Ghillie suit 🤩! K:sta tilasin = Yliluotettavalta maalta. Rahoittaa mukavasti sitä tulikuumaa kahakkaa missä ideana on estää Amerikkaa valtaamasta koko maapalloa. Se on bueno ghillie suit 👌. Olen valmis yhteiskunnan lopulliseen romahtamiseen, mikä on tätä menoa vain ajan kysymys. Apokalypsi nyt. Ilmestyskirja NYT! -💊-.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
Koitin katsoa kuvahaulla, niin siis meinaatko pukeutua isojalaksi halloweeninä?
- Anonyymi00003UUSI
Mun oma on A**expressiltä hankittu. Se on se parhaan näkönen. Ostin tietysti isoimman puvun. Näköjään siin on erikseen takki jossa on huppu ja erikseen housut. Mun reidet on niin superpaksut että housujen on oltava hyvin väljät. Hommasin sen huvikseen. Onneks mul on enää vain muutama tuote mitkä aion hankkia verkkokaupoista. Olihan se mukavaa saada käsiinsä kamaa verottomana silloin kun se oli vielä mahdollista 😅. -💊-.
Toimii vain kohtalaisesti lämpökamerassa.
- Anonyymi00004UUSI
Riippuu varmaan valaistus- ja sääolosuhteista sekä kameran laadusta. Lunta vois periaatteessa sivellä asun päälle talvisaikaan. Talvella lämpökamera on hyödyllisempi koska elävät kohteet on vielä lämpimämpiä verrattuna ympäristöön kuin muina vuodenaikoina. Tää asu + Crosman F4 vois olla tap-pava yhdistelmä 👌. -💊-.
- Anonyymi00002UUSI
Kohvakkaa kyytiä Ristikankareelle. Niskat pian nurin tolla menolla. Tuloistas puhumattaka. -sivu
- Anonyymi00005UUSI
"Kuulemma". Tetsasin mä intissäkin jo oon silti yhä hengissä. OIi muuten hul-lua kun joskus meidät tietyt tyypit laitettiin kantamaan monin verroin raskaampaa kalustoa kuin muut. Kuorman epätasainen jakaantuminen miehistön kesken saa aikaan vain riippakiviä. Onneks skapparit luopui sit siitä ajatuksesta. Ei mitään järkeä. Ennakoinnin de-monisointi oli myös älyvapaa protokolla. Nave ois hyvä sen oman poteroasumuksen ylle koska se on kuin asumukselle suunnattu ghillie suit. -💊-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561344- 26970
- 78827
- 64758
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69744- 47714
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131665Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10632Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i12615Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595- 85585
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45548- 4542
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �126535Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24493- 92486
- 36465
- 16461
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113454- 36447