Kuva minusta ja tosta sällistä

https://ibb.co/1ttcC26h

Se oli meinaan Hiase pirun luotettava paketti auto. Monet kerrat jokkis kisa reissuilla hinattiin kaverien Ransitteja, Vitoja ja muita saksan seisojia. Mutta tumma poika tarjosi Risman parkki paikalla komiaa raha nippua niin tuli myytyä se Afriikkaan. Siellä se varmasti vieläkin jyrisee ja rutkuttaa mutta jumankautammeinaan toimii jonkun perheen tai virman jokapäiväisenä käyttöautona.

21

156

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja Vähän Miso-soppaa spriikeittimellä ja sivukaasulla rekkaparkilla. -sivu

• Anonyymi00002

"Tuntemattomat ovat kaivurien tiet". : :

• Anonyymi00004

Siinähän ei oo ennää Hiace vaan suorastaan kansainvälinen avustusjärjestö pyörillä. Ensin se hinaa jokkisreissuilla kaikki saksan seisojat pois ojasta, sitten Risman parkkipaikalla ilmestyy rahatuppo ku elokuvassa ja seuraavaks Hiace lähtee Afrikkaan pelastamaan jonkun perheen arkee, kuljettamaan vuohia, sementtisäkkejä ja varmaan synnyttämään vasikankin siinä sivussa.

Kyllä minä sanon jotta jos tuo vielä jyrisee siellä, niin kohtahan siitä tehään paikallinen nähtävyys. Lapset käy kouluretkellä kattomassa, vanahat ukot nostaa lippistä ja joku kaivertaa kylttiin: “Tässä kulukee se Hiace, joka voitti Euroopan.”

Eipä tuosta ennää puutu ku että Toyota lähettää tehtaalta miehen paikalle pyytämään anteeks, kun eivät itekkään tajunneet tehneensä semmosta konetta jota ei suaha hengiltä vaikka kuinka yritetään.

• Kyä seommeinaan Afriikassa juurikin vuohia, sementti säkkejä, tiili kuormia yms. rankkaa työtä mutta Hiaset ja Hiluksit ne kulkee vuodesta toiseen luotettavasti 👍

• Anonyymi00005

Paikallinen Hilux tais viedä Peuratki polttoöljyineen mukana. Porkkanoita vaa Tiputteli mennessään.

• Anonyymi00009

No johan on Hilux. Kohta siinä kulukoo koko pitäjä kyydissä, kirkko peräkärryssä ja kunnantalon väki lavalla. Jos yks porkkana vielä tippuu, niin pittää jo liikenneviraston tulla tutkimaan kuormansijonta.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No johan on Hilux. Kohta siinä kulukoo koko pitäjä kyydissä, kirkko peräkärryssä ja kunnantalon väki lavalla. Jos yks porkkana vielä tippuu, niin pittää jo liikenneviraston tulla tutkimaan kuormansijonta.

Jep. Ovat kuulema menossa treffeille Italialaisen roskalaivan lastin kanssa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Delegaatio nähty jo Hämeessä pyörimässä ettien loppusijoituspaikkaa putkinäköradioamatöörimiehelle, joka ei kuulema pääsis tullistaka läpi.

• Anonyymi00008

Ja linkistä löytyy feikkihenkilön AI:lla tekemä kuva jossa mukamashenkilöitä hymyilemässä.

• Kyä seommeinaan ihan meikä läinen ja sälli Jere tuossa kuvassa,,,
        En mä edes osaa käyttää teko älyä eikä tarvitsekaan osata kun Jeren työ kaveri maansiirtofirmasta nappasi kuvan 👍👍

• Anonyymi00011
        pääskyvuoren_jorma kirjoitti:

Kyä seommeinaan ihan meikä läinen ja sälli Jere tuossa kuvassa,,,
        En mä edes osaa käyttää teko älyä eikä tarvitsekaan osata kun Jeren työ kaveri maansiirtofirmasta nappasi kuvan 👍👍

: : Matti ja Maija Me-Ikäläiset pakkaa vielä rakennustelineet apuineen Muuliin, ja pari Ponya matkaseuraks, ni voivat Afrikassa laittaa padat jo porisemaan.

• Anonyymi00010

Painu helvettiin

• Serkku pojalla on maan siirto virma missä Jere on töissä. Hänellä on työ käytössä meinaaan vallan HIaseja ja Hilukseja eikä koskaan ole jäänyt tela ketjut tai muut tärkeät rakennustarvikkeet toimittamatta työmaaalueelle.

• Joo ja kun näitä aliurakoita tehdään ristiin rastiin, niin Penetratorsin choppauspajan jätkät tulee hakemaan osuutensa käteisellä ennalta sovittavassa paikassa. Mut tunnistaa parhaiten nahkaliivin tatuoitu kalu -logosta :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi00014
        bicky_royal kirjoitti:

Joo ja kun näitä aliurakoita tehdään ristiin rastiin, niin Penetratorsin choppauspajan jätkät tulee hakemaan osuutensa käteisellä ennalta sovittavassa paikassa. Mut tunnistaa parhaiten nahkaliivin tatuoitu kalu -logosta :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Siitä 8-millisestä Mutterinvääntimestä?

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Siitä 8-millisestä Mutterinvääntimestä?

8-millinen toimii aina, ainakin kun vetää nokkaan 💊

• Anonyymi00016
        bicky_royal kirjoitti:

8-millinen toimii aina, ainakin kun vetää nokkaan 💊

Komentaja-Kopraalilla sakkaa ilmankin. -heiheididi

• Anonyymi00013

Laittakaa nyt vaan kaikki feikkiprofiilit tähän yhteen ketjuun viestejä peräkkäin. Ainakin yksi vielä puuttuu joukosta.

• En minä ainakaan tiedä kuka tähän ketjuun kirjoittanut olisi muka feikkiprofiili. Kyllä minä olen nähnyt Pääskyvuoren Jorman ja valitettavasti Bicky Royal miehenkin ja voin vahvistaa, että ihan todellisia henkilöitä he ovat.

Mitä itse aloitukseen tulee, niin karmea CO2-hirmu tuollainen Hiace. Alkaa ilmastoahdistus painaa päälle, niin pitänee ottaa beetasalpaaja ahdistukseen.

• Anonyymi00017

kuhqa on säe4kikwla

joku sjsrus niin ryröillwe enrä jos mal cdaqikkaq niin huulipunqqllqkin 5uugvilla naamaq.

• Anonyymi00018

Kerran mulla jäi hiace jumiin. Oli takavetoinen ja kyydissä ei ollut mitään. Työpaikan parkkipaikalla oli loiva ylämäki ja tie umpijäässä.
      Kaverit naureskellen vähän antoi vauhtia, niin sitten pääsi. Muuten tosi luotettava vekotin.

>Simiti<

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      59
      1541
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      26
      1174
    3. 84
      1034
    4. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      42
      847
    5. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      65
      816
    6. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      92
      784
    7. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      14
      737
    8. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      715
    9. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      715
    10. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      115
      676
    11. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      615
    12. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      612
    13. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      610
    14. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      591
    15. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      570
    16. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      546
    17. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      73
      537
    18. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      43
      536
    19. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      523
    20. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      17
      477
    Aihe