Mitä tulee ekana mieleesi?
Mulla tulee ekana kirosana, sitten mietin mitenkähän tää korjataan tai jos jo tiiän ja osaan ennestään korjata, käyn korjaamaan joko heti tai hetken päästä. Riippuu tarvinko ensin tehdä jotain kiireellisempää.
Jos en sitten itse osaa tai uskalla sorkkia taidottomuuteni takia, vien risan joko roskiin tai huoltoon.
Kun jotain hajoaa
69
216
Vastaukset 69
- Anonyymi00001
Aika sama, mutta en yleensä kiroa tuossa vaiheessa. Taas joku mielenkiintoinen haaste!
Ja jos ei osaa, niin voi opetella. Tai ainakin yrittää ennen roskista.
-keinovaginamies-- Anonyymi00019
Juu, mulla se kirosana on pikemminkin vaan sama, kun jollain tousella voihan itku, nyt se hajos. Multa vaan herkemmin tulee se no voi ny perkele, se hajos just nyt.
Anonyymi00019 kirjoitti:
Juu, mulla se kirosana on pikemminkin vaan sama, kun jollain tousella voihan itku, nyt se hajos. Multa vaan herkemmin tulee se no voi ny perkele, se hajos just nyt.
Lähti anonyyminä, mutta minun kommentti. Kotoa oppinu isältäni kiroilun jalon taidon.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Lähti anonyyminä, mutta minun kommentti. Kotoa oppinu isältäni kiroilun jalon taidon.
Eka kirosana minkä muistan isäni suusta kuultua, voi ny kyrpä. Sen rekisteröin heti.
- Anonyymi00002
Riippuu vähän, mikä hajoaa. Yleensä kyllä päästän jonkinlaisen harmitusmanauksen, sitten mietin, miten saan sen korjattua.
Jos kyseessä on jokin välttämätön juttu, niin tilanteesta riippuen korjaan joko itse tai soitan ammattilaiselle. Jos kyseessä ei ole välttämätön juttu, vitkuttelen asian korjaamista niin pitkään, kuin mahdollista. Mielellään myös peitän ongelman vaikka jollain sisustustyynyllä. Tällaiset eivät ole vahvuusaluettani.
Aletheias- Anonyymi00004
Tuo sisustustyyny-idea piristi lounastuntiani huomattavasti:))
Jos työkalu hajoaa, se korjataan välittömästi, vaikka maailma olisi kaatumassa. Sitä voi tarvita heti seuraavassa remontissa. Tai sitten haetaan kaupasta viimeistään seuraavana uusi.
-keinovaginamies- - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuo sisustustyyny-idea piristi lounastuntiani huomattavasti:))
Jos työkalu hajoaa, se korjataan välittömästi, vaikka maailma olisi kaatumassa. Sitä voi tarvita heti seuraavassa remontissa. Tai sitten haetaan kaupasta viimeistään seuraavana uusi.
-keinovaginamies-Sisustustyynyt taipuu moneen 😄
Olisi kyllä mahtavaa, kun kotona olisi ihminen, joka tarttuisi toimeen ja fiksailisi paikkoja omasta, vapaasta halustaan. En tiedä mahtaako kovin moni ihminen edes ymmärtää sellaisen kumppanin arvoa arjen sujuvoittamisessa.
Aletheias - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sisustustyynyt taipuu moneen 😄
Olisi kyllä mahtavaa, kun kotona olisi ihminen, joka tarttuisi toimeen ja fiksailisi paikkoja omasta, vapaasta halustaan. En tiedä mahtaako kovin moni ihminen edes ymmärtää sellaisen kumppanin arvoa arjen sujuvoittamisessa.
AletheiasOlen samaa mieltä, että arvoani ei tunnusteta täysimääräisesti.
Selvästi alipalkattu ;)
-keinovaginamies- - Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sisustustyynyt taipuu moneen 😄
AletheiasNiinpä. En laittaisi pahakseni, jos mies olisi taitava käsistään ja jopa mielellään korjaisi ja remontoisi. Toisaalta kaipaan kyllä myös puolisolta halua ideoida ja sparrata luovia projekteja. Yhdistelmä olisi suorastaan ylimaallinen, mutta, jos näistä pitäisi valita niin ennemmin ideoija ja sparraaja, koska tarvittaessa kyllä saan pikkujutut fiksattua vaikken erityisemmin intoudukaan korjaamisesta.
Sivusta - Anonyymi00016
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että arvoani ei tunnusteta täysimääräisesti.
Selvästi alipalkattu ;)
-keinovaginamies-Muutosneuvotteluiden paikka 😄 Kyllä sitä nyt hyvin tehdystä työstä kunnon korvaus pitää saada 😊
Aletheias - Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niinpä. En laittaisi pahakseni, jos mies olisi taitava käsistään ja jopa mielellään korjaisi ja remontoisi. Toisaalta kaipaan kyllä myös puolisolta halua ideoida ja sparrata luovia projekteja. Yhdistelmä olisi suorastaan ylimaallinen, mutta, jos näistä pitäisi valita niin ennemmin ideoija ja sparraaja, koska tarvittaessa kyllä saan pikkujutut fiksattua vaikken erityisemmin intoudukaan korjaamisesta.
SivustaEn minä kumppania kädentaitojen perusteella valitse, eli siinä mielessä ei ole merkitystä, mutta olisihan se kätevää, jos toinen olisi taitava sellaisissa asioissa, joissa itsellä puuttuu osaamista (ja rehellisyyden nimissä viitseliäisyyttä). Ja sama tietysti päinvastoin, minä tuon sitten jotain muuta osaamista.
Ja jos molemmilta puuttuu taitoja, olisi ainakin kivempi kahdestaan pähkäillä, että miten se nyt tämäkin asia korjataan. Kahdet aivot yleensä toimii paremmin kuin yhdet 😁
Aletheias - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
En minä kumppania kädentaitojen perusteella valitse, eli siinä mielessä ei ole merkitystä, mutta olisihan se kätevää, jos toinen olisi taitava sellaisissa asioissa, joissa itsellä puuttuu osaamista (ja rehellisyyden nimissä viitseliäisyyttä). Ja sama tietysti päinvastoin, minä tuon sitten jotain muuta osaamista.
Ja jos molemmilta puuttuu taitoja, olisi ainakin kivempi kahdestaan pähkäillä, että miten se nyt tämäkin asia korjataan. Kahdet aivot yleensä toimii paremmin kuin yhdet 😁
AletheiasEi tietenkään miestä valita kädentaitojen perusteella, mutta ei niistä taidoista haittaakaan ole.
Se kyllä olisi haittapuoli ja vakavasti, kos puolisoa ei lainkaan kiinnostaisi luovatyöskentely tai ajatuskulut liittyisivät lähinnä: mitä tänään syödään-osastoon. Sisustustyyny. No helkkari. Tätä pitää testata. Voi kyllä joku ihmetellä kun kasvikopin katolla on tyyny peittämässä reikää tai konepellin alta löytyy tyyny. 😅👍
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että arvoani ei tunnusteta täysimääräisesti.
Selvästi alipalkattu ;)
-keinovaginamies-Samat sanat. Ei tajua miten kätevä emäntä äijällä on.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
En minä kumppania kädentaitojen perusteella valitse, eli siinä mielessä ei ole merkitystä, mutta olisihan se kätevää, jos toinen olisi taitava sellaisissa asioissa, joissa itsellä puuttuu osaamista (ja rehellisyyden nimissä viitseliäisyyttä). Ja sama tietysti päinvastoin, minä tuon sitten jotain muuta osaamista.
Aletheias"minä tuon sitten jotain muuta osaamista."
Mitä osaamista tuot, tiskaamistaito, vai sängyn puolella pelaamista? - Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei tietenkään miestä valita kädentaitojen perusteella, mutta ei niistä taidoista haittaakaan ole.
Se kyllä olisi haittapuoli ja vakavasti, kos puolisoa ei lainkaan kiinnostaisi luovatyöskentely tai ajatuskulut liittyisivät lähinnä: mitä tänään syödään-osastoon.Ei missään nimessä ole vaittaa ja minäkin kyllä arvostan kädentaitoja. Sitähän on kiva katsoakin, kun joku tekee jotain minkä hallitsee 😊
Aletheias - Anonyymi00025
Tökstöksnöö kirjoitti:
Sisustustyyny. No helkkari. Tätä pitää testata. Voi kyllä joku ihmetellä kun kasvikopin katolla on tyyny peittämässä reikää tai konepellin alta löytyy tyyny. 😅👍
Testaa ihmeessä 😅 Pitäydyn väitteessäni, että sisustustyynystä on moneksi 😂
Kerro sitten miten kävi 😁
Aletheias - Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
"minä tuon sitten jotain muuta osaamista."
Mitä osaamista tuot, tiskaamistaito, vai sängyn puolella pelaamista?Tiskata nyt osaa apinakin. Sänkytaidot paljastan sitten sille omalle miehelle 😊
Aletheias - Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tiskata nyt osaa apinakin. Sänkytaidot paljastan sitten sille omalle miehelle 😊
AletheiasArvasin että se on toinen noista.
No ilman muuta perinteisiä ...keleitä ensin, etenkin jos satuttaa siinä samalla itseään. Sitten jäitä hattuun ja korjataan. Periaatteessa kaikki onnistuu, ellei hyvin niin huonosti vähintäänkin :)
Juu, rikki mikä rikki. Eihän se nyt tilannetta miksikään muuta, jos se menee vähän lisääkin rikki. 🤣
- Anonyymi00003
Hah. Olen täysin varma, että kodissani on räyhähenki ja se en ole minä.
Milloin mitäkin putoilee ja kolisee. Silmukka putoaa neuleesta, pura se.
Joo. VPS. Sillai.
Vilma- Anonyymi00008
No en epäilisi räyhähenkeä, mutta kyllä esim. suht kookkaan keittiöveitsen katoaminen hieman hämmentää ja samoin laitteet joiden säädöt muuttuvat omia aikojaan.
En kuitenkaan laittaisi henkimaailman jutuiksi eikä liiemmin muutoinkaan innosta tutkailla tuonpuoleisen meininkejä, elleivät ne sattumoisin istu fiktiiviseen kerrontaan. - Anonyymi00023
Tökstöksnöö kirjoitti:
Laita valkosipulia nurkkiin, jos se räyhähenkin tokenisi.
Voi ei. Läheinen söi valkosipulia ja kun avasi ulko-oven hänelle, niin tajunnan räjäyttävä pölläys tuli saman tien henkäyksestä.
Eiei.
Vilma Anonyymi00023 kirjoitti:
Voi ei. Läheinen söi valkosipulia ja kun avasi ulko-oven hänelle, niin tajunnan räjäyttävä pölläys tuli saman tien henkäyksestä.
Eiei.
VilmaEli valkosipuli toimii. 😂👍
- Anonyymi00007
Tuli juuri testattua jääkaapin kohdalla ja saihan tuon uudelleen toimimaan, kun aikansa pähkäsi.
Henkilökohtaisesti minua ei kiinnosta koneiden, laitteiden yms. korjaaminen ja ennemmin vien huoltoon, kuin ränklään itse. Ei vain huvita maksaa, jostakin jos saa itsekin korjattua.
Ennemmin sanoisin miehelle, että korjaatko, jos hänellä on kyseisiä kädentaitoja, mutta ei nyt ollut lähitienoilla ketään, jolta kysyä.- Anonyymi00022
Miten tarkalleen ottaen korjasit jääkaapin? Laitoit töpsölin seinään takaisin?
Ei minuakaan kiinnista, mutta köyhyys on pakottanut joskus kiinnostumaan ja koittamaan mitä jos itsekin kokeilis osata.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei minuakaan kiinnista, mutta köyhyys on pakottanut joskus kiinnostumaan ja koittamaan mitä jos itsekin kokeilis osata.
Puoliso taas on perheestä missä rahalla on saatu, jos ei ole huvittanut itse. Ja hän usein käyttääkin mielummin rahaa, kun viitsii itse. Riippuu asiasta.
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Miten tarkalleen ottaen korjasit jääkaapin? Laitoit töpsölin seinään takaisin?
Töpseli oli seinässä ja kapissa virtaa, mutta jäähdytys ei toiminut eikä resetointi auttanut. Olin jo heivaamassa kaappia sorttiin, mutta kun tarpeeksi räkläsi asetuksia niin sai sen jälleen pelittämään. Eli ei nyt varsinaisesta tarvinnut avata jäähdytyssysteemiä, mutta toisaalta on mysteeri mikä oli vaihtanut päälle jonkin demo-tilan, kun en ollut itse koskenut säätöihin. Enkä ollut myöskään kuullut mistään demoasetuksista yms.
Eli ei nyt varsinainen korjaaminen, mutta jonkin tyylin fiksaaminen kuitenkin. eikä sen suuremmin taritsekaan korjailla, kun ei minua tosiaankaan liiemmin kiinnosta moottoreiden tai muidenkaan vekottimien purkaminen ja kasaaminen. - Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Töpseli oli seinässä ja kapissa virtaa, mutta jäähdytys ei toiminut eikä resetointi auttanut. Olin jo heivaamassa kaappia sorttiin, mutta kun tarpeeksi räkläsi asetuksia niin sai sen jälleen pelittämään. Eli ei nyt varsinaisesta tarvinnut avata jäähdytyssysteemiä, mutta toisaalta on mysteeri mikä oli vaihtanut päälle jonkin demo-tilan, kun en ollut itse koskenut säätöihin. Enkä ollut myöskään kuullut mistään demoasetuksista yms.
Eli ei nyt varsinainen korjaaminen, mutta jonkin tyylin fiksaaminen kuitenkin. eikä sen suuremmin taritsekaan korjailla, kun ei minua tosiaankaan liiemmin kiinnosta moottoreiden tai muidenkaan vekottimien purkaminen ja kasaaminen.JOo, se on jokaisella ihan oma käsitys siitä "korjaamisesta".
Olisi riittänyt kun otat töpsölin irti joksikin aikaa ja laitat takaisin. Anonyymi00027 kirjoitti:
Eli ei nyt varsinainen korjaaminen, mutta jonkin tyylin fiksaaminen kuitenkin. eikä sen suuremmin taritsekaan korjailla, kun ei minua tosiaankaan liiemmin kiinnosta moottoreiden tai muidenkaan vekottimien purkaminen ja kasaaminen.Voi tehdä tuon, jos on ilmankiertoaukot tukossa, vaikka elintarvikkeet eessä. Taikka liian likaset lauhduttimet.
Lämpötilahan voi muuttua silloinkin, jos tiivisteet vuotaa. Mutta noi aina kannattaa koittaa resetoida virtajohto irti. Joskus meni pakastimia roskiin, kun oli ilmaa putkistossa. Käänti pakkasen ympäri ja oikein päin taas pelas. 😅Tökstöksnöö kirjoitti:
Voi tehdä tuon, jos on ilmankiertoaukot tukossa, vaikka elintarvikkeet eessä. Taikka liian likaset lauhduttimet.
Lämpötilahan voi muuttua silloinkin, jos tiivisteet vuotaa. Mutta noi aina kannattaa koittaa resetoida virtajohto irti. Joskus meni pakastimia roskiin, kun oli ilmaa putkistossa. Käänti pakkasen ympäri ja oikein päin taas pelas. 😅Toisaalta kuvaputkitelkkarikin säädettiin nyrkillä. 😄
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
JOo, se on jokaisella ihan oma käsitys siitä "korjaamisesta".
Olisi riittänyt kun otat töpsölin irti joksikin aikaa ja laitat takaisin.Kuule, kun ei riittänyt töpselin irrottaminen a.k.a. resetointi.
Tietenkin ensimmäinen mitä tehdään on "käynnistä kone uudelleen" tai irrota virtajohto ja kytke uudelleen.
Siellä on taas ilmeisesti varsinainen yleisnero, joka luulee etteivät perus tee-näin-jutut ole kenelläkään muulla, kuin hänelle itsellään hallussa. - Anonyymi00033
Tökstöksnöö kirjoitti:
Voi tehdä tuon, jos on ilmankiertoaukot tukossa, vaikka elintarvikkeet eessä. Taikka liian likaset lauhduttimet.
Lämpötilahan voi muuttua silloinkin, jos tiivisteet vuotaa. Mutta noi aina kannattaa koittaa resetoida virtajohto irti. Joskus meni pakastimia roskiin, kun oli ilmaa putkistossa. Käänti pakkasen ympäri ja oikein päin taas pelas. 😅Resetoin jo eikä toiminut vaan asetukset piti uudelleen säätää, koska kaappi oli siirtynyt jostakin syystä demo-tilaan, jossa valot ovat päällä, mutta jäähdytys ei käy.
Ei siis ollut kyse takaseinässä kiinni olevista tuotteista tai muustakaan vastaavasta.
Nyt taas jäähdyttää, joten no worries. - Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Resetoin jo eikä toiminut vaan asetukset piti uudelleen säätää, koska kaappi oli siirtynyt jostakin syystä demo-tilaan, jossa valot ovat päällä, mutta jäähdytys ei käy.
Ei siis ollut kyse takaseinässä kiinni olevista tuotteista tai muustakaan vastaavasta.
Nyt taas jäähdyttää, joten no worries.No, minulla ei tuollaista laitetta talossa ole eikä tule. Jos tulisi niin se ensimmäisestä temppuilusta lentäisi ovesta pihalle. En siedä tuollaista, kodinkoneilta tai naisilta.
Anonyymi00033 kirjoitti:
Resetoin jo eikä toiminut vaan asetukset piti uudelleen säätää, koska kaappi oli siirtynyt jostakin syystä demo-tilaan, jossa valot ovat päällä, mutta jäähdytys ei käy.
Nyt taas jäähdyttää, joten no worries.Sillä on käyny nk. syntax error, oikosulku, menny demo tilaan.
- Anonyymi00011
Soitat miehen apuun.
- Anonyymi00012
Niininäkin mieluiten teen. En onnekseni kärsi pakotetun itsellisyyden traumasta.
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niininäkin mieluiten teen. En onnekseni kärsi pakotetun itsellisyyden traumasta.
Olet siis fe minis mistä vapaa?? Erittäin harvinaista, ainakin suomessa.
Joskus joutuu niinkin tekemään. Yleensä isä tai puoliso, puoliso herkemmin soittaa itsekin miehen apuun kun ei huvita räplätä. Vaikka mies onkin.
- Anonyymi00029
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olet siis fe minis mistä vapaa?? Erittäin harvinaista, ainakin suomessa.
Ei yli-itsenäisyyden trauma liity mitenkään feminismiin vaan on jostakin sumalaiseen kulttuuriin syntynyt kaikki- pitää-itse-tehdä-ja-apua-ei-pyydetä-ja-kyllähän-tässä-pärjätään -mentaliteetti. Lisämausteena tähän kuuluu myös heidän vähättelynsä, jotka esim. luottavat mieheltä saatavaan apuun, koska kyllähän naisen tulee olla niin itsenäinen, että osaa tehdä itse kaiken ja eikä tarvitse miestä mihinkään. Feminismiähän se ei ole vaan yli-itseriittoisuutta ja ylpeydestä kiinnipitelemistä ja vaatimuksena muihin ulotettuna kiusaamista ja väheksymistä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei yli-itsenäisyyden trauma liity mitenkään feminismiin vaan on jostakin sumalaiseen kulttuuriin syntynyt kaikki- pitää-itse-tehdä-ja-apua-ei-pyydetä-ja-kyllähän-tässä-pärjätään -mentaliteetti. Lisämausteena tähän kuuluu myös heidän vähättelynsä, jotka esim. luottavat mieheltä saatavaan apuun, koska kyllähän naisen tulee olla niin itsenäinen, että osaa tehdä itse kaiken ja eikä tarvitse miestä mihinkään. Feminismiähän se ei ole vaan yli-itseriittoisuutta ja ylpeydestä kiinnipitelemistä ja vaatimuksena muihin ulotettuna kiusaamista ja väheksymistä.
"kyllähän naisen tulee olla niin itsenäinen, että osaa tehdä itse kaiken ja eikä tarvitse miestä mihinkään"
Tuo on nimeomaan feministin määritelmä. - Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
"kyllähän naisen tulee olla niin itsenäinen, että osaa tehdä itse kaiken ja eikä tarvitse miestä mihinkään"
Tuo on nimeomaan feministin määritelmä.Eikä ole, mutta provosoit tarkoituksella.
- Anonyymi00037
Anonyymi00029 kirjoitti:
"yli-itseriittoisuutta ja ylpeydestä kiinnipitelemistä ja vaatimuksena muihin ulotettuna kiusaamista ja väheksymistä."
Tuossa aivan kirjaimellisen täydellinen kuvaus fe minismistä.
- Anonyymi00013
Nyt voisi kyllä korjata paikalle jonkun malliksi, koska luontokuvaaminen pelkästään on hiton tylsää, eivätkä lenkkeilevät vanhukset inspiroi kuvauskohteena.
- Anonyymi00014
Ekana tulee mieleen, että oho, haenpa varavälineen käyttöön. Joskus pääsee vahingossa kirosana.
Juu, mulla on tärkeitä välineitä 2 tai jokin vastaava, millä homman voi hoitaa. Joihinkin yllättäviin tapahtumiin mulla on etukäteissuunnitelma. Ja sitten koitan olla vaan varovainen.
Koska maailmankaikkeus on huumorintajuinen, kuolen taatusti jossain mitättömässä onnettomuudessa.
Nöf 🐷Minäkin kompensoin aika kekseliäästikkin. Pelle Pelottoman jälkikasvuna sitä kykyä on lorahtanu minunkin aivoihin.
- Anonyymi00041
Päh... alat mölisemään jotain käsittämätöntä ja viskot kissoja...
https://youtu.be/Q60wHn1-rgE?is=LsSQmKqeJWVTMDwz
Tässä sinun tarina...
- Anonyymi00015
Minulla öähinnä hajoaa pää, joskukaan vielä yrittää johdattaa minut kohonlin helvetin auttamis tai hoivatyöhön. Ei minua edes kuvatessa kiinnosta dokumentoida kurjuutta ja kärsimystä ellei siitä makseta.
Keulivasta Silveradosta hajosi aikoinaan vakioperä, joten vaihdoin siihen Polaris-mönkijän ultralyhyen perän. Kyllä välittää täydet 1000hp asfalttiin GM:n 6,5-tuplaturbo-isolohko-V8-dieselistä 🙂🙂🙂
Tökstöksnöö kirjoitti:
Puhutko nyt totta? Epäilen...
Kyllä mä puhun aina niin totta kuin osaan
bicky_royal kirjoitti:
Kyllä mä puhun aina niin totta kuin osaan
Sovitaan niin. Vaikka sisältö ei vakuuta. 😅
Tökstöksnöö kirjoitti:
Sovitaan niin. Vaikka sisältö ei vakuuta. 😅
Hajosi tosta Ford Crown Victoriastakin startti. Piti käynnistää auto heilauttamalla penislihasvarrella jäähdyttimen tuulettimen siivistä 🙂🙂🙂
bicky_royal kirjoitti:
Hajosi tosta Ford Crown Victoriastakin startti. Piti käynnistää auto heilauttamalla penislihasvarrella jäähdyttimen tuulettimen siivistä 🙂🙂🙂
Heh, tämän uskon. 😂
No ihan ekana tulee epäusko, sitten pitää kokeilla että menikö se ny rikki vai tuli ns. käyttäjämoka ja jos tosiaan meni rikkisärkipoikki, niin sitten tulee kohtalainen litania ärräpäitä, jos sillä hajoamisella on oikeasti juuri siinä hetkessä väliä tai se hajonnut vemputin oli kallis. Jos ei noista kumpaakaan, niin sitten saatan hyvin tyynesti sivuuttaa asian ja keskittyä olennaisempiin juttuihin sillä hetkellä.
No se tarpeellisuus ja hinta täälläkin eniten vaikuttaa siihen, miten paljon harmittaa. 😄👍
- Anonyymi00035
Kai sitä tulee manattua, mutta nykyään vähemmän. Olipa syy sitten mikä tahaansa, miksi se joku hajoaa.
Varmaan manauksen taso on synkassa hintaan, mitä se korjaaminen/uusiminen maksaa.
Mutta en suoranaisesti enää jaksa hermoilla. Turhaa energiahukkaa. Shit happens...Juu, käyttöikäkin on huomattavasti lyhyempi monilla vempeleillä miten joskus ennen. Sitten on vaan joskus ihan suoranaista epäonnea, että juuri sinun/ minun rengas osui naulaan ja puhkesi.
- Anonyymi00038
Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, käyttöikäkin on huomattavasti lyhyempi monilla vempeleillä miten joskus ennen. Sitten on vaan joskus ihan suoranaista epäonnea, että juuri sinun/ minun rengas osui naulaan ja puhkesi.
Niin ja lopputulos on aina sama, räyhäspä tai ei... 😆
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
Niin ja lopputulos on aina sama, räyhäspä tai ei... 😆
Entinrn työkaveri joskus kajautti "voi v.tun, vi.tun v.ttu, kun joku meni päin peetä... toinen tuumas, että v.ttuko se vaan on mielessä...??
Tää sano pokkana, että aina... paitsi vuonna -07 ja heti perään -11. -07 hän löi kirveellä polveen ja -11 mrinas jäädä junan alle... silloin tuli muutakin mieleen. 😁
Kyllä kirosanat ja manaus tulee automaattisesti, korkealta ja kovaa. Tässä ei ääntä säästetä.
Usein ne risat tavarat ovat sen verran vanhoja ja kuluneita, ettei niitä pysty enää korjaamaan. Roskiskamaa. Uutta peliin vaan.Tökstöksnöö kirjoitti:
Kiva kun en ole ainoo joka kiroilee. 😅👍
Suosikiksi nousee se H:lla alkava kirosana, jota manaan useampaan kertaan peräkkäin (ääni nousee loppua kohden). Helpottaa hieman. 😆
- Anonyymi00039
tosi.typy kirjoitti:
Suosikiksi nousee se H:lla alkava kirosana, jota manaan useampaan kertaan peräkkäin (ääni nousee loppua kohden). Helpottaa hieman. 😆
Hitsiiiiiinnnnpimputtiiiiiiiiiiii!
- Anonyymi00040
tosi.typy kirjoitti:
Hu - ora ? Sitä huudat kimeällä äänellä? Sen haluaisin nähdä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912106Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391373Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1371025Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.226991- 82846
- 95843
- 79741
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215734Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53717- 91690
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 46622
- 35611
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.27503Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14470Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462- 35454
- 40437
- 33433