https://ibb.co/1ttcC26h
Se oli meinaan Hiase pirun luotettava paketti auto. Monet kerrat jokkis kisa reissuilla hinattiin kaverien Ransitteja, Vitoja ja muita saksan seisojia. Mutta tumma poika tarjosi Risman parkki paikalla komiaa raha nippua niin tuli myytyä se Afriikkaan. Siellä se varmasti vieläkin jyrisee ja rutkuttaa mutta jumankautammeinaan toimii jonkun perheen tai virman jokapäiväisenä käyttöautona.
Kuva minusta ja tosta sällistä
21
156
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Ja Vähän Miso-soppaa spriikeittimellä ja sivukaasulla rekkaparkilla. -sivu
- Anonyymi00002
"Tuntemattomat ovat kaivurien tiet". : :
- Anonyymi00004
Siinähän ei oo ennää Hiace vaan suorastaan kansainvälinen avustusjärjestö pyörillä. Ensin se hinaa jokkisreissuilla kaikki saksan seisojat pois ojasta, sitten Risman parkkipaikalla ilmestyy rahatuppo ku elokuvassa ja seuraavaks Hiace lähtee Afrikkaan pelastamaan jonkun perheen arkee, kuljettamaan vuohia, sementtisäkkejä ja varmaan synnyttämään vasikankin siinä sivussa.
Kyllä minä sanon jotta jos tuo vielä jyrisee siellä, niin kohtahan siitä tehään paikallinen nähtävyys. Lapset käy kouluretkellä kattomassa, vanahat ukot nostaa lippistä ja joku kaivertaa kylttiin: “Tässä kulukee se Hiace, joka voitti Euroopan.”
Eipä tuosta ennää puutu ku että Toyota lähettää tehtaalta miehen paikalle pyytämään anteeks, kun eivät itekkään tajunneet tehneensä semmosta konetta jota ei suaha hengiltä vaikka kuinka yritetään. Kyä seommeinaan Afriikassa juurikin vuohia, sementti säkkejä, tiili kuormia yms. rankkaa työtä mutta Hiaset ja Hiluksit ne kulkee vuodesta toiseen luotettavasti 👍
- Anonyymi00005
Paikallinen Hilux tais viedä Peuratki polttoöljyineen mukana. Porkkanoita vaa Tiputteli mennessään.
- Anonyymi00009
No johan on Hilux. Kohta siinä kulukoo koko pitäjä kyydissä, kirkko peräkärryssä ja kunnantalon väki lavalla. Jos yks porkkana vielä tippuu, niin pittää jo liikenneviraston tulla tutkimaan kuormansijonta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
No johan on Hilux. Kohta siinä kulukoo koko pitäjä kyydissä, kirkko peräkärryssä ja kunnantalon väki lavalla. Jos yks porkkana vielä tippuu, niin pittää jo liikenneviraston tulla tutkimaan kuormansijonta.
Jep. Ovat kuulema menossa treffeille Italialaisen roskalaivan lastin kanssa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Delegaatio nähty jo Hämeessä pyörimässä ettien loppusijoituspaikkaa putkinäköradioamatöörimiehelle, joka ei kuulema pääsis tullistaka läpi.
- Anonyymi00008
Ja linkistä löytyy feikkihenkilön AI:lla tekemä kuva jossa mukamashenkilöitä hymyilemässä.
Kyä seommeinaan ihan meikä läinen ja sälli Jere tuossa kuvassa,,,
En mä edes osaa käyttää teko älyä eikä tarvitsekaan osata kun Jeren työ kaveri maansiirtofirmasta nappasi kuvan 👍👍- Anonyymi00011
pääskyvuoren_jorma kirjoitti:
Kyä seommeinaan ihan meikä läinen ja sälli Jere tuossa kuvassa,,,
En mä edes osaa käyttää teko älyä eikä tarvitsekaan osata kun Jeren työ kaveri maansiirtofirmasta nappasi kuvan 👍👍: : Matti ja Maija Me-Ikäläiset pakkaa vielä rakennustelineet apuineen Muuliin, ja pari Ponya matkaseuraks, ni voivat Afrikassa laittaa padat jo porisemaan.
- Anonyymi00010
Painu helvettiin
Serkku pojalla on maan siirto virma missä Jere on töissä. Hänellä on työ käytössä meinaaan vallan HIaseja ja Hilukseja eikä koskaan ole jäänyt tela ketjut tai muut tärkeät rakennustarvikkeet toimittamatta työmaaalueelle.
Joo ja kun näitä aliurakoita tehdään ristiin rastiin, niin Penetratorsin choppauspajan jätkät tulee hakemaan osuutensa käteisellä ennalta sovittavassa paikassa. Mut tunnistaa parhaiten nahkaliivin tatuoitu kalu -logosta :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Anonyymi00014
bicky_royal kirjoitti:
Joo ja kun näitä aliurakoita tehdään ristiin rastiin, niin Penetratorsin choppauspajan jätkät tulee hakemaan osuutensa käteisellä ennalta sovittavassa paikassa. Mut tunnistaa parhaiten nahkaliivin tatuoitu kalu -logosta :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Siitä 8-millisestä Mutterinvääntimestä?
Anonyymi00014 kirjoitti:
Siitä 8-millisestä Mutterinvääntimestä?
8-millinen toimii aina, ainakin kun vetää nokkaan 💊
- Anonyymi00016
bicky_royal kirjoitti:
8-millinen toimii aina, ainakin kun vetää nokkaan 💊
Komentaja-Kopraalilla sakkaa ilmankin. -heiheididi
- Anonyymi00013
Laittakaa nyt vaan kaikki feikkiprofiilit tähän yhteen ketjuun viestejä peräkkäin. Ainakin yksi vielä puuttuu joukosta.
En minä ainakaan tiedä kuka tähän ketjuun kirjoittanut olisi muka feikkiprofiili. Kyllä minä olen nähnyt Pääskyvuoren Jorman ja valitettavasti Bicky Royal miehenkin ja voin vahvistaa, että ihan todellisia henkilöitä he ovat.
Mitä itse aloitukseen tulee, niin karmea CO2-hirmu tuollainen Hiace. Alkaa ilmastoahdistus painaa päälle, niin pitänee ottaa beetasalpaaja ahdistukseen.
- Anonyymi00017
kuhqa on säe4kikwla
joku sjsrus niin ryröillwe enrä jos mal cdaqikkaq niin huulipunqqllqkin 5uugvilla naamaq. - Anonyymi00018
Kerran mulla jäi hiace jumiin. Oli takavetoinen ja kyydissä ei ollut mitään. Työpaikan parkkipaikalla oli loiva ylämäki ja tie umpijäässä.
Kaverit naureskellen vähän antoi vauhtia, niin sitten pääsi. Muuten tosi luotettava vekotin.
>Simiti<
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591541- 261174
- 841034
- 42847
- 65816
- 92784
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.14737Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19715Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131715- 115676
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31615- 4612
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �143610- 43591
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570- 19546
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t73537- 43536
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24523Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke17477