Suomen kansalaista vastaan. Persut jakavat ihmisiä oikeisiin ja vääriin.
Se on rasismin ydintä.
HS kirjoittaa kahdella sivulla persujen rajusta rasistisesta vihahyökkäyksestä
15
<50
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Rasismiako sun mielestä? Kyllähän meitä on moneksi ja jotkut tekevät niin omansa kuin toistenkin elämän hyvin vaikeaksi. Eivät kaikki nauti todellakaan kansalaisluottamusta.
- Anonyymi00005
sinä ap se jaksat päätä aukoa 24/7 viesteille jotka olet kirjoittanut itse.
- Anonyymi00002
Persuilla on myös runsaasti venäjämielisyyttä riveissään. Venäjähän todistetusti tuuttaa rasistista valhesisältöä esim someen, mitä persut sitten omaksuvat ja jakavat auliisti. Venäjän assii on persuille tärkeää.
- Anonyymi00003
joka saatanan päivä yhdet ja samat skitsoilut aina uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan..🥱
- Anonyymi00004
Siinähän se vitsi tai yksi niistä, että siihen rasismiin eli kahtiajakoon syyllistyy mm. rasistikortin heiluttelijat. Jotka jakaa ihmiset valkoiseen roskasakkiin kuuluviksi persuiksi ja edellisiä parempiin ihmisiin joilla tarkoittavat itseään. Vitsin kliimaksina sinä ap joka heilutat s24 palstoilla 24/7 rasistikorttia hällä väliä siitä, että diggailet persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia.
- Anonyymi00006
samaa idiotismia kuin tuomio syrjimisestä festarin järjestäjille jotka julisti kuinka heidän festarit ovat vapaat syrjinnästä. Edelleen samaa idiotismia kuin vihapuheen kieltäjien harrastama vihapuhe.
- Anonyymi00007
Persut yrittää normalisoida rasismin, fasismin ja natsismin.
- Anonyymi00008
Normalisoivat myös venäjämielisyyden
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Normalisoivat myös venäjämielisyyden
Juu, antamalla Ukrainalle n.3 500 0000 000 euroa venäläisten tappamiseen...
- Anonyymi00010
Potkimalla rotuoppia julistavat fasistit puolueestaan pihalle..
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Juu, antamalla Ukrainalle n.3 500 0000 000 euroa venäläisten tappamiseen...
Persutko sen maksaa? Minä kun luulin että me oikeat veronmaksajat.
Kokkapersut toki ovat siivonneet venäjämielisyytensä maton alle piiloon. Mutta siitä huolimatta persut kuuluivat EUn venäjämieliseen parlamenttiryhmään vielä pitkään helmikuun 2022 jälkeen ja olivat tutkitusti venäjämielisin puolueemme vielä muutama vuosi sitten. Persujen EU meppi kävi Venäjän propagandaleirillä ja entinen meppi oli hyvää pataa Euroopan Putinpaitaisten kanssa. Persujen kansanedustaja toivoi Suomeen Putinin kaltaista johtajaa. Rivipersujen suusta kuulee tämän tästä Venäjämyönteisiä lausahduksia. Somessa persut jakavat Zelenskyn vastaista valheellista ryssän materiaalia.
Revi siitä persu! - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kokkapersut toki ovat siivonneet venäjämielisyytensä maton alle piiloon. Mutta siitä huolimatta persut kuuluivat EUn venäjämieliseen parlamenttiryhmään vielä pitkään helmikuun 2022 jälkeen ja olivat tutkitusti venäjämielisin puolueemme vielä muutama vuosi sitten. Persujen EU meppi kävi Venäjän propagandaleirillä ja entinen meppi oli hyvää pataa Euroopan Putinpaitaisten kanssa. Persujen kansanedustaja toivoi Suomeen Putinin kaltaista johtajaa. Rivipersujen suusta kuulee tämän tästä Venäjämyönteisiä lausahduksia. Somessa persut jakavat Zelenskyn vastaista valheellista ryssän materiaalia.
Revi siitä persu!Heh heh...Menipäs se Kremlin suomi24 trollilla tunteisiin kuten aina ennenkin kun sinulle foliohattu lyödään jauhot suuhun. 😁😁
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Revi siitä persu!Putinkin on fasisti.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Putinkin on fasisti.
Ilmankos sinä suomi24 palstojen Kremlin trolli diggailet sinimusta fasisteja..
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ilmankos sinä suomi24 palstojen Kremlin trolli diggailet sinimusta fasisteja..
Mölypersu yrittää jatkuvasti hämätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398