Että mitä jos et olekaan sellainen minkälaiseksi sinua luulen? Sekaannusta! Olisitkin ihan kiva🙂
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
Millaiseksi olet minua sitten luullut? 🤥
- Anonyymi00005
Ilkeä, just tuommonen 🤥
- Anonyymi00002
Ei minulta. Ei edes kiinnostaisi vaikka entinen terapeutti olisikin ihan kiva. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.
- Anonyymi00003
Minä olen kiva.
- Anonyymi00004
Oottako bestiksiä?🤔
- Anonyymi00006
Lähinnä mietin asiaa sen kannalta, että miten etenen asian selvittelyn kanssa. Tapoja siihen on erilaisia. Asia kuitenkin tullaan selvittää tavalla tai toisella! Siitä pidän huolen!
- Anonyymi00007
Yleensä kivä joskus ihan mulccu.😃
- Anonyymi00008
OK hyvä tietää, niin ajattelenkin hänestä. Että suurimmaksi osaksi kauhea tyyppi ja joskus kiva. Sellainen kuva jäänyt. Se toinen on ihan kamala, niin kamala, etten hänen kasvojaan halua ikinä enää nähdä, tai ainakaan sanakaan sanoa! Mut nyt tiedän miten toimin…. Kiitos
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
OK hyvä tietää, niin ajattelenkin hänestä. Että suurimmaksi osaksi kauhea tyyppi ja joskus kiva. Sellainen kuva jäänyt. Se toinen on ihan kamala, niin kamala, etten hänen kasvojaan halua ikinä enää nähdä, tai ainakaan sanakaan sanoa! Mut nyt tiedän miten toimin…. Kiitos
Sermin takaa saat keskustella kanssani kamaluus!
Mut tästä toisesta en ihan selvää ota, mikä hän on miehiään ja kuinka hänen kanssaan toimin. - Anonyymi00020
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sermin takaa saat keskustella kanssani kamaluus!
Mut tästä toisesta en ihan selvää ota, mikä hän on miehiään ja kuinka hänen kanssaan toimin.Vai niin draamaukko, itse taas käsittelisin eräitä perättömiä puhtaaseen pahuuteen liittuviä aiheita sillä tavalla, että katsoisin silmiin ja pakottaisin kertaamaan, jos on ollut kerran niin mukavaa ylikuluttaa totaalisen saastaisia juttuja, niin sitten onnistuu varmaan kertaaminenkin. Esim oliko aiheessa x keskeisenä joku oraalinen yksityiskohta vastaatko kysymykseen mikrofoniin ihan ääneen puhuen ilman pihinää, kiitos. Jos pyörryttää niin ota paperipussi ja hönkäile siihen papsi
- Anonyymi00010
No niin hiiop. Kannattaisiko kivemman ja fiksumman tulla selvittää naamatusten, ettei viranomaisten tarvi puuttua. Näen sinut jollain tasolla uhrina, mutta myös syyllisenä, eli sun pitää selvittää asiasi
- Anonyymi00011
Tiedätte kumpi on kivempi ja fiksumpi.
Tämä kamalampi kamaluus pysyköön kaukana minusta! Sen osuuden tulee selvittää viranomainen. - Anonyymi00013
Nih
- Anonyymi00014
Aina kun viranomainen puuttuu siitä voi koitua ikäviä seurauksia… täs vaiheessa suojelen sinua seurauksilta kivempi
- Anonyymi00021
Luin että puutuu. Hyytyvä konstaapeli ei hyvä
- Anonyymi00015
Puolestani voisin olla vähemmän pehmeän oloinen ja hieman kulmikkaampi piirteinen, ettei luonnetta sekoitettaisi ulkonäkööni ja oletettaisi, että auttaminen ja hoivaaminen olisivat ykkösprioriteettejäni.
- Anonyymi00016
Hyvää yötä kovemmalle miehelle!
Oot kaikessa parempi, kuin se toinen.- Anonyymi00017
*kivemmalle. Hups🤭
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
*kivemmalle. Hups🤭
Tiukka täti oot!
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
*kivemmalle. Hups🤭
...Huh! Läheltä piti.
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
*kivemmalle. Hups🤭
Oltiinko me samassa perhepäivähoidossakin?
- Anonyymi00026
Anonyymi00017 kirjoitti:
*kivemmalle. Hups🤭
Pitkä pudotuspeli ;)
- Anonyymi00027
Anonyymi00017 kirjoitti:
*kivemmalle. Hups🤭
"Täti täti miksi tolla pojalla ei ole samanlainen...?"
- Anonyymi00028
Anonyymi00017 kirjoitti:
*kivemmalle. Hups🤭
Se oli mukava seutu asuin siellä. Ajelin pyörällä ja syöttelin sorsia ja oravia.
- Anonyymi00029
Anonyymi00017 kirjoitti:
*kivemmalle. Hups🤭
Hyvät oltava nisut.
- Anonyymi00030
Anonyymi00017 kirjoitti:
*kivemmalle. Hups🤭
Letit be letit be, letit be letit bee
- Anonyymi00031
Anonyymi00017 kirjoitti:
*kivemmalle. Hups🤭
Lastenlympialaisista vielä mitalit. *Etu-ujoutta taka-ujoutta* ihastelevalle yleisölle. Silleen meidän perheessä Isosti.
- Anonyymi00018
Jee, uusi päivä…
Huomenta paremmalle miehelle! - Anonyymi00019
Olen minä kiva heille, jotka eivät yritä saada kiinnostumaan autojen korjaamisesta tai raksa-alasta jne. Minua ei hittoakaan kiinnosta autonasennus tms.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.891368Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu43893- 13827
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40808Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.81720- 90711
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17707- 46698
- 58648
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27647Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97631- 66623
- 43601
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56575Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47566- 9555
- 43544
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129537Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13512Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31505