Että haluanko tavata, vai enkö halua. En halua, en ainakaan tässä kohtaa. Olen niin uupunut, että en pystyisi siihen. Sen lisäksi pitkään nukutut 'huonot unet' näkyy ulkoisessa olemuksessani. Ehkä haluan että minusta vaalitaan jotain sellaista muistikuvaa, kun olin vielä jotensakin ok.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Sivusta sanon ystävällisesti, että jos joku sinusta oikeasti tykkää niin varmasti tykkää silloinkin kun et ole parhaimmillasi. Älä turhaan ressaa sinäkään. Toivottavasti kauniit, virkistävät unet löytävät luoksesi ensi yönä. Hyvää yötä.
- Anonyymi00003
Kiitos kaunis.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kiitos kaunis.
Ja hyvää yötä myös sinulle. -ap
- Anonyymi00009
Ei varmasti välitä, menneinä vuosina sen sain kokea. Oikeastaan en halua nähdä. Olisin halunnut nähdä niin, että hän huomaisi että minulla menee hyvin. Ettei hän voi katsoa minua alaspäin. Mutta toinen puoli minusta sanoo, älä välitä, hän ei kuulu nykyiseen elämääsi enää lainkaan.
Mutta kun tämä ihminen sai minut aivan hajalle. Saa käsittämätöntä nautintoa siitä, kun näkee minun kärsivän. Tämän sain kokea nahoissani. Olen tuollaisen ihmistyypin kiusaama ollut jo varhaislapsuudessani. Ja ei, en mene enää terapiaan. Siitä on mahdollisesti ollut enemmän haittaa, mitä hyötyä. En parane niistä traumoista mitä on tullut. Pysyn vaan erossa ihmisistä, niin ei satu niin paljon. Vaikka kyllä yksinäisyyskin sattuu. Olen todella saanut kärsiä, vaikka synnyin tänne iloisena, rakastettuna ja rakastavana.
- Anonyymi00002
Olet mies?
- Anonyymi00004
En ole mies.
- Anonyymi00005
Minä ainakin haluan tavata sitten kun aika on
- Anonyymi00007
Niin minäkin.
- Anonyymi00008
Ei kait kukaan niin pinnallinen ole että joku väsymys vaikuttaa tunteisiin sinua kohtaan. Enemminkin jos hän sinusta välittää saattaa se herättää huolta sekä toisaalta hänen näkeminen voi piristää sinua. Tietenkin omaa jaksamista pitää kuunnella.
- Anonyymi00010
Voi kuule, täällä on vaikka mitä tallaajaa. Ja usein lähempänä, kuin ymmärtääkään.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Voi kuule, täällä on vaikka mitä tallaajaa. Ja usein lähempänä, kuin ymmärtääkään.
Olipa taas täysin ympäripyöreä ja järjetön kommentti. Tuskin aloittaja teitä ketään kaipaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66829Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa23819- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103779Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
- 61592
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks37586VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39475
- 57465
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.11458sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 73451
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111445- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437