Eikö nyt pitäs helkutti mennä jo hoitoon mielisairaalaan, kun pitää jättää vaimo yksin kotia leikkimään tekopeniksellä, jotta sais itte miehiltä kyrpää perseeseen ja maistella omaa paskaa?
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Vaikka lääketieteessä käytetäänkin nykyään ulosteensiirrossa suun kautta otettavia kapseleita, kotioloissa tehty "tee-se-itse" -ulostekapselihoito sisältää vakavia terveysriskejä, eikä sitä pidä koskaan yrittää.
- Anonyymi00002UUSI
Tuon pitäisi olla kaikille täysin selvää ja minulle se onkin ollut sitä ollut aina!
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tuon pitäisi olla kaikille täysin selvää ja minulle se onkin ollut sitä ollut aina!
Olen erityisen tarkka hygieniasta enkä voi sietää kenelläkään edes sienikynsiä, saati mitään sellaista sairautta, joka voisi tarttua minuun! Ja kerron taas, että ystäväkseni voi tulla vain 70+ ikäinen mies!
- Anonyymi00004UUSI
Olen syönyt ihanan puolisoni kakkaa jo siitä lähtien kun nain hänet ja voin erittäin hyvin!
- Anonyymi00005UUSI
Ulostetta ei koskaan syödä sellaisenaan tai kokonaisuudessaan. Ulosteensiirto on tarkasti säännelty lääketieteellinen toimenpide, jossa potilaan suolistoon siirretään terveen luovuttajan mikrobeja, ei raakaa ulostetta.
- Anonyymi00006UUSI
Ulosteensiirtoa ei koskaan tehdä syöttämällä potilaalle sellaisenaan raakaa tai tuoretta ulostetta. Kyseessä on tarkkaan valvottu lääketieteellinen toimenpide, jossa käytetään laboratoriossa prosessoitua ja puhdistettua siirrännäistä.
- Anonyymi00007UUSI
monet "naimisissa" olevat on homoja ja pyllistelevät muille miehille
ei se mikään missi ole vaimo silloin ehkä mutta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei81010Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125966- 109939
- 53882
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85812Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.42756Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66711Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev152696- 62658
- 70576
- 95561
- 60524
- 52521
- 36499
- 35497
- 22486
- 26460
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15052449Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....31433Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi246408