyttää kuin kyseessä olisi uusi akusto.
- Anonyymi00012
Mersu tässä mielessä pahin mutta silti niitäkin ostetaan koska se on testeissä paras.
- Anonyymi00015
Sen takia on yksityisleasing.
Ei akkuhuolia tai paniikkia jälleenmyyntiarvosta. - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sen takia on yksityisleasing.
Ei akkuhuolia tai paniikkia jälleenmyyntiarvosta.Näinhän se. Nuo riskit on leivottu liisinghintaan ja niistä maksaa joka kuukausi….
- Anonyymi00004
Ihmiset ostavat omalla rahalla käytettyjä sähköautoja miettimättä tulevaisuutta. Hinta ratkaisee. Tyhmimmät ostaat vielä ladattavia hybridejä. Harva myyjäliike kertoo suoraan akun SOH arvon, jos ei vaadi. Jo reilusti ennen 150 tkm virstanpylvästä arvo voi laskee alle 70 %. Näin ainakin muutamilla Mersun ja Volvon plugareilla. Yksityiskäytössä takuu voi olla silloin jo loppu.
- Anonyymi00005
Myös nesteen toimitusjohtaja on sitä mieltä ettei sähköautoa kannata ostaa
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Myös nesteen toimitusjohtaja on sitä mieltä ettei sähköautoa kannata ostaa
Sen saa luontaisetuna halvemmalla.
- Anonyymi00014
Plugarikuskin arkipäivää
VAROITUS! MERKITTÄVIÄ ONGELMIA HAVAITTU
Yksityiskohtaisen akun diagnoosin aikana AVILOO FLASH -testillä havaittiin poikkeamia, jotka vaativat seurantaa tai tarkastusta.
- Anonyymi00006
Näin se on!
- Anonyymi00008
Olihan taas aika persoonallinen tulkinta tuosta artikkelista ja tietenkin taattua vetypojan kurapaskaa.
- Anonyymi00013
Tämä on hienoa!
- Anonyymi00016
Päinvastoin. Vetyauton huolto ja korjailu tulee olemaan luvanvaraista virallisen maahantuojan monopolia. Hinnat sitten sen mukaan. Valmistajan ohjeet huoltoihin ovat vielä enemmän kiven alla, kuin sähköautoilla, ja varaosat saa vain valmistajalta. Lisäksi vetyautoissa paineisten komponenttien pakollinen vaihtaminen säännöllisin väliajoin on arvokasta puuhaa, jopa täysin kannattamatonta auton arvoon peilaten.
- Anonyymi00018
Turha miettiä jonkun sellaisen auton korjauksia ja niiden luvanvaraisuutta, jota ei ole olemassakaan eikä ole tulossakaan. Pari näytille valmistettua koekappaleita tuskin tarvii koskaan huoltaa tai korjatakin. Ne ovat näytillä hetken ja painuvat sitten unholaan sinne missä kaikki muutkin ’loistavan tulevaisuuden’ omanneet värkit ovat.
Uudessa kaupungissa on mielenkiintoinen Bonk-museo. Ehkä joskus sitä laajennetaan noiden värkkien esittelyynkin.
- Anonyymi00019
Valitettavasti nykyisen sähköauton akuston rakenne on se asian ydin ja pulma !?
Ei ole olemassa edes täysin ja ehdottomasti kaikissa vaurio tilanteissa poissulkevaa mahdollisuutta etteikö jopa Leasing asiakas voisi joutua maksamaan vaurioitunutta akustoa !?
Akustoon (yksinkertaisesti) on sitoutunut liikaa pääomaa ja riskiä nyky-sähköautossa !?
Olkaa varovaisia !!- Anonyymi00021
🥱🥱🥱🤣🤣😆😂
- Anonyymi00020
sssssssssssssss
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 157753
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25750Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98712Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22582
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34516On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78460- 39455
- 57445
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74422Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419- 54408
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397