Naisen on jostain kumman syystä pakko maalata naamansa ja yrittää olla edustava. Miksi?
Vastaukset 57
- Anonyymi00001UUSI
Huudellaanko miehille: lihava, ruma, kurppa!
- Anonyymi00015UUSI
Jatkuvasti ympäri maailmaa
- Anonyymi00033UUSI
Ei naisten tarvi tollasta huudella, naiset osoittaa saman toisella tavalla, naiset ei kelpuuttaa miestä, joka on naisen silmissä ruma. Eli mies ei saa naista.
- Anonyymi00002UUSI
Ompa sulla iso perse!
Moniko mies on kuullut tuollaista?- Anonyymi00003UUSI
Ei miehillä ole isoa persettä, se on mahassa ja niska/ kaula seudulla.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Läskiniska!
Huudellaanko tuollaista?
Miesten lihavuudesta ei huomautella.
Lihavaa miestä säälitään. - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vähemmän lihavia miehiä on edes tullut vastaan missään.
Miehellä rasva kerääntyy vatsan alueelle pallomahaksi.
Naisilla sen sijaan rasva kerääntyy taka puoleen. - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Vähemmän lihavia miehiä on edes tullut vastaan missään.
Miehellä rasva kerääntyy vatsan alueelle pallomahaksi.
Naisilla sen sijaan rasva kerääntyy taka puoleen.Kumma jos ei ole tullut vastaan. Ainakin Suomessa esim. yli 30-vuotiaista miehistä 72 % ja naisista 63 % on ylipainoisia. Siis miehistä useampi on pullea kuin naisista.
- Anonyymi00004UUSI
Uskallan väittää, että jos mies menee tärkeään palaveriin Uuno Turhapuron näköisenä niin häntä ei katsottaisi hyvällä. On niitä vaatimuksia myös miehille.
- Sn vaalea- Anonyymi00005UUSI
Ei haittaa.
Olen ammatissa, jossa noin 30-35 v
mieshenkilö voi tulla tukka pesemättä,
mustat hampaat ja pesemättömät kynnenaluset.
”ihanaa, se on mies” - esimies on iloinen. Sille raivataan paikka.
Sitä ”miestä” naurattaa koko ajan, ja
kaikki sujuu, vaikka se ei … oikeastaan tajua siitä hommasta mitään.
Tuet tulee, asuminen maksetaan,
sen homma on roikkua mukana
pers pussi roikkuen.
Kaikki on sille tosi ystävällisiä. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei haittaa.
Olen ammatissa, jossa noin 30-35 v
mieshenkilö voi tulla tukka pesemättä,
mustat hampaat ja pesemättömät kynnenaluset.
”ihanaa, se on mies” - esimies on iloinen. Sille raivataan paikka.
Sitä ”miestä” naurattaa koko ajan, ja
kaikki sujuu, vaikka se ei … oikeastaan tajua siitä hommasta mitään.
Tuet tulee, asuminen maksetaan,
sen homma on roikkua mukana
pers pussi roikkuen.
Kaikki on sille tosi ystävällisiä.En oikein usko sua. Toki alakohtaista varmasti.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
En oikein usko sua. Toki alakohtaista varmasti.
Mutta totta.
Mietin samaa, koska noi
pesemättömät
otukset menee mun ohi
haastattelussa.
Olisinko koskaan uskonut.
Tosin fakta on se, että alan ongelma on
esimiehet ja rahat loppuu.
Noi pesemättömät: toinen niistä oli ilmainen harjoittelija ja
toinen oli vasta valmistunut, ei pätevä.
En pääsis ikinä niin siivottomana… - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mutta totta.
Mietin samaa, koska noi
pesemättömät
otukset menee mun ohi
haastattelussa.
Olisinko koskaan uskonut.
Tosin fakta on se, että alan ongelma on
esimiehet ja rahat loppuu.
Noi pesemättömät: toinen niistä oli ilmainen harjoittelija ja
toinen oli vasta valmistunut, ei pätevä.
En pääsis ikinä niin siivottomana…Meillä esimies erehtyi kysymään alta kolmikymppiseltä miestyöntekijältä, että voisiko hän harkita deodorantin käyttöä (hän siis tosissaan haisi). Kaveri otti samantien loparit ja lähti. Herkkähipiäisiä ovat, miehet, ei parane arvostella.
-sivusta
- Anonyymi00006UUSI
Ei ole pakko naisen maalata naamaansa. Tai sitten jos kemikaaleja naamaansa laittaa, niin vähän ja hyvälaatuista. Normaalisti en käytä edes ihorasvaa. Öljyt nautitaan sisältäpäin.
- Anonyymi00007UUSI
Harvemmin tulee arkisin maalattua naamaa. Ihan oman peilikuvan takia lankkaan, jos jonkun. Siitä tulee huoliteltu ja siisti fiilis.
🕳️ Koska niin on ihmiset kasvatettu. Taottu päähän millainen on ruma, millainen ei ja mitä pitää tehdä jos kokee olevansa ruma eikä muut hyväksy. Eikä oikein itsekkään hyväksy itseään, ennen kosmetiikka ostoksiaan.
Ihmisarvot on päin vittua, siinä syy. Pinta pinta ja pinta. Kaupallisuus kynsineen kasvattajana.- Anonyymi00009UUSI
Kyllä sen vaan huomaa kun nainen on ruma, sori vaan.
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kuka vaan voi olla ruma, jos rumuutta etsien tuolla kulkee. Lapsetkin. Kuka vaan. Mene mielummin niillä linsseillä, mitkä katsoo hyväksyen ja näkee kauniina erilaisuuden eikä rumuutena.
Ei kaikki ole samasta puusta veistettyjä. Asenne.Tökstöksnöö kirjoitti:
Kuka vaan voi olla ruma, jos rumuutta etsien tuolla kulkee. Lapsetkin. Kuka vaan. Mene mielummin niillä linsseillä, mitkä katsoo hyväksyen ja näkee kauniina erilaisuuden eikä rumuutena.
Ei kaikki ole samasta puusta veistettyjä. Asenne.Eikä se ulkonäkö kerro muuta, kuin sulle oman silmäs ja pääs kauneusihanteen. Se ihminen voi silti olla kimpale kultaa, vaikket sinä sitä tuu ikinä näkemään, koska tyssää jo pintaan se ihmisarvo.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Eikä se ulkonäkö kerro muuta, kuin sulle oman silmäs ja pääs kauneusihanteen. Se ihminen voi silti olla kimpale kultaa, vaikket sinä sitä tuu ikinä näkemään, koska tyssää jo pintaan se ihmisarvo.
Eikä meidän kenenkään ole tarkoitus olla täällä muitten silmänilona ja ehdoilla. Kaikilla on oma elämä, oma lupa, oma liekki.
https://youtu.be/_Nm9RwNfCU8?is=giHU1ndY5aENULs4- Anonyymi00011UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Eikä meidän kenenkään ole tarkoitus olla täällä muitten silmänilona ja ehdoilla. Kaikilla on oma elämä, oma lupa, oma liekki.
https://youtu.be/_Nm9RwNfCU8?is=giHU1ndY5aENULs4Kukaan ei halua nähdä sinua missään. Olet kauhistus jos kuljet kadulla naama mutkalla.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eroaa tavisnainen aivan varmasti paljonkin kauniista naisesta, mutta mitä se haittaa. Maailmaan mahtuu niin monen näköistä ja kokoista ihmistä, että annetaan kaikkien "kukkien kukkia vaan".
- Anonyymi00013UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
https://youtu.be/_Nm9RwNfCU8?is=giHU1ndY5aENULs4Tämä on todella hyvä kirjoitus, hyvin oivallettu!
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kukaan ei halua nähdä sinua missään. Olet kauhistus jos kuljet kadulla naama mutkalla.
Eipähän se minun ongelma ole. En katsele ihteeni ulkoapäin, vaan sisältä päin. Minä voin aina elää mettässä ja nautiskella vaikka näin... Mites sinä?
https://youtube.com/shorts/paPZtLWf_Zc?is=3j_ogaUdbCORx6PfTökstöksnöö kirjoitti:
Eipähän se minun ongelma ole. En katsele ihteeni ulkoapäin, vaan sisältä päin. Minä voin aina elää mettässä ja nautiskella vaikka näin... Mites sinä?
https://youtube.com/shorts/paPZtLWf_Zc?is=3j_ogaUdbCORx6PfEuhän erakollakaan tarvi tylsää olla, vaikkei ihmisiä missään näkis.
https://youtube.com/shorts/IYUyk2B5Dzs?is=snsPIxrzV34mMqbN
Ihan sairaan magee, mulle kans. 😂Tökstöksnöö kirjoitti:
Euhän erakollakaan tarvi tylsää olla, vaikkei ihmisiä missään näkis.
https://youtube.com/shorts/IYUyk2B5Dzs?is=snsPIxrzV34mMqbN
Ihan sairaan magee, mulle kans. 😂Aina vaan paranee. Nämä voittaa missikisat. 👍
https://youtube.com/shorts/YUukNEcfI0k?is=_p_7JaxsmjLNqs7pTökstöksnöö kirjoitti:
Aina vaan paranee. Nämä voittaa missikisat. 👍
https://youtube.com/shorts/YUukNEcfI0k?is=_p_7JaxsmjLNqs7pKatohan Mattia. Siinäpä potra poeka. 😅❤️
https://youtube.com/shorts/v0GOK8e3UW0?is=jH3n70y4QwV51mpgAnonyymi00013 kirjoitti:
Tämä on todella hyvä kirjoitus, hyvin oivallettu!
Tuon tarttisi olla kaikille ihan päivän selvää. Epäröimättä yhtään.
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kukaan ei halua nähdä sinua missään. Olet kauhistus jos kuljet kadulla naama mutkalla.
Mä olen myös melko hyvä rytmitajultani ja tanssitaidoiltani, voin viihdyttää itseeni tanssienkin. Erakkonakin.
https://youtu.be/ygGste8VxIA?is=PmyjemiTY7H0XQ1q- Anonyymi00021UUSI
Ja olet oikeassa.
Kun tarkemmin miettii, tuo on ahdasmielistä ja
suvaitsemattomuutta.
Asenteissa.
Tein hetki sitten visiitin kaupunkiin, jonka
tiesin ahdasmieliseksi, mutta silti kokemus oli loukkava.
Siinä kaupungissa on oltava kuten kaikki muutkin.
Ei ilmeitä, ei eleitä, ja kaikilla on vahva kuori.
Jos tekee ilmeen, on outo…ihmiset pyörittelee silmiä.
Siinä kaupungissa on teatteri, kuuluisa, ja sijainnin perusteella ei uskoisi.
Siitä kaupungista tulee julkisuudessa hengailevia ihmisiä.
Se, että kaikkien pitää olla samanlaisia, olla, puhua (siellä rivissä)
samalla tavalla, tai ÄRISTÄÄN,
on silti voimakkuudeltaan outoa. - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jaha, taas Sinä nainen aloitit tämän puberteettisen palopuheen pidon palstaäijän huuhaahahmolle kun joku päässä sanoi ping
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hienoa, että sinulla on kykyä havainnoida yhteiskunnallisesti merkittäviä asioita
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ja olet oikeassa.
Kun tarkemmin miettii, tuo on ahdasmielistä ja
suvaitsemattomuutta.
Asenteissa.
Tein hetki sitten visiitin kaupunkiin, jonka
tiesin ahdasmieliseksi, mutta silti kokemus oli loukkava.
Siinä kaupungissa on oltava kuten kaikki muutkin.
Ei ilmeitä, ei eleitä, ja kaikilla on vahva kuori.
Jos tekee ilmeen, on outo…ihmiset pyörittelee silmiä.
Siinä kaupungissa on teatteri, kuuluisa, ja sijainnin perusteella ei uskoisi.
Siitä kaupungista tulee julkisuudessa hengailevia ihmisiä.
Se, että kaikkien pitää olla samanlaisia, olla, puhua (siellä rivissä)
samalla tavalla, tai ÄRISTÄÄN,
on silti voimakkuudeltaan outoa.Ihmismieli on manipuloitu näkemään itsensä kaupallisten tuotteiden käyttäjänä vähän paremmaksi, kuin ilman. Eriarvoisuuttahan se on, muka tasa-arvoisilla ihmisillä.
En suostu mittaamaan paremmuutta ulkonäön kautta enkä kemikaalien. Mulle riittää vesi ja saippua. Puen mitä haluan, en mitä tyrkytetään poislukien työpaikkojen turvallisuus prokollat. Työvaatteet.
Siksi vaan näin, ettei kukaan muu päätä milloin minä oon fine. Minä päätän itte. Eikä kaupallisuuteen tarvi hurahtaa. Sekin on vapaaehtoista uskoa kaikki markkinapuheet tai olla uskomatta.
Jos olen ymmärtänyt oikein, niin koet Lahden ikäväksi kaupungiksi?- Anonyymi00028UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ihmismieli on manipuloitu näkemään itsensä kaupallisten tuotteiden käyttäjänä vähän paremmaksi, kuin ilman. Eriarvoisuuttahan se on, muka tasa-arvoisilla ihmisillä.
En suostu mittaamaan paremmuutta ulkonäön kautta enkä kemikaalien. Mulle riittää vesi ja saippua. Puen mitä haluan, en mitä tyrkytetään poislukien työpaikkojen turvallisuus prokollat. Työvaatteet.
Siksi vaan näin, ettei kukaan muu päätä milloin minä oon fine. Minä päätän itte. Eikä kaupallisuuteen tarvi hurahtaa. Sekin on vapaaehtoista uskoa kaikki markkinapuheet tai olla uskomatta.
Jos olen ymmärtänyt oikein, niin koet Lahden ikäväksi kaupungiksi?00021 viesti ja kuvaus ei ollut Lahdesta vaan Riksusta.
Mikä pettymys sen kaupungin sisäinen ilmapiiri.
Lahti on oikeasti sisältä mätä. Se oli tiedossa.
Ymmärrän nyt jopa miksi niin on.
Tästä olisi hyvä ottaa isompi keskustelu isomman porukan kanssa.
Karttaan voisi piirtää tussilla alueen, jonne ei kannata astua
ellei ole valmis kantamaan henkisiä miekkoja molemmilla puolilla ja kypärä päähän.
Kaikki ulkopuoliset on vihollisia. Ja omiakin kohdellaan erikoisella tavalla.
Miten sinulla voi olla noinkin neutraalit näkökulmat?
Lahtelaiset saa kilarit jos joku kertoo olevansa Helsingistä tms.
Ne luulee,että ”nyt pitää lisätä kierroksia”, vaikka
se olis päinvastoin.
Helsingin ja pks alueen ongelmat alkaa olla sellaisia,
että porukka pakenee sieltä, mutta en voi suositella
juuri mitään (näytän sormilla kartasta) tuolta alueelta.
Jos on kaksi vaihtoehtoa, lahtelainen valitsee sen millä
saa toisesta irti r e a k t i o n.
Ja ne osaa sen, kuin hitlerjugend. Anonyymi00028 kirjoitti:
00021 viesti ja kuvaus ei ollut Lahdesta vaan Riksusta.
Mikä pettymys sen kaupungin sisäinen ilmapiiri.
Lahti on oikeasti sisältä mätä. Se oli tiedossa.
Ymmärrän nyt jopa miksi niin on.
Tästä olisi hyvä ottaa isompi keskustelu isomman porukan kanssa.
Karttaan voisi piirtää tussilla alueen, jonne ei kannata astua
ellei ole valmis kantamaan henkisiä miekkoja molemmilla puolilla ja kypärä päähän.
Kaikki ulkopuoliset on vihollisia. Ja omiakin kohdellaan erikoisella tavalla.
Miten sinulla voi olla noinkin neutraalit näkökulmat?
Lahtelaiset saa kilarit jos joku kertoo olevansa Helsingistä tms.
Ne luulee,että ”nyt pitää lisätä kierroksia”, vaikka
se olis päinvastoin.
Helsingin ja pks alueen ongelmat alkaa olla sellaisia,
että porukka pakenee sieltä, mutta en voi suositella
juuri mitään (näytän sormilla kartasta) tuolta alueelta.
Jos on kaksi vaihtoehtoa, lahtelainen valitsee sen millä
saa toisesta irti r e a k t i o n.
Ja ne osaa sen, kuin hitlerjugend.Miten voi ollakko, no kai mä itse olen neutraali ja tuun suurimman osan kohtaamiani ihmisiä kanssa toimeen. Joutumatta silmätikuksi.
Mun kotiseutua Orimattila ja Lahti, Nastola hoodit. Käynyt oon Itäisellä-uudellamaallakin asumassa. En koe ongelmaa. Erakkouskin voi vaikuttaa, ei ole kahnauksia kun pysyy ihmisistä loitolla.Tökstöksnöö kirjoitti:
Miten voi ollakko, no kai mä itse olen neutraali ja tuun suurimman osan kohtaamiani ihmisiä kanssa toimeen. Joutumatta silmätikuksi.
Mun kotiseutua Orimattila ja Lahti, Nastola hoodit. Käynyt oon Itäisellä-uudellamaallakin asumassa. En koe ongelmaa. Erakkouskin voi vaikuttaa, ei ole kahnauksia kun pysyy ihmisistä loitolla.Mä oon törmännyt Mäntsälässä ja Tuusulassa ikävempiin ihmisiin eläissäni, jos paikkakunta nyt mitään edes vaikuttaa. Luultavasti ko. yksilöt on vaan olleet katkeria ja myrkyllisiä. Ja olisi sitä missä tahansa muuallakin.
- Anonyymi00010UUSI
Kyllähän suurin osa meistä haluaa olla edustava, mitä se sitten kenellekin tarkoittaa, mutta on aivan tavallista, että ihminen pyrkii tekemään ulkomuodollaan positiivisen vaikutuksen muihin. Ihminen on koristellut itseään kautta aikain, sukupuolesta riippumatta.
Minä meikkaan päivittäin tai lähes päivittäin kevyesti. Töihin lähteminen täysin meikittä tuntuisi vähän "alastomalta", vaikka meikkaankin kevyesti, mutta silti. Vähän tavoitan ihon sävyä, hieman voidemaista poskipunaa, aavistus bronzeria, kulmat siistiksi ja ripsiväriä. Huuliin laitan vain huulirasvaa, joko väritöntä tai kevyesti värillistä. Olen edelleen itseni näköinen, mutta vain asteen huolitellumpi. Siitä tulee vähän pirteämpi ja varmempi olo, mutta se on vain oma tuntemukseni. Ei kukaan meikkiä tarvitse, jollei itse siitä pidä eikä todellakaan ole pakko maalata naamaansa.
AletheiasMietin tota tahtomista, olla edustava. Mietin sitä omasta näkökulmastani mitä se on mulle.
Mä en oikeestaan tahdo olla mitään kellekkään, edustava nyt ainakaan. Mutta sen verran puhdas ettei yhteistyö käy liian vaikeaksi, koska hajuhaitat ja naama tulisi näkyä, tietää mille päälle puhua. 😅
Hiukset ja vaatteet valitsen oma mukavuus edellä. Tuntuma ja helppous. Ei saa olla vaivalloista eikä epämukavaa aistiherkkänä ei ahdistaa iholla.
Ulkonäkö sivuseikka. Se tulee tai menee ohessa.- Anonyymi00032UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mietin tota tahtomista, olla edustava. Mietin sitä omasta näkökulmastani mitä se on mulle.
Mä en oikeestaan tahdo olla mitään kellekkään, edustava nyt ainakaan. Mutta sen verran puhdas ettei yhteistyö käy liian vaikeaksi, koska hajuhaitat ja naama tulisi näkyä, tietää mille päälle puhua. 😅
Hiukset ja vaatteet valitsen oma mukavuus edellä. Tuntuma ja helppous. Ei saa olla vaivalloista eikä epämukavaa aistiherkkänä ei ahdistaa iholla.
Ulkonäkö sivuseikka. Se tulee tai menee ohessa."Edustavuus" voidaan tulkita niin monella tavalla ja on eri asia olla edustava vaikkapa putkimiehen töissä kuin toimitusjohtajan töissä tai omassa puutarhassa omiaan touhutessa. Tuo riittävä hygienia ja asianmukaisuus soveltuu tietysti kaikkiin tilanteisiin, ainakin kun ollaan toisten ihmisten läheisyydessä.
Onneksi nykyään mukavuus on helppo huomioida viralisimmissakin tilanteissa. Esim siisti tennari ovat aivan hyväksytty kenkä myös toimistoon ja erilaisiin työhön liittyviin tapahtumiin. Korkokengät ovat nykyään harvinaisuus, minkä ymmärrän täysin. Viime työmatkalla minullakin tuli kävelukilometrejä lähemmäs viisi, kun kävelin juna-asemalta ratikkaan ja ratikkapysäkiltä tilaisuuteen jne. Jos tuon joutuisi korkokengillä kiputtamaan mukulakivillä, niin hermohan siinä olisi mennyt 😄
Tärkeintä, että itsellä on hyvä olo ja että muut huomioi riittävällä tavalla eli hygienia kuntoon ja asianmukainen olemus esim tärkeisiin tilaisuuksiin kuten häihin ja hautajaisiin.
Aletheias Anonyymi00032 kirjoitti:
"Edustavuus" voidaan tulkita niin monella tavalla ja on eri asia olla edustava vaikkapa putkimiehen töissä kuin toimitusjohtajan töissä tai omassa puutarhassa omiaan touhutessa. Tuo riittävä hygienia ja asianmukaisuus soveltuu tietysti kaikkiin tilanteisiin, ainakin kun ollaan toisten ihmisten läheisyydessä.
Onneksi nykyään mukavuus on helppo huomioida viralisimmissakin tilanteissa. Esim siisti tennari ovat aivan hyväksytty kenkä myös toimistoon ja erilaisiin työhön liittyviin tapahtumiin. Korkokengät ovat nykyään harvinaisuus, minkä ymmärrän täysin. Viime työmatkalla minullakin tuli kävelukilometrejä lähemmäs viisi, kun kävelin juna-asemalta ratikkaan ja ratikkapysäkiltä tilaisuuteen jne. Jos tuon joutuisi korkokengillä kiputtamaan mukulakivillä, niin hermohan siinä olisi mennyt 😄
Tärkeintä, että itsellä on hyvä olo ja että muut huomioi riittävällä tavalla eli hygienia kuntoon ja asianmukainen olemus esim tärkeisiin tilaisuuksiin kuten häihin ja hautajaisiin.
AletheiasNiinhän sen voi tulkita. Mä harvemmin mietin muitten mielipiteitä ja mieltymyksiä omasta habituksestani. Siitä on joskus nuirena mulle auittu naamaa sen verran, että lakkasin jossain kohtaa välittämästä ja tuumasin. Siedä tai ole sietämättä. Riittää kun itse siedän itseni.
Mulle tuo asianmukaisuuskin on aika vapaa valintaista, en pyri vaikuttamaan suuntaan tai toiseen. En vaan itse pue ylleni mitään mitä en halua, edes häiden tai hautajaisten vuoksi. Ihmisten siellä vuoksi.
Korkokengät harvoin on niin hyvöt, että niillä pystyy kärsimättä kävelemään. Itelläkin hypermobiilit jalkaterät on kovilla kun vääränlainen jalkine otetaan käyttöön. Siinäkään en kuuntele muitten makua ja mieltymyksiä, kun itseni vaatetan. 🙂
Pukua en hommais edes miehenä. Jättäsin sitten menemättä mihinkään mihin ei ilman saa osallistua.Tökstöksnöö kirjoitti:
Niinhän sen voi tulkita. Mä harvemmin mietin muitten mielipiteitä ja mieltymyksiä omasta habituksestani. Siitä on joskus nuirena mulle auittu naamaa sen verran, että lakkasin jossain kohtaa välittämästä ja tuumasin. Siedä tai ole sietämättä. Riittää kun itse siedän itseni.
Mulle tuo asianmukaisuuskin on aika vapaa valintaista, en pyri vaikuttamaan suuntaan tai toiseen. En vaan itse pue ylleni mitään mitä en halua, edes häiden tai hautajaisten vuoksi. Ihmisten siellä vuoksi.
Korkokengät harvoin on niin hyvöt, että niillä pystyy kärsimättä kävelemään. Itelläkin hypermobiilit jalkaterät on kovilla kun vääränlainen jalkine otetaan käyttöön. Siinäkään en kuuntele muitten makua ja mieltymyksiä, kun itseni vaatetan. 🙂
Pukua en hommais edes miehenä. Jättäsin sitten menemättä mihinkään mihin ei ilman saa osallistua.Ja mullehan habitus ei edusta samaa, kuin hyvät käytöstavat. Vaan käytlstavat on erikseen, habitus on jokaisen yksilön persoonan ja yksilönoikeus, ei mikään mielioude asia. Tai käytökseen mitenkään liittyvä.
Pukumies voi olla ihan törkyturpa moukka käytökseltään ja raflaava punkkari kaikki kauniisti huomioiva kohtelias ja fiksu ihminen. Myös hautajaisissa ja häissä. Musta ihmiset sekottaa käytöstavat ja persoonan yksilönoikeudet aika räikeesti keskenään. Ja väärin.Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja mullehan habitus ei edusta samaa, kuin hyvät käytöstavat. Vaan käytlstavat on erikseen, habitus on jokaisen yksilön persoonan ja yksilönoikeus, ei mikään mielioude asia. Tai käytökseen mitenkään liittyvä.
Pukumies voi olla ihan törkyturpa moukka käytökseltään ja raflaava punkkari kaikki kauniisti huomioiva kohtelias ja fiksu ihminen. Myös hautajaisissa ja häissä. Musta ihmiset sekottaa käytöstavat ja persoonan yksilönoikeudet aika räikeesti keskenään. Ja väärin.Ei ole okei sanoa, et saa olla ton näköinen hautajaisissa, riisu persoonasi ja pukeudu muitten mieliksi. Mutta on okei sanoa, et saa käyttäytyä noin paskasti hautajaisissa.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei ole okei sanoa, et saa olla ton näköinen hautajaisissa, riisu persoonasi ja pukeudu muitten mieliksi. Mutta on okei sanoa, et saa käyttäytyä noin paskasti hautajaisissa.
Ja yhteisö mikä ontuu, jos kaikki ei ole samanlaisia ja samalla etiketillä puettuja ja ehdollistettuja ei ole edes mikään yhteisö. Se on lahkolaisuutta ja lahko.
Missä joku asia on niin ylijumalallinen ja tärkeä, että itsenään ei saa esiintyä edes omassa habituksessaan.
- Anonyymi00014UUSI
Ai meinaatko, ettei komeita miehiä ole olemassa? Ettei miehiä syrjitä ulkonäön takia?
- Anonyymi00017UUSI
Eipä pahemmin lihavia miesmalleja näy.Naisia kylläkin
- Anonyymi00016UUSI
Itse ne naiset omasta halustaan niitä lahonestoaineita naamaansa laittaa
- Anonyymi00018UUSI
Miksi? Siitä tulee valmistuneempi ja mukavampi olo. Ja piristää, kun ei ihan ryytynyt mölli mulkoile peilistä. Mulla menee meikkaamiseen vähemmän aikaa kuin hampaiden pesuun. En mä muiden vuoksi meikkaa arkeen, vaan itseni.
Kyllä miestenkin on oltava edustavia. Luulet vaan, etteivät muka meikkaa. Miesten meikki on eri näköinen kuin naisten.
Nöf 🐷 - Anonyymi00019UUSI
jos nainrn on pallon muotoinrn js noin 120cm itkä onko seksikäs
?
täällä on kyllä paljon noita-naisia, lenkkeilijöiytä jne... lihavuusvero, eli jokaisesra ylikilosta kuukausittain valriolle3 15501,59 eu5oa käy4ietä - Anonyymi00025UUSI
Miesten ja poikien fanittamat
kammo hevi bändit örisee, ja
jäsenet tavoittelee kamaluutta ja rumuutta.
Miksi?Mikä nyt kellekin on rumaa sitten. Minulle rumaa on piilottaa itsensä kemikaalien alle ja rekvisiitan mihin hukkuu koko aito ihminen, rooliasuunsa.
Pitkä roikkotukka ja parta ei ole rumaa. Se on ihan luonnollista karvan kasvua.Tökstöksnöö kirjoitti:
Mikä nyt kellekin on rumaa sitten. Minulle rumaa on piilottaa itsensä kemikaalien alle ja rekvisiitan mihin hukkuu koko aito ihminen, rooliasuunsa.
Pitkä roikkotukka ja parta ei ole rumaa. Se on ihan luonnollista karvan kasvua.Mutta jos roikkotukka ja parta aiheuttaa itselleen kellä ne on kasvaneet epämukavaa oloa, niin eihän niissä ole pakko olla. Parturiin voi mennä.
- Anonyymi00026UUSI
Joku postas just jonku bändilinkin,
jossa solisti örisi suoraa pörinää mikkiin.
Postaajan mielestä se on upeutta.
Ei sanoja, ei koneellista tuotosta…
vaan se mitä ihmisen kurkusta tulee… örinää.
Kauneus on… katsojan korvassa.
Taide näkökulmasta se vois mennä,
mutta ”kamaluuden maksimointi” on genre. - Anonyymi00027UUSI
Jaa, pitäisikö miehenkin alkaa meikkaamaan?
Monet nykyään meikkaakin ja videoikin naamaansa ihaillen. Eräänlaista performanssia sekin. Kai se joku taidemaalarien genre on. Taulunpohjana toimii oma naama. Naamasta naamariksi thing.
Toiset tykkää lähteä uloskin naamioituna.Tökstöksnöö kirjoitti:
Monet nykyään meikkaakin ja videoikin naamaansa ihaillen. Eräänlaista performanssia sekin. Kai se joku taidemaalarien genre on. Taulunpohjana toimii oma naama. Naamasta naamariksi thing.
Toiset tykkää lähteä uloskin naamioituna.Mistä tuli mieleen, jos koittas muumioituna. 😅
Paskapaperia menee useempi rulla, mutta kaupallisuus taattu. 😂
- Anonyymi00030UUSI
Yleensä tyyli omaksutaan sen mukaan miten muut naiset ympärillä pukeutuvat tai mihin viiteryhmään itsensä näkee, ei sen mukaan onko kaunis vai ruma.
- Anonyymi00036UUSI
Sen mitä olen katukuvasta huomannut, niin ei täällä suomessa meikata erityisen voimakkaasta tai huomiohakuisesti.
Mitä taasen tulee itsestään ja ulkonäöstään huolehtimiseen niin kyllä katseeni kiinnittyy miehiin, jotka pitävät huolen itsestään ja näyttävät suht huolitelluilta enkä ole kokenut naisena, että minulta olisi vaadittu erityisesti meikkaamista tai itseasiassa meikinkäyttöä on kritisoitu ja vaadittu luonnollista ulkonäköä 8tosin enemmän muiden naisten taholta).
Toisaalta en itse harrasta ripsipidennyksiä yms. vaikka luonnolliset pidennykset ovat ihan näppärä kaino kohottaa kasvojen yleisilmettä. Toisaalta liian tuuheat ja luonnottoman näköiset pidennykset tuovat mieleeni lähinnä lavamaskin, ja kokemuksesta voin todeta, että suuret irtoripset varjostavat koko näkökentän. Toisaalta kyse on jokaisen henkilökohtaisista esteettisistä mieltymyksistä.
Eri porukoissa on erilaiset ulkonäköpreferenssit ja mitä odotetaan meikkaamisen yms. kohdalla. Kauneus- ja tyylikkyyskäsitys siis vaihtelee eri ryhmien välillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom991214- 67950
- 213938
- 58922
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66886Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal236795Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi70755Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki36748Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72742- 42716
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S58650Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26598- 42578
Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47494Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen174490- 18478
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12457- 24444
Huumekauppaako
”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”9434- 39407