Olen kuullut monesti ettei leipä lihota,vaan se mitä pistää leivän päälle.
Ainut mahdollisuus on pistää leivän päälle siis kasviksia EIKÄ voita,juustoa,makkaraa yms
Mitä syöt leivän päällä
43
105
Vastaukset 43
- Anonyymi00001
Itse asennan leivän päälle ketoosia.
- Anonyymi00002
Itse suosin proteesia.
- Anonyymi00013
Minä laitan leivän päälle Saarioisten salamipitsan ja juomaksi likööriä
Se on tilastollista. - Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minä laitan leivän päälle Saarioisten salamipitsan ja juomaksi likööriä
Se on tilastollista.Ei ole, vaan ketoosipotilaan paha houretila.
- Anonyymi00040
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei ole, vaan ketoosipotilaan paha houretila.
Oletpa sinä helppo, se oli vain Gemini jolle räyhäät....
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Oletpa sinä helppo, se oli vain Gemini jolle räyhäät....
Ketoosipotilas on siis oppinut käyttämään AI:ta; viimeksi potilasta vietiin kuin litran mittaa. 🤘
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ketoosipotilas on siis oppinut käyttämään AI:ta; viimeksi potilasta vietiin kuin litran mittaa. 🤘
Hyvin servattu.
- Anonyymi00003
Miksi kinkku ei käy tai tonnikala tai kananmuna tai.... Listahan on loputon.
- Anonyymi00041
Ei käy vaan minä laitan leivän päälle Saarioisten einespitsaa. Se laihduttaa.
- Anonyymi00004
Tämäpä sattui kun juuri otin leivän uunista. Tulee huomiseksi evääksi wrappi.
Laitan tänään osaan lättyä tuorejuustoa, tonnikalaa, sipulia ja tuoretta tilliä -> rullalle
Leipäpohja: kananmunia 3 kpl, turkkilainen jugurtti, psyllium, kauralese, soijajauho, perunakuitu, suola, leivinjauhe. Hampunsiemeniä koristeeksi. Rouskuu kivasti hampaissa.
T kn- Anonyymi00007
Ei oikein vaikuta oikean laihduttajan leivältä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei oikein vaikuta oikean laihduttajan leivältä.
Sovitaan sitten vaikka että se on väärän laihduttajan leipä. 🙂 Jos se rauhoittaa mielesi.
T kn
- Anonyymi00006
Kun jättää leivän pois ruokavaliosta niin eipä tule syötyä haitallisia päällisiäkään. Jokin siinä viljassa turvottaa, olen lähes luopunut leivästä syön nykyään näkkileipää 4palaa päivässä ja oluen juonnin lopetin kuukausi sitten, vyöhihnassa olen siirtynyt viimeiseen reikään ja kohta pittää vieläkin kiristää ja lisätä reikä lisää. Sisko sanoi tehneensä terveysteon kun alkoi voidella leipänsä Benecolilla, minä olen sitä mieltä kun sen leivän syönnin lopettaa niin tulee tuplana terveyhyötyä kun jää se "kissanrasvakin pois"
- Anonyymi00008
Kissanrasva on vanhusten juttuja, niin vanha vitsi, ettei jaksa edes naurattaa.
Jos ketoosiin haluaa, pitää syödä paljon voita ja unohtaa kaikki soijajauhot. Kunnon ketoilija ei koske mihinkään jauhoihin. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kissanrasva on vanhusten juttuja, niin vanha vitsi, ettei jaksa edes naurattaa.
Jos ketoosiin haluaa, pitää syödä paljon voita ja unohtaa kaikki soijajauhot. Kunnon ketoilija ei koske mihinkään jauhoihin.Leipää ei tarvita. Kun juustoviipaleen päälle levittää voita, makkaraa tai kinkkua tai lisää juustoa, se on kuin leipä. Juuston voi myös kääriä rullalle.
- Anonyymi00011
Minäkin olen kuullut monesti.
- Anonyymi00012
Missä olet asiasta kuullut?
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Missä olet asiasta kuullut?
Roiskeläppäpitsasta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Roiskeläppäpitsasta.
Ketoosipotilas hourii taas.
- Anonyymi00014
Leipä on se joka lihottaa, varsinkin vaalea leipä.
Leipä on hiilihydraattien, joka muuttuu elimistössä sokeriksi ja rasvaksi.
Jos syö leipää, niin mielellään ruisleipää ja leipää, jossa on kuitua.
Suomalaiset syövät paljon leipää.
Aterialla syödään 2-5 leipä viipaletta, ei ole mikään ihme, että on niin paljon ylipainoisia.
Itse syön yhden leipäviipaleen aterialla ja toisinaan illalla kahvin kanssa sämpylä puolikkaan tai leipäviipaleen juuston kanssa.- Anonyymi00015
Itse syön todella paljon leipää.
- Anonyymi00016
Mikä hulluinta, ruisleipä mainostettu "100%" on oikeasti vehnää jossa on vain pieni osa ruisjauhoja.
Tuo 100 % tarkoittaa ilmeisesti että se pieniäärä ruista on kokojyvää vaikka itse leipä on vehnää. Ja VEHNÄ on se joka nostaa insuliinit taivaisiin.
Kannattaa lukea tuoteselosteet!!! - Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mikä hulluinta, ruisleipä mainostettu "100%" on oikeasti vehnää jossa on vain pieni osa ruisjauhoja.
Tuo 100 % tarkoittaa ilmeisesti että se pieniäärä ruista on kokojyvää vaikka itse leipä on vehnää. Ja VEHNÄ on se joka nostaa insuliinit taivaisiin.
Kannattaa lukea tuoteselosteet!!!Älä Einesstein taas keksi satuja. Jos ruisleivässä käytetyistä jauhoista 100 % on ruista, kuinka paljon leivässä on vehnää? Vastaava laskelma 100% kauraleivästä?
Eri leivät taas on eri leivät. - Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Älä Einesstein taas keksi satuja. Jos ruisleivässä käytetyistä jauhoista 100 % on ruista, kuinka paljon leivässä on vehnää? Vastaava laskelma 100% kauraleivästä?
Eri leivät taas on eri leivät.Vaasan ruispalat:
Ainesosat
TÄYSJYVÄRUIS (jauho, rouhe, mallas) Suomi, vesi, VEHNÄJAUHO, VEHNÄGLUTEENI, hiiva jajodioitu suola.Täysjyväruista 87 % leivän viljasta ja 63 % leivän painosta.
Allergeenit
Sisältää
Vehnä
Gluteenia sisältävät viljat ja -tuotteet
Ruis
Siis ei ole 100% ruista. - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Vaasan ruispalat:
Ainesosat
TÄYSJYVÄRUIS (jauho, rouhe, mallas) Suomi, vesi, VEHNÄJAUHO, VEHNÄGLUTEENI, hiiva jajodioitu suola.Täysjyväruista 87 % leivän viljasta ja 63 % leivän painosta.
Allergeenit
Sisältää
Vehnä
Gluteenia sisältävät viljat ja -tuotteet
Ruis
Siis ei ole 100% ruista.Tuo 100% johtaa harhaan. Se tarkoittaa vain että vilja on sata prosenttisesti suomalaista. Ei sitä että leipä on ruista. Sehän on vehnää.
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tuo 100% johtaa harhaan. Se tarkoittaa vain että vilja on sata prosenttisesti suomalaista. Ei sitä että leipä on ruista. Sehän on vehnää.
Ruisleipä on 100 % rukiista tehty ruisleipä, muut ovat tekeleitä.
Ruis
Vesi
Suola
Ei muuta. Älä osta tekeleitä.
- Anonyymi00020
Potku ruispala,siihen päälle amerikkalaisia suolakurkkuja.
Annos sisältää paljon proteiinia, kaloreita on vähän,ja maistuu hyvälle.- Anonyymi00022
Täysjyvää ja paljon proteenia
Potku Ruispala | Putaan Pulla https://share.google/LmbsDNHFNwGvupL9i - Anonyymi00023
Suolaa suolaa enemmän suolaa. Päälle sokeria.
- Anonyymi00035
Totta kai on hyvää jos on sokerista riippuvainen kun laittaa leivän päälle sokerisia "amerikkalaisia" kurkkuja 😆
Sokeria 19 grammaa.
https://www.s-kaupat.fi/tuote/felix-amerikkalainen-kurkkuviipaleita-makeassa-mausteliemessa-730380g/6424908115057 - Anonyymi00039
Anonyymi00035 kirjoitti:
Totta kai on hyvää jos on sokerista riippuvainen kun laittaa leivän päälle sokerisia "amerikkalaisia" kurkkuja 😆
Sokeria 19 grammaa.
https://www.s-kaupat.fi/tuote/felix-amerikkalainen-kurkkuviipaleita-makeassa-mausteliemessa-730380g/6424908115057Sitähän pystyy tekemään helposti itsekkin halvalla.
Ostaa Lidlistä tavallisia suolakurkkuja 2 euroa kilo ja keittää ne muutaman minutin
Ison purkin liemeen pitää lisätä sokeria 2 dl ja jotain tulista maustetta 10 mm - Anonyymi00044
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sitähän pystyy tekemään helposti itsekkin halvalla.
Ostaa Lidlistä tavallisia suolakurkkuja 2 euroa kilo ja keittää ne muutaman minutin
Ison purkin liemeen pitää lisätä sokeria 2 dl ja jotain tulista maustetta 10 mmLähipikkukaupassa amerikkalainen suolakurkku oli 12 euroa kilo,siis yksi ruokalusikallinen sokeria liemessä lisää hintaa 5 kertaiseksi.
- Anonyymi00026
Minä en syö lainkaan leipää. Tulee niin paljon suolaa.
- Anonyymi00027
Ikävä kyllä leipää syödään vain sen takia että päälle saadaan herkullista päällystä.
Ruisleipä on mautonta ja kuivaa paljaaltaan.
Se joka täällä promosi Saarioisten einespitsaa laihduttavana ja terveellisenä, kannattais miettiä olisko eines pitsa mikään suosittu ruoka ilman täytteitä.. . Syötäskö sitä ilman päällysteitä?- Anonyymi00031
Sait siellä tekoälyltä niin pataasi, että et taida ihan heti unohtaa. 🤘
Olet pilailia, Einesstein, tikkulaiha-sanan olet vaihtanut roiskeläppään. Sanoit aina ennen, että elä ota, nyt olet vain jumissa. - Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sait siellä tekoälyltä niin pataasi, että et taida ihan heti unohtaa. 🤘
Olet pilailia, Einesstein, tikkulaiha-sanan olet vaihtanut roiskeläppään. Sanoit aina ennen, että elä ota, nyt olet vain jumissa.Aiheuttaako einespitsa vainoharhaisuutta? Ainakin liköörin määrää kannattaa vähentää koska alkoholi ei ole mikään terveystuote.
- Anonyymi00036
Lämmin ruisleipä ja voi, ei parempaa olla voi.
- Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
Aiheuttaako einespitsa vainoharhaisuutta? Ainakin liköörin määrää kannattaa vähentää koska alkoholi ei ole mikään terveystuote.
Ketoosipotilas taas vinkuu pahaa oloaan. Sulla on einespitsa poikittain hanurissa.
- Anonyymi00038
Anonyymi00033 kirjoitti:
Aiheuttaako einespitsa vainoharhaisuutta? Ainakin liköörin määrää kannattaa vähentää koska alkoholi ei ole mikään terveystuote.
Montako pulloa olet tänään ketoosiisi juonut? Vaihda liköörisi veteen.
- Anonyymi00028
https://www.is.fi/ruokala/uutiset/art-2000000927979.html
Luulitko ostavasi ruisleipää? Tarkista tuotetiedoista, paljonko leivissä todella on ruista.- Anonyymi00032
Jatkoa:
"Poiminnat leipähyllyltä osoittavat, että rukiisesta nimestä huolimatta ruista saattaa olla leivissä alle puolet. Leivissä saattaa olla lisäksi esimerkiksi vehnää, ohraa tai perunaa".
- Anonyymi00030
Vain ketoositollo sotkee kauraleivän, ruisleivän ja pizzan toisiinsa. Happi ja energia ei kulje latvaan saakka.
- Anonyymi00034
enemmänkin mielipideasia ja ei tähän ole ehdotonta totuutta olemassa.
Mä paan aina leivälle jotain päälle. Enpä ole lihonnut ikinä.
Jollakin toisella se voi aiheuttaakin lihomista.
Toiselle ei aiheuta.
Ei näihin ole aina 100% totuutta&vastausta olemassa.
Mustavalkoisia ja ehdottomia avauksia näillä palstoilla ruukaa olla paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3051195Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan71845Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61783- 120663
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38652Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt41636- 50586
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.49565Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94535- 45527
- 32511
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48505- 33497
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain78463Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437- 77432
- 19427
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9426Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21401En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o26384