Infernalismin vajaaälyisyys

Anonyymi-ap

Apostoli Paavali kirjoittaa: ”- - niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat ja jokaisen kielen on tunnustettava Isän Jumalan kunniaksi: »Jeesus Kristus on Herra.»” (Fil. 2:10–11).

Kirjoittaessaan tämän apostoli ei tarkoita, että Jumala pakottaa katumattomat syntiset polvilleen ja vääntää heidän uppiniskaiset kielensä tunnustamaan Jeesuksen Herraksi. Ei! Paavali tarkoittaa, että Jumalan loppumattoman laupeuden ja äärettömän armon ansiosta ja vaikutuksesta kaikki sielut lopulta kumartuvat vapaaehtoisesti palvomaan häntä.

”Vai niin! Mutta ei Jumala riko ihmisen vapaata tahtoa”, kuuluu vastaväite. Silti nämä samat ihmiset, jotka torjuvat ajatuksen kaikkien pelastumisesta (apokatastasis), koska heidän mielestään se rikkoo ihmisen tahdonvapautta (mitä se ei tee), ajattelevat ilman minkäänlaisia ongelmia, että Jumala pakottaa katumattomat taipumaan polvilleen ja tunnustamaan vastoin tahtoaan Jeesuksen herrauden.

Tästä ei tekopyhyys ja epäloogisuus voi enää paljoa limaisemmalle asteelle vajota eivätkä ihmisaivot enempää mädäntyä!

🤣🤣🤣

Silkka ajatus siitä, että Totuuden Henki synnyttäisi kenessäkään ihmisessä tuollaista kieroutta tai typeryyttä (sillä jommastakummasta on kyse), on mahdoton.

Tuollainen asioiden vääntely ja kieroileminen on vastakohta Jeesuksen kehotukselle puhua selkeästi "Kyllä" tai "Ei".

Mutta miten oikaiset kieron mielen, joka on rakastunut omaan kierouteensa ja hakee perustelut kieroudelleen Raamatun jakeista tulkitsemalla ne tavalla, jotka tuon kierouden on synnyttänyt ja pitää sitä yllä? Et mitenkään.

8

<50

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei-helluntailainen kommentti:

Sananlaskut:
      16:9 Ihmisen sydän aivoittelee hänen tiensä, mutta Herra ohjaa hänen askeleensa.

Jooel:
      2:28 Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät.

1.Korinttolaiskirje:
      12:3 Sentähden minä teen teille tiettäväksi, ettei kukaan, joka puhuu Jumalan Hengessä, sano: "Jeesus olkoon kirottu", ja ettei kukaan voi sanoa: "Jeesus olkoon Herra", paitsi Pyhässä Hengessä.

Matteuksen evankeliumi:
      7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.

• Anonyymi00002

Totuus muuttuu toiseksi, kun jae otetaan irti sitä ympäröivästä tekstistä ja jatketaan jostakin toisesta kohdasta. Jakeita yhdistetään peräkkäin siten, että saadaan teksti haluttuun muotoon ja omaa oppia vastaavaksi.

• Anonyymi00003

Tämä on infernalistien tapa lukea Raamattua.

• Anonyymi00006

Ei-helluntailainen:

Tuo Isän tahdon tekeminen Matt 7:21 tarkoittaa mielestäni uskoa. Eli että Jumala tahtoo ihmisten uskovan Häneen, jonka Jumala on lähettänyt. Näin voidaan harmonisesti tulkita Ef 2, pelastusta ei saada teoilla. Oikea usko ei ole omaa tekoa (eikä omaa ratkaisua), vaan Jumalalta saatua "Jeesuksen uskoa" jota Hän suorittaa.

• Anonyymi00004

Room.14:11 Sillä kirjoitettu on: niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minua pitää kaikki polvet kumartaman, ja kaikki kielet pitää Jumalan tunnustaman. Biblia (1776) Jes.45:23. Fil.2:10-11.

• Anonyymi00005

Ilm.5:13 Ja kaikki luontokappaleet, jotka taivaissa ovat, ja maan päällä, ja maan alla, ja meressä, ja kaikki, jotka niissä ovat, kuulin minä sille sanovan, joka istuimella istuu, ja Karitsalle: siunaus ja kunnia, ja ylistys ja voima, ijankaikkisesta ijankaikkiseen. Biblia (1776) Ps.148:1-2. 1Tim.6:16. 1Piet.5:11. Ilm.1:6. 7:10.

• Anonyymi00007

typeryydessä, kun täällä ei haluta tunnustaa JUMALAN tahtoa Kuninkaan Vallaksi- on Valtakunta- Valtakunnassa on Valtaistuin,

siinä älynsä täällä panemalla, perkeleen kanssa omalle valtaistuimelle. tajuaa kerran, että tulipa olleena tyhmä ja ajattelematon, eikä järkeä halunnut käyttää - pääsee paikalle, että on todella tunnustamassa, että tyhmä olin älytön, aivoton ja maailma soti juuri sen tyhmyyden vallan- valtana- tapatti- raistaksi- ajoi lapsensa torille puukkohippasille, niin nyt olen vedenjakajalla, eikä tyhmyyttä ole enää mahdollista esittää, niin

siinä tunnustaa ja polvistuu totuuteen--- JEESUS KRISTUS ON HERRA JA piste.

se on vain kertomus, että älyttömyys on päättynyt - tyhmyydelle tuli raja- ja aivottomuus päättyy helvetin tuleen, ja pääse iankaikkisesti tuhkaksi ja tallattavaksi maassa.

Aivottomuudessa ei ole Elämää. Siitähän on kyse.

eivopierujen palstan tyhmyyden punoitukseen, ja sääliimme

• Anonyymi00008

Oletko maistissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      66
      819
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      160
      818
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      23
      799
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      101
      767
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      728
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      677
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      192
      660
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      602
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      592
    10. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      37
      576
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      549
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      490
    13. 39
      475
    14. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      457
    15. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      455
    16. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      10
      448
    17. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      443
    18. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      437
    19. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      111
      435
    20. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      428
    Aihe