Sofia Belorfin Jeff ostaa kaiken sohville :)
Vastaukset 14
Ei osta, ei meillä ainakaan mitään henkilökohtaiseksi laskettavia tavaroita tai vaatteita. Itse saapi kustantaa tai on ilman. Olipa kengät, muut vaatteet, hiustuotteet, hammasharja tai kodintekstiilit, laukut, korut. Niin ei ainuttakaan osta ja maksa.
Ruoka ja kodin pesuaineet tuopi kun niitä käyttää koko perhe. Eikä vain emäntä.Ja tää on ollut käytäntö koko meidän parisuhteen olemassa olon. Eikä o tullu mieleenkään pyytää muutosta.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja tää on ollut käytäntö koko meidän parisuhteen olemassa olon. Eikä o tullu mieleenkään pyytää muutosta.
Eikä maksa laskujakaan puolesta mitkä on henkilökohtaisella nimellä mulle osoitettu. Marsuille ostaa heinää välillä ja tuoreruokaa kärrää kottikärryillä, ne onkin hänen rakkaat. ❤️👍
Tökstöksnöö kirjoitti:
Eikä maksa laskujakaan puolesta mitkä on henkilökohtaisella nimellä mulle osoitettu. Marsuille ostaa heinää välillä ja tuoreruokaa kärrää kottikärryillä, ne onkin hänen rakkaat. ❤️👍
Eipä tuolla olis varaa ollu ostaa käteisellä 2 vuotta vanhaa 1200cc moottoripyörää jos mua tarttisi lelliä. 😄
Tökstöksnöö kirjoitti:
Eipä tuolla olis varaa ollu ostaa käteisellä 2 vuotta vanhaa 1200cc moottoripyörää jos mua tarttisi lelliä. 😄
Vaan onpa mullakin auto ja 600cv Ninja moottoripyörä ja ihan itte olen ne ostanu ja maksanu, joka pennin.
Semmosta se on. Elämä on.- Anonyymi00006
Tökstöksnöö kirjoitti:
Vaan onpa mullakin auto ja 600cv Ninja moottoripyörä ja ihan itte olen ne ostanu ja maksanu, joka pennin.
Semmosta se on. Elämä on.Ja takapihalla presidentin kaivamia, siirtämiä ja istuttamia sinivuokkoja.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja takapihalla presidentin kaivamia, siirtämiä ja istuttamia sinivuokkoja.
Ei ole niitä kyllä. Mun ostamia liljoja kyllä löytyy ihan vitukseen.
Sen ny vielä sanon, että Sofiallekin tekisi hyvää elää ihan tavallisen itsenäisen naisen elämää, eikä olla aina jonkun lellivauvana ja itkeä kun ei mikään riitä. Siinä oppii pitämään ittestään huolta, kun ei oota jonkun muun antavan kaikkea. 👍
- Anonyymi00001
Ei osta, enkä sellaista edes sallisi.
Pikemminkin vain maksaa.
(Tuskin sillä olisi kykyä ostaa oikeanlaisia)- Anonyymi00002
Ihan kaikki sofiat ei ole sen arvoisia
- Anonyymi00003
Jeff onkin harvinaisen nössö mies. En ihmettelisi vaikka hän pukeutuisi kotonaan naisen hepeneisiin.
Tuskin tuo Jeff enää ostelee Sofialle mitään. Nehän ovat huhujen ja juorulööppien mukaan eronneet. Jeff on palannut kiltisti vaimonsa luokse.
Oletan, että Jeff osti kalliita luksustuotteita, joita Sofia voi vaikka rahapulassa myydä eteenpäin.
Mies voi ostaa naiselle joulu- ja syntymäpäivälahjaksi vaatteita, koruja ja/ tai asusteita. Normaalissa arjessa itsenäinen nainen ostaa itse omat vaatteensa.- Anonyymi00005
Kyllä ne vaatteet on aina itse ostettu. En tarvitse yhdenkään miehen rahoja vaatteisiin tai mihinkään muuhunkaan. Se hyvä puoli täällä Suomessa on, että naisetkin voivat kouluttautua, tehdä työtä ja ansaita omat rahansa niin säilyy taloudellinen itsenäisyys. Olisi todella ahdistavaa antautua miehen elätettäväksi.
Aletheias
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 601049
- 981014
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21872Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔60810- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t123793Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke25669- 45666
- 51650
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45620- 19607
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen14605Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.83586- 46578
- 35570
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast47568Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka141565Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok125562- 48527
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi9513