Muut on saanut sitä aennettua nämä eivät
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
No tervetuloa vaan persuihin.
- Anonyymi00005
Paremminkin tervemenoa
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Paremminkin tervemenoa
Puhutte että leikkauksia EI saa tehdä mistään.
Nyt valtion pitäisi ruveta maksamaan polttomoottoriautoilun kustannusten nousua - joka johtuu maailmanmarkkinatilanteesta.
JOS veroa lasketaan 30s/L onko se hyvä ? Suomessa on 2,3 miljoonaa polttomoottori autoa, jos jokaisella autolla ajetaan 20000km/v se on n.55km/pv. keskikulutus henkilöautolle n.3,8L jostain pitää taas leikata tähän käytetty 948290000e ja ale vain 30s/L.
Eli mistä tuo summa leikataan ja mitä tuosta alesta tykkää ne jotka esim. fillaroi töihin ? - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Puhutte että leikkauksia EI saa tehdä mistään.
Nyt valtion pitäisi ruveta maksamaan polttomoottoriautoilun kustannusten nousua - joka johtuu maailmanmarkkinatilanteesta.
JOS veroa lasketaan 30s/L onko se hyvä ? Suomessa on 2,3 miljoonaa polttomoottori autoa, jos jokaisella autolla ajetaan 20000km/v se on n.55km/pv. keskikulutus henkilöautolle n.3,8L jostain pitää taas leikata tähän käytetty 948290000e ja ale vain 30s/L.
Eli mistä tuo summa leikataan ja mitä tuosta alesta tykkää ne jotka esim. fillaroi töihin ?Vihreät ainakin haluaa lisätä jakeluvelvoitetta - NOSTAA hintaa polttoaineille "se maksaa joka saastuttaa"
- Anonyymi00002
Dunja::
Demari uhkailee, mutta ei vaihda puoluetta.- Anonyymi00003
Vasen laita on äänekäs höliseen, mutta tarvii rahoituksen ja tekijät kaikkeen aina oikealta.
- Anonyymi00004
Persut huusi Oppositiossa ollessaan miksei tehdä mitään se on tahto kysymys no olen kannattanut Persuja mutta nyt taitaa riittää ei ne saa mitään aikaan
- Anonyymi00006
Nyt se on todistettu persut ovat pelkkiä EK kokkeleiden käskyläisiä
- Anonyymi00009
Nyt se on jälleen kerran todistettu että melkein kaikki avaukset täällä ja niitä seuraavat kommenttipötköt ovat Ap:n aikaansaannoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4421723Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan951156Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63889Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43793Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49788Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11763- 123763
- 60740
- 39739
- 61707
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o37627- 50626
- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92556
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49547- 50522
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518