Ketoruokavalio ei ollutkaan terveellinen

Anonyymi-ap

23

68

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      • Anonyymi00012

No mikä siinä kakussa oli se ongelma?

Ei kai nyt suklaakakku vie ketään pakkohoitoon?

• Anonyymi00002

Se on maksalle rasite jos sitä ei osaa tehdä oikein
      Moni ymmärtää sen täysin väärin
      Tai sitten on syönyt likaista lihaa
      Suoraa metsältä tullut liha voi olla täynnä matoja

• Anonyymi00013

No miten se pitäisi ymmärtää? Kerro ihan omin sanoin, miten se menee oikein.

Mikä SE?

• Anonyymi00014

Vadelmissa on tosi paljon matoja!

• Anonyymi00003

Minä tiedä miehen joka kuoli 27 vuotiaana ja hän oli intohimoinen terveys vaalija ja eli tarkoituksena mahdollisimman pitkä elämä, mutta ei se onnistunut.

• Anonyymi00005

Pitäis ihmisten tajuta,että se lähtö tulee kun se tulee,eikä siihen mitkään terveysjutut mitään auta.Jotkut elää 100v vaikka vetävät viinaa,polttavat tupakkia ja syövät mitä sattuu

• Anonyymi00008

Eräs tunnettu nuori nainen kuoli juuri rasvaimun yhteydessä annettavassa puudutuksessa.

Toinen nuori kuoli liikenneonnettomuudessa.

Ja olivat syöneet terveellisesti.

• Anonyymi00004

Oma sukulainen oli oikea terveysintoilija ja yritti saada muutkin siihen mukaan.No hän kuoli 46v ja me muut ollaan elossa

• Anonyymi00007

Sukulaisesi ei ehkä tiennyt että suoraa metsältä tullut liha voi olla täynnä matoja.Sukulaisesi sai varmasti matoja.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sukulaisesi ei ehkä tiennyt että suoraa metsältä tullut liha voi olla täynnä matoja.Sukulaisesi sai varmasti matoja.

Mutta ne madot pitää käsitellä oikein! Liika proteiini on haitaksi, samoin kuin kaikki kovat rasvat ja suola. Kuidun hyödyistä kaikki ovat sen sijaan samaa mieltä, mutta madoissa ei ole suolaa eikä kuitua.

Sen takia pitää varoa kaikkia metsästäjiä, vaikka myös omenoissa ja vadelmissa on matoja.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mutta ne madot pitää käsitellä oikein! Liika proteiini on haitaksi, samoin kuin kaikki kovat rasvat ja suola. Kuidun hyödyistä kaikki ovat sen sijaan samaa mieltä, mutta madoissa ei ole suolaa eikä kuitua.

Sen takia pitää varoa kaikkia metsästäjiä, vaikka myös omenoissa ja vadelmissa on matoja.

Pyöräily ja hiihto auttavat käsittelemään matoja,ja karkkia vin 200 grammaa päivässä.

• Anonyymi00006

Eikös yle:n urheilupuolen joku pomo kuollut sydänkohtaukseen jotain 50v ja oli urheilullinen mies

• Anonyymi00011

Ei kuollut, ymmärsit väärin.

• Anonyymi00015

"Terveellisesti syövä ihminen voi elää jopa yli 100 vuotta.
      Se on oikea tieto että eläinrasva tukkii verisuonia."

Sinä kun et syö terveellisesti nii kannattaa lukea tämä:

Sydän ei tykkää liiasta sokerista

Runsas sokeri vaikuttaa epäedullisesti veren kolesteroli- ja rasva-arvoihin. Se saattaa nostaa myös verenpainetta. Nämä kaikki vaikuttavat muun muassa metabolisen oireyhtymän, sydän- ja verisuonisairauksien sekä tyypin 2 diabeteksen riskiin.

Sokeri kiihdyttää hiljaista tulehdusta

Runsaasti sokeria sisältävä ruokavalio voi kiihdyttää elimistössä matala-asteista tulehdusta. Se on elimistössä hiljaa kytevä kudosten ärsytystila, joka voi sijaita esimerkiksi suoliston pinnalla tai verisuonissa.

Matala-asteinen tulehdus on monien pitkäaikaissairauksien, kuten tyypin 2 diabeteksen ja sydäntautien, riskitekijä.

Liika sokeri rasvoittaa maksaa

Runsas sokerin saanti lisää maksan rasvoittumisen riskiä. Erityisen haitallista vaikuttaa olevan fruktoosi eli hedelmäsokeri, jota myös tavallinen sakkaroosi sisältää. Yleisin rasvamaksan syy on kuitenkin vyötärölihavuus.

• Anonyymi00016

Tykkäätkö siis enemmän sokerista vai kovasta rasvasta? Oletko nyt ketoosissa vai sokerihumalassa?

• Anonyymi00017

Kyllä se olisi elänyt vielä ainakin 20- 30 vuotta hiilihydraattiruokavaliolla.

• Anonyymi00018

Kyllä se ylipaino on noihin suurin syy,itse olen syönyt todella paljon sokeria ja olen terve vaikka olen jo vanha.

• Anonyymi00019

Minulla meni käsi poikki kun kaaduin pyörällä. Luulin että keto estää tällaiset! Huono keto!

• Anonyymi00020

Hitsasin auton pohjan yhdellä kadellä ketoosissa.

• Anonyymi00021
    • Anonyymi00022

Ketoruokavalio saa elämän ainakin tuntumaan pidemmältä.

• Anonyymi00023

Vähentynyt kuolleisuus

Pohjois-Karjala-projekti toi miehille lisää elinvuosia, mutta enää valistus ei tehoa – nykyhaaste on erottaa luotettava terveystieto huuhaasta | Yle https://share.google/ck1hybqaeIYYIn3j1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      43
      925
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      878
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      765
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      711
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      80
      648
    6. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      611
    7. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      590
    8. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      576
    9. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    10. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      33
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      19
      532
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      513
    13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      66
      499
    14. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      482
    15. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      476
    16. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      34
      467
    17. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      105
      458
    18. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      450
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      44
      434
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      6
      421
    Aihe