Vielä on armo tarjolla!
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Mutta kuka sen ottaa vastaa?
Minä turvaan Jeesukseen Kristukseen!- Anonyymi00002
Minä en todellaakaan turvaa Jeesukseen koskaan, koska olen eronnut kirkosta aikoja sitten!
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minä en todellaakaan turvaa Jeesukseen koskaan, koska olen eronnut kirkosta aikoja sitten!
Ikävä juttu, kun sinulle ei taivas kelpaa.
- Anonyymi00005
Älä inhoa. Jeesushan rakastaa syntisiä, vaikka vihaakin syntiä. Muista se.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ikävä juttu, kun sinulle ei taivas kelpaa.
Mitä ikävää se on, koska taivasta ei ole edes olemassa siinä mielessä että sinne päästään!
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä ikävää se on, koska taivasta ei ole edes olemassa siinä mielessä että sinne päästään!
Kyllä se on.
Jeesus noutaa omansa sinne.
”Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”
Joh 14:3
Minä ainakin haluan sinne päästä. - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä se on.
Jeesus noutaa omansa sinne.
”Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”
Joh 14:3
Minä ainakin haluan sinne päästä.Se voi mennä siten, että se toinen tuleminen tapahtuu niiden ihmisten kautta jotka ovat saaneet kokea Jumalan armon ja jotka Jumala vanhurskauttaa. Tämä voi olla se toinen tuleminen.
Sitä ei voi tietää. mutta Luther kirjoitti, että Jeesus elää sellaisissa ihmisissä ja he Jeesuksessa.
Sellaisia ihmisiä on ja on ollut esimerkiksi Niilo Yli-Vainio.
Niilon opetuksen ja tekojen kautta moni tuli uskoon vaikka parantumisia ei voitu tieteellisesti todistaa.
Oliko Niilo saanut kokea Jumalan armon. Niilon opetus kuitenkin toimi, näin olen ymmärtänyt, Oletan niin käyneen, muistan lukeneeni hänen saaneen näyn nuorempana. En ole lukenut hänestä paljon enkä kuunnellut opetuksia. En ylipäätänsä kuuntele nauhoteita tai katso videolta opetuksia. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se voi mennä siten, että se toinen tuleminen tapahtuu niiden ihmisten kautta jotka ovat saaneet kokea Jumalan armon ja jotka Jumala vanhurskauttaa. Tämä voi olla se toinen tuleminen.
Sitä ei voi tietää. mutta Luther kirjoitti, että Jeesus elää sellaisissa ihmisissä ja he Jeesuksessa.
Sellaisia ihmisiä on ja on ollut esimerkiksi Niilo Yli-Vainio.
Niilon opetuksen ja tekojen kautta moni tuli uskoon vaikka parantumisia ei voitu tieteellisesti todistaa.
Oliko Niilo saanut kokea Jumalan armon. Niilon opetus kuitenkin toimi, näin olen ymmärtänyt, Oletan niin käyneen, muistan lukeneeni hänen saaneen näyn nuorempana. En ole lukenut hänestä paljon enkä kuunnellut opetuksia. En ylipäätänsä kuuntele nauhoteita tai katso videolta opetuksia.”Enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa” (Gal. 2:20)
Paavalin kautta tuli moni uskoon, alkoiko se toinen tuleminen heti helluntaina? - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
”Enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa” (Gal. 2:20)
Paavalin kautta tuli moni uskoon, alkoiko se toinen tuleminen heti helluntaina?”Minä en jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne... Sinä päivänä te ymmärrättekö, että minä olen Isässäni, ja te olette minussa ja minä teissä.” (Joh. 14:18, 20),0
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
”Minä en jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne... Sinä päivänä te ymmärrättekö, että minä olen Isässäni, ja te olette minussa ja minä teissä.” (Joh. 14:18, 20),0
Kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta tulee, hän vastasi heille: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
eikä voida sanoa: 'Katso, täällä' tai: 'Katso, tuolla.' Sillä katso, Jumalan valtakunta on teidän keskellänne.
Ei kai se valtakunta hävinnyt pois tullakseen uudelleen. Armon alla Jumalan valtakunnassa syntymästä asti. Siis ennen Jeesuksen kuolemaa.
Alkoiko se Jeesuksen syntymästä, syntyi uusi liitto, Jeesuksen nimeen.
Silloinhan se odotettu Messias tuli. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta tulee, hän vastasi heille: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
eikä voida sanoa: 'Katso, täällä' tai: 'Katso, tuolla.' Sillä katso, Jumalan valtakunta on teidän keskellänne.
Ei kai se valtakunta hävinnyt pois tullakseen uudelleen. Armon alla Jumalan valtakunnassa syntymästä asti. Siis ennen Jeesuksen kuolemaa.
Alkoiko se Jeesuksen syntymästä, syntyi uusi liitto, Jeesuksen nimeen.
Silloinhan se odotettu Messias tuli.Matteus 12:28 ”Mutta jos minä Jumalan Hengen voimalla ajan ulos riivaajia, niin on Jumalan valtakunta jo tullut teidän tykönne.”
- Anonyymi00017
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eihän se turvaaminen ole kiinni kirkossa olosta. Toisaalta turvata Jeesukseen ei riitä, pitää huomioida myös Isä joka on ylin ja samalla myös se jota ilman ei olisi mitään.
Se erottaa ns. Jeesususkovat ja uskossa olevat. Jeesususkovat jättävät taka-alalle kaiken sen mistä ja mitä kaikki on. He kyllä tietävät ja ymmärtävät tietävänsä sen mutta heidän näkemys on se, että poika on kaiken alulle laittanut ja kaikki on siis kiinni pojasta ja uskosta häneen.
Tämä oppi on heihin asetettu saarnamiesten toimesta ja sitä kautta he uskovat siihen vaikka sydämessään he tietävä opin olevan toinen ja myös sen, että kaikki perustuu Isään.
Tässä on selkeä opillinen ero ja ne jotka opettavat toisin, tekevät sen minun näkemyksen mukaan tietoisesti ja se on vääryys joka heidän tulisi oikaista. Mitään muuta minun ei ole syytä tämän osalta kirjoittaa eikä asian todistamiseksi tarvita tekoälyä.
Jokainen tietää sen sydämessään.
Sitä on rakkauden evankeliumi.
- Anonyymi00007
Kyllä se on Jumala mistä se armo tulee.,
Isän luokse pääsee vain pojan kautta.- Anonyymi00009
Totta. Jeesuksessa on pelastus.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Totta. Jeesuksessa on pelastus.
Usko on tie pelastukseen ja Jumala armahtaa.
Armoa ei pyydetä eikä anneta.
Kukaan uskonharhoissaan rypevä ei vielä ole uskaltanut ilmoittautua sen paremmin pelastusjuhlaani kuin amputoidun raajan palautusjuhlaani.
Johtuuko tämä palvomanne epäjumalan olemattomuudesta vain onko uskonne vain heikko?- Anonyymi00016
Usko on vahva.
Paavalin ja muiden herjaamiseen.
Liiankin vahva.
Siksi ei kannata lähteä samalle jankuttamisen linjalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51991
- 98974
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i20827- 134792
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121766Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔38678- 45656
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke22606- 19596
- 39579
- 46578
- 34552
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72548Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka137526Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44516Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok111513- 47505
- 25502
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7487