He jankuttavat bensan hinnasta, vaikka eivät omista edes polkupyörää.
No, kyse on vaan häiriköinnistä. Samat vassut purkaa sitä surkean elämänsä ahdistusta, jankuttamalla persuista.
Kuinka vajaaälyisiä palstan vasemmistolaiset ovat?
15
<50
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Säälisin heitä mutta sääli on sairaus. ;D
- Anonyymi00009
Kurvinen ja Mäkelä sanasodassa bensan hinnasta – kuka kiistellyn päätöksen oikeastaan teki?
Perussuomalaiset ja keskusta syyttelevät toisiaan bensan hintaa nostavan päätöksen hyväksymisestä. Tosiasiassa molemmilla on ollut näppinsä pelissä.
Jompi kumpi syyllinen, tai molemmat. - Anonyymi00011
Nyt on OrpoPurran bensan ja dieselin hinnat menneet jo Marinin kauden yli ja verojakin niistä maksetaan enemmän.
- Anonyymi00002
Ne on ne samat 1-3 vassaria, joiden koko elämä on kiinni tässä palstassa.
- Anonyymi00010
Näetkö näitä "vassareita" myös sänkysi alla?
- Anonyymi00013
Olivat keitä olivat, mutta polttoainen korkeat hinnat vaikuttavat kaikkien elämään vaikka ei olisi polkupyörää eikä edes jalkoja joilla voisi pyörää polkea, jos sellainen olisikin.
- Anonyymi00003
*kippuranaurua*
Persut itse huusi täällä Marinin hallituksen aikana bensan hinnasta viiskyt kertaa päivittäin!!
Sitä saa mitä tilaa!
Marinin aikana koko maailma meni kiinni, satamat ja rajat.
Nyt yksi pieni Hormuzin salmi menee kiinni ja OrpoPurra on ihan jäätymässä!! Menevät kyykkyyn eikä osaa mitään!!- Anonyymi00005
Jos se *kippuranauru* ei mene ohi parissa päivässä, niin kannattaa olla yhteydessä Marinin luomaan hyvinvointialueen monimutkaiseen himmeliin.
Toivotaan toivotaan, että apua löytyy? - Anonyymi00006
Muista, että myös kokoomus huusi.
Mutta silti sinä tapatyötön vassu, et omaa edes polkupyörää.
- Anonyymi00004
Se on sen verran kallistunut että ihan toverin puolesta vaan.
Ei bensan ja dieselin hinnasta puhuminen ja kirjoittaminen ole vajaaälyistä. Siitä pitäisi pikemmin puhua enemmän. On persujen omaa syytä, että vihervassut nyt saavat nyt poliittista hyötyä polttoaineiden karmeista hinnoista. Persujen ei olisi pitänyt hyväksyä hallitusohjelmaa, mihin kuuluu tulonsiirrot köyhiltä rikkaille ja joka suistaa Suomen talouden pois tasapainosta. Jos Orpon hallitus olisi toiminut toisin, jos olisi ensin NOSTETTU tuloveroa, tasapainitettu valtion talous ja taitettu velkaantuminen niin nyt voitaisiin tukea autoilijoita ja yrittäjiä alentamalle polttoaineiden verotusta kunnes maailmanmarkkinat vähän rauhoittuvat.
- Anonyymi00007
Just just...
- Anonyymi00008
Nostele sie vaan omaas tuloveroa. Voiko pöljempää olla kuin verojen nosto. Kun on muutenkin maailman yksi kovimmin verotettu kansa. Hyvin tienaavat maksaa ainakin 50%veroja. Sitten vassari itkee ja valehtelee omilleen ,etteivät veroja maksa, vaan ottavat köyhän selkänahasta hihi. Miten helvetin tyhmä pitää ollakkaan vassarin, että uskoo tuollaisia puheita.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Nostele sie vaan omaas tuloveroa. Voiko pöljempää olla kuin verojen nosto. Kun on muutenkin maailman yksi kovimmin verotettu kansa. Hyvin tienaavat maksaa ainakin 50%veroja. Sitten vassari itkee ja valehtelee omilleen ,etteivät veroja maksa, vaan ottavat köyhän selkänahasta hihi. Miten helvetin tyhmä pitää ollakkaan vassarin, että uskoo tuollaisia puheita.
No, pöljempää on tuloverojen lasku silloin kun sen väliaikainen nosto olisi tarpeen valtiotalouden saamiseksi tasapainoon jotta velkaa ei tarvitse ottaa lisää eikä ihmisten ostovoimaa leikata holtittomasti.
Se on vaan sillä lailla, että valtiontaloutta ja kansantaloutta eivät ymmärrä pöljät sen paremmin oikealla kuin vasemmallakaan, mutta pöljän taloudenpidon kokevat kaikki nahoissaan - köyhät pahemmin kuin rikkaat koska rikkailla on puskurit, mutta köyhällä ei.- Anonyymi00012
Oikonomi kirjoitti:
No, pöljempää on tuloverojen lasku silloin kun sen väliaikainen nosto olisi tarpeen valtiotalouden saamiseksi tasapainoon jotta velkaa ei tarvitse ottaa lisää eikä ihmisten ostovoimaa leikata holtittomasti.
Se on vaan sillä lailla, että valtiontaloutta ja kansantaloutta eivät ymmärrä pöljät sen paremmin oikealla kuin vasemmallakaan, mutta pöljän taloudenpidon kokevat kaikki nahoissaan - köyhät pahemmin kuin rikkaat koska rikkailla on puskurit, mutta köyhällä ei.On siinä varsinainen asiantuntija, veroja vaan lisää vaikka eu ja koko maailman korkeimpia vero asteita. Varmaan vielä väität tyhmänä, että köyhille annetut miljoonat jää pyörii suomen talouteen ikiajoiksi..hohik sehän on sitä vasurien järjetöntä hokemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.891448Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu471003- 15876
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40838Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.82758- 92741
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17727- 46718
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27677- 68672
- 59662
- 47654
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97651- 12645
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56585Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47576Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129557- 43544
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31525Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla141524