"80% SUOMALAISISTA OTTI STERILOINTIPIIKIN JA GENEETTISTÄ MYRKKYÄ KÄSIVARTEENSA"!!!
IHMISKUNTA TULEE TUHOUTUMAAN
"PUHEET SYNTYVYYDEN PARANTAMISESTA OVAT HÖLYNPÖLYÄ"!!!
16
71
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
"GEENITAUDIT RÄJÄHTÄVÄT SILMILLE,IHMINEN MUUTTUU EHKÄ LISKOKSI,HYÖNTEISEKSI TAI TOUKAKSI"!!!
- Anonyymi00008
Tuollaista sontaa suoltava voisi yrittää muuttua ihmiseksi.
- Anonyymi00002
"AHNEUS KOSTAUTUU"!!!
- Anonyymi00003
Aina kun luuli jo nähneensä kaikki palstan idioottimaisimmat vammailut, niin joku pipipää aivopieree tuollaista.
- Anonyymi00007
"SONTAKOMMENTTI VIHERVASSARITUNKIOLTA"!!!
- Anonyymi00011
Heille on litteä maa niin valmiina.
Kun vieläkin sössötetään kotona rokotteista jotka oli menestys. Mikään muukaan rokote ei ole yhtään niin hyvin onnistunut.
- Anonyymi00004
Ilm. 21. luku Uusi Testamentti 1938
1. Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
4. ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
5. Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
6. Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
7. Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.
8. Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."- Anonyymi00005
Raamatussa meri kuvaa ihmiskuntaa.
- Anonyymi00006
7 vuotta sitten "karkasi" virus labrasta enkä ole vieläkään sairastunut?
Rokottamaton- Anonyymi00009
"YLEISTAUDIT MUUTTUVAT GENEETTISESTI ROKOTETUISSA JA VUOTAVAT SIELTÄ"!!!
-TUHKAROKKO
-TUBERKULOOSI
-POLIO
-ISOROKKO
-KELTATAUTI
-TULIROKKO
-MALARIA JNE..."!!! Anonyymi00009 kirjoitti:
-TUHKAROKKO
-TUBERKULOOSI
-POLIO
-ISOROKKO
-KELTATAUTI
-TULIROKKO
-MALARIA JNE..."!!!Hanki apua.
- Anonyymi00010
QuietMorning kirjoitti:
Hanki apua.
"VOIT KYLLÄ HÄIPYÄ PALSTALTA,JOS PÄÄ EI KESTÄ"!!!
- Anonyymi00013
QuietMorning kirjoitti:
Hanki apua.
Samaa mieltä,,, mielenterveys on sinulla huonossa hapessa, ei meillä tavanomaisen elämänhallinnan omaavilla veronmaksajille vaikka oikeisto populisteineen onkin tavan ihmiselle myrkkyä...
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
-TUHKAROKKO
-TUBERKULOOSI
-POLIO
-ISOROKKO
-KELTATAUTI
-TULIROKKO
-MALARIA JNE..."!!!virukset ja bakteerit ovat veikeitä olioita.
Niillä ei ole muta elämäntarkoitusta kuin muuntua ja levitä.
Se että nyt aletaan väittää että virukset ja bakteerit ovat pysyneet vuosi miljoonia vai ovatko jo olleet vuosimiljardeja olisivat pysyneet muuttumattomina mutta koronarokote olisi alkanut muuntamaan näitä ikiaikaisia olioita.
Ukotteko te itsekkään tuollaista satua?
Influenssaa aiheuttava Orthomyxoviridae on hyvä esimerkki, se on muuntunut jo miljoonia vuosia aina uudenlaiseksi ja mikä veikeintä, jopa useamman kerran vuodessa. - Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
-TUHKAROKKO
-TUBERKULOOSI
-POLIO
-ISOROKKO
-KELTATAUTI
-TULIROKKO
-MALARIA JNE..."!!!Suomessa todetaan nykyään vuosittain noin 30–50 malariatapausta. Kaikki nykyiset tartunnat ovat peräisin ulkomailta, eli kyseessä on matkailijoiden tuoma matkakuume.
Viimeinen kotimainen poliotapaus havaittiin Suomessa vuonna 1985.
Viimeinen isorokkotapaus todettiin Suomessa vuonna 1941.
Vuosittain todetaan noin 200–300 uutta tuberkuloositapausta. Vuonna 1930 Suomessa kuoli tuberkuloosiin 8 771 ihmistä.
- Anonyymi00012
Jaha, huIIujen iltamatinea menossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51991
- 98974
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i20827- 134792
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121766Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔38678- 45656
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke22606- 19596
- 39579
- 46578
- 34552
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72548Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka137526Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44516Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok111513- 47505
- 25502
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7487