Öttiäiset,

Anonyymi-ap

Etenkin ampparit tähän aikaan vuodesta 🐝. Niihin voi jopa kuol-la. Eteeriset öljyt, ampparit, punkit, hyttyset ja kaikki muut. Guuglakkaa! Sivistäkää itseänne! Ei mulla muuta 🖕. -💊-.

16

60

Äänestä

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On Suomessa joku myrkyllinen hämykin? Vähän lukin näköinen.
      Öyk öyk. Öttiäiset.
      Tänään tuulee niin riivatusti, että jos puissa punkkeja, niin voivat laskeutua hiuksiin.
      Vilma

• Anonyymi00002

Ne on kaikki myrkyllisiä mutta virallisesti puhutaan myrkyllisistä vasta sitten kun ne kykenee upottamaan hampaansa ihmisen ihon läpi verenkiertoon asti.

Kokovartalopulahtaminen eukalyptusöljyyn pitäisi auttaa, paitsi tiedä sitten tulisiko siitä överit ihon läpi nautittuna. Ihoärsytystä olisi lisäksi tiedossa. -💊-.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ne on kaikki myrkyllisiä mutta virallisesti puhutaan myrkyllisistä vasta sitten kun ne kykenee upottamaan hampaansa ihmisen ihon läpi verenkiertoon asti.

Kokovartalopulahtaminen eukalyptusöljyyn pitäisi auttaa, paitsi tiedä sitten tulisiko siitä överit ihon läpi nautittuna. Ihoärsytystä olisi lisäksi tiedossa. -💊-.

Niin, että mitä nyt pikku purema ja paukama ja shokki, mutta ehdottamasi hoidolla koko naene ruvella.
        Vilma

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Niin, että mitä nyt pikku purema ja paukama ja shokki, mutta ehdottamasi hoidolla koko naene ruvella.
        Vilma

Mä pelkään punkkeja. Ne on kuin Manalan vitsaukset. Ihan niinkuin ne olisivat pitkälti Suomen ongelma. On niitä ihan varmana muissakin maissa. Alas-tomissa selviytyjissä ne oli tropiikissa, muistaakseni Afrikassa missä niissä oli kiinni muhkeita punkkeja. Siellä niitä punkkitauteja varmasti piisaa koska ilmasto tekee sen.

Taidanpa uittaa itseni eteerisissä öljyissä aina punkkivaarallisilla alueilla, haluan näet syödä punaista lihaa jatkossakin 🥩. Jumala loi mut kaikkiruokaiseksi. Ihminen on toisin sanoen sika. Joku tiedemies väitti että olisimme siinneet kun 🐷 ja 🐒 menivät pussauskoppiin. Itse en uso siihen teoriaan. Ehkä se vaan trollas :). -💊-.

• Anonyymi00006

Juu, sen lentävän hämähäkin purema/pistos sattuu pahemmin, kuin ampiaisen pistos.
        Tulis vaan kunnon pakkastalvi, niin kuolis tuollaiset haitalliset vieraslajit.
        Sitten on niitä jotain perhosentoukkia, joiden karvat leuhahatavat lentoon ja aiheuttavat kirvelyä ja oireita.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Juu, sen lentävän hämähäkin purema/pistos sattuu pahemmin, kuin ampiaisen pistos.
        Tulis vaan kunnon pakkastalvi, niin kuolis tuollaiset haitalliset vieraslajit.
        Sitten on niitä jotain perhosentoukkia, joiden karvat leuhahatavat lentoon ja aiheuttavat kirvelyä ja oireita.

Toisaalta pahaan tautiin ei tarvita öttiäisiä.
        Myyrän poissa pista kropan kierteille, jos 'hyvin' käy.
        Vilma

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Toisaalta pahaan tautiin ei tarvita öttiäisiä.
        Myyrän poissa pista kropan kierteille, jos 'hyvin' käy.
        Vilma

Poissa = pissa on toki poison poison

• Anonyymi00005

Voi ei. Yksi öttiäinen lensi parvekkeella teen juonnin ohessa suoraan suuhun. Ensin harmitti, mutta totesin sitten, että näköjään protskut lentää suoraan suuhun. Se oli semmoinen minikärpäinen ja sulautui heti suuhun.

>Simiti<

• Anonyymi00007

Juu, ei kannata jättää juomia avoimiksi valvomatta varsinkaan juomapulloon.
        Sinne jos ampianen kömpii ja juot sitten, niin takuulla pistää suuhun tai kurkkuun ja tulee pahat tilanteet, kun kurkku turpoaa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Juu, ei kannata jättää juomia avoimiksi valvomatta varsinkaan juomapulloon.
        Sinne jos ampianen kömpii ja juot sitten, niin takuulla pistää suuhun tai kurkkuun ja tulee pahat tilanteet, kun kurkku turpoaa.

Kokemusta tuostakin. Kun ei tullut ulos enää, niin huuhdoin sen ampparin oluella alas. Pisti kurkkuun tietysti. Kyllä se tuntui, humalassakin.

• Anonyymi00009
      • Anonyymi00010

No hyi. Nuorena kossina ajoin mopedilla visiiri auki syysiltana. Osuin johonkin helkkarin öttiäisparveen.
        Kyllä oli kypärä, silmät ja suu täynnä öttiäisiä. Se oli ensimmäinen hyönteisateriani. Sen jälkeen on ollut vähän hiljaisempaa sillä saralla.

Poikkeus toki oli, kun söin omenaa ja huomasin siinä puolikkaan madon. Ajattelin, että vahinko on jo tapahtunut ja söin sen ompun kokonaan. Se oli protskuomena.

Mutta ihan kaikkea en minäkään syö. Kerran meni hirmu ruma hämis lattialla. Vinkkasin edesmenneele wanhalle kollille, että täällä olisi öttiäinen.
        Hetkeäkään epäröimättä söi sen ja meni tyytyväisenä päikkäreille.

>Simiti<

• Anonyymi00012
        UUSI

Kimalainen kun jää jalan alle, aaaah mikä kipu. Pistin pitää saada pois. Mätänee? Jalkapohjan kaari voi suojella, mutta lättäjalan tepsuttelu kimalaisen päältä saa takuuvarman pistoksen ja se ei suojaa viruksilta.
        Vilma

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No hyi. Nuorena kossina ajoin mopedilla visiiri auki syysiltana. Osuin johonkin helkkarin öttiäisparveen.
        Kyllä oli kypärä, silmät ja suu täynnä öttiäisiä. Se oli ensimmäinen hyönteisateriani. Sen jälkeen on ollut vähän hiljaisempaa sillä saralla.

Poikkeus toki oli, kun söin omenaa ja huomasin siinä puolikkaan madon. Ajattelin, että vahinko on jo tapahtunut ja söin sen ompun kokonaan. Se oli protskuomena.

Mutta ihan kaikkea en minäkään syö. Kerran meni hirmu ruma hämis lattialla. Vinkkasin edesmenneele wanhalle kollille, että täällä olisi öttiäinen.
        Hetkeäkään epäröimättä söi sen ja meni tyytyväisenä päikkäreille.

>Simiti<

Mä söin tänä kesänä pari ötökkää kun ne lensi mun suuhuni. Amppareilla on kovat kuoret joten jos mopolla tai motskarilla ajelee pelkällä t-paidalla niin kyllä osumat varmasti tuntuvat. Lapissa on hyttysparvia eli sieltä sitä protskua saa. Pitäis joskus kokeilla eteeristä öljyä auttaako se hyttysiä vastaan koska hyttyset rakastaa mua yli kaiken. -💊-.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kimalainen kun jää jalan alle, aaaah mikä kipu. Pistin pitää saada pois. Mätänee? Jalkapohjan kaari voi suojella, mutta lättäjalan tepsuttelu kimalaisen päältä saa takuuvarman pistoksen ja se ei suojaa viruksilta.
        Vilma

Kakarana sattui paljon kun kimalainen pisti mua. Hyppäsin kerran kesämökillä vahingossa törröttävän naulan päälle. En mennyt edes mihinkään hoitoon. "Maksimaalinen kivunsieto". Burgereilla väitetään olevan kohonnut kivunsietokynnys. Makes sense 🤔. Paljostakohan suostuisin brave wildernessin tempauksiin? Kun laitetaan riittävästi nollia perään niin se on vain järjestelykysymys. Cash only ☝️. 30 000 e alkais kyl houkutteleen.

Tässä pari kesää sitten amppari tais pistää mua. Se tapahtui jotenkin vaivihkaa ja mulle täysin yllättäen. Jokin amppari tais lennellä siinä hollilla, ehkä se sama. Tunsin vain kivun ja ihmettelin mistä oli kyse. Kun en ollut ees ärsyttänyt sitä. Noh, olin juuri sopivasti kaupan eessä ja ostin kaljaa suunnitelmieni mukaisesti. Juominen turrutti kivut vaikkei se kipu mikään brave wildernessin tasoinen ollutkaan. -💊-.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kakarana sattui paljon kun kimalainen pisti mua. Hyppäsin kerran kesämökillä vahingossa törröttävän naulan päälle. En mennyt edes mihinkään hoitoon. "Maksimaalinen kivunsieto". Burgereilla väitetään olevan kohonnut kivunsietokynnys. Makes sense 🤔. Paljostakohan suostuisin brave wildernessin tempauksiin? Kun laitetaan riittävästi nollia perään niin se on vain järjestelykysymys. Cash only ☝️. 30 000 e alkais kyl houkutteleen.

Tässä pari kesää sitten amppari tais pistää mua. Se tapahtui jotenkin vaivihkaa ja mulle täysin yllättäen. Jokin amppari tais lennellä siinä hollilla, ehkä se sama. Tunsin vain kivun ja ihmettelin mistä oli kyse. Kun en ollut ees ärsyttänyt sitä. Noh, olin juuri sopivasti kaupan eessä ja ostin kaljaa suunnitelmieni mukaisesti. Juominen turrutti kivut vaikkei se kipu mikään brave wildernessin tasoinen ollutkaan. -💊-.

Kimalaiset eivät pistä tuosta noin. Ainoastaan hätä tapauksessa; just jos joku taikinanaama tulee ja tallo.
        Miten sitä onkaan koheltanut lapsena, pyörälläkin.
        Vaikka on ollut tyttönen, niin aika villi tekemisissään. Mitä pojat edellä, sitä tytöt perässä.
        Renkkitanko oli jotain niin mahtavaa.
        Vilma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      4
      1099
    2. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      160
      977
    3. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      783
    4. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      62
      679
    5. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      676
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      656
    7. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      21
      618
    8. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      131
      591
    9. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      66
      579
    10. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      558
    11. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      537
    12. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      528
    13. Mitä sä haluat vanhus?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      47
      465
    14. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      40
      463
    15. 44
      460
    16. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      30
      453
    17. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      40
      443
    18. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      94
      438
    19. Kerro mies tarinasi

Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri
      Ikävä
      18
      430
    20. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      33
      428
    Aihe