🥰🛒 🛍
AI-yhteenveto
Ihanaan mieheen voi saada kontaktin kaupassa hyödyntämällä arkista ympäristöä luonnollisena jutustelun avaajana. Kauppaympäristö on siitä loistava paikka tutustua, että siellä on valmiina satoja keskustelunaiheita (kuten tuotteet, ruoanlaitto ja hassut uutuudet).Tässä on parhaat ja helposti lähestyttävät vinkit, joilla herätät hänen kiinnostuksensa
1. Aloita katsekontaktilla ja hymylläKatso ja hymyile: Kun huomaat hänet, pyri saamaan lyhyt katsekontakti ja anna lämmin, helposti lähestyttävä hymy. Tämä viestii, että olet avoin juttelemaan.
-Katso uudestaan: Jos hän vastaa katseeseen tai hymyyn, katso hetken päästä uudelleen. Se antaa vihreää valoa lähestymiselle.
2. Käytä "Kysy neuvoa" -taktiikkaaMiehille on usein luontevaa auttaa, ja kysymyksen esittäminen on matalin kynnys aloittaa keskustelu ilman, että tilanne tuntuu liian tyrkyttävältä.
-Heviosastolla: "Tiedätkö yhtään, miten näistä mangoista tunnistaa kypsän? Oon aina ihan hukassa näiden kanssa."
-Maustehyllyllä: "Hei, ootko sattumalta testannut tätä kastiketta, onkohan se hyvää?"
Juoma- tai kahvihyllyllä: "Mitä kahvia suosittelisit, jos kaipaa vähän vaihtelua tavalliseen?"
3. Kommentoi tai vitsaile ympäristöstäYhteinen "havainto" on helppo tapa luoda yhteys ilman paineita.
-Pitkät jonot: "Näyttää siltä, että koko kaupunki päätti tulla tänään samaan aikaan ostoksille."
-Kassalla: Jos hänellä on ostoskorissaan jotain mielenkiintoista tai vaikkapa pelkkää herkkua: "Toi näyttää täydelliseltä leffaillan varustelulta!"
-Uutuustuotteet: "Ootko huomannut tän uutuuden? Mietin just, uskaltaako tätä edes maistaa."
4. Hyödynnä kehonkieltä
-Älä piiloudu puhelimen taakse: Jos selaat puhelinta hyllyjen välissä, näytät varatulta tai kiireiseltä, eikä kukaan uskalla tulla juttelemaan.
-Liiku rauhassa: Anna itsellesi aikaa selailla tuotteita samoilla hyllyillä, jotta hänellä on mahdollisuus huomata sinut ja kenties itsekin aloittaa keskustelu.
5. Jos juttu luistaa, tee rohkea aloiteJos saatte lyhyen keskustelun aikaiseksi ja hän vaikuttaa mukavalta, älä päästä häntä katoamaan kassojen taakse. Voit sanoa lopuksi hymyillen:
-"Oli tosi kiva jutella! Jos haluat joskus juoda kahvit muunakin kuin kaupan hyllyjen välissä, mut löytää Instagramista nimellä [sinun nimesi]."
-"Olipa hauska törmätä. Annatko sun numeron, niin jatketaan juttua myöhemmin?"
Tärkeintä on pitää tilanne rentona ja hauskana pienenä arjen piristykseksi.
Miten saan ihanan miehen kiinnostumaan minusta kaupassa
30
376
Vastaukset 30
- Anonyymi00001
Ei tehoa muhun!!
- Anonyymi00022
Sano mIehelle, et olet lutunen mun silmään ja anna sille palkinnoksi joku vaikka Fazerin sininen suklaalevy, siitä kun pelasti olemassa olollaan päiväsi? Sitä voit miettiä siinä tilanteessa (jännitystason mukaan) annatko sen ennen vai jälkeen kassojen 😅 pääasia on kait, että jäät näin toisen mieleen 😘
- Anonyymi00002
mennäänkö kilpaa :)?
- Anonyymi00013
Taklaan sut maitohyllyyn!
- Anonyymi00033
Anonyymi00013 kirjoitti:
Taklaan sut maitohyllyyn!
Lasiovet edessä.
- Anonyymi00003
Anna ihmisten olla kaupassa rauhassa!
- Anonyymi00012
Mun puolesta ihmiset saa olla rauhassa. Aloitus koskee vain yhtä tiettyä miestä.
- Anonyymi00030
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mun puolesta ihmiset saa olla rauhassa. Aloitus koskee vain yhtä tiettyä miestä.
Kimmo
- Anonyymi00034
Anonyymi00012 kirjoitti:
Petri?
- Anonyymi00005
Älä viitsi kuluttaa luonnonvaroja siihen, että kyselet tuollaisia tekoälyltä 🙄
- Anonyymi00006
Tää oli päivän paras 🤣🤣🤣
- Anonyymi00007
Ketään ei kiinnosta.
- Anonyymi00017
Ketään? Siis sinä ja peilikuvasi! Vai oliko muka isompi kysely tehty.
- Anonyymi00008
Ja niin Lounaspapatus pääs Cajun-kanana Omppu-Kehu -Matille. -sivu
- Anonyymi00009
🍾🤏😜
🛒 - Anonyymi00010
Pidetään vain rentona ja hauskana. Juokse hieman edeltä niin nappaan kiinni.🤡💀
- Anonyymi00018
Se riittää että avaa keskustelun se riittää ainakin minulle.Rohkeasti saa naiset tulla juttelemaan jos kiinnostaa.Juttelen todella mielelläni.
- Anonyymi00019
Entäpä jos toinen onkin henkilökuntaa?
Se on vissiin tosi riskaabelia. Mie en ehkä uskaltais ;-)- Anonyymi00021
Mutkin siin oves lukee VAIN HENKILÖKUNTA. Toinenhan jää ulkopuolelle
- Anonyymi00023
Et saa mitenkään jos et oo k nainen tai muuten viehättävä ja ihana
- Anonyymi00024
Silmät armaat, sinisen harmaat...
- Anonyymi00028
naisellako?
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
naisellako?
Naisella juu. Kaunis.
- Anonyymi00025
Meillä kirkossa järjestetän messun jälkeen kirkkokahvit, sekin voisi olla hyvä paikka jutustella jonkun kivan ihmisen kanssa.
- Anonyymi00026
Tottakai saat, menet hänen luokseen ja sanot jotain vaikka oman nimesi ja kysyt hänen nimeään tai jotain.Etpä oikein muuten.
- Anonyymi00027
Mutta kun en tunnista häntä enää ulkonäöltä. En todellakaan voi kaikille miehille alkaa hokemaan nimeäni!
- Anonyymi00029
- Anonyymi00032
Ottaa housut pois niin varmasti huomaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa501178Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää84925- 164887
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105834Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29795Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197720Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks42683- 25637
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24629Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122615- 61602
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43586Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12545On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 79502
- 39485
- 57485
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75477- 55477