Elämä tulee päättymään itsemurhaan
Vastaukset 39
- Anonyymi00001UUSI
Kaikki parhaat lähtee aina ekana. Oikeesti on aika kurjakin olo kun tuntuu että kusipäiden osuus väestössä on rajussa kasvussa
- Anonyymi00005UUSI
Samaa mieltä. Toisten takia kannattaakin tappaa itsensä.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei auta mikään muu enää, ei jätetä rauhaan vaan vainotaan
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei auta mikään muu enää, ei jätetä rauhaan vaan vainotaan
Kyllä kerran päivässä ainakin
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä kerran päivässä ainakin
Kerran päivässä koet vainoavasi jotain yksilöä yksilöllisesti keskustelupalstalla, niinkö? Saattaa olla mieleltään häiriintyneen suurta kuvitelmaa vain. T naiselta sivusta ihanaa päivää kaikille mm kaltaistasi pee saaville. Te olette uhreja varmasti suhteessa johonkin mikrokosmokseen. Ahdistaako minun kirjoitukset ja näkökulma asioihin?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitä tarkoitat lausumalla toisten takia, onko tämä sinun suurin tavoitteesi ja kuinka paljon katsot teitä olevan?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mitä tarkoitat lausumalla toisten takia, onko tämä sinun suurin tavoitteesi ja kuinka paljon katsot teitä olevan?
Jos nyt ei lasketa niitä reppanoita mutisemassa kevytversiota tästä suuresta surusta "jäis tuokin auton alle", mikä perustuu maanteiden kuninkaan haaveiluun
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kerran päivässä koet vainoavasi jotain yksilöä yksilöllisesti keskustelupalstalla, niinkö? Saattaa olla mieleltään häiriintyneen suurta kuvitelmaa vain. T naiselta sivusta ihanaa päivää kaikille mm kaltaistasi pee saaville. Te olette uhreja varmasti suhteessa johonkin mikrokosmokseen. Ahdistaako minun kirjoitukset ja näkökulma asioihin?
Sinussa on tasan 0% naiseutta T nainen 🤣🤣🤣
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sinussa on tasan 0% naiseutta T nainen 🤣🤣🤣
I think too that these dipshits create an anomaly enjoy outcome and smile goes a long way
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
I think too that these dipshits create an anomaly enjoy outcome and smile goes a long way
Copypaste outcome
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Copypaste outcome
You terrified too sweatface
- Anonyymi00002UUSI
niin. kuolemassa sinällään kun ei ole mitään pelottavaa. sehän on vaan kaunis ja rauhoittava ajatus hel vetillisen elämän jälkeen.
- Anonyymi00021UUSI
Jaa sinäkö aapeeäijä koet olevasi niinkin ikimuistoinen sitten? Lol
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jaa sinäkö aapeeäijä koet olevasi niinkin ikimuistoinen sitten? Lol
On se sen myöntänyt. Mutta valehdellut myös paljon.
- Anonyymi00003UUSI
toivottavasti en elä n. 10 v pidempään ainakaan. jos lähden jo viiden vuoden sisällä niin olen vain lähinnä älyttömän kiitollinen niistä pienistä ihanista hetkistä. kyllähän niitäkin oli. elämä on hetkiä vaikka ei niissä yleisesti muistakkaan pysyä mukana
- Anonyymi00004UUSI
Mulla tulee kurkipotku munille.
- Anonyymi00018UUSI
Ääni tälle.
- Anonyymi00006UUSI
Tietty porukka haluaa minun tappavan itseni
- Anonyymi00020UUSI
Saahan sitä haaveilla. Ei ole tarkoitus kuulostaa välinpittämättömältä, mutta onhan tuollainen tavoite säälittävintä mitä voi olla, mutta jos esim kokee, että on ihan niinkin paljon menetettävää tms, niin sitten asia on näin
- Anonyymi00008UUSI
O.K.
- Anonyymi00009UUSI
Lopeta vainoaminen mätäsuu
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hän koittaa virittää itseään kuvittelemaansa tunnelmaan olemalla tällä tavalla non chalant lakoninen toteaja. Joku oman pään akradabra menetelmä- minä luon, minä olen. T naiselta
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Hän koittaa virittää itseään kuvittelemaansa tunnelmaan olemalla tällä tavalla non chalant lakoninen toteaja. Joku oman pään akradabra menetelmä- minä luon, minä olen. T naiselta
Vittu sä oot niin tietäväinen 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Vittu sä oot niin tietäväinen 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Nytkö oletkin aapeeäijä yllättävän riehakas tämän tunnepurkauksen jälkeen? Sinunkaan mielialat ei ihan ns stemmaa
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mätää tulee sieltä suusta. Jatkuva valehtelu,kun mädättää koko ihmisen.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mätää tulee sieltä suusta. Jatkuva valehtelu,kun mädättää koko ihmisen.
Ja täällä joku vainoamiseen liittyvästä tematiikasta tekoahdistuva löysi kuin löysikin tien ulos aloituksen sisällön aiheuttamasta ahdistuksesta. Joko tuo kommentti menee, ei ainoastaan poliisille vaan myös muillekin tahoille? Sivusta
- Anonyymi00010UUSI
Ei kannata edes harkita. Elämä on täysimittaisenakin varsin lyhyt. Siihen mahtuu myös hyviä hetkiä. Olet arvokas. Ei kannata edes puhua tuollaista. Kaikki järjestyy kyllä ja mielekkyys palautuu. Voi hyvin!
- Anonyymi00011UUSI
Pistä olemus kuntoon ja ota nainen ulkomailta. Kokeile edes.
- Anonyymi00012UUSI
Ei se paljoa vaadi. Normaali suositusten mukaan itteäs kondikseen. Ei mitään mahdottomia kuntosali hauiksia. Kyllä sinä tiedät. Tuossa itsesäälissä riutuminen, se ruokkii vain lisää masennusta.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei se paljoa vaadi. Normaali suositusten mukaan itteäs kondikseen. Ei mitään mahdottomia kuntosali hauiksia. Kyllä sinä tiedät. Tuossa itsesäälissä riutuminen, se ruokkii vain lisää masennusta.
Olen kuullut että jos aivot ei saa happea eli raitista ilmaa niin ihminen masentuu
Minua ainakin metsässä oleminen rauhoittaa kummasti siis vain olla ja katsella. Samoilla ns - Anonyymi00025UUSI
Nostakaa vaikka rautaa, ehkä se auttaa
- Anonyymi00024UUSI
EI KANNATA KUOLLA TURHAAN! Juttele terveysasemalla ajatuksistasi, äläkä tee mitään pahaa itsellesi.
- Anonyymi00028UUSI
Oletko sinä se epäsuorasti sosiop..aggressiivinen, joka pitää näitä palopuheita naisyksilölle omasta mielestään?
- Anonyymi00029UUSI
Saisko ystävät hyvät olla mustaa huumoria aamuun, niin jaksamma paremmin, eihän täällä tuttuja Vaan ole? Sivusta
- Anonyymi00030UUSI
I see you you see me
- Anonyymi00036UUSI
Enne sitä kannattaa sulkea tämä palsta ja keskittyä muuuhun elämään. Niin ehkä huomaat ettei se ole vaihtoehto.
- Anonyymi00038UUSI
Taidat tyynnytellä tässäkin palstaäijän aloituksessa ensisijaisesti itseäsi, sillä sinulla ei ole kykyä suhtautua mihinkään netissä neutraalisti. Koitahan ryhdistäytyä
- Anonyymi00039UUSI
DO IT!
Se on aina sellainen ässä hihassa, jos ei enää kertakaikkiaan vaan jaksa elämää. Ei sen kummempaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.641011Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30677- 90675
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24641- 46638
- 8629
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14625Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68619Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82548- 62546
- 42540
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj22538- 44531
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47523- 56517
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.134498Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13482Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27437Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa46423Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.28411